Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En ny udfordring? :: Alucard

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 09:28

Tid : 22:55

Sted : Hospitalet

Omgivelser : Ikke så mange i nærheden?'

Vejr : varmt og lun brise, halv mørke blå himmel.. ingen sol

Dag : irl


En lun og rar stemning var over hospitalet i nat, der var ingen udrykninger og dette var første dag i Tonic´s praktik dog på hendes papir stod der skam ikke Tonic men Bella, hendes rigtig navn var Bella men hun sagde det så sjældent til nogen, fordi hun følte at ordet blot bragte hende ballade og ulykke, hun havde altid uheld med sig vis hun sagde sit navn til en eller anden, så ville hun ende med en dag ikke at kunne se personen mere eller sådan noget i den stil eller flytte by, så hun sagde det ikke mere til folk men sagde blot Tonic.... Men hun var ved at uddanne sig som læge så derfor var hun taget et smut til hospitalet i praktik for at se hvordan det hele forgik dog fik hun ikke lov til at gøre noget egenlig, andet end at snakke med nogen patienter her og der, køre lidt med nogen til deres stue eller stå for at give dem noget vis de trak i en snor? det var normal sygeplejerske job men... som læge studerende var der ikke meget at lave når man ikke var nået op i det helt høje i nu, så for at få et indblik i hverdagene på hospitalet og aftenerne så gik det altså sådan her..
Dog da uret endelig næsten slog 23 fik hun endelig fri, 5 timer på arbejde? det havde faktisk taget temmelig hårdt på hende, selv om det blot var så få timer? hvilket hun ikke havde regnet med, så hun gik ud af sit hvide tøj og iførte sig sine grå jeans med let revet huller her og der, og så hendes sand farvede tshirt der hang let ned af den ene skuldre og så almindelig lidt høje sandaler der kunne bindes foran med en fin silke snor lidt ballerina agtige i det.
Hun smilede let og gik så ud fra hospitalet og åndede let ud og sagde"Ahhh endelig fri?" hun så lidt rundt og hørte så en sirene lyde og gik let til siden da hun så ambulancen komme og holde foran indgangen og betragtede fyren der kom ind, .... blodmangle?... mærkeligt de ofre for et eller andet havde hun skam opdaget før men aldrig rigtig forstået hvordan de kunne mangle så meget blod? uden grund...
Dog lod hun det lægge og rettede sin fokus på andet.... som det fantastiske vejr, og at hun skulle hjem og have lidt at spise eftersom hun helt havde glemt at tage noget at spise oppe på sygehuset fordi hun havde været så opslugt.. af alt det der skete om hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeTirs 07 Jun 2011, 23:38

Et nye sted og finde blod det var ikke fordi af den her vampyr ikke elsker af jage men den her gang havde han brudt ind i blodbanken da det var let i forhold til og skulle jage, han var komme for af hen blod til om dagen da han jo ikke kun jage på den tid og hans havde det tit med af trøsten skulle dukke op om dagen så derfor var han her. Der var ikke et mennesker på den her tid og sikkerhenden betød ikke det stor da han var hurtige nok til og smutte fordi alle hvad der nu var for sådan var det og være udødelig, han var på vej ud af banken gemmen det samme vindue som han var kommet ind af og han havde en køletaske med på armen hvor der lå en masse donor blod nede i, hvordan han så ud jo hans hår var klippe kort i forhold til normalet mens hans tøj bestod af et sort jakkesæt og en lang røde jakke var ud over mens hans hænder var gemt væk bag hvid hansker.
Hans hud var hvis som sne mens hans øjne havde en svag røde farve som ikke var så let og se da han havde være ude og jage for ikke så længe siden og hvis de ikke havde den røde farve så var de sorte som natten, vampyren gik stille hen over taget mens han kiggede ned på gaden for se om der skulle være et mennesker eller to før han selv hoppede ned der fra og gik ned af gaden mod hospitalet hoved ind gang hvor han kun se af der var en som blive bragt ind det var sikke den mand han havde taget til aftensmad. Han var nu i bund og grunde ligeglad med hvad der ske med den mennesker som han drak blodet fra for nu ville han bare gerne videre i natten..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 04:16

Tonic sukkede let da hun stod der med næsten løbende øjne og så på manden på de 25-30 år og sagde"sikke en ond verden vi lever i, med farlige sygdomme, farlige dyr, farlige mennesker, pakterier, virusser.. hvorfor er denne her verden så forbandet ond" hun fnøs let og kiggede sørgmodigt ned i jorden og det lange karamel brune hår med de gyldne striber strøg hende let hen af kinden når vinden endelig besluttet sig for at komme ud af dens skjul og berør hendes smukke krop samt lade hendes fyldige hår blidt flagre i natten. Hun skulle lige til at vende sig om indtil"Auch!" hun landet på røven med et, eftersom hun var blevet så forskrækket og havde på en virkelig dum måde vendt sig om og gået ind i en høj herre, der havde sort smukt hår... hvide handsker der skjulte hans sikkert stærke hænder... smukke øjne og bleg hud...
Hun så flovt op mod ham og rødmede let over kinderne og sagde med stor fortrydelse og undskyldende stemme"j...je..jeg.. " hun var stum et stykke tid og fik sig dog elegant rejst op igen og bukkede let i respekt for ham og sagde"Undskyld..!?.. jeg burde ha set mig bedre for" hun betragtede ham da hun endelig strakte sin krop op igen og betragtede hans mystiske væsen han var og rødmen forblev fortsat over hendes kinder som et strejf af rouge og de dådyr grønne meget dybe øjne var nærmest fanget og betaget af hele hans væsen... indtil hun hurtigt gik uden om ham og skulle til at fortsætte væk fra ham i flovhed...
*Hvem er han mund?....*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 04:49

"det okay" sagde Vampyren roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik "kom de noget til mis?" sagde han kort efter da han godt over for folk selv om han ikke kendt deres personligehed så var han altid sådan at han komme frem med en venlig side over for folk han kun lige havde mødt.
Han trak vejet stille og roligt mens han på en eller måde have køletasken lidt tæt ind til sig da han ikke ville have af folk skulle opdage hvad det var ned i den for så ville han da først blive opdaget, han kiggede godt op og ned af hende da han husk folk på hvordan de så og ikke så meget på navnet. Duften af blod fra mennesket begynde og gå ham en smule på og han bed sig kort i læben mens han stadig ventede hendes svar da han ikke ville blive for længe i nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 05:29

Hun stoppede lidt op og gjorde en let bevægelse ud af med den ene arm og grinte sødt da hun sagde på en venlig måde"Nej det .. det gjorde jeg ikke hihi... bare rolig, desuden kunne jeg blot ha set mig for"
hun smilede let og man kunne se de små hjørnetænder der lignede lidt dyriske hugtænder dog var de ikke vampyriske men de var langt fra menneskeligende flade os. Hun lignede lidt en lille løve unge når hun smilede så de kunne ses, med det karamel gyldne hår og de grønne dybe øjne der så lettere store og nuttet ud.
Hun havde en smuk figur dog trænede hun os dagligt for at holde den, og hun spiste ikke helt vildt? men det var jo let nok at sige eller se for den sags skyld?.
Hun smilede til ham og sagde"Så? skal du ind på hospitalet sir?"
hun lagde hovedet let på skrå, fordi vis han skulle kunne hun da vise ham vej vis det var?, uanset hvor han skulle hen kunne hun være hans guide fordi hun havde lige været der i praktik og i hendes pauser hun nærmest aldrig holdte der kiggede hun mest på kortet, dog gjorde hun det alligevel? når hun gik med patienter...
hun måtte ha kigget det kort igennem flere tusinder gange? vis det stod til hende.
Hun smilede let og sagde"Mit navn er"
hun stoppede lidt og rakte hånden ud mod ham og overvejede om hun skulle sige sit rigtige navn eller blot falske kælenavn men sagde så"Bella.. jeg arbejder der inde de 2 uger her så du siger bare til vis du skal ha hjælp" hun så lidt på sit ur og sagde
"men .. klare de dem?" hun smilede forsigtigt og rødmen havde lagt sig langsomt, dog hendes hjerte af forskrækkelsen bankede stadig der ud af som havde hun lige løbet et maraton?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:09

"ja ja jeg klager mig og jeg enlig på vej tilbage til begynde så jeg tror der vil ske mig det stor med minder solen bare sådan dukker frem på himlen" sagde han mens han kom med en lille latter "for jeg er albino så det gå ikke hvis den beslutter sig og dukke op ud af ingen ting for så kommer jeg da først galt af sted" sagde han mens han lavede et roligt smile og han kiggede stadig på hende, hun var en af dem der duftede godt man han var stadig ikke helt sulten så han ville ikke prøve og så om han kun kom afsted med hende selv om det var en ting han var gode til som vampyr da de havde en anden charme end mennesker havde og så de tit os ret godt ud.
Han trak veje roligt mens han kiggede på hende med et mere roligt blik end før og han lod kort hans blik gå på det ur som han havde om arme for se hvad klokken var da han ikke altid holdt styr på tiden og os fordi han passede på med solen, han kiggede tilbage på hende "hvor de så på vej hen nu mis Bella" sagde han roligt mens han overvejet om de skulle samme vej for en lille snak ville være hyggeligt da han ikke havde selskab så tit..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:19

Tonic så flovt på Alucard og sagde"Jeg har vist aldrig fået deres navn sir? og jeg er skam egenlig ikke på vej noget sted hen egenlig?" hun smilede flovt til ham og sagde forsigtigt for ikke at være for anmasende eller noget dog ville hun gerne inderst inde lære ham mere at kende, han lignede en spændende person og hun kunne sikkert komme ja nogen lunde godt ud af det med ham?" Hvad med at jeg følger dem hjem af sir? ... som en slags undskyldning fordi jeg sådan gik ind i dem uden vider" hun sendte ham en af sine søde smil dog ikke forførende eller frækt på nogen måde, nej den måde var hun ikke, dog var hun os stadig jomfru og temmelig flov over det, det var vel alt hendes studier der tog hendes kærligheds liv?, hun fik aldrig sådan en romance som dem man så på tv eller i animes?.. nej de fyre fandtes skam ikke.. ingen gang dem der tog en med storm eller sagde man tilhørte dem og kun dem, sådan en ville hun gerne en dag støde ind i og leve et liv i eventyr, i stedet for et liv i arbejde og slid, samt ingen fritid næsten og ene ensomhed..
"Så? skal jeg følge dig hjem" hun ville følge ham hjem selv om hun faktisk skulle nå et tog men lige nu var hun ligeglad med toget, lige nu ville hun blot lære denne mystiske fyr noget mere at kende og så måske os prøve for en gangs skyld at vælge en sti der ikke var sikker end altid den rigtige vej og den vej man burde som at... hun burde ha sagt at hun var på vej hjem for at lave mad fordi hun var ved at sulte ihjel og ville ha et bad efter en hård svedig dag?... samt at hun faktisk havde et tog at nå men..
Hun stod der stille og lod hendes ansigt ikke vise tegn på store spørgsmål der strøg hende forbi øjnene inde i hovedet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:28

"når mit navn er Alucard og de gør som de selv har lyst til his det er for jeg skal enlig os hjem med den her" han gav køletasken et meget lille slag for af være sikker på af der ikke gik hule på blod som var inden i den, "men jeg bor et lille stykke her fra hvis det okay" sagde han kort efter mens han ikke helt havde ventede af hun lige frem ville sige sådan da ingen mennesker var sådan lige ud. Men det gjord ikke det stor for ham for han havde ikke det stor i mod det selv om mange mennesker måbet over hans hjem da han boede i et meget store huse for tiden men han havde på en måde os bruge for den plads som han nu havde da han lavede en del musik og så var der os danse skole, ja den tilhøre hans lille elve men derfor var den os stadig en del af hjemmet selv om den nu mest blive bruge om aften da han ikke kun have timer om dagen på grunde af solen for han kun jo ikke lige frem være i den mere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 07:46

Noget inde i hende boblede af glæde da han sagde at han gerne ville have hende til at følge ham hjem eller.. ja de kunne gå det stykke der var hjem til ham. Hun smilede let og fulgte ham så og sagde"Så dit navn er altså Alucard, specielt må jeg sige" hun smilede let fra sig og sagde"gid jeg havde et lettere specielt navn for tiden, de fleste hedder bell eller bella og sådan, så føler ikke mit navn mere er specielt, men det vel heller ikke navnet der gør en til den person man er?" hun grinte let og så op mod himlen og det var temmelig sent lige nu dog ville der gå lang tid før at natten var ovre? hvilket var et held for Alucard"Uh? du sagde du var albino right?" hun så lidt på ham og sagde"Kan Albinoer virkelig få røde øjne?" hun smilede og sagde"Jeg har altid tænkt på den slags mutation som da jeg blev født var mit ene øje mere mørk end det andet, men de blev da ens?, selv om jeg ikke er albino... dog.." hun følte hun snakkede lovlig meget så hun lagde låg på sig selv i noget tid og gik ved hans side og så stille rundt efter de havde gået et godt stykke tid"Så dit hjem?... er det lejlighed eller hus`?" hun så flovt på ham og sagde"Blot stop alle mine spørgsmål vis du føler dig utilpas... jeg lidt af en nysgerrig unge kan man vel sige" hun grinte let og sagde i smug"for nysgerrig" hun sukkede let da hun pustede ud over sin egen måde at være over på... hun virkede som en lidt hyper dog mega nuttet men forvirret unge overfor Alucard og han virkede som den rigtige alvorlige dog høflige type?... men han skulle jo kun overleve hende indtil hun havde fulgt ham hen til hans dør og så måtte hun finde et hotel og overnatte på hvor hun kunne få et dejlig lunt bad og så noget mad..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 08:02

"det okay du spøger for de der tit mange der gør og det sådan set en hverdag for mig" sagde han roligt "og ja vi albinoer kan være født med røde øjne men det krave så os solbriller om dagen for eller brander øjne op på os" sagde han kort efter mens han stadig kiggede på hende "og jeg bor i hus" sagde han kort mens han roligt begynde og gå afsted "skal vi ikke bare snakke mens vi gå for så dræber vi tiden" sagde han roligt og han gik lidt frem med ikke med for stor fart da han ikke ville lege over menneske mens han var samme med et mennesker, han kiggede roligt frem for ham og natten var ikke mørke men lys for en som ham.
Ja han så natten som var den dage og alle farve var lette og se men han sagde det ikke højt for af hold vampyr siden i ham hemmelig og hvis mennesker gik med til af tror af han bare havde en sygdom så var det vel os okay med ham selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 08:10

Hun så på ham let og sagde"Wauw det næsten som at være en!.. Va.....v....." hun stoppede sig selv i at sige vampyr fordi.. det ville virke upassende vel?, hun havde allerede kommet til at fornærme en ved at sige at hun levede lidt som en vampyr så vis hun kaldte ham her for vampyr så ville han vel først begynde at tro hun var sindsyg eller os ville han måske flippe på hende som Tais gjorde ?. Hun sukkede let og roede sig flovt i det karamel lange smukke gyldne hår og så let ned mod fliserne med hendes flakkende kiwi grønne øjne der langsomt strøg blikket op af hans føder og så helt op af hans figur til hans hår og hun lod så blikket blidt glide ned igen og sagde"Øhm det var intet" hun grinte let for at dække over sandheden og tog let om sig selv og kiggede op mod himlen mens hun gik ved Alucards side.. hun følte sig dum til tider blandt en som ham, hun følte sig barnlig når hun endelig havde en at snakke med?, tomrummet i hendes hjerte ville aldrig forsvinde, hun havde en gang forelsket sig i en men fik sit hjerte knust, hun var ikke i stand til at elske nogen, for derefter heller aldrig i stand rigtig til at snakke ovnlig med nogen?... hun gik blot op i hendes studier? såå... hvordan skulle denne samtale gå? *årh alt jeg gør er at over analysere ting i stedet for blot at gøre noget eller sige noget... dog nogen gange siger jeg noget før jeg tænker... typisk mig.. * det gik stille for sig og hun sagde ikke rigtig noget i noget tid... indtil..
"Wow!" pludselig som kom det ud af det blå?, en af fliserne var lidt højere oppe end den anden, og før hun vidste selv af det, ramte hendes skos snude denne spids og hun var på vej med en nogen lunde hurtig fart direkte ned mod de hårde fliser, og det eneste der kunne nå at komme ud af hendes mund var wow... fordi hun blev overrasket, og os fordi hun sikkert ville ramme fliserne temmelig hårdt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 20:36

"vampyr" sagde han kort mens han kiggede på hende "sandt nok men der jo mennesker der født på måde så det har en vampyrs måde og være på og sådan ting" sagde han kort efter mens han kiggede på hende og før hun nået af ramme fliserne havde han fået fat i hende ene armen "er okay" sagde han kort mens han kiggede på hende og han havde ikke ventede af hun ville falde midt på gaden selv om det tit var sådan med fliser nu om dage de lå dårligt og der var ingen som gad og gør en opgave ud af det med ikke og gør det livsfarligt for folk.
Han kiggede på hende mens han ventede hende svar og hun ville sikkert spøger ind til hvordan han havde kun være så hurtige som han var da det ikke var naturligt for mennesker og være så hurtige normale..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 22:13

Tonic lukkede let øjnene, som om alt var gået i slowmotion til at begynde med inden hun havde ramt den dumme flise?, det var os utrolig ud af alle de gange hun lige skulle falde, skulle hun falde ved siden af ham?, indtil.."Hva?" hun så let på Alucard og rejste sig helt op fordi hun stod lidt mærkeligt og rødmede så let over kinderne og nikkede stille med et "Mhh.." og betragtede så hans arm der havde fast i hende dog så hun let ned og tænkte*hva skete der lige der?* de reflekser han havde var jo enorm hurtige?, måske .. nej hun ville lade emnet lægge og blot give ham et smil vel som tak fordi han havde reddet hende fra hud afskrabninger.
"Men ja jeg hentydet til vampyr, verdens mest mystiske og smukke væsner.. eller ihvertfald i bøger og film, dog kommer det an på hvilken en du ser" hun smilede stille og roligt mens de gik og hun holdte dog lidt øje om de snart nærmede sig hans hus"Så hvad har du egenlig i kølertasken siden du ja? lige var ved hospitalet... nu skulle du vel ikke være en vampyr" hun grinte let og blinkede til ham og sagde"fordi her på det sidste er der svundet forsyninger på vores blodlager men det kender de vel intet til" mere og mere begyndte hun faktisk at tro der fandtes vampyr og os mere troede hun at denne her Alucard var en af dem. Hans aura, den atmosfære de havde imellem dem, som var hun et meget meget mere sårbar væsen end normal overfor det mandlig køn?, den måde hans hud så ud, den måde han... talte? de hurtige reflekser, at han har en kølertaske?, at han var ved hospitalet... mennesket der var blevet suget ? tør for blod mente de?... nærmest helt tappet!..
Hun betragtede let Alucard og sagde så i det hun kiggede den anden vej"Alucard... er du en vampyr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeTors 09 Jun 2011, 23:22

"normalt ville jeg ikke sige det men jo jeg er en vampyr" sagde han mens han kiggede på hende "men jeg os en af dem der har lært og lave i mellem mennesker uden af mennesker ser mig eller de finde altid gudsmuk men det sådan set fordi vi er skabt sådan af natur" sagde han lidt efter mens han kiggede kort væk fra hende "og køletasken er med blod i for jeg gå mest efter ikke og skulle bide for mange mennesker" mumlede han kort mens han lod tasken være om på ryggen.
Han trak veje kort men uden en gode grunde da han ikke havde bruge for det for han var jo døde så luft var ikke en af de ting han gik særligt meget op som døde, han kiggede tilbage på hende mens han ventede hendes svar og han var ikke sikker på hvordan hun ville tag det at hun havde gået og snakke med vampyr unde af vide da han ikke var den der snakke om hvad han var og hvordan han havde fået den mørke gave som alle vampyr havde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 00:04

Hun kiggede let på ham og hørte ham sige det men til sidst grinte hun lidt og sagde"Ahhhhh... sikker på du ikke blot er et menneske der længes efter at være vampyr, fordi... fordi vis du en vampyr så er mit billede af vampyriske fyre totalt ødelagt.. de ville helst bide i en smuk kvindes hals eller piges.. deres hår er langt og glansfyldt eller blot smukt og langt,... jeg ikke så meget til de vampyr der har kort hår.. de ikke rigtige vampyr i mine øjne... så har de et smukt hus eller slot.. og så deres øjne kan være blodrøde men os en anden farve.. deres hugtænder kan komme frem hvornår det skal være.. de kan fortrylle en pige så hun giver sig frivilligt til dem, blot ved hjælp af deres skønhed, de mystiske og flotte væsner der stærke og magtfulde...." hun så lidt på Alucard og han mindes mest om en eller anden... knægt der ? havde cosplayed sig selv..
Hendes billede af vampyr var virkelig vidunderlige smukke høje ranke meget magtfulde mystiske lettere ondskabsfulde dog royale væsner..
Alucard virkede bare ikke sådan?, han virkede mest som en der ville være menneske i stedet for vampyr..
"Men vis du da er en vampyr... hvor er dit bevis så" hun så lidt på ham skæptisk og ventede...
indtil hun stoppede op*nu må vi da snart nå hans hus?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 07:38

"mit bevis" sagde han kort "tjo hmm prøve og tja hvad skal vi finde jo jeg ved det prøve og lave et sår på min arm eller at hugge et eller anden i gemmen mig" sagde han lidt efter mens han tænkte over det og han stoppede op ved det store hus som de ankom til "jeg bor her" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt smile "og i henhold til mine røde øjne så få jeg dem kun når jeg trøster efter blod og ikke bare ud af den blå luft for jeg har være ude og jage her til nat" han var stille.
Han begynde stille og roligt og gå op gemmen huset have og han sagde ikke mere og på ingen tid var han oppe ved døren da han havde taget hans vampyr fart i bruge for det var af en eller anden grunde normalt nu hvor hun kendt til hvad han var, han vendt sig mod hende mens han gik i lommen efter en nøgle til døren selv om han enlig os bare ville kun kom let op til vinduet og gå ind af den vej hvis det skulle være..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeFre 10 Jun 2011, 11:05

Tonic åbnede let munden og stod der let undrende men før hun nået at sige noget var han væk og oppe ved døren og hun stod helt lamslået og sagde"oh... du er virkelig en... en vampyr" hun rødmede let og så flovt ned og bukkede respektfuldt og sagde"Undskyld!... vis jeg fornærmede dig før, det ikke fordi du ikke lever op til de krav jeg har til mine drømme vampyr.. jeg... undskyld jeg aner jo slet intet om ægte vampyr du er den første jeg nogen sinde ser i virkeligheden og jeg troede de kun fandtes i drømme og mareridt samt... film og bøger" hun så flovt væk fra ham og lod sin ryg være rank igen og så lidt ned i jorden nu og anede virkelig ikke hvad hun skulle sige mens hun blot stod der og så lidt dum ud ?...
Hun gik stille hen af mod ham og strakte så hånden mod ham med et forsigtigt lille smil og sagde"Nårh men så skiller vores veje vel?" hun kunne umuligt nå et tog nu så hun måtte finde et hotel at bo på indtil hun kunne komme hjem dagen efter eller muligvis blot tage på arbejde for derefter at tage hjem?.
Hun så lidt på Alucard og sagde sødt"Nårh men det var hyggeligt at møde dig vampi.. håber jeg en dag støder ind i dig... altså blot på en anden måde end i dag" hun havde jo faktisk stødt ind i ham vis det skulle være helt rigtigt, og hun ønskede da ikke lige sådan helt igen at støde direkte ind i ham?.
Hun vendte sig let flovt om og gik stille tilbage mod selveste fortoget og sukkede så let..
Endnu en dag var spildt af hendes nysgerrighed ? ingen varm bad eller dejlig mad.. fordi hun fulgte ham hele vejen hjem? ... om det var det værd.. tja? det var det vel?.
//Er ikke på i hele weekenden desværre Sorriii... ^^" //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:36

"jeg har ikke altid gået op i hvordan vi er i film og den skønhed der er over os kommer naturligt selv om jeg har lavet meget om på mig selv gemmen tiden" sagde han mens han kiggede på hende og på ingen tid var han ned ved siden af hende "men er der noget du vil vide om os inden jeg smutter inden for med blodet for jeg har hele natte og jeg skal jo først være hjemme inden solen stå op" sagde han kort mens han kiggede på hende med et roligt smile og han havde ikke mere og sige før hun selv kom med et svar.
Han blikkede en gang eller to mens han smile roligt og det var let og se de hvide tænder da de ikke var gemt tilbage her til aften for han havde jo lige været ud og jage så de havde stadig en smule farve efter blod som han havde drukket, han trak vejet kort mens han kort kiggede væk ud i mørke hvor der ikke var en sjæl..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny udfordring? :: Alucard Empty
IndlægEmne: Sv: En ny udfordring? :: Alucard   En ny udfordring? :: Alucard Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny udfordring? :: Alucard
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» På Caféen - Alucard
» Another night //Alucard//
» lykkelig gå tur //Alucard//
» Tid til sig selv (alucard)
» Ikke igeeen... - Alucard

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: