Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 07:09

Nikki så undrende på Morgan i det han jo havde trukket sig tilbage?. Han bed tænderne lidt sammen og roede sig i håret i det han strøg pandehåret tilbage og kraglede let over Morgan og sagde mens han bed sig let i underlæben nogen gange"Hm... øhm jeg går lige ud og tager et bad..." Nikki roede sig fortsat i håret og gik stille ud mod køkkenet og sagde"der er.... øhm stadig mad i køleskabet eller noget vis du er sulten eller tja... du ved " Nikki anede ikke hvad han skulle sige? alt var blevet så anderledes nu, på en måde skam?, den måde Morgan havde trukket sig væk... havde han det stadig hårdt med forvandlingen..
Nikki kneb let øjnene sammen og gik ud på badeværelset og tændte brusevandet stille og begyndte at trække sin tshirt af og så bukserne fortsat af underbukserne, mens han stille sukkede let og betragtede sit platinske hvide hår der stadig havde lidt blod streger, der var gået uger ja, men dette var kun første gang de sås efter episoden i kirken mund det os gik Morgan på derfor?, og fordi de ikke var så tæt på hinanden mere nu når hans varme var væk og sådan?.
Nikki roede sig let i nakken og gik ind under bruseren eller sku til det, det var som om han havde klædt sig af oppe i hovedet og bare tænkte angående sit hår og sådan i det han trådte ind under det kolde vand,... dog elskede han at ha Morgan i lejlighede....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 08:08

Morgan ville jo ikke have at Nikki fjernede sig, men han kunne heller ikke finde ord til at få ham stoppet. han vende langsomt sit blik mod ham og slikkede let og elegant blodet væk fra sine læber, da han allerede havde healet såret. han blev bare liggende der et stykke tid og hadet når der skete sådan nået mellem dem, han hadet når de fik hinanden til at gå. de burde jo være lykkelige? de burde vel være som alle andre ny forelskede par, men det var de bare ikke altid! de opførte sig jo som om de havde været gift i flere årtier. han satte sig stille op og trak bare sin skjorte helt af, han rejste sig op og tog sine bukser og underbukser af i det han gik ud til badeværelset. han gik bare hen og lag sine arme tæt om ham bagfra og trykkede sit ansigt ned i håret på ham "undskyld skat.. men det er forkert, det er så uvirkeligt i mit hoved at du er... at du er vampyr" mumlede han bare ned i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 08:31

Nikki så undrende på Morgan og sagde"nej det... det er min skyld jeg sku aldrig ha ... ha sagt du sku gøre det ved mig aldrig!" Nikki slog let hånden ind i væggen han var jo faktisk roden til at dette her?!.
Nikki mærkede en vrede boble inde i sig og sagde"vis blot jeg ku gå tilbage i tiden og stoppe alt dette her! vis blot jeg kunne stoppe alt dette !" Nikki mærkede noget inde i sig og tog sig let til hovedet og gik ned i knæ i det hans hænder lyste og pludselig?... Han så det hele forsvinde for øjnene af sig og Morgan med i det han för tilbage i tiden og så sig selv, sige til Morgan noget andet end at han ville være vampyr?, han sagde til Morgan han alligevel ikke ville være det ? men... men kunne det lade sig gøre?, i det Nikki forsvandt tilbage til sin lejlighed og endte foran Morgan?........
"HVAD!?" Nikki rejste sig op med et sæt efter han så på Morgan og sagde"Så du det!? os" Nikki havde gået tilbage i tiden og forhindret sin forvandling, hans evne var tidsrejsende, han ku gå tilbage i tiden og forhindre sin egen død vis han dog ikke var for skadet? og vis det ku forhindres med selveste ord og ikke drastiske handlinger?, nikki kunne kun ændre sine ord ikke andet?.

Så hans evne var

Tidsrejsende så langt han ville, så han ingen sår ville få vis han kunne tale personen fra det eller handle på andre måder, han havde forhindret sin forvandling men kunne sagtens gå tilbage igen og gøre så han blev forvandlet ved at lade sit andet jeg sige de ord igen?, dog... han kunne aldrig gå frem i tiden, og han ville altid ende samme sted, og alle ville ku huske hvad der stadig var sket?, dog ikke når han lige ændret selveste tiden men de ville vide det bagefter, efter en time ca?.
Nikki var endt samme sted mærkeligt nok eftersom de ikke burde være hjemme ved ham efter byturen?... hvilket var en defekt fejl i Nikkis tids evne... som nok var permanent... Men ?..* Mine ... hugtænder* nikki berørte let hugtænderne, men på en måde var det formeget at ha ændret i tiden for ham?, han kunne ikke finde hoved eller hale i dette?, og hans evne ville dø ud vis han forblev menneskelig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:37

Morgan synes ikke at Nikki skulle føle at det var hans skyld, da han jo selv gik med på det måske var det mest fordi han ikke kunne sige nej til den dreng og fordi han ville være sikker på at han var i sikkerhed "skat stop det er ikke din skyld" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre, han fortrød lidt at han sådan havde stoppet kysset. det var bare så uvirkeligt at Nikki ligefrem kunne lave skade på ham, bare sådan uden at ligefrem bruge nået til det.

Morgan stod bare og så lidt undrende på ham i det han næsten ligefrem fløj op, han så sig lidt omkring da han ikke lige forstod hvad han mente "så hvad skat?" sagde han og vende sit blik mod ham igen, og gav et let lille grin fra sig og lag sine arme rundt om taljen på ham ret så forsigtigt i det "hvad laver du?" spurgte han roligt om og med et smil på læben da han så at han pillede ved sine tænder, han gav ham et let kys på panden inden han så ned på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 09:44

Nikki så op mod Morgan og rødmede i det han tog sig til kinderne og så på sig selv... i mens han trak vejret!?. Nikki så skrækslagen på Morgan og sagde"Jeg det jeg... jeg ... kan du ikke huske du vi ..." Nikki så på Morgan og tog sig til hovedet men sagde så flovt"Jeg øhm... det måske bare mig? jeg ved ikke måske var det blot en drøm en ond ond drøm" NIkki kunne ikke forstå det var han virkelig menneskelig igen fordi han ændret det øjeblik fordi han så inderligt inden i ønskede at ændre det øjeblik hvor han så på sin elskede og han var helt chokeret over at Nikki bed ham blidt?.
Nikki tog let om Morgan og kyssede ham i det han tog ham blidt i hånden og sagde"det intet skat, jeg tror bare jeg spaced out lidt?" Nikki skulle finde en måde at forklar Morgan angående dette og det sku ikke gå lang tid, Morgan sku vide det? det skulle han skam uanset hvad der ville ske så sku Morgan vide at NIkki havde kommet til at ændre tiden skønt han ikke vidste om Morgan nogen sinde ville vide det???.... altså finde ud af det og selv huske det igen.
Nikki kyssede let Morgan og stod der med ham i badet og nød ham og var i temmelig lang tid i bad med ham i det han tog håndklæder frem og slukkede vandet og sagde"Hva elskede... skal vi smutte ind i stuen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 06:38

Morgan så bare ned på ham og kunne ikke lade være med at smile da han så den lyserøde farve på hans kinder, det var jo nået han bare elskede at se at han sådan blev flov i det. hans blik blev lidt undrende i det, hvad var det dog Nikki snakkede om? "ja måske bare en drøm.. men der er ikke sket os nået" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han kunen jo ikke rigtigt forstå hvad han snakkede om. han lag en hånd på hans kind og kærtegnede det let i det "okay hvis du siger det" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han var vel lidt tom for ord da han jo ikke ligefrem viste hvad de snakkede om. han kyssede ham bare tilbage og nød bare virkelig hans krop mod sin, den var jo dejlig varm og det var nået Morgan virkelig godt kunne lide. han så let efter ham og gav et lille nik fra sig "ja lad os det" sagde han og lod bare nogle fingere glide igennem hans hår "jeg elsker dig.. min Nikki" hviskede han mod hans kind og gav den et enkel kys, inden han tog imod et af håndklæderne og tog det bare rundt om taljen på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:02

Nikki betragtede Morgan lidt og tog sig til hovedet i det han tog et håndklæde med den anden hånd ,hvad skulle han dog gøre nu eller sige for den sags skyld altså Morgan ville aldrig tro ham ville han ville dette overhovedet ? .... ændre sig. Nikki prøvede at lugte ovenlig men... hans lugte sans som vampyr var ved at gå væk og alt der indebar at være vampyr var skam også tænderne var jo allerede væk?.
Nikki rødmede let og sagde"Jeg elsker os dig min dejlige Morgan" Nikki blinkede i det han gik ud fra badeværelset og kiggede rundt og så på alle bøgerne og det sorte på hans vinduer, han kunne jo sige det var for Morgans skyld indtil han havde fundet en måde at forklare alt det her på fordi han ville aldrig holde noget som helst i hele verden hemmelig for Morgan aldrig!.
Nikki bed sig let i underlæben i det klokken slog og der var nu gået en time siden alt dette skete. Nikki stod i køkkenet i mens han hørte uret på væggen slå, et gammeldags ur han havde købt."Hm? allerede gået en time" Nikki smilede lidt i det han slappede af, men vis Morgan huskede det jo, hvordan ville han så tag det at Nikki lugtede som menneske og ville han blive helt paf???
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 08:28

Han kunne virkelig ikke lade være med at smile da han jo var lykkelig, ja han var lykkelig over at Nikki var hans kæreste og ingen andens. tænk hvis det aldrig havde blevet mere mellem dem? den tanke kunne han næsten ikke klare, selv om det ikke ligefrem var nået han havde lyst til at sige højt. han var sikker på at han så ville blive en stalker, han ville ikke kunne lade Nikki være overhovedet og dræbe alle på sin vej for at blive hans "det ved jeg min egen" sagde han og så stille efter ham og gav et let grin fra sig og lag sin en hånd om i nakken, nok troet han ikke på at nogen hørte sammen med hinanden.. men han hørte virkelig sammen med ham! og det ville han ikke lade nogen tage fra ham. han gik bare efter ham kort tid efter og så sig let om "sker der?" mumlede han og så over på vinduerne inden han gik over til de mange bøger, han stirrede bare på ham og gav et let grin fra sig "okay" mumlede han bare.
han havde fået sine bukser på igen og hans hår stirrede lidt til alle sider, og et par totte hang ned foran hans ansigt. han stod bare ved åbningen til køkkenet og så roligt over på Nikki, hans hænder lå bare nede i lommerne på sine bukser. han skulle lige til at sige nået da han fik som en flashback, hans øjne blev helt store i det og han faldt helt hen i de minder som fløj ind i hans hoved. han lukkede sine øjne hårdt i og kunne virkelig ikke fatte de minder som kom ind i hans hoved, han kunne ligefrem se sig selv sætte sine tænder ned i sin elskede og kunne minde den dejlige smag af hans blod som om han havde den inde i munden. han kunne mærke en slags smerte i sit bryst, når han mindede om når sin elskede lå i sine arme. han havde lyst til at råbe og græde, men der kom ikke nået ud af ham. han var begynd at trække vejret selv om hans lunger ikke var så meget for det, det var jo ikke fordi han plejede at trække vejret. han åbnede hurtigt sine øjne og så over på Nikki, der kom jo ikke andet end den skønne menneskelig duft fra ham "tror jeg er ved at blive skør" sagde han helt hviskende og hæst i det, han tog sig til hoved heller mere til sin pande og lod tottene glide imellem sine fingere. han så bare ned i gulvet og viste ikke hvad han skulle gøre, han ville vel aldrig bide sin Nikki? så hvorfor havde han det som om det virkelig var sket?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 08:46

Nikki så undrende på Morgan og sagde"Er du okay? skat... skat!?" Nikki gik hen til Morgan og lagde blidt hænderne på hver kind af Morgan og så ham dybt i øjnene i det han troede der var noget virkelig galt?, men hvad var der dog sket. Nikki så let på Morgan og sagde"Omg.... du... du kan huske det ikke os"
nikki tog sig til hovedet i det han sukkede let og satte sig over i sofaen dog stadig med håndklæde om sig og sagde"Gaaaard... jeg... altså... skat hør nu skal du høre hele historien" Nikki tog blidt Morgan i hånden og fortalte ham så om hans evne og det der var sket de sidste uger imellem dem og at han havde på en måde påtvunget prosessen hurtigere frem med at blive vampyr men... at da han endelig var det så havde det nærmest lagt en kæmpe kampe sten imellem deres forhold.. men det havde han ændret men nu... nu vidste han ikke om det var det rigtig at gør at pille ved fortiden?...
og så os fordi han fortalte om at hans evner var ved at dø hen og han sikkert langsomt men smertefuldt ville blive menneskelig igen.. og det vidste han ikke om han ville være? han kunne godt li at han ku forsvar sig når Morgan ej var ved ham, eller at hans klan ikke så skævt på deres forhold mere, dog var det ligemeget fordi han kun ville være sammen med Morgan uanset hvad..."så... skat... hvad skal jeg gør" Nikki rejste sig op og kunne jo gå tilbage og forhindre sig selv i at stoppe processen.. men deres forhold så"Du... du bliver skræmt eller noget ligende når jeg bed dig blidt fordi ... fordi jeg har hugtænder, du kan ikke li min kulde men varme, dog dit ynglingsblod var vampyr, men... men jeg kan bare ikke finde rundt mere... jeg gør alt forkert..." Nikki tog sig let til panden... og ventede på svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 09:02

Morgan vende sit blik mod ham da han mærkede de varme hænder på sine kinder, hans mund var let åben så man svagt kunne se de lange skarpe hjørnetænder. han blev lidt undrende i sit blik da han hørte hvad han sagde "huske hvad? det er jo ikke sket" sagde han og satte sig bare ned ved siden af ham, han så kort ned på deres hænder og lyttede bare på hvad han sagde. han havde ikke lyst til at tro på det, han ville da aldrig skade sin elskede? han så langsomt op på ham og viste virkelig ikke hvad han skulle sige, det var så uvirkeligt som en drøm som man bare ville vågne op fra "je... jeg ved det ikke" sagde ham og var virkelig i chok over sine minder, over det Nikki fortalte og ikke mindst over sig selv! han nussede bare blidt hans hånd mens han tænkte. han gav lidt efter slip i den og lag sine arme om ham, han trykkede ham let ind til sig og kyssede ham i håret "jeg kan ikke vælge for dig, hvis dette virkelig passer.. så må du selv vælge, nok elsker jeg dig for det menneske du er.. din varme og alt andet ved dig,.... men hvis du vil være en v.. vampyr så vil jeg ikke stå i vejen for dig" mumlede han ned i hans hår, dog højt nok til at han var sikker på at Nikki ville kunne høre det "jeg vil kæmpe for vores forhold til det sidste" hviskede han let, og kunne ikke sige andet. det passede jo! nok havde han det forfærdeligt over tanken om at han havde taget livet fra den person han elskede, men han ville ikke stoppe ham i at være vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 09:13

Nikki tog sig let til hovedet i det en tåre faldt ned og sagde"Nej jeg kan ikke være vampyr når du ... du får mig til at føle mig skyldig i at du ikke vil rør ved mig som normal, du har ikke dræbt mig elskede, du har givet mig nyt liv og en mulighed for en fremtid der længere sammen, vis jeg bliver halvt så gammel så vil jeg ikke ligne mig selv mere... vis jeg menneske, jeg vil lugte, se hæslig ud og begå selvmord til sidst fordi jeg ikke tog chancen i at ha evigheden sammen med dig da jeg havde ungdommen, da jeg havde indkapslet det lægme og den tid her som et minde på ydre og indre... om at du ... du gjorde mig levende, du satte farverne på verden om mig, men... men sådan som du rør mig nu er slet ikke magen til når du rør mig når jeg vampyr, jeg forstår dig, jeg fik dig til noget jeg aldrig burde ha gjordt, men ville du hellere ha en anden sku ha bidt mig.. ville du hellere ha at... at en anden mandelig vampyr sku ha bidt mig fordi.." Nikki så alvorligt på Morgan og sagde"fordi så er den mulighed der skam... jeg mødte ham der angreb mig, ham vis hår er sort og han er en magtfuld telepatisk vampyr, han sagde at han sku ha bidt mig da han havde chancen.... " Nikki tog sig let foran øjnene med hånden og sagde"jeg vil blot ha at vis jeg var vampyr at du ikke... ikke led mere... men jeg kan ikke være vampyr og fucke hele fortiden op igen for at få halv følse fra dig og resten er sorg over det jeg har bragt dig" Nikki mærket tårene og sagde"jeg elsker dig jo og vil være nær dig 24/7... men vis du bliver ved med at skubbe mig væk så ender det med at jeg går ud i solen og lader mig brænde op, hellere at du ikke lider eller forlader mig end.... end alt det her, jeg kan ikke forblive menneske, fordi så ville jeg hade mig selv i evigheder....... indtil den dag jeg ville være så gammel og dø af hjertestop eller sove ind.. og jeg ville græde mig selv ihjel over at jeg ikke beholdte min ungdom så jeg ku se dig hver dag os selv vis du måske ikke er min til evig tid..." Nikki vendte sig om mod Morgan og tog om ham og krammede ham ind til sig og sagde"JEG! ELSKER DIG! ... du må aldrig forlade mig, men det dig der skal beslutte om du kan lægge det bagved dig at du forvandlet mig til noget som jeg nu ser som det bedste i hele verden for mig selv men os fordi så vil jeg altid ku være din i al evighed" Nikki krammede Morgan ind til sig"Men... vis du ikke kan.... acceptere dette og se det positive i min forvandling og det stadig vil tage hårdt på dig når du mærker mig som vampyr... så gir jeg afkald på.... min evne... min ungdom... og evigheden sammen med dig..... ingen kan tænde på en gammel mand der 70-80 år der ikke kan tåle til noget og vil sove hele tiden.... jeg vil ikke være gammel nær dig, så hellere dø elskede" Nikki holdte fast i Morgan stramt for at vise at han aldrig ville lade Morgan gå uanset hvad.."Så .... kan du lægge det bagved dig og se det positive eller.... skal jeg gi afkald på alt dette.... og evigheden vi ku ha sammen...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 09:24

Morgan holde ham bare tæt ind til sig og ville så gerne vågne, han ville så gerne have alt var normalt igen at han ikke sad med dette minde inde i hovedet og at Nikki ikke var ked af det. det tog så forfærdeligt hårdt på ham at vide at sin kæreste er ked af det, det var virkelig nået som kunne tage livet af ham. han viste godt med sig selv at han jo ikke ville synes at nogen var god nok til at bide Nikki, han stolede jo ikke på nogen til at lade sin Nikki's liv stå på spil "det.. det ville jo ikke hjælpe nået jeg ville jo stadig huske det" sagde han og viste ikke hvad han skulle sige, han kunne ikke vælge! han kunne jo ikke vælge Nikki's liv, det ville han aldrig kunne få sig selv til "jeg vil altid elske dig hvis du så blev en gammel gris" sagde han og prøvede at få sig selv til at stoppe med at trække vejret, han kunne ikke fordrave at trække vejret "du må ikke få mig til at vælge, jeg kan jo ikke... jeg vil ikke vælge dit liv" sagde han og ville jo bare ikke vælge mellem et menneske og en vampyr, det kunne han jo bare ikke! han trak ham tætter ind til sig og havde bestemt ikke tænkt sig at give slip på ham "je.. jeg ved det ikke,.. jeg ønsker jo et bedre liv for dig,.. men jeg har ikke lyst til at miste dig, og hvis jeg virkelig skubber dig så meget væk som du giver udtryk for, så er det som om jeg mister dig ligemeget hvad... jeg vil elske dig så længe jeg må hvis du forbliver menneske, men jeg vil også elske dig hvis du var vampyr.. men lægge det bag mig... du må give mig tid" sagde han meget tænkende i det, og havde virkelig aldrig tænkt så meget før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 09:47

Nikki så på Morgan og mærkede stille mere og mere denne evne forsvinde og hviskede i Morgans øre"fint.... lad os tage på ferie så, men først skal jeg tilbage til vampyr, det min eneste mulighed så... for ikke at hade mig selv, og det den eneste mulighed for at ændre selveste dette her, for at ændre ikke det du husker nu, men selveste alt smerten inde i mig, forbliver jeg menneske vil jeg hade mig selv når jeg bliver ældre og det ville jeg ikke kunne holde ud at vågne op hver morgen og se på en så smuk og livlig som dig men ej at kunne gøre noget med dig som nu" Nikki strøg Morgan over håret og kyssede ham lidenskabeligt på læberne og sagde"Men... blot smut i seng for nu elskede" Nikki tog hans hånd og trak ham blidt med ind i selveste sengen og tog fat i dynen inden og rystede bøgerne hen i et hjørne og gjorde sengen klar"læg dig okay, jeg snart tilbage skat, og vis... " nikki roede lidt i sit hår"vis du bliver sulten ved du jo hvad du skal gøre ellers er der blodsække inde i mit køleskab" Nikki smilede lidt drilsk men mente det dog død alvorligt, han drak af blodsække endnu i de uger han havde været vampyr havde han ikk.... drukket af et mennesker eller noget andet for den sags skyld, første gang han overhovedet havde brugt sine hugtænder var faktisk mod Morgans dejlige underlæbe?.
Nikki smilede lidt i det han tænkte på alt dette her og ønskede sig inderligt at være tilbage, i det han lyste op igen og få sekunder efter var han tilbage til der hvor han var ved at stoppe det selv... men Nikki lod ikke til at presse morgan så meget denne gang... denne gang lod han det gå stille sådan så Nikki var nær døden men ikke på grund af Morgan men på grund af den anden vampyr, han ville ha været død ku han se vis Morgan ikke havde redet ham, dog Morgan ville vide han havde ændret i tiden og alt det, men nu ville Morgan os ha vidst at vis han ikke havde fundet Nikki og opsnust ham i tide ville Nikki ha været død af blodtab.............. så Morgan reddet faktisk hans liv dog uden at vide det???, fordi Nikki pressede ham før tegnene overhovedet kom på det.
Nikki mærkede et jag i siden i det han så undrende rundt? ....... der var gået 12 min siden og det tog virkelig hårdt på Nikki og han blev let gennemsigtig i det han forsvandt og kom tilbage til lejligheden dog uden for selveste soveværelset.... der var gået de 15 minutter siden hans smuttede men heller ikke mere?, 15 minutter ku han være i en anden fortid men heller ikke mere....*tænk... vis jeg blot havde ventet 5 minutter så ville Morgan faktisk ha opdaget jeg var døende og ha reddet mig, som denne her gang... han kommer vel til at vide det ? hele når han vågner eller der går noget tid... men... men han reddet mit liv* nikki smilede lidt i det han gik ind mod sove værelset og sagde"Jeg hjemme skat"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 09:58

Morgan var endelig glad for Nikki's beslutning, at han selv synes han valgte det rigtige også skulle Morgan nok klare sig. han skulle jo bare lære at leve med sin nye Nikki, selv om det var ret så hårdt at leve med en som var vampyr og som man blev forelsket i som menneske. han sagde ikke nået og rejste sig bare op og fulde efter ham, han var lidt ked af at Nikki ikke selv havde fortalt om sin evne nået før inden han troet at han var blevet skør. han rystede let på hovedet og var slet ikke sulten "jeg elsker dig" hviskede han og kyssede kort hans læber inden han lag sig ned i sengen, han så stille over på ham og trak dynen over sig "jeg vil altid elske dig" sagde han inden han lod sine øjne glide i, alt fløj ud af hans hoved igen som det aldrig havde været der. der kom andre minder ind i hans hoved og et had, et kæmpe had til den person som havde næsten dræbt hans elskede. men også sorgen, sorgen over at ikke være der for Nikki den nat og ikke kunne gøre andet end at forvandle ham. dog var det ikke nået som skulle stoppe hans kærlighed, han elskede Nikki og sådan var det bare! han ville jo altid elske ham ligemeget hvad der skete. han åbnede langsomt sine øjne og så roligt hen på Nikki "hej skat" sagde han og smilte lidt udmattet i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 10:07

Nikki smilede i det han gik hen til Morgan dog ikke som om alt var normalt, men Morgan ville vide alt når han havde fået styr på sine tanker og det, men.... Nikki havde os gjordt det så Morgan stadig ville ku huske at han os selv ønskede det, han havde ikke dækket over noget som helst.
Nikki smilede lidt i det han strøg Morgan over håret og forsvandt for så at komme frem igen efter noget tid som natten var nogen lunde ved at falde på. Nikki tog tøjet af overtøj, og gik ind til Morgan og smilede lidt lumsk i det han tog noget frem fra ryggen, det var ikke en bamse eller noget, men biletter"Vi kan rejse hvornår og hvorhen vi vil elskede du siger bare til og så kan vi sidde et varmt sted hvor det næsten er mørkt hele året rundt undtagen over 12 til 22, men stadig det mere end her". Nikki grinte og sagde"men... tænkte vi måske havde brug for at komme lidt væk fra denne her lidt ? tja.. ulykkes by" Nikki smilede og tog tøjet af og lagde sig i sengen ved siden af Morgan og så på sin elskede med de samme varme smarad grønne øjne som altid, den samme sødhed men dog flabethed over sig.. Nikki var kun forvandlet i lugt og krops varme... resten var stadig Nikki uden på og inden i. Dog havde han en forfærdelig hovedpine i forhold til normal men det var alt den rejsen her og der selv om det kun havde været 2 gange. Nikki lagde sig ind til Morgan og lagde biletterne på nat bordet og sagde"Mmmmhhh godnat elskede"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 10:17

Morgan så bare på ham og hans blik fulde ham så godt det kunne, selv om han ikke ligefrem var hurtig på sine refleksser når han var udmattet. han lukkede sine øjne i og gav et suk af nydelse fra sig når han mærkede hans hænder i sit hår, han elskede jo virkelig når Nikki rørte ved ham. han åbnede langsomt sine øjne igen og så bare hen mod døren, han så lidt overrasket på det han havde i hånden "men skat det kan jeg ikke tage imod" sagde han og synes det var alt for meget, han ville jo gerne betale for sig selv når det handlede om sådan nået og meget gerne betale for Nikki også. han havde dog ret i at de burde komme lidt væk, de var vel froset lidt fast i byen. han kunne ikke lade være med at smile når han så at Nikki tog tøjet af "mmh fri stripshow" sagde han let stille i det og gav et lille grin fra sig, og lag bare sine arme om ham og træk ham tætter ind til sig "mmh" sagde han og trykkede sit ansigt ned i hans hår, han lod sine fingerspidse let glide op og ned af hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 10:26

Nikki grinte let i det han smilede og sagde"du kan give biletterne næste gang så skat eller betale hotellet måske??" Nikki grinte let og sagde"Men virkelig ja vi er nød til at komme væk fra byen syntes du ikke og blot være os to, et andet sted hvor der ingen fare er eller noget som helst bare dig og mig sammen flydende i en pool om natten eller tja? afslapning i et boblebad, en kæmpe seng kun til dig og mig, et helt nyt land at udforske og opdage ting ved og købe souvenires? måske haha" Nikki grinte og krammede os Morgan ind til sig og sagde"hellere se dig strippe end jeg skal gør det" Nikkis smil var stort og før første gang i lang tid følte han sig virkelig hjemme igen.
NIkki holdte sig ind til Morgan, inderst inde og altid vidste Nikki at Morgan elskede ham og det var blot spørgsmål om tid og tilpasselse? vel at Morgan sku vende sig til Nikki men uanset hvad så den forvandling, ville nikki aldrig fortryde... evigheden sammen med sin elskede det var det bedste i verden. Nikki smilede og kyssede Morgan om han så vendet sig til det eller ej ville Nikki altid elske ham. Nikki faldt blidt i søvn ved siden af Morgan og havde øjnene lukket og faldt hen i sin helt egen verden mens han stadig havde om Morgan og nød strøgene dog, strøg han os Morgan i håret, da han havde fået hånden under puden den ene af hans arme ihvertfald. Nikki smilede i søvne og lod tiden gå som den sku
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 10:55

Morgan var sikker på at han ville gøre alt for at betale så meget som muligt, han synes jo selv ikke at Nikki skulle betale nået overhovedet "mmh" sagde han bare let da han ikke ligefrem havde lyst til at begynde diskuter om turen, selv om han viste at den ville komme da Morgan ikke ligefrem havde tænkt sig at lade Nikki betale nået og det var han sikker på at Nikki ikke var så meget enig i. dog glædet han selv til at komme væk sammen med ham, og viste også at det nok skulle blive hyggeligt. han fald også selv i søvn efter et stykke tid, selv om det ikke ligefrem var sådan en skøn drøm da minderne begynde at komme frem i hans hoved igen. han hadet at drømme om den nat han forvandlede ham, men denne gang var det ikke det samme. han træk bare Nikki tætter ind til sig, så han var sikker på han var der.

//smutter i seng//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 11:09

Nikki vågnede i det han så undrende på Morgan der havde hevet ham tæt ind til sig og et ubeskriveligt smil kunne ses på Nikkis smukke læber i det han kyssede Morgan på panden og sagde med et kram om sin elskede"jeg elsker dig virkelig virkelig højt elskede og vil gør alt for at vi aldrig skal skildes i medgang og modgang som man siger når man er gift skønt vi ej er noget af det" nikki grinte og havde hviskede det meste til sig selv undtagen det med elsker og sådan... men det var stadig hvisket til Morgan så han ikke vågnede, fordi han ville nødig vågne sin elskede.
Nikki lukkede øjnene og smilede i det han stille trak vejret ved siden af Morgan ren refleks når han havde det så godt som nu?,.
Nikki lagde sig tæt ind til Morgan og lå der og sov det meste af natten, mens han drømte om sin dejlige Morgan.

//ok ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 01:50

Morgan drømte bare videre hvis man kunne kalde det for det, da det jo ikke ligefrem var en fantastisk drøm. han slappede lidt mere af i sin krop da han mærkede kysset, selv om det ikke var særligt meget da det var underligt at få alle de minder, følelser ind i sin krop igen. han vågnede let op lidt efter og åbnede langsomt sine øjne, han så bare på Nikki med et stille blik. han viste ikke om hans drøm betød nået, da det jo virkelig følte som virkeligheden? men han var ikke engang sikker. han kyssede ham let på kinden inden han bed sig selv i læben, dog ikke alt for hårdt i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 02:12

Nikki vågnede let da det var sådan henne af i natten?. Nikki havde fået den mærkelige vane at sove om morgen og være vågen om natten desværre en forfærdelig vane der var umulig nærmest at komme ud af mere?, dog var det godt han heldigvis havde bar arbejde om natten på en club. De grønne dyriske øjne åbnede sig let mens han så rundt i det han smilede og tog blidt om Morgan og kyssede ham i håret, mens han stille lugtede til sig selv, han lugtede lidt af sved, så han rejste sig langsomt op og smilede til den vågne Morgan og sagde"jeg smutter lige ud i bad skat" Nikki grinte let og strøg sig i nakken i det hans uglede Morgen hår så virkelig nuttet og pjusket ud til ham?,
fordi det ikke var glattet og fordi han så meget mere nuttede ud med det, og så gemte det han smukke øjne så han lignede lidt en nuttet hvalp af vampyr vis man kunne kalde det? det.
Netop fordi han jo var så ung var der noget uskyldigt og rent over ham?.
Nikki tændte langsomt for vandet og smilede i det han smed underbukserne og gik ind under vandet og ville tage sig et hurtigt bad og så hurtigt ned i den dejlige seng til Morgan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 07:36

Morgan så bare helt forvirret og stadig helt roligt på ham "okay skat" sagde han bare næsten helt hviskende i det, han lukkede sine øjne i da han mærkede hans hånd i sit hår. han havde ikke nået imod det og var endelig ligeglad med hvordan hans hår sad, han så bare efter ham og kunne ikke lade være med at smile over den næsten nøgne Nikki. han trak bare dynen bedre over sig og vende sig om, så han kom til at ligge på maven og med sit ansigt begravet ned i dynen. han havde jo ikke brug for at trække vejret og havde derfor heller ikke brug for at tage sit hoved væk for at få luft, hans arme strakte bare ud til siderne så han fylde så meget som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 07:49

Nikki slukkede vandet og tog et håndklæde om livet i det han gik ud fra badeværelset og strøg håret bagud og så sig i spejlet og grinte lidt, han huskede det tydligt nu. Nikki så på den oprejste frisyre, det var som den gang hvor han var med Morgan hjemme og Morgan satte hans tøj og hår og ja nærmest alt for at få ham til at ligne en vampyr mere end normal?. Nikki smilede over sit spejl billede det var virkelig en dejlig og sjov dag han havde haft da Morgan gjorde det?, han følte sig virkelig forkælet og havde så meget opmærksomhed fra sin skat der. Nikki traskede tilbage til sovaværelset i det han stillede sig ved senge kanten og så tja... lettere undrende på den fyldende ? Morgan.."Øhm? elskede" Nikki grinte let dog hviskende i det, i det han roede sig undrende i håret som? 'what the hell?? should i do?' .
Et smil kom over hans læbe i det han prikkede blidt til Morgan og sagde"hey du fylder flotte" Han smilede og tog let Morgan på røven og smilede så dominerende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:05

Når Morgan endelig havde en seng for sig selv, så kunne han virkelig godt lide at fylde og det havde han skam også kort meget når han var hjemme på sit værelse. han kunne godt høre at Nikki kom, men gav bare ikke kigge op for at se på ham. han kunne ikke lade være med at smile når han blev prikket til, og endda blev taget på røven af ham. han drejede bare sit ansigt lidt så han kunne så på ham og hævede sit ene øjebryn lidt "jamen det er min seng nu,.. du smuttede og jeg overtog den" sagde han lettet provokerende selv om det kun var kærligt ment, han kunne jo godt lide at drille Nikki og det ville han vel altid kunne lide. han vende sit ansigt igen så det igen var begravet ned i puden, og han prøvede bare at fylde mere end han allerede gjorde selv om det var næsten ligefrem umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 08:10

Nikki smilede og tog let fat i Morgan blidt men dog stærkt nok til at få ham vendt temmelig hurtigt om og så lå han ellers oven på ham med et ben mellem hans ben og det andet på den ene side, i det han smilede lettere dominerende og udfordrende, i det han holdte Morgans arme med sine hænder mod hans håndled og slikkede ham let op af halsen og hviskede"Nårh så du tror du kan komme og overtage min dejlige meget megeeeet dyre seng hva elskede" Nikki nippede Morgan blidt i øreflippen dog med sine læber for ikke at opdage endnu et deja vu med at Morgan trak sig væk og han igen ville føle sig ...... efterladt eller hadet af det han var nu?.
Nikki strøg Morgan over kinden med sin næsespids i det han kyssede blidt Morgans dejlige kæbe og op til læbernes yderside af smilehullerne og kyssede så selveste Morgan på læberne mens Nikki stadig holdte sin underkrop oppe i en lidt halv 4 bens agtig stilling for ikke at Morgan sku mærke han var nøgen under håndklædet selv om det var til at gennemskue, de smarad grønne dyriske dog smukke og uskyldigt glinsende øjne betragtede Morgan i det han kyssede ham ned af halsen let ned til hans brystkasse og lod så tungen stille bevæge sig op og ned i bevægelser, mens hans hoved stille strøg ned af mod hans brystvorter, og lod let tungen køre i cirkler om dem, i det han blidt legede med dem med tungen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Forbandet meget lyst til blod.
» Mon det ikke snart bliver lyst .. (Morgan )
» så stille at man for lyst at sove (Yazoo)
» Træning(frit emne, så bare kom, hvis i har lyst)
» Well Morgan.. Shall we play?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: