Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 06:49

Morgan så bare på ham lidt som om han var inde i en eller anden drømme verden, det var han vel også lidt da han ikke kunne stoppe med at kigge på ham. han havde virkeligt aldrig set nogen så smuk som Nikki var, og han følte sig virkelig så heldig når han tænkte på at Nikki var hans og ingen andens. han grinte af det han sagde "hvad nu hvis du så får nået som strittede mod dit lem eller andre steder?" spurgte han lidt drillende om, da han ikke ligefrem kunne lov at der ikke var nået som kom til at stritte. han lag bare sine arme tæt omkring ham og trykkede ham let ind til sig "mmh" sagde han stille i det og kyssede ham en enkel gang på panden, inden han gav sådan lidt slip i ham og lyttede på hvad han sagde. han kunne ikke lade være med at smile sådan rigtigt stort i det, og blev endelig bare lidt mere tændt af det han sagde "ingen skal få min Nikki uden at lide en smertefuld død" sagde han helt ærligt da Nikki var hans! og sådan var det bare da han ikke ville lade nogen anden få ham. han strøj en finger hen over hans kæbe og så bare kærligt på ham "det gør du bare, så længe du også er der inde" sagde han og ville bestemt ikke være låst inde et sted uden ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 07:06

Nikki grinte sødt og sagde"Jeg er altid hvor du er Morgan" Nikki krammede sig let ind til Morgan, han var virkelig en vidunderlig vampyr, så voldelig og vild men kunne vende hurtigt og blive blid og kærlig? Morgan havde alle kvaliteter han søgte alt ved en mand og Morgan var skam ikke bange for at ha hevet Nikki ind i et rum og smækkede ham let op af nogen kasser dog ikke for hårdt, men stadig så det lidt ku mærkes.
"Du holdte dit løfte elskede... om at vis du nogen sinde mistede mig, ville du aldrig slippe mig eller lade andre få mig, så ville du tvinge mig til at være ved dig og beholde mig" Nikki kyssede Morgan op af halsen igen og lagde sig let ved siden af Morgan de kunne lige begge være i den lidt brede sofa i mens Nikki berørte Morgans dejlige lår og sagde"har jeg ret, at du ville aldrig tillade mig at få andre end dig" Nikki kunne virkelig li den måde Morgan havde været på som om ingen sku stjæle ham fra Morgan?, og at om Nikki havde fundet en ny eller ej var ligemeget at han stadig tilhørte Morgan sådan havde han følt det, og det var fantastisk den kærlighed Morgan havde for ham, det havde Morgan endelig vist helt ned til sidste ben siden den dag havde Nikki troede Morgan ikke elskede ham mere, og blot ladt ham gå men ikke fordi han ville ha Morgan gjorde det men af frygt for at miste Morgan vis han ej lod ham gå.......
"du er min evige engle skat" Nikki strøg Morgan let over maven og lagde sig op af ham og sagde"Mmmhhhh"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 07:24

Hans blik blev bare ved med at ligge på ham og der skulle godt nok meget til før at han ville fjerne sit blik fra ham, det var nået han endelig slet ikke har lyst til at gøre "godt skat, for ellers følger jeg efter dig" sagde han kærligt i det og kunne ikke forstå hvad den dreng gjorde ved ham, han ville vel gøre alt for ham og det havde han vel bevist. han lag sit hoved lidt på skrå "nej jeg ville slå den fyr ihjel,.. også efter ville jeg låse dig inde i mit skab og håbe på at du ville komme til at elske mig igen" sagde han bare helt roligt og ærligt i det, han havde vel aldrig været så ærlig i hele sit liv. han kunne ikke stoppe med at smile og rystede let på hovedet "nej,.. du høre sammen med mig, så hvorfor skulle jeg tillade det" sagde han selv om det ikke ligefrem var et spørgsmål, da han viste selv hvad han selv synes og han synes eller mere viste at Nikki hørte hjemme hos ham. han vende sig bare om på siden og lag sin ene arm på hans kind "aah.. det der må du ikke kalde mig, ikke kald mig for engle.. hader de små væsner" sagde han og kunne bestemt ikke fordrave dem, han trykkede sine læber mod hans pande og lukkede sine øjne stille i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 07:47

Nikki grinte let og holdte om Morgan og sagde"Jeg elsker dig virkelig for din ondskab og godhed i en elskede, du vidunderlig sådan som du fare frem men os kan stå tilbage og være følsom du er unik og speciel for mig og jeg vil aldrig nogen sinde forlade dig før den dag du selv forlader mig så vidt jeg regner med" det sidste 'så vidt jeg regner med' var i en drillende og legende tone for blot at drille Morgan lidt for
at provokere hans indre legebarn der godt ku li at ha Nikki sådan lidt i lås og slå, og havde ham sådan tilbage gående og ikke helt vildt fremme og her er jeg alle sammen blot tag mig vis i kan.
Nikkis finger strøg let hen af Morgans dejlige side i det han sagde med en yderst blød stemme"Jeg elsker dig virkelig højt Morgan og vil blive ved med det forevigt, og vis jeg blev en andens håber jeg virkelig du låser mig inde i dit hjem med dig og beholder mig tæt ved dig kun" nikki mente det død alvorligt, han ville kun være Morgans og nu var Morgan jo os Nikkis skaber så de kunne jo heller ikke blot bare sådan slippe fra hinanden vis de nu ville det, fordi vis Morgan slog op skulle han stadig være skaber til Nikki og så ville morgan jo ende med at måske se nogen sammen med Nikkis vis nikki blev alene? og ikke havde morgan mere...
Nikki krammede sig ind til Morgan og berørte ham så let over bukserne hvor Morgans lem var, dog uden på bukserne berørte han let med fingerstrøg op af og sagde"Mmmhhh det så langtid siden jeg drømte om at rør sådan her ved dig" Nikki lod fingerne fra bukserne gå op under Morgans dejlige trøje og berørte hans mave igen og så brystkasse og kyssede så Morgans dejlige læber ikke seksuelt men blidt og lidenskabeligt med et strejf af dans med deres læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 08:52

Morgan pustede luft ud som om han gav et `ha´ fra sig selv om der ikke kom nogen lyd udover den ud af luften der blev pustet ud "du forstår det ikke skat.. gør du?" sagde han kærligt i det og viste ikke helt hvordan han skulle forklare det, han var vel lidt bange for at Nikki ville have ham for den han virkelig var. eller den person han var når han ikke var sammen med ham, han var jo ikke ligefrem sød overfor andre "je... hrmm.. jeg er jo kun sådan her overfor dig, det er kun dig som ser denne side af mig,.. denne usel søde, følsomme side" sagde han da han jo ikke ligefrem var stolt over den, han mente jo selv at svage væsner skulle dø og derfor kunne han ikke selv være det. han kunne bare ikke gøre for det når han var sammen med Nikki, så kom denne side bare frem i ham den som bare vil holde om ham og fortælle ham søde ting. han havde dog ikke tænkt sig at nogensinde forlade ham! han kunne ikke forlade ham, han hørte jo sammen med ham. det gav en hel varm fornemmelse inde i ham af at høre hans ord, han blev jo helt glad over det og kunne ikke sige andet end "jeg elsker virkelig også dig, min egen lille vampyr" han sagde det med en ret så mandelig stemme, sådan en stemme som næsten ligefrem sagde `hvis du ikke tror på mig, så slår jeg dig ihjel´. han hævede sit ene øjebryn af det han sagde og vende sit blik ned efter hans fingere "at tænde mig?" spurgte han lidt undrende om og vende sit blik op mod ham igen, han kunne dog ikke lade være med at smile lidt af det. han trak sin mave den lille smugle ind som den kunne komme, og bed sig selv kort i læben. han kyssede ham bare tilbage i det hans øjne gled ret så langsomt og drømmende i, han lod sine fingere glide ned af hans arm og lag sig til rette på hans hofte. han trak ham bare tætter ind til sig, da han ville mærke Nikki tætter på sig. hans savn til ham havde jo været ret så stort, og han kunne ikke selv forstår hvordan han havde overlevet den tid uden ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 09:15

Nikki lagde sig let op af Morgan i det han smilede og holdte sig tæt ind til dejlige morgan i det han stille faldt i søvn. Langsomt men dog tungt, og der lå Nikki og sov til næste Morgan næsten og hans vinduer var malet sorte så man kunne ikke kigge ud af dem og inde i soveværelset summet hans lille bærbar hvor han havde søgt efter en magisk ring med en engels kræft skabt inden i som gjorde man kunne tåle solen mere så man ville kunne gå i selveste solen som et virkeligt menneske men kun vis man havde selveste ringen på?.
Nikki sov stille videre og havde glemt alt om sin bestilling, i det en ung fyr kom op af trapperne og bankede på og havde en kasse med op med bukserne i, 2 par, et i sort jeans stof, meget stramme ved ben og lår, samt løs ved røven, og så et par der var lidt stramme ved røven dog var ingen af dem hængerøvs... det kunne Nikki ikke li, man skulle vise sine lækre former frem vis man kunne dog ikke for meget stadig.
Fyren bankede stille på og smilede i det han ventede på at Nikki åbnede så han kunne få det tøj han havde bestilt tidligere i mål til sig selv, de var betalt og alt det,
men de skulle blot bringes ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 09:28

Morgan trykkede bare sine læber mod hans pande, mens hans øjne bare forblev lukkede da han ikke ligefrem havde nogen grund til at åbne dem. han holde ham så tæt ind til sig han kunne, dog uden at det blev alt for tæt dog nok til at han kunne mærke hans krop mod sin. han kunne godt høre den lille summen, men havde ikke ligefrem lyst til at tjekke hvad det var. han var jo også en ret så gammeldags vampyr, som ikke få fjernsyn eller kende ret så meget til computer. det næste han sådan rigtigt kende til, var selvfølgelig mobiler som man vel ikke kan leve uden. han åbnede sine øjne ret så hurtigt i det når han hørte at der blev banket på, han trak sig let tilbage "sk.." sagde han i det han så at Nikki sov, han smilte bare kærligt og kyssede ham en enkel gang på panden. inden han fjernede hans arme fra sig og rejste sig stille op *hvem mon det er?* tænkte han lidt undrende og rettede lidt på sit tøj, så det ikke ligefrem lignede at han lige var stået op eller sådan nået. han stod hurtigt foran døren og åbnede den roligt i det, da det jo ikke ligefrem skulle ligne at han havde travlt eller nået. han hævede sit ene øjebryn og gav kort fyren et elevator blik, inden han så op på hans ansigt igen "tror du har gået forkert" sagde han bare med en kold stemme og så ret så ondt på fyren, selv om han ikke ligefrem havde gjort nået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 09:33

Fyren så temmelig chokeret ud og så på sin seddel og sagde"aaahhhh jeg ret så sikker på at det jeg skrev ned ikke er forkert efter hvad en hvidhåret knægt sagde til mig" fyren var ca 22 år gammel og smilede så til Morgan i det han sagde"Nikki Mckee bor her ikke også? har jeg ret" han så undrende op og ned af Morgan og sagde"Hm? men måske forstyr jeg i noget" fyren drillede Morgan lidt nu fordi han kendte jo intet til Morgan og Nikkis forhold eller for den sags skyld af Morgan og Nikki var ja... til mænd os og så heller ikke at Morgan var en farlig vampyr og Nikki blot....tja var en skabs vampyr der ikke opførte sig det mindste som en vampyr men mere som en engle nu han var forvandlet? dog til tider havde et strejf af ondskab og vrede i sit blik vis noget ikke gik som han helt ville have?.

Fyren lagde kasserne hurtigt ned i det han havde set Morgans blik og sagde"Øhm... men du kan give ham dette her" fyren vendte sig hurtigt om og løb ned af trapperne i det Nikki rejste overkroppen let op i sofaen hvor der var jo mørkt inde i rummet og køkkenet var overfor den sorte sofa og det sorte sofabord i hård træ der var lav og dejlig ... med sort tæppe under.."hey ? hvem er det Elskede" NIkki støttede med armene bagud og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 09:41

Morgan blev bare mere irriteret over det fyren sagde og var endelig tæt på at give ham en på hovedet, han svarede ham ikke og vende bare sit blik ned mod kasserne inden han kort så efter fyren "okay farvel" sagde han bare og bøjede sig ned og samlede kasserne "lorte menneske" mumlede han bare for sig selv i det han lukkede døren "en eller anden klovn der synes han var sjov" sagde han bare helt roligt i det som om der slet ikke var sket nået, han gik bare stille ind i stuen mens han så ned på kasserne "han kom med de her, de er åbenbart til dig" sagde han og gik hen og satte sig ned på kanten af sofa'en og satte bare kasserne på maven af Nikki, han så lidt nysgerrig på dem selv om det ikke var så tydeligt at se. han vende sit blik op mod ham og kunne ikke lade være med at smile, han fjernede let en tot hår fra hans øjne inden han så ned på kasserne igen.

//smutter i seng nu... natti nat//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Jan 2011, 09:59

Nikki så undrende på Morgan og lod sig ligge helt flat igen på ryggen og ventede i det han sagde"Hm?" han kiggede på kasserne og satte sig op og tog dem stille op på sit skød og kiggede undrende på kasserne og smilede så til Morgan og sagde"det de bukser jeg sikker bestilte sidst" Nikki åbnede og det var skam de flotte stramme rockstar agtige bukser og et nyt smukt bælte med lidt dæmpede dirmandter her og der, samt der var en kæde i en af bælterne. Han smilede og en af bælterne der var der i var der dirmandter og pyramide pike, det ville sige at de var lavet som et skak spil med en almindelig sølv pyramide og så en dirmandt.
Nikki smilede og sagde"hva syntes du" han blinkede og der var skam os en sort skjorte i kassen en skjorte der ville sidde lidt løs men dog stramt ved brystkassen, og som havde knapper ned langs kroppen foran, rigtig lækker så den ud og så havde den skrift bagved, hvor der stod noget på engelsk, dog... stod der kun Vamp.. Intet mere?.
Nikki blinkede let til Morgan og sagde"Bare rolig ingen gennem skuer det nogen sinde" Nikki så på det dejlige tøj og havde kun regnet med bukserne var færdig men der var så meget i disse kasser"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 03:26

Morgan så bare ned og nikkede roligt til det han sagde "har du ikke nok tøj i forvejen?" spurgte han lidt drillende om og vende sit blik kort op mod ham, inden han så ned på det tøj som var der. han kunne endelig ikke forstå Nikki på det punkt, selv hadet han endelig at shoppe da der jo gik alle de dejlige mennesker omkring som man bare havde lyst til at sætte sine tænder i "flot.. meget flot" sagde han og kunne ikke lade være med at smile imens, da han jo godt kunne se at Nikki var glad for sit tøj. han så kort på skjorten og hævede sit ene øjebryn lidt "er du sikker på det?" spurgte han lidt drillende om og tog stille skjorten ud af hans hænder og lag den tilbage i kassen, inden han tog kasserne og satte dem over på stuebordet. han så lidt lumsk og drillende på ham, i det han satte en hånd på hans brystkasse og skubbede ham ned og ligge. han lag sig let hen over ham og så bare roligt ned på ham "jeg kan jo godt gennemskue det" sagde han drillende i det og kunne jo endelig bare fordi Nikki havde sagt det... han kyssede kærligt hans læber og holde sine hænder nede i sofa'en så ikke hele hans vægt lå på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 04:27

Nikki så undrende på Morgan i det han så temmelig 'hey' agtig ud i ansigtet sådan rigtig puppy ansigt da Morgan tog hans skjorte"hey det uretfærdig du må da ikke tage mit dejlige tøj og nej det har jeg da ikkie fjolle" Nikki grinte let i det han stille rødmede i hele ansigtet da Morgan skubbede ham blidt ned i sofaen og lægge.*Mmh min dejlige skat* Nikki smilede over hele ansigtet og mærkede så Morgans krop over sin og kyssede så Morgan op af halsen lidt, med kærlige strøg op af Morgans ene side i mens. I det han tog hovedet til sig og Mærkede Morgan dejlige læber og sagde stille men dog flovt"du tænder mig helt nu ´Badboy" Nikki blinkede til Morgan og Nikki var lidt men kun meget lidt på vej til at få jern på dog ikke så meget.
Hans blik var rettet mod Morgans og de smarad grønne øjne så uskyldigt på Morgan igen, som om intet var sket, sådan så de på Morgan, de var virkelig smukke de øjne, og virkelig unikke.
Nikki kyssede Morgan i det han havde strøget en hånd bagved hovedet af Morgan og trukket ham let hen til sig for at kysse hans dejlige læber.
Nikki lukkede øjnene og var helt væk i drømme land, det var nemlig når han fik lov til blot at kysse Morgan og rør ved ham som han ville og mærke ham nær sig, det var det bedste i hele dette univert?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 04:36

Morgan blev endelig lidt overrasket over det han sagde, dog ikke sådan rigtig meget som om han ikke engang viste hvad han snakkede om. han vende bare kort sit blik ned mellem benene på ham, inden han så op på ham igen "jeg elsker jo når du bliver tændt" sagde han bare helt roligt i det, han kyssede ham bare tilbage i et lille stykke tid inden han hurtigt tog fat i hans hænder og trak dem over hovedet på ham og trykkede dem lidt halvhårdt mod armlænet blot for at være sikker på at han ikke kunne komme fri. han åbnede sine øjne og så bare lumsk ned på ham "ikke nogle flere kys til dig,.. du vil jo heller være sammen med dit tøj end med mig.. så må jeg jo bare tvinge dig til at være sammen med mig" sagde han og blottede kort sine tænder, han bøjede sig lidt ned og slikkede ham let hen over hagen og over læberne. inden han igen trak sit hoved lidt væk fra ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 05:41

Nikki så undrende på Morgan i det han grinte sødt og sagde"Hey frække nu skal du vist være ovenlig og ohh" Nikki rødmede let over kinderne i det han mærkede Morgan holde hans hænder mod armlænet af sofaen, mens de lå der og Nikki på en pude ved hovedet.
Hans Smarad grønne øjne betragtede Morgans røde øjne og et smil spredte sig over hans læber i det han sagde med en flabet undertone til Morgan"Jaaaaah det vil jeg nemlig haha, jeg vil da helt klart hellere være sammen med mit tøj" Nikki smilede da Morgan sagde han ville tvinge ham til at være sammen med sig, det elskede Nikki ved Morgan?, det var bare så dejligt og slemt og alligevel var Morgan bare rigtig sød at se på når han sagde det og så alligevel total lækker.
Nikki betragtede Morgans smukke hugtænder og smilede os lidt blottende med dem selv og sagde"Mmhhh elskede dog" Nikki smilede og mærkede tungen og sagde"du slem hva kittykat" han smilede lidt udfordrende og frækt, i det han stille prøvede at få hænderne fri og bevægede sig lidt, med overkroppen pustende let op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:24

Morgan så bare ned på ham og kunne ikke lade være med at smile bare let i det, man kunne dog ikke se det særligt meget at han smilte "så må du tvinge mig til det, men det kan du åbenbart ikke.. du kan jo ikke komme fri" sagde han og kunne ikke lade være med at grine selv om det lød meget ondt i det, og dog også lidt drillende og barnligt så det var svært at høre om han mente det ondt eller om det blot var drillende. han hævede hurtigt sit øjebryn og gav en snerrende lyd fra sig "jeg vil have min kærestes opmærksomhed,.. og den skal intet eller nogen ikke tage fra mig og slet ikke nået tøj" sagde han og mente det fuldt ud, nu når han endelig var sammen med Nikki igen så var der ingen! og han mente ingen skulle få lov til at tage Nikki's opmærksomhed fra ham. han gav slip på hans hænder med den ene hånd, og trykkede derfor mere ned med den anden da han jo ikke ville have at Nikki skulle komme fri. han lod sin frie hånd glide op under hans trøje og trak derfor også trøjen med op, hans fingere dansede næsten ligefrem på hans overkrop når de berømte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:33

Nikki så lidt på Morgan og kunne ikke lade vær med at grine let mens han lå der nærmere udstrakt og helt til blotte og skind for Morgans hænder og beskidte tanker eller måske mindre seksuelle måske?.
Nikki smilede lavt og sagde"Det skal jeg nok huske elskede" Nikki smilede men dog kunne man høre og se han mente det død alvorligt, han skulle skam nok gi Morgan alt sin opmærksomhed fordi han havde savnet ham inderligt meget og havde nærmest intet liv uden Morgan men Morgan var heller ikke en slags underholdnings fordrivnings ting, Morgan var det der holdte ham i live, der ligefrem gjorde det dejligt at se klart hver dag og kunne høre , mærke og følse.
Nikki så flovt væk og lukkede blidt øjenen men ku ikke lade vær med at se lidt på Morgan fordi han jo havde savnet ham så meget, man kunne se Nikki havde trænet lidt men blot for at få en smule mere stram mave, men der var ingen aftegn efter vaskebrat men man kunne blot se hans krop var smukt trænet og stram ved mave og brystkasse også.
"det dejligt min elskede" Nikki strakte let halsen og lod hovedet blidt være bagud i mens han smilede over ansigtet og de små nuttede hugtænder der ikke så, helt drabelige ud, kunne ses over de hvide blanke tænder af hans, mens han nød dette i fuldedrag og lukkede let øjnene i, dog... kunne han mærke en vis ting blive mere og mere stiv i det, samt rør på sig let... *ohhh nej* Nikki var stadig utrolig flov over når sådan noget skete, og det var jo flere uger siden han sidst var blevet berørt bare?, og så den her slags berørelse var blot himlen selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:49

Morgan kunne endelig godt lide at have magten over Nikki, han var vel lidt af en magt freak, og han kunne især godt lide at vide at han havde styr på hans hænder og viste derfor at det ikke blev rørt over det hele på ham. selv om han endelig godt kunne lide det, men det tænde ham jo også når Nikki rørte ved ham, da han vel kende Morgan's krop mere end han gjorde selv. han bøjede sig let mod ham og lod sin tunge let lave nogle kælende cirkler på hans kæbe, men han stoppede hurtigt da han mærkede nået som ikke var der før. han vende sit blik langsomt ned af dem for at se hvad det var, og kunne ikke lade være med at smile når han fik øje på hvad det var. han vende sit blik op mod ham igen og så ret så drillende på ham "mmh.. tænder jeg dig alt for meget,.. min elskede?" spurgte han om i en ret så drillende tone, han lod sine fingere glide ned af hans overkrop og tog let fat i hans bukser "lad mig hjælpe dig lidt så det ikke strammer så meget" sagde han bare og blottede sine tænder til ham, og åbnede langsomt hans bukser og lynede ned "bedre?" spurgte han om og gav et lille grin fra sig "eller har du brug for mere hjælp?" sagde han lumsk og bed sig let i læben, da han lod sin hånd glide ind under hans bukser og nussede let hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 07:59

Nikki vidste Morgan elskede denne magt, og på en måde elskede Nikki os at Morgan ku ha sådan en magt over ham fordi han var jo lidt en forkælet stilet trendy unge der ikke bøjede sig for nogen som helst han egenlig ikke kunne makke ret med eller som havde samme mening som ham vis han mente helt nøjagtig at han havde ret, ellers måtte alle skam ha deres frivilje og mening ? men vis man snakkede med Nikki om et specielt emne og personen påstod noget som ej var sandt og han vidste dette så ville Nikki reagere som den forkælet møgunge han var der var blevet lært i alt muligt .
Nikki så flovt på Morgan og nød virkelig det han gjorde med tungen, og for at drille så inden han fjernede tungen, nået Nikki lige at fjerne hovedet længere ned af? og lod sin tunge blidt berør hans tunge spids os og smilede så lettere drilsk"Ha" Nikki smilede dog... smilet forsvandt lidt hurtigt i det Morgan pludselig så ned af, Nikki prøvede alt hvad han kunne for hans stramme bukser ikke sku vise den smule ophidselse han havde dog... forsent som altid,Morgan havde opdaget det og det eneste NIkki kunne gøre var at synke en klump spyt og så sige sandheden"Ja elskede...." han sagde det virkelig sensuelt og flydende meget flovt i understemmen og som om han var virkelig pinlig berørt over denne ophidselse .
Nikki så lettere studerende på Morgan og ventede på næste træk fra hans side af hvad ville han mund gøre nu?, de smarad grønne øjne fulgte Morgan uanset hvor han berørte ham eller rørte på sig for den sags skyld.
Nikki prøvede at hive sine hænder til sig da Morgan åbnede hans bukser men kunne ikke lade vær med at blive helt afslappet og se på Morgan"Det... det helt fint ska... Årh" Nikki bed tænderne let sammen og lukkede øjnene i så hurtigt han havde fået dem åbnet i det han mærkede den instant nydelse han fik fra Morgans dejlige berøring af hans lem, dette var virkelig... MMhhhh vidunderligt.
Nikkis lem blev rigtig stiv og virkelig langt, i det han så lettere flovt væk, af en 17 årig var nikkis lem nærmest perfekt som resten af ham og hvad skyldtes det, perfekte forældre der lignede skuespiller i top klasse nærmest modeller.
Den røde tunge af Nikkis fugtede blidt læberne af hans egne i det han havde åbnet øjnene og betragtede så Morgan hvad ville han dog gøre ved ham mere???. Nikki så virkelig flovt på Morgan"elskede dog... tror du ikke du har leget nok med mig" Nikki brugte lidt meget af sine kræfter nu lidt over normal menneskelig styrke for at prøve at komme fri og virke dominerende over Morgan, fordi han skulle skam ikke tro han ku styre alt i denne her leg*hehe ... bare vent til jeg fri elskede*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 08:48

Morgan blev lidt overrasket over den lyd han kom med, men han kunne heller ikke gøre andet end at smile af det. han elskede jo Nikki's lyde og ville endelig gøre alt for at høre dem som tit som muligt, og han måtte skam også indrømme at han havde savnet at høre dem. han kunne virkelig godt lide at drille Nikki og jo mere seksuelt det blev, jo mere kunne han jo lide det. han kunne godt mærke hvordan hans lem voksede, og kæmpede lidt for ikke selv at blive tændt af det "mmh.. se hvordan du tænder på mig" sagde han ret så mandligt og med en tone som lød meget hetro i det. han kyssede kort hans læber og hev hans underlæbe lidt ud med sine læber, inden han gav slip på den igen "jeg er da først lige begynd" sagde han og kyssede kort hans læber igen, inden han lod sine læber glide hen til hans kind hvor han nappede med sine tænder dog nappede han ikke hårdt nok så det ville gå hul.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 08:58

Hele lejligheden var indhyldet i lyset fra loftet ikke selveste lamper men loft lys, små pære der var i selveste loftet der lyste her og der, sådan så der ikke var lys over alt men lys som ved en projoektør, der skindte om et sted og så det andet.
Nikki så helt overrasket på Morgan i det han virkelig lød meget mandig og slet ikke som sig selv og sagde"Hva...?" Nikki lignede et helt spørgsmål i det han så der ned, fordi han simpelthen ikke kunne lade vær? hvordan kunne det egenlig været gået sådan her for ham fra jomfru til ingen seksuallitet overhovedet til total homo? eller nærmere ikke hetro kunne man lettere sige?.
Nikki rømmede sig let og sagde"Jeg..." Nikki kunne ikke fjerne blikke fra Morgans bukser og smilede i det han sagde"tja, nu ved du jo hvordan det føles når det strammer flotte" Nikki blinkede temmelig frækt og smilede i det han blidt mærkede Morgans læber igen og lod dem ikke slippe uden at kysse lidt, at lade hans læber være mod Morgans i en vis tid, mens dufte og lyde udeblev og alt der var i deres verden var dette, dem og det de gjorde ved hinanden.
Nikki kunne jo ikke gør ved Morgan som han ville? selv om lysten var der virkelig meget, i det kysset stoppede smilede Nikki da læber blidt var sluppet og sagde"Hva frække nu skal du jo ikke blive for seksuel" NIkki mærkede dog en mærkelig følse?, da Morgan nippede ham på kinderne ?...
"elskede... du... må stadig gerne bide mig når du lyster, især nu når jeg ved jeg aldrig var valgt af dig for mit blod" Nikki smilede let og bed blidt Morgan på halsen da han lænte sig frem mod ham, dog ikke hul, men små lovebites med blive prik med hugtænderne af hans uden der gik hul....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 09:14

Morgan et svagt grin fra sig da det jo ikke ligefrem lød som om Nikki forstod ham, men det gjorde heller ikke nået da han endelig var ligeglad med det og glemte det alligevel hurtigt. han var jo alt for optaget i at drille sin elskede, ved at tænde ham selv om det vel ikke rigtigt var nået drilleri? selv om han godt kunne se og mærke på Nikki at han blev flov over det, selv om han ikke helt kunne forstå det da det jo ikke var nået at blive flov over? Morgan havde jo set ham nøgen før og rørt ved ham, så det gav ham lidt at tænke over. han glemte det bare hurtigt igen, da han jo ikke ligefrem var en af dem som tænkte særligt meget og kunne heller ikke lide at tænke "kan ikke lov for at det ikke bliver det, du ser så godt ud når du er tændt" sagde han ind mod hans kind og kunne ikke lade være med at smile, men det forsvandt hurtigt da han hørte hvad han sagde "nej ellers tak" mumlede han bare og havde ikke tænkt sig at bide Nikki ikke i et stykke tid, da han ikke kunne få sig selv til at bide ham da han selv synes det var nok med at han havde drukket næsten alt hans blod, og han ville vel være sikker på at Nikki ikke troet at han tog ham for blodet. men ikke nået med det, så blev han jo hurtigere tændt hvis han havde smagen af blod i sin mund.

//smutter i seng nu ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 09:22

Nikki kom let fri i det Morgan sagde nej og tog om ham og sagde"Ha! snydt" Nikki vidste det ville hyle Morgan lidt ud af den og trak ham let ned til sig og smilede i det han tog så om ham let med bene om Morgans ben, bøjende som når man havde sex op af en mur. NIkki smilede og kyssede Morgan på læberne og hviskede"bare rolig skat, drillede og du må ikke sådan pille ved mig, har jo ikke været nøgen lang tid foran dig" Nikki blinkede let og kyssede så Morgans læber igen og slap dem efter lidt tid . Nikki var jo en lidt svag person stadig og flov ved seksuel berøring og sådan især når det var Morgan der berørte ham fordi Morgan var så lækker og vidunderlig og erfaren og havde alt simpelthen drømme personligheden og det hele?, men noget Nikki altid blev flov over det var når Morgan dominerede ham fordi Nikki skulle forstille sig jo at være en mand og det var han da slet ikke overfor Morgan fordi Morgan skulle knap nok berør ham før han blev helt blød i knæene og spandt som en lille kat.
De smarad grønne øjne lå let på Morgan i det han berørte hans kind og kyssede ham let på panden og hviskede"Jeg elsker dig så højt du end ikke kan tro det næsten skat"
de smukke smalle finger strøg let over hvert en hårlok som Morgan havde i det Nikki studerede ham virkelig nu og mærkede ham for første gang i viiiiiiiiiirkelig lang tid....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Jan 2011, 11:34

Morgan fik et mærkeligt ansigt udtryk da han hørte hvad han sagde, sagde han det for sjov? det var da slet ikke nået at lave sjov med, slet ikke nået Nikki havde troet at Morgan tog ham for blodet. han viste ikke engang hvad han skulle sige, hvad sagde man til sådan nået? "mmh" sagde han bare og trak sin hånd op af hans bukser, og lag den istedet på hans lår. han kyssede ham bare tilbage og nussede let hans lår med sin tommelfinger "men jeg kan ikke stoppe med at pille ved dig, du er så smuk så jeg kan bare ikke.. jamen så var det vel også på tide?" sagde han og så bare på ham med et kærligt blik i sine øjne, en blik som kun Nikki fik fra ham. han kunne ikke lade være med at smile over hans berøring og hans kys, han kunne ikke modsige at han nød det for det gjorde han virkelig "jeg elsker også dig at det ikke kan beskrives, jeg forlader dig aldrig" sagde han og måtte jo indse at han elskede Nikki om han så var en kvinde eller en mand, så var han forelsket i den person inde i kroppen også måtte han jo være ligeglad med hvad andre tænkte. han gav et let suk fra sig og nød hans fingere i sit hår "du må ikke stoppe, du må aldrig stoppe" hviskede han og var sikker på at han kunne blive liggende der for evigt, selv om det var en lidt underlig fornemmelse at mærke den bule i Nikki's bukser mod sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 02:31

Nikki smilede og lagde sig ved siden af Morgan og sagde med en blid og blød drengede stemme"Hehe du kan vist rigtig godt li hår massage hva elskede" Nikki syntes det var nuttet, og han elskede os selv at blive berørt ved håret og sådan, så han blev ved med at berør Morgans hår med blide strøg med fingerne igennem lokkerne uden at hive hår ud eller noget andet der ku gøre ondt?, samt Nikki masserede let med finger spidserne nogen gange mod hoved bunden af Morgan så han fik ekstra nydelse der, mens han dog med den frie hånd strøg Morgan let op af maven og tog hans trøje med i forløbet op af ham og hviskede ham lettere sensuelt i mod øret og afsluttede med et Nip med læberne mod Morgans øreflip"Jeg har så meget lyst til at se og mærke din vidunderlig gude skabte krop mod mig helt nøgen men... mest af alt" Nikki smilede lumsk efter at ha nippede Morgans øreflip og kyssede ham så let på Læberne da han tog blidt fat ved kæben af Morgan og vendte hans hoved mod ham på en ikke for hård måde, og kyssede ham så let på læberne i det han bed et lille hul i Morgans læbe, dog viste han Morgan ikke ville lide under det, og så os at Morgan healede hurtigt, meget hurtigere end ham selv... + Morgan plejede jo at elske smerte, det huskede han tydligt fra deres lille elevator ulykke...
Nikki havde kysset Morgan lidenskabeligt og sneget tunge spidsen lidt med i kysset, før han let bed hul med sine hugtænder men slugte intet af blodet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 06:46

Morgan kunne ikke modsige ham i dette, da han jo virkelig godt kunne lide det og mest når det var Nikki der gjorde det. han viste ikke hvad det var, men han elskede bare alt Nikki gjorde og sagde. det var vel kærlighed sådan en ægte kærlighed, som bare ikke var til at beskrive om man bare selv måtte prøve det for at vide hvordan det var "jeg elsker det" hviskede han helt roligt i det selv om det også lød til at han var tæt på at falde i søvn, men han nød det jo bare så meget at han ikke kunne lade være med at falde lidt hen. han så bare ned da han mærkede sin trøje glide op, han kunne ikke lade være med at smile af det og trak bare sin mave en lille smugle ind. han så stille op på ham igen, og var vel lidt ved at falde ind i en drømme verden når han så på Nikki "det må du også..... meget gerne" sagde han kærligt i det og ville jo ikke have nået imod det, han ville jo gerne være tæt på Nikki og så tæt som muligt. han kyssede ham bare tilbage og kunne ikke lade være med at smile lidt, hans øjne åbnede sig hurtigt når Nikki bed hul i hans læbe. han viste jo ikke hvad han skulle synes om det, da det jo var Nikki hans elskede lille menneske.. som nu slet ikke var menneske mere. han trak sit hoved lidt tilbage og så bare ned på ham "hmm" sagde han bare og så ret så tænkende ned på ham, da han virkelig ikke kunne finde sin følelse til det om han kunne lide det eller om han ikke kunne...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan   Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forbandet Aftener i lyst og suffering..::: MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: