Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tur der dur(cille)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 11:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig til at nusse hendes mis uden på hendes tøj og kiggede på hende "er det godt"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 11:09

''ray vil du ødelægge det her vi har sammen nu eller lade det vente og se om der sker noget'' sagde hun med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 11:13

Han kiggede på hende "hvad mener du søde"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 11:27

''at jeg ikke ved om jeg har lyst til det her endnu'' sagde hun og kiggede på ham med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 22:57

"okay"sagde han og stoppede med at gøre det og kiggede op på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 23:08

hun lænede sig ind til ham, hun smilte stort til ham, hun holdte sin hånd på hans brystkase og smitle mod ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 23:10

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad skal vi lave søde"sagde han og kiggede bare på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 23:40

hun kiggede på ham med et smil ppå sine læber og nød at sidde op af ham. hun kiggede bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeMan 31 Jan 2011, 23:44

Han smilte til hende "du er så dejlig"sagde han med et smil på sine læber og nød at være her sammen med hende på denne måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 00:26

''ray du dejlig som du er'' sagde hun med et smil mod ham. hun lænede sig bare ind til ham med et stort kønt smil mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Feb 2011, 07:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "det var da godt at jeg er det"sagde han og slappede bare af med hende på sit skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Feb 2011, 09:42

hun smitle og kyssede ham på munden. ''du er fantastisk jeg tror jeg er vild med dig'' sagde hun med et smil på sine læber,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 06:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og holde om hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:05

hun smitle og kiggede på ham. ''kan du ikke lide mig'' spurte hun ham, og kiggede op i hans øjne også ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:14

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo da søde"sagde han og var glad for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeFre 04 Feb 2011, 08:35

hun kiggede ind i hans øjne og smilte hun lænte sig ind til ham. ''hvor du sød'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:20

Han smilte til hende "det du også søde"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:26

hun bed sig let i læben og kiggede på ham med et smil. ''ømm ray jeg...'' sagde hun og der kom ikke mere frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:36

Han kiggede på hende "ja søde hvad er der"sagde han og kiggede bare på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:38

''alså jeg ville gerne vide hvad du følger for mig'' sagde hun med et smil på sine læber og kiggede op oi hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 06:45

"hvad jeg føler for dig hmm jeg kan li dig rigtig meget mere end du tror"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:03

hun kyssede ham på munden, ''jeg ville høre om du ville komme sammen'' spurte hun ham med et smil åp sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det vil jeg da men der en ting vi skal ha mellem vores forhold skat"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:22

hun kiggede på ham. ''og hvad er det skat'' spurte hun ham med et smil på sine læber, hun tog sine hænder op på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Feb 2011, 07:32

Han kiggede på hende "at vi må ha sex med andre bare der ikke er følser"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur der dur(cille) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur der dur(cille)   en tur der dur(cille) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur der dur(cille)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Mæt - Cille
» En hyggelig gå tur -Cille
» Minder over alt - Cille
» Hmm ser bare ud til at det er mig smøgen (Cille)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: