Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På vej hjem.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 06:21

Sted : En mindre vej i midtbyen
Vejr : Sorte skyer der dækker aften himlen
Omgivelser : Ingen...
Dato : 20/12
Tid : 21:00
Dag : Torsdag.
Påklædning : http://img.alibaba.com/photo/51459870/PVC_Gothic_Wear_Punk_Wear.jpg + http://wardrobemag.files.wordpress.com/2009/10/new-look-military-style-jacket.jpg

Jalaz gik ned af gaden med lettere dansende skridt. Hendes hår var samlet i en knold i nakken, og hun havde en sportstaske over skulderen. Hun havde var på vej hjem - for en gangs skyld - og havde lige været til ballet træning. Hun smilede let, og følte sig både træt, og glad. Hun kunne stadig høre musikken, og danselærens stemme der fortalte præcis hvad eleverne skulle gøre.


Sidst rettet af Jalaz Tirs 22 Dec 2009, 07:03, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:00

Car stod i en skyge og smillede for sig selv mens hun pillede ved en lille robot hun selv havde lavet. Hun fik øje på Jalaz, hendes smil for svant 2 sekunder men smillede igen og sagde stille "God aften" hun begynde at pille igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 07:05

Jalaz så op, og det lette smil forsvandt brat. "Hej.." sagde hun og stoppede op og betragtede kort dæmonen, før hun besluttede sig for at gå videre. Hun vidste udemærket godt hvor vred hendes far ville blive hvis hun kom hjem og lugtede af dæmon... En vrede hun helst ville undgå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:03

"Du ska ik være bange for mig jeg gør dig intet. Nice outfit" sagde Car og glemmte alt om den lille robot den gled stille ud af hendes hænder og ramte jorden meg et metalisk lyd...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:09

"Jeg er heller ikke bange for dig." svarede hun roligt, men med en kold undertoner. *Kun for det der venter mig når jeg kommer hjem..* tilføjede hun i tankerne men undlof at sige det højt. "Hmm.. Ballet.." sagde hun og gik kort op på tær og lavede en lille pirutte for at understrege det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:17

Car bugede sig og sammlede den lille robot op og fjærnede det meste af jorden mens hun sagde "jeg ka ik finde ud af ballet.. Jeg byger roboter, synger og spiller giutar" *Og drømmer* tilføjede hun i sine tanker *En del drømmerig*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:22

"Guitar... Er du god?" spurgte hun interesseret. Hun kunne ikke lade være da det også var noget hun interessede sig meget for, og spillede en del..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:27

"Altså jeg har aldrig spillet for andre men jeg er vel god det lyder ik dårligtmen..." hun pauste kort og begynde så igen "Hvad med dig spiller du?" ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 08:34

Jalaz nikkede med et svagt smil. "Guitar.. Og en hel masse andet." svarede hun og nikkede kort. Hun elskede musikken. Man kunne flygte fra hele verdens problemer ind i den, eller bare slappe af til den...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 01:06

Car kikede på Jalaz og sagde så "Du er bange men hvis du ik er bange for mig hvem eller hvad så" *En mere talent full person findes ik hva sku hun være bange for* tænkte hun *Dumt spøgesmål*....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 01:23

Jalaz blev hård i ansigtet ved det spørgsmål. "Hvad eller hvem jeg er bange for, vedkommer kun mig." svarede hun med følelsesforladt stemme, og så koldt på Carmina. *Og ingen andre* tilføjede hun i tankernenog bed sig umærkeligt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 22:45

"Sory vil bare vide om jeg ku hjælpe men det ka jeg åbenbart ik" Sagde Car og gik længer ind i skygen og trak sin hæte over hovdet "Pøves ik være så streng" mumlede hun for sig selv *Hvorfor ska alle lyde så voksne*...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 07:32

Jalaz sukkede, og rystede kort på hovedet. "Du skal ikke tage det personligt. Jeg er bare ikke den type der plapre løs om mine problemer. Jeg klarer dem selv." sagde hun, og blev noget bliderer i udtrykket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 07:41

"Du ska ik tage dig af mig" Sagde Car med tåre i stemmen en lille tåre trilte ned af hendes venstre kind mens hun sagde "jeg har venet mig til at folk siger være ting til mig og ikke engang sige men også slå" Car prøvede at tage sig sammen hun ratede ryg og indåndedenoget sne hun slugte det....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 07:50

"Du virker nu ret såret" mumlede Jalaz uhørligt så betragtede dæmonen. "Hvor gammel er du?" spurgte hun så, og så undersøgende på dæmonen foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:01

"16" Svarede Car undrene "Hvorfor?"...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:13

Jalaz trak på skuldrene. "Du opfører dig ret ungt.. Men selvfølgelig hvis du kun er 16, er du jo heller ikke så gammel endnu..." svarede hun henkastet og vendte sig om for at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:20

"Jeg har existeret i lang tid men jeg var meneske 16 år det derfor jeg siger 16" Sagde Car hun begynde at få det lidt beddere...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:23

Jalaz nikkede lidt men sagde ikke noget. Hun hankede en smule op i tasken, og begyndte modvilligt at traske i retning af det lille rækkehus hvor hun og hendes far var flyttet ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:28

"vent lige" sagde Car...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:33

Jalaz stoppede op og så bagud mod dæmonen. "Ja?" spurgte hun og så afventende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:34

Car kastede en lille sort nøjle mod Jalaz...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:38

//LOGER SORY//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 08:40

Jalaz greb overrasket nøglen og så undrende på Carmina. "Og hvad er det helt præcist jeg skal bruge den til?" spurgte hun uforstående og så fra nøglen, til Carmina og tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 20:25

"Kast den ind i den triste skov og så hjælper jeg dig igenem" Sagde Car //Skriv en PM når du gør// *Hun ska ha noget fordi hun gad snake med mig* Tankte Car "Hvad er dit navn?"....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På vej hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem.   På vej hjem. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På vej hjem.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem.
» På vej hjem..
» på vej hjem....
» I fie's hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: