Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Just walking throug the town..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Just walking throug the town.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just walking throug the town..   Just walking throug the town.. - Page 4 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 09:25

Vicente nikkede stille og rettede sit blik frem for sig og så på bygningen foran dem. "Jeg husker at jeg og min skaber forlod hinanden efter voldsomt skænderi. Hvorfor vi havde det skænderi husker jeg ikke, men jeg har ikke set ham siden", sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just walking throug the town.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just walking throug the town..   Just walking throug the town.. - Page 4 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:20

"Hvor må det være rart at kunne huske så meget, om sin skaber" udbrød hun og slog ud med sine tynde små arme. Hun smilede svagt, men ærgede sig over ikke at have nogle minder om sin skaber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just walking throug the town.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just walking throug the town..   Just walking throug the town.. - Page 4 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 10:24

vicente trak let på sine skuldre. "Du husker vel ikke så meget fordi at det er mange år siden du blev til vampyr?" spurgte han og lænede sig tilbage. Han strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just walking throug the town.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just walking throug the town..   Just walking throug the town.. - Page 4 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 18:53

Hun trak på skuldrene. "Der er nok en af flere faktorer." svarede hun og slog det ellers hen. Selv om det var så mange år siden, kunne hun rent faktisk stadig huske noget fra sin barndom. Som menneske altså...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just walking throug the town.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Just walking throug the town..   Just walking throug the town.. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just walking throug the town..
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Runnig throug the woods...
» There's a new kid in town.
» Old dog in town.
» New in town ((Hazz))
» down town (Renae)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: