Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fredfyldt...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:10

Han tørrede hurtigt øjne og lod sit blik glide rundt i omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:11

//skal vi skrive videre på emnet i morgen når Milana kommer på?^^ hvis det er kan jeg sagtens oprette et nyt emne xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:16

//Må du gerne^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:17

//så gør jeg bare det xD hehe xp ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 18:59

Clara så på dem. *de vil sikkert ikke syntes om mig* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 00:47

Alyss startede med at holde balancen så det så utrolig let ud.
Da jorden fortsatte rynkede hun koncéntreret sine øjenbryn så der kom et V i hendes pande.
Hun vidste at så snart jorden rystede mere ville hun valde og gjode hvad hun måtte.
Alyss bed sig hårdt i læben for at dæmpe smerten i hele hendes ben, der stadig var skadet, inden hun satte fra på den skælvende jord.
Hun greb hurtigt fat i en gren og svang sig op i et træ.
Forbandede elvere!!
Alyss sukkede irriteret over hendes ben og hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:05

"Jeg sagde tidligere at jeg intet personligt har noget imod jer" sagde han og kiggede op på Alanna.
Han stoppede let og lydløst Colten tilbage i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:17

Milana betragtede let Gabriel med et blik, der intet fortalte. Ja, han virkede nemmere at stole på nu, men hun kunne ikke. Hun følte ikke selv, at hun kunne finde tillid ved Gabriel.
"Tak" Mumlede hun lavmælt med en kølig undertone. Hun hentydede tak'et til, at han havde kastet forbindingen over til hende, dog lød hendes 'tak' ikke helt oprigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:36

Alanna fnyste let af Gabbie og lagde armende over kors.
hun så let på ham med et køligt blik og derefter på Milana med et mindre køligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:38

//mhh... men skulle Milana og jeg så tage dig til fange i det emne jeg er i gang med og oprette eller har vi gjort det? xp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:45

/HEY! er iigang med at tage Gabby til fange >:@ !! Jeg reder dig GABBY!! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 04:59

//Bare rolig Alyss... Jeg skal nok klare mig, og vi siger i bare gjorde det på et andet tidspunkt...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 02:50

//Buhuuu Snøft! jeg stoler ppå dig makker! xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fredfyldt... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fredfyldt...
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» en fredfyldt dag
» Fredfyldt? //Queenie//
» et fredfyldt sted
» En fredfyldt dag .. eller?
» En fredfyldt café´... Eller hva..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: