Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fredfyldt...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 06:55

clara satte sin fod det forkerte sted, og begyndte at synke. "HJÆLP!" skreg hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 06:57

Alanna lukkede kort øjnene mens hun hurtigt kosentrede sig om og få de rigtige følser op. det lykkedes. nu var hende aura kold og hård og det samme var hendes ansigt og øjne
"Fedt trek" sagde hun til Milana.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 06:59

clara skreg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:00

Gabriel kiggede op, fuldkommen ligeglad med at der var en spydig og kølig sprog kommentar igang.
Han rejste sig op og skyndte sig imod stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:02

Clara så drengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:02

//clara man skal lige vente lidt og skrive ca 2-3 linjer med noget når flere end en bare har svaret ;) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:03

Milana smilte svagt til Alanna.
"Tak... Det er min evne" Sagde hun med et let smil, og lod jorden vibrere lidt mere end før. Hun ville have pigen, Alyss, til at falde, før hun selv var tilfreds. hun hævede det ene øjenbryn af drengen, Gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:03

hjælp mig, jeg synker... jeg beder red mig" sagd eclara. hun forsøgte på at komme op, men kunne ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:04

Alanna ignorrede den stemme der råbte om hjælp.
*hun er selv gået herud så må hun sørme også selv passe på* tænkte hun køligt.
"fed evne" sagde hun ærligt og med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:05

"Ja... Det kan jeg se" sagde han og kiggede på hende med et tænkende blik.
Han stak hånden frem til hende og smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:06

clara tog fat i hans hånd. "jeg er dum hva, jeg så mig ikke for" sagd eclara. og kom op igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:08

"At styre jorden er ikke undervurderet" Sagde Milana med et let smil til Alanna.
"Men, hvad er så din evne?" Spurgte hun lidt efter med hovedet let på skrå. Hun følte hun rent faktisk kunne stole på Alanna.
*Det pigebarn tog selv herud, så skal man også passe på sig selv!* tænkte Milana køligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:08

Han nikkede bare.
"Åben øjne en anden gang" sagde han venligt.
Han vendte ryggen til og gik tilbage.
Skridtene var så normale at man skulle tro han var opvokset herude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:09

jeg er lige kommet her til, så kender ikke stederne så godt" sagd eclara. "mit navn er Clara Angel" sagd ehun høfligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:10

//clara valgte du så og være engel eller? Xp //


"kan jeg se" sagde hun oprigtigt på en positiv måde
"jeg kan vække folks følser og styrrere deres følser." sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:11

//jep har valgt// clara så på pigerne, hun syntes de virkede meget kolde mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:11

Han kom tilbage og kiggede på dem alle.
"Hvad er jeg gået glip af?" Spurgte han Alanna, da han stadig ikke stolte på den anden pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:12

clara børstede sig af, og rettede sin sorte kjole, og uglede sit sorte hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:13

hun så over mod gabbie og sagde på normalt sprog
"tja ikke andet end at din lille finde veninde" hun sendte alyss et hurtigt lynende blik
"truede os fordi vi sagde at hvis du gik på enten mig eller min artsfælle ville vi slå os sammen mod dig" sagde hun køligt og lød som om hun snakkede om gårsdagens vejr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:14

godt de ikke er fremme* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:15

Han lavede et skuldertræk som om det ikke betød noget.
"Jeg ville nok kunne klare jer begge" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:17

"jeg har mine tvivl" sagde hun med n munter undertone til ham for at signalere at det ikke var en fornærmelse mod ham og hans evner, men bare en konstatering
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:17

"Fed evne" Sagde Milana oprigtigt til Alanna med et let smil. Hun ignorerede pigen, Alyss, og også den anden pige og drengen, Clara og Gabriel. Hun holdt sine øjne mod Alanna med et let smil, og rolige venlige øjne mod hende.
"Ikke så meget" Svarede Milana drengen, selvom hun ikke var den, der var blevet spurgt. Hendes stemme var kølig, og å med kølige og rolige øjne på ham. Hun tænkte igennem hvor sjovt det ville være at få ham til at falde ved hjælp af sin evne, men undlod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:19

"Du virkede ellers rimelig..." Han ledte efter det rigtige ord...
"Ukampdygtig... Sidste gang vi mødtes" sagde han med et lille hævede øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 07:21

clara så på dem. hun sagde ingen ting. men lyttede bare, for at lære
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fredfyldt... - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fredfyldt...   Fredfyldt... - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fredfyldt...
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» en fredfyldt dag
» Fredfyldt? //Queenie//
» et fredfyldt sted
» En fredfyldt dag .. eller?
» En fredfyldt café´... Eller hva..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: