Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tur der dur(cille)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 08:02

de kom hen til biografen og så at der var en masse bander der. ''hvad sker der hvorfor er de her'' sade hun med en urolig stemme. hun stilte sig bag ray da hun var meget bange. *hvad skal vi gøre* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 08:06

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det ved jeg ikke søde"sagde han og kiggede på hende "skal vi gå igen"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 08:26

hun kiggede ind i hans øjne, og smilte, ''giv mig sine hænder jeg kender en anden vej ind'' fortalte hun med et smil på sine læber, hun så de begyndte at gå mod dem. hun rakte hånden frem mod ham. ''stoler du på mig'' spurte hun ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 08:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja gør jeg da"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og slappede bare af.
han ventede på at der skete noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 08:40

hun smitle til ham tog begge hans hænder og holdte godt fast, hun spredte sine sne hvide engle vinger og følj op på taget med ham så de kunne sidde der og nyde solnedgangen, ''er her ikke hyggeligt'' spurte hun og trak sine vinger ind igen han kunne se lidt smerte i hendes ansigt men ikke meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fulde med hende og slappede bare af og kiggede på hende "er vi der nu"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:32

hun grinte hun frøs lidt da det jo var blevet aften, ''hvad tror du selv'' grinede hun for sig selv. hun havde glemt sin jakke der hjemme men det var jo hendes egen skyld. *hvad skal jeg dog gøre jeg kan da ikke sørger om han kan varme mig. kan jeg?* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på kinden "er det godt at være sammen med mig"spurgte han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:41

hun rødmede over hele hovede. *han kyssede ham på kinden* tænkte hun for sig selv. hun smilte til ham, ''jah det dejligt jeg føler mig tryg en lille unskyldig engel'' sagde hun og kiggede på ray med et smil hun lønede sig ind til ham for at få lidt varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik vider med hende "vi skal vel se film ikke søde"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:46

''søde ven vi er på et tag men vent lidt'' sagde hun og satte sig på hug og bankede på en plade og den åbnede og de kom ind i biografen og fik set filmen hun sad næsten på hans skød da hun blev bange. ''undskyld søde'' sagde hun og gemte hovede mod hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:49

han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "går nok søde"sagde han med et smil på sine læber og nød bare hun sad der på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:52

hun blev siddene på ham selv da filmen var slut da hun var faldet i søvn op af ham. *han er så dejlig* tænkte hun i søvne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 09:53

Han kiggede på hende "søde er du der søde"sagde han og sad og prikkede til hende med et stille smil på sine læber og ventede på at hun vågnede op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 19:06

hun vågnede og hun kiggede på ham med et smil på sine læber og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Jan 2011, 07:14

han kiggede på hende med et smil på sine læber "fik du sovet igennem"spurgte han med et stille smil på sine læber.
Han kiggede bare på hende og slappede af med hende på sit skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Jan 2011, 09:25

hun smillede og lænede sig ind til ham med hovede mod ham. ''ja må jeg sove vider'' spurte hun i sjov. hun havde haft en fed tur i byen men hun var stadig gernert over for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Jan 2011, 09:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det ved jeg ikke rigtig om du må søde"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeFre 28 Jan 2011, 03:41

hun lænede sig ind til ham, så i hans øjne og uden vider kyssede hun ham stille og rolig. ''du dejlig skat'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeFre 28 Jan 2011, 06:25

Han kiggede på hende og kyssede hende da stille igen "du kalde mig for skat"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 03:33

hun skyndte sig at kigge ned hun rødmede. ''undskyld'' sagde hun med næsten ingen stemme hun var helt bange for hvad han ville sige til det hun kunne jo rigtig godt lide ham, han var dejlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 09:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det går nok søde"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 10:14

hun smilte til ham. ''hvor skal vii gå hen søde'' spurte hun den unge dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 10:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hendes lår "det ved jeg ikke søde"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 10:55

hun nød at han nussede hendes hår, ''du dejlig søde'' sagde hun med et smil. hun kiggede sig om.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur der dur(cille) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur der dur(cille)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: