Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 den lykkelige eng //Wolfsbane//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:17

S: den lykkelige eng
T: kl. 21
V: overskyet
O: ingen mennesker.

Freja sad stille oppe i et træ og kiggede ud over engen hun viste ikke hvad hun sklskulle lave hun skedet sig hun havde en masse ideér men gad bare ikke lave dem alene det er det der er problemet hun keder sig alt for meget hun kiggede igen ud over engen og kedet sig en del men hun kunne ikke bare gå rundt og dræbe det ville være forkert at gøre den slags.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:23

Rahne kom gående ned af stien, hun var godt pakket ind. Selv om vejret ikke var totalt dårligt, men hun havde det skidt mid koldt vejr, hun hadede at fryse.
Gruset knagede under hendes støvler, hun var i dybe tanker. Hun havde været oppe at skændes med sin mor igen, det havde endt med at hun var styrtet ud af døren. Hun var endt her, der var ingen mennesker og et dejligt landskab. Hun snøftede, hun havde været ude hele natten for ikke så længe siden, så hendes næse var stoppet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:29

Freja så den unge pige komme her ind hun smilte hun hoppede ned bag træet og kom frem. ''jamen kære barn dog er der noget galt'' spurte hun hende stille hun havde et sødt blik mod hende hun så på den unge pige freja var jo ældre så hun var meget omsogsfuld fordi hun havde mistet sin mor da hun var mindre så hun ville ikke have der skete unge piger noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:35

Hun snurrede forskrækket rundt, og snøftede ind. Det var ingen nytte, hun kunne ikke regne ud hvem denne kvinde. Hun trak på skuldrene og svarede trist:" Jeg trængte bare til at komme væk hjemme fra": Hun havde ikke rigtigt lyst til, at fortælle ne fremmed hele grunden. Der var dog en ting hun gerne ville, finde ud af hvem hun er. " Hvem er du egentligt?", spurgte hun, og nyste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:42

Freja smilte og tog et tørklæde frem og gav hende det. ''her du har mere brug for det end jeg har'' sagde hun stille og smilte. ''mig? undskyld mit navn er freja nakara jeg er en ung designer'' sagde hun stille med et smil på sine læber, ''og du er'' spurte hun stille og kiggede på den unge pige der ikke så meget ældre ud end 16. hun kiggede bare med et smil på læberne,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:53

Rahne pudsede sin næse, og puttede tørklædet i baglommen. "Tak, og mit navn er Rahne". hun kiggede op på kvinden, hun smilede venligt nok, men hun var stadig lidt mistroisk. Kunne ikke så godt lide når folk sneg så op på hende. Måske var hun bare ved at blive paranoid. Hun strammede sit hjemme strikkede halsterklæde og spurgte forsigtigt:" Nå hvad laver du så her? det ikke lige frem fordi der er meget at tage sig til".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:57

freja smilte til hende. ''rart at møde dig'' sagde hun stille med et smil mod hende. ''ikke det store jeg keder mig sådan set for det meste og designer men jeg har ikke rigtig noget inspirasion'' sagde hun stille og kiggede på ham, hun smilte stille og rolig mod hende. ''fryser du?'' spurte freja hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:06

"Ja lidt, hvad designer du til sommer eller vintertøj?", hun kiggede interesseret op på Freja.
Hun synes alligevel det var lidt spændene, at møde en designer, hun viste bare ikke om hun var menneskelig eller et væsen. Det kunne have været nyttig information, men hun måtte nøjes med at hun nok var venligt indstillet, ellers var hun nok blevet angrebet allerede.
"Er det sjovt at designe tøj?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:22

hun smilede rolig. ''designer lidt af hvert. nogle gange er det svært at nå det hele'' sagde hun stille med et smil på sine læber, hun så på pigen. ''alså mine kjoler det er godt nok kun lårkorte de bliver færdige på 2 til 3 timer hvis jeg er hurtig men noget af det andet kan tage længer tid hvis jeg ikke helt ved hvad jeg skal lave'' sagde hun stille med et smil. ''men jah det er rigtig spændene'' sagde hun stille med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:25

"Kan du ikke lave et par shorts til mig?" sagde hun. jokende. Det var sjældent hun havde brug for shorts, men det kunne da være sejt at få nogen specielt designede nogen.
Hun håbede dog ikke på det, det var mest for sjov, desuden havde hun ingen penge.
"Er det sjovt at kunne lave sit eget tøj?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:30

freja smilte lidt af hendes joke. ''hehe jov da selvfølgelig'' sagde hun, man kunne høre det var i sjov hun sagde det hun smilte mod hende. ''ja det meget fedt'' sagde hun med et smil. ''vi kan måske finde en dag hvor du kan komme og prøve noget af alt det jeg har lavet også kan du få alt det du kan passe'' sagde hun stille.
hun smilede til den unge pige foran sig og håbede da lidt at pigen ville det da ville da være sjovt ''hvis du vil alså'' spurte hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:43

"Det vil jeg gerne" sagde hun, "det ikke så tit jeg laver noget sjovt". Hun smilede, det kunne blive sjovt at lave noget sammen med en anden person for engangs skyld.
Hun plejer at være for sig selv det meste af tiden. Hun virkede ikke som en magnet på folk. Hun skrabbede i jorden med den ene fod, lidt generet. "Det vil jeg meget gerne".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:51

hun smilte mod hende, hun begyndte at gå. ''fryser du endeli'' spurte hun for hun kan ikke huske om hun fik et svar fra hende. hun kiggede på pigen, hun vile da ikke gå ned to jakker på da hun kun gik med en og freja var jo vampyr så der var meget hun kunne tåle af den vind, hun kiggede sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 08:57

"Nej jeg fryser ikke, men helt behagelig er temperaturen ikke.", svarede hun, "men det gør ikke noget, håber bare jeg ikke bliver mere forkølet." Hun trak skuldrene højere op om ørene, og sagde så:" Nå men jeg må se at komme hjem, det kan være vi skal ses senere":

//Skal vi stoppe her, min kreativitet er lidt død /://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:05

//kan vi gpdt //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den lykkelige eng //Wolfsbane// Empty
IndlægEmne: Sv: den lykkelige eng //Wolfsbane//   den lykkelige eng //Wolfsbane// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den lykkelige eng //Wolfsbane//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lykkelig på den lykkelige eng xD
» Store stygge ulv - Wolfsbane.
» Den lykkelige eng.
» Den lykkelige eng.
» Den lykkelige eng

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: