Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På Caféen - Alucard

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 06:50

Sted: En hyggelig lille café
Dato: Den 23. Marts 2011
Dag: Onsdag
Tid: 19:40
Vejr: Tørt men køligt
Omgivelser: Et par mennesker, men ikke så mange. Tomme borde og stole.

En ung mand sad alene på en, for ham, lokal café. Der lugtede dejligt at kaffe, og han var selv igang med en kop. Han sad ved et vindue og tænkte lidt for sig selv. Han var ed at slappe af efter dagens anstrengelser.
De få mennesker der havde været på caféen var så småt ved at tage hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:11

En unge pige kom ind på cafén hun havde hvidt på fra top til tå og hendes hår var sort som natten mens hun havde svag rød farve i hendes øjnen da hun havde være ud og jage for en dag siden, pigen var en vampyr men hun var ikke ud for og jage men bare og finde en og snakke med. Hun kiggede stille rundt i café da hun kom ind men alle havde en de snakke med, dov var der en som sad alene og besluttede så af hu ville prøve der over. Hun fangede svag duften af det var en elver og ikke et mennesker og det gav en lille smule tørhed i halsen af duften men hun stoppede bare med og trak vejet så kun hun da ikke duft ham mere, hun kom hen ved sidne af ham "er der ledig?" sagde hun roligt med pige stemme mens hun så på ham med et rolig blik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:26

Han så op, lidt overrasket over at nogen snakkede til ham. Han lavede en gestus med hånden, som tegn på at hun skulle sætte sig overfor ham.
"Ja. Ja da, sæt dig endelig." sagde han, en smule forvirret og rynkede sine brune øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:34

Alucard tog stille plads over for ham og hun sagde ikke det stor til óg begynde med da hun altid hvad den type som kiggede lidt på fork for husk dem hvis de altså blive hendes venner eller veninder, hun smilede roligt mens overvejede sin ord og hun havde nemt ved se at det var en elver som hun havde mødt "hvad hedder du så" sagde hun med sin lile pige stemmen som var lidt lyst men det var íkke det store man kun hør i den da den var så øvet efter alle de år..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 07:43

Al hans opmærksomhed var rettet mod pigen overfor ham. Han observerede hendes ansigtsformer, men særligt de rødlige øjne.
"Jeg hedder René, René Schwartz. Hyggeligt at møde dig.", sagde han med et smil der måske var lidt anstrengt, der var noget ved de rødlige øjne der skræmte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 08:01

Hun lag kort hoved på skår og nikkede så som svar "navnet er Anna" sagde hun roligt mens hun kiggede på ham og hun gjord ikke det store ud af og holde rollen som menneske i øjeblikket det betøde vel heller ikke det stor om hun gjord det eller ej for det var det sammen om hun gjord det eller ej og andre væsner havde tit nemt ved og se hvad hun var for en..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 20:38

Som han kiggede mere og mere på Anna, gik det pludselig op ham, det var selfølgelig en vampyr han sad over.
*Hvor dum kan man være?*, tænkte han for sig selv.
Han beholdt smilet på og så på Anna.
"Vil du have noget at drikke?", sagde han, grinte og så ned på sin kaffekop og så på Anna igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 23:36

"gerne" sagde Alucard roligt mens hun kiggede på ham med et roligt blik hendes rød farve i øjnene var ikke særlig stor.
"men jeg ikke sikker på hvad jeg helt har lyst til" sagde hun bag efter og hun kiggede ned i bordet da kun ikke kun kom på anden og gør da hun ikke var den type som snakkede så til så hun var lidt sky over for anden mennesker eller væsner..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 23:47

René gav hende et underligt blik, det var egentlig ment som en joke. Han vidste jo ikke så meget om vampyrer. Men han gjorde en gestus med hånden og kaldte på servitricen.
Då servitricen nåede frem, sagde han, "Damen ønsker at bestille." med en rolig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 23:51

"jeg tror bare jeg skal have en kop varme kakao" sagde hun roligt mens hun kiggede op på den unge servitrice, da servitricen gik så hun tilbage på ham med det samme blik som fra før "hvad bringer så dig ud i byen?" sagde hun roligt mens kiggede kort rundt i café for søg efter en som måske kun tags nå hun igen skulle hjem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 00:56

Han tog en slurk af sin, nu lidt lunkne kaffe og græmmedes lidt over den bitre eftersmag.
"Jeg er her bare for at slappe lidt af efter en laaang dag." sagde han lavt og sukkede.
Han mumlede et eller andet om servitricen og tog en anden slurk af sin kaffe.
"Hvad med dig?" sagde han mens han så op på Anna igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 06:19

"hmm jeg havde ikke en idé om hvad jeg skullle lave efter en lang kedesomlig dag" sagde Alucard mens hun så på ham.
"så jeg endt op her unde og have en ide om hvor jeg var på vej hen da jeg lige er flytte ind" sagde hun lidt efter mens fik koppen med varme kakao sad foran sig og hun tog stille og smag på den med et lille pust til den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 07:11

"Det var da synd" siger han og smiler en smule. Han stiller den kolde kaffe til siden.
"Er der noget du har lyst til at lave?" spørger han så i mangel på bedre, han synes selv det var lidt kikset at formulere det på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 08:58

"hmm jeg ikke så ide fuld for tiden da jeg jo har bruge en del tid på flytte ind og få alt til og falde på plads" sagde Alucard mens hun kiggede på ham.
"så hvis du kender et sted så går jeg enlig bare med hvis det er" sagde hun lidt efter og hun drak stille lidt af kakaoen mens hun så på ham unde og blinke med øjnene..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På Caféen - Alucard  Empty
IndlægEmne: Sv: På Caféen - Alucard    På Caféen - Alucard  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På Caféen - Alucard
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En ny udfordring? :: Alucard
» Another night //Alucard//
» lykkelig gå tur //Alucard//
» Tid til sig selv (alucard)
» Ikke igeeen... - Alucard

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: