Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:36

"Tja...vi lærer foreksempel at manipulerer lidt med folk"
hun trak på skulderne hun elskede når de snakkede om
menenskets sind og hvordan man skulle gør for at for folk til
at købe ting og ting hen af det. "Jeg syns det er intressant"
HUn begyndte at trippe lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:42

"Manipulere? Nåh ja.. handelskoler og reklame tricks" Devin rystede lidt på hovedet af det "tja så længe det virker.. det handler nu om at se bag de der åndede reklamer, og ikke tro på at et sprøjt af et eller andet middel kan gøre dit køkken rent på 0,03 sekunder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:45

"Det sandt" sagde hun roligt med et smil, "Men jeg bliver ikke en
der laver reklamer så videre" sagde hun og holdte en lille pause,
"Jeg vil bare gerne have min egen butik med tøj" ved tanken blev
hun helt varm inden i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:48

"En tøjbutik? Klassisk drøm for en kvinde" Devin grinede lidt, det var typisk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:52

Hun grinede lidt, "Ja men det tøj og smukker osv...er ikke typisk"
samtalen var begyndt at blive lidt bedre mellem dem, dog vile hun
gerne begynde at gå lidt hjem af da det var ved at blive utroligt koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:55

Devin mærkede en brise. Det var vidst også ved at blive lidt koldt.. han sprang, og snuppede sin hættetrøje fra grenen. Han tog den på, og stak hænderne i lommen. "Hvad mener du med ikke typisk? Du er måske ved at lave en Goth butik?" spurgte han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:57

Hun blev lidt overrasked over at han kendte til den stil,
"Ja det er jeg faktisk" hun nikkede anerkendene, "HVordan
kunne du gætte det?" hun var blevet ret nysgerrig, men det
var koldt så hun stod lidt med arme om sig selv for at prøve
at få noget varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 06:18

"Nårh.. tja" Devin smilede skævt, hvordan skulle han forklare det. "Jeg har faktisk kørt den i en kort periode i mit liv.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 05:21

Hun nikkede op og ned af ham, han lignter ikke en der
gik i det eller gjorder han, men det gjorder hun heller ikke
selv så,det var vel fair-. "Okay" svarede hun overrasked.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 04:46

"Men det var da jeg var teenager, det der nogle år siden" forklarede Devin med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 08:25

//Hey, jeg kan desværre ikke fortsætte med min karakter som han er nu pågrund af nogle regler med at dusørjægere ikke må have evner. Derfor har jeg skiftet til vampyr. Vi kan selvfølgelig altid lave et nyt emne, det er op til dig ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 08:10

//Det kan vi godt ^^ men så skal du ikke bide, forvandle mig eller
jagte mig!! ellers så smutter jeg med det samme fra emnet//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 21:16

//Han spiser ikke mennesker så der bliver ikke noget med jagt :P desuden er der en regel om man ikke må dræbe den andens figur uden de er med på den? (går ud fra det var problemet med jagt) og jeg kunne aldrig finde på at omvende en persons karakter uden de havde givet lov :P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 09:08

//okay ^^ så kan vi godt emne...skal vi emne i en skov igen så^^ om natten
uhha :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 22:27

//Lyder skræmmende ;) ja lad os bare det xD har du lyst til at lave emne, eller skal jeg??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 06:40

//syns du skal nu hvor det er din bruger der er den der har stoppet det her//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 07:48

//Fair nok//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 08:25

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa   Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lykken vare ikke evigt.. men næsten - Lisa
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sulten - Lisa
» Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson
» Næsten daggry - Altair
» Øde og næsten tom (Procella)
» alt starter med hej (lisa)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: