Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tur der dur(cille)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 08:20

S-Petronia night club
T-22.00
O-folk der danser
P-noget smart ass bad boy tøj i flere farver
V-stille


Ray var på petronie night club som der lå i den by han boede i lige nu han viste ikke om han flyttede snart men han boede nu ret godt der hvor han var så måske gjorde han ikke.
Han slappede af oppe ved bare og kiggede runde på alle dem der dansede og gjorde ved han syns det så skørt ud men det var nok bare ham der syns det.
Han var en flot ung dæmon som havde det godt med at være den han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 08:27

en ung smuk engel kom stille ind af den store dør der var ind til clubben, hun kiggede rundt hun fik lov og stå i to sølle minuter før hun fik mange flirtene blikke rundt omkring, *sikke nogle tumper* tænkte hun og grinte gik hen i baren bestilte en øl og gik ned bagerst og sad med sin øl drak lidt af den men ikke det store.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeMan 24 Jan 2011, 08:30

Han kiggede på den nye kvinde han syns ikke at ha set før komme ind af døren og smilte bare til hende på en stille og roligt og slappede bare af og rykkede hen tæt på hende "hej"sagde han med et smil på sine læber og ventede bare på at hun ville svare ham på hans hej lige nu.
Han slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 01:12

hun smilte til ham og kiggede på ham, hun flyttede sig lidt da hun var en meget gernert pige, ''ømm... hej'' sagde hun og kiggede bare på sin øl, hun kiggede så op på ham igen, hun smilte for sig selv et stille og roligt smil på de yndige læber, ''mit navn er Cille og dit er?'' spurte hun ham, med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:04

Han kiggede på hende "hyggeligt at møde cille"sagde han med et smil på sine læber "jeg hedder Ray"sagde han og så bare på hende og nød bare at ha nogen at snakke med lige nu og var tryg på en måde af at det var hende han snakkede med og ikke andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:08

Cille kiggede på ray hun kunne mærke at ray ikke var et mennekse, hun kiggede på de andre i clubben, ''i lige måde ray'' sagde hun med et smil på sine læber. hun gik stille og rolig rundt i clubben og var meget urolig, over noget med viste ikke helt hvad det var hun var urolig over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:14

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til hende "vil du med hen og sidde i hjørnet"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende uden at tage øjne fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:22

hun kiggede på ham med et smil på sine yndige smukke læber, hendes øjne var fanget af hans, hun nikkede kort mod ham og smilte mod ham hun tog hans hænder og gik hen i et hjørne og smilte til ham hun satte sig stille ned. ''hvad vil du snakke om?'' spurte hun ham stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:26

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det ved jeg ikke endnu det var bare så kan jeg nok komme på noget hvis det er"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende "cille du er en meget køn pige"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 08:49

hun kiggede på ham med et smil hun rødmede i hele sit hovede, der var slås kamp på clubben og der var en mand der fløj mod Cille og hun kom helt tæt hen på ray og så ham ind i øjnene med et smil. ''undskyld'' sagde hun, manden rejste sig og vlog ray i maven for at få ham med i slås kampen, ''er du okay ray'' sagde hun med et uroligt blik mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 08:53

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja er okay"sagde han og kiggede bare på hende og nød endeligt at være sammen med hende på denne måde det var jo helt nyt syns han lige nu "hvad skal vi så nu"spurgte han med et smil på sine læber og vare bare glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:01

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, hun rejste sig og tog hans hånd. ''vil du gå en tur?'' spurte hun ham med et smil på sine læber, og havde et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:02

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det vil jeg da meget gerne"sagde han og kiggede på hende "hvis du vil så vil jeg også"sagde han og gik stille og roligt ud fra klubben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:10

hun smilte med et kort grin mod ham og kom der ud der var dejligt at komme ud, ''giv mig din taske tøs'' kom det fra en mand der var tyv han havde ydset Cille som sit bytte den aften, ''o...okay h...er'' sagde hun bange og tog sin taske af hun var bange så hun klemte ray's hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:13

Han kiggede på mande "hvad fanden tror det du skal med den"sagde han og kiggede på mande han ville ikke ha der skulle ske noget lige nu det var ikke derfor de gik ud.
Han kiggede på hende også på manden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:16

''ray hvad laver du?' spurte hun og gik lidt bag ham og holdte sine hænder på hans skulder. ''ja hvad ser det ud til jeg er tyv din tumpe''sagde han og hev fat i tasken og Cille væltede ind i ray.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:36

Han kiggede på hende "ikke noget skat"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "hvis den ikke er vigtig"sagde han og kiggede bare på hende og tog ikke øjne fra hende lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:39

hun kiggede på ham. ''mit pas og min pung ligger der i'' fortalte hun ham og sprang på manden. hun fik taget fat i ham og folede sine vinger ud og fløj op han tabte alt og hun gav slip og føj ned igen g tog sin taske og så på ham. ''hehe du kaldte mig ''skat'' hvorfor'' spurte hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:59

Han kiggede på hende "ups gjorde jeg det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "eller hvem ved"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 10:03

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''du må godt kalde mig skat søde ray'' sagde hun og kyssede ham blidt på kinden og flyttede sig hurtig væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 10:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han og kiggede bare på hende og nød at være sammen med hende på denne måde og havde mærket hvad det var hun var så det kom ikke bag på ham lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 19:32

hun smitle til ham og gik hen i haven med ham og kiggede rundt der ude, ''hvad vil du laver??'' spurte hun ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 04:36

Han kiggede bare på hende "det du har lyst til at lave søde"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 07:25

hun kigggede på ham hun viste ikke hvad de skulle lave. ''skal vi gå i bio??'' spurte hun ham. hun smilte en del til ham, uden tigtig at vide hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitimeOns 26 Jan 2011, 07:30

Han kiggede på hende "Ja det kan vi skam godt"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han var sammen med hende det var hyggeligt lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur der dur(cille) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur der dur(cille)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Mæt - Cille
» En hyggelig gå tur -Cille
» Minder over alt - Cille
» Hmm ser bare ud til at det er mig smøgen (Cille)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: