Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På besøg

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:56

Dag: Fredag
Tid: 21:09
Årstid: September (efterår)
Sted: I byen på/ved Valencias lejlighed
Vejr: vindstille, koldt og stjerneklart


Xander parkerede sin bil ved den private parkeringsplads og stillede uret i bilen, da der kun var 2 timers holdeplads. Han havde en lille buket røde roser i hånden og en flaske dyr champagne i hænderne, også selvom han kom uanmeldt.
Han lukkede bildøren efter sig og låste, hvorpå han drog mod døren, der førte ind til trapperne. Han tog trapperne op til Valencias dør og bankede på og forblev stille i håb om, at kunne høre, om hun var derinde. Han kunne ikke regne med, at hun var hjemme, eller om hun overhoved boede der længere. Han havde været i krig i udlandet, og der kunne jo nå at ske så meget til den tid.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 04:12

Valencia var i gang med nogle lektier, da hun var i gang med en uddannelse som læge, mest fordi hun havde brug for noget at tage sig til i hverdagens kedelige rutiner. Hun var ikke et af de mange væsner der brugte deres evige liv på fest, sex og drugs. Hun fortrak faktisk at have en så menneskelig hverdag som muligt. Hvilket mange væsner ikke forstod, da hun jo var en ret så magtfuld og ret smuk kvinde. Hun sad koncentreret i nogle papirer foran computeren. Hun havde håret sat op i en sjuske hestehale, ingen make up, men det behøvede hun bestemt heller ikke for at se godt ud, Hun bar noget afslappet tøj, da hun ikke regnede med at hun ville få besøg og hun ikke skulle nogen steder alligevel. Hun sukkede og strammede hestehalen. Hun hørte at der blev banket på, hvilket overraskede hende, da hun ikke ventede selskab, det var nok fru. Jakobsen inde ved siden af der skulle have hjælp. Hun rejste sig op og gik ud til døren. Hun åbnede døren og blev mødt af Xander ".. Xan.. Xander .. " sagde hun overrasket og helt automatisk kom der et smil frem på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 04:27

Xander mødte hende hurtigt med et smil, der endte ud i et lidt nervøst, skævt smil. Han kunne godt se at det måtte være underligt for hende, at han pludselig skulle dukke op. Han havde egentlig ikke sagt farvel til nogle af sine venner. Han rakte hende buketten "Jeg ved godt jeg kommer lidt uventet, men har du ikke lyst til at fejre en ligegyldig hverdag med mig?"
Valencia lignede sig selv. Som han huskede hende. Trods at de havde haft sex ganske få gange, og havde dated hinanden og den slags, var det aldrig blevet til mere end det, og de var stadig kun som bekendte for hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 05:49

Valencia havde levet længe, haft mange kærester og dated en del, men de var aldrig dukket uventet op på den her måde. Hun tog imod buketten og smilede "Tak og Kan vel godt lige ligge studierne på hylden lidt .. " sagde hun så og studerede kort og hurtigt hans udseende med øjnene, han lignede sig selv og så ligeså godt ud som før, men vi væsner forandrede os heller ikke så ufatteligt meget "Kom ind" sagde hun så og gik ud i køkkenet, men lod døren stå åben så han kunne gå ind. Hun kiggede lidt i skabende efter en vase, hun fandt overraskende nok en. Hun hældte vand i den og satte blomsterne ned i. Hun stillede dem på sit spisebord og rettede lidt på dem.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 06:10

Xander trådte ind og hang sin jakke på stumtjeneren, hvorefter han fulgte hende ind i stuen. "Jaså?" Sagde han og betragtede hende, i hendes yndefulde bevægelser "Jeg har vidst aldrig spurgt dig, hvad du du studerer?"
Han stillede champagnen på bordet og gik ud i køkkenet efter nogle glas. Det tillod han sig lige, da han jo havde været der før. Han kendte godt til, at have gæster på besøg, og det var vel på en eller anden måde mere befriende, hvis gæsterne selv kunne tage initiativ til tingene.
Han kom tilbage, stillede glassene på bordet. Han tog da flasken og poppede proppen af, så champagnen brusede op. Han nåede at hælde det ned i glassene, inden det endte i spild.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 06:21

Valencia ærgrede sig over at hun ikke havde beholdt sit lidt kønnere tøj på, men det gik, selvom hun gik ret meget op i at se ordentlig ud ligegyldig hvem hun var sammen med. Hun gik hen til sit skrivebord og lukkede computeren og bogen sammen "Jeg studere til læge .. " sagde hun så og vendte sig mod ham. Hun så på champagnen, det var længe siden at nogen havde overrasket hende på den måde, det var faktisk utroligt længe siden hun havde været i selskab med nogen. Udover henne i skolen, men hun var så småt begyndt opgive mange ting og hendes hverdag var ret rutine lagt. Hvilket ikke var særligt spændende, måske kunne det ændres lidt? ..
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 06:29

Xander smilte, da han hørte at hun læste til læge. Det var jo en stor ting! Men han havde nu heller ikke regnet Valencia for at være dum. Tvært imod. "Det overrasker mig ikke, Valencia" Sagde han blidt til hende og løftede glasset frem mod hende "Skål for det, så". Han førte igen glasset til sin mund og drak en god tår. Smagen af den herlige champagne, gled blødt ned i halsen. Man kunne sagtens smage, at der var brugt penge på det, underligt nok.
Xander havde ikke noget imod hendes påklædning, men håbede lidt på, at hun kunne finde på at give sig selv et øjeblik til at gøre sig lidt lækker for hans skyld. Nu kom han jo selv i en fin nystrøget hvid skjorte og sorte bukser, samt lakerede, sorte sko.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:07

Valencia følte sig utilpas i den her påklædning, når hun stod og så på Xander, som så så godt ud. Hun løftede glasset og smilede "Skål, Selvom man ikke er menneske, kan man vel godt få noget ordentlig ud af livet" sagde hun så, da det var typisk for andre Dæmoner og vampyrer, specielt , at droppe helt uddannelse og arbejde. Hvilket Valencia synes var forkert. Hun tog en tår af den boblende champagne, der smagte fantastisk selvfølgeligt. Hun stillede glasset fra sig på bordet "Jeg er tilbage om et øjeblik .. bare føl dig hjemme" sagde hun så og lod kort blikket hvile på ham inden hun forsvandt ind på sit soveværelse med døren lukket. Heldigt for hende var døren til badeværelset inde på soveværelset.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:18

Xander smilte. "Naturligvis" Svarede han og gik lidt rundt i stuen og kiggede rundt. Det føltes så hjemligt her i hendes lejlighed, og det gav en tryg fornemmelse. Roligt endte han med at sætte sig i hendes sofa, mens han ventede. Han nippede til sit glas og lyttede til, at hun skiftede. Det var ikke fordi hun larmede, at han kunne høre hende, men det lå bare til elvere, såvel som varulve, at have en forhøjet hørekapacitet. "Skal du have hjælp?" Kaldte han ind mod hendes værelse, og smilte ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 09:49

Man kunne høre at Valencia grinte stille, men der gik ikke lang tid før hun kom ud, hendes røde hår var redt igennem og hang løst ned over hendes ene skulder, men istedet for at være glat krøllede det lidt og sad lidt vildt. Hun havde lagt en smokey eye make up, hun bar en pæn og enkel lys baige farvet kjole, som fremhævede hendes pæne former. Hun havde et lille smil på sine formede læber "Tænkte jeg hellere måtte gøre mig lidt lækker, nu når du er dukket op med champagne og blomster" sagde hun så, hun satte sig ved siden af ham i sofaen og tog sit glas op i hånden, hun tog en lille tår og stillede det fra sig igen på bordet "Hvor har du været henne i .. så lang tid?" spurgte hun så, han havde jo intet sagt eller skrevet.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 10:02

Xander studerede hende målløst og gav hende hurtigt plads ved sin side, så hun kunne sætte sig. "Ja såsandelig. Du ser helt forandret ud på så kort tid!" Sagde han med en meget imponeret tone "Nu er det lige før, at jeg ikke har gjort ligeså meget ud af mig selv, som du har?"
Han hældte mere champagne op til ham selv og begyndte at drikke lidt. Det var som om at det dæmpede lidt på en begyndende nervøsitet, der pludselig var begyndt at blomstre inde i ham.
"Jamen... Jeg er også ked af, at jeg ikke har været her, men jeg har været i udlandet i et års tid faktisk. Mit arbejde er at beskytte uskyldige folk under krigen"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 10:39

Valencia smilede "Haha, make up gør meget ja .." sagde hun og så på ham. Hun og lyttede da han fortalte han havde været i krig, hvilket faktisk imponerede hende en del, det at han kæmpede for sit land, det betød bare at han havde mod og tænkte på andre, hun havde mødt mange mænd der bestemt ikke tænkte særligt meget på nogen andre end dem selv, hvilket godt kunne være trættende i længden. Hun var jo en ret kræsen kvinde, så han skulle helst være så perfekt som muligt, det var selvfølgeligt nogle absurde krav, men ja, sådan var det bare "Wow .. det vildt fedt at du kæmper for landet" sagde hun så, det var i det helet taget fedt at han havde sig et arbejde. Hun drak det sidste af sin champagne og fik nærmest flashbacks fra den dag de også var hjemme hos hende, hvor de også drak champagne i hendes sofa.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 10:46

Xander smilte lidt, og så beskedent ned i det halvtomme glas champagne. Det havde endnu ikke beruset ham, da der skulle meget mere end lidt champagne til dét. "Ja, jeg kæmper egentlig for andres lande... menneskerettigheder og den slags. Jeg har endnu ikke været ude for, at skulle forsvare mit eget land endnu. Men nu hvor vi egentlig har været i krig, håber jeg, at jeg kan arbejde indenlands... i forsvaret måske?"
Han fornemmede hurtigt, at samtalen bevægede sig hen i en kedelig retning og så hurtigt på hende igen. "Valencia... Hvordan går det egentlig med dig? Er du glad?"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 10:58

Valencia fornemmede det også "Altså .. " startede hun, men vidste ikke helt hvad hun skulle svare, for hun følte sig ikke særligt glad i sin hverdag, men det gik jo heller ikke dårlig. Måske var hun bare mere ensom, hun var jo en kræsen kvinde og havde næsten givet op med at finde sig en at dele sit evige liv med. Veninder havde hun da et par af, men hun takkede ofte nej til en tur i byen, da hun ville koncentrere sig om sine studier og hendes veninder var ret anderledes i forhold til hende, hun var meget mere ambitiøs end de var "det går vel .. jeg har ikke så meget at brokke mig over .. selvom lidt selskab herhjemme kunne være rart .. " sagde hun så i et lille grin, selvom hun faktisk var helt alvor omkring det, da hun savnede en at holde af.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 11:12

Xander lyttede til hende og smilte. Igen tog han sig i, at fylde sit glas op. Var Valencia stadig igang med sit første glas. Han hældte for en sikkerheds skyld op til hende også, og fik da tømt flasken. "Jeg skulle have købt en mere" Mumlede han og så på hende. "Men så går jeg ud fra, at du har det godt så... Det er godt at høre. Men underligt at du ikke har fundet dig en fyr, der kan passe på dig"
Han nippede til sit glas endnu engang, og håbede, at hun ville tage hans lille bemærkning helt roligt.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:48

Valencia tog hans hentydning roligt, selv havde tanken om de to sammen, sådan fast, faktisk strejfet hendes tankegang op til flere gange. Hun synes da også helt bestemt at han var attraktiv, både i personligheden og i udseendet, plus han var god i sengen, hvilket var et rigtig godt bonus hos hende "Det kan jeg jo stadig nå at finde .." sagde hun så og tog en tår af sin champagne, imens hun lod blikket hvile på ham. Hun prøvede at styre sin irriterende lyst til ham, hvorfor var det også at de altid mødtes når hun var aller mest trængende? Hun ville nødig virke desperat, for det var hun bestemt ikke ellers så havde hun nok været på en hel masse dates, hvilket hun ikke havde.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:53

Xander smilte venligt til hende. Dog var der noget lidt mere end bare venskabeligt i hans blik. "Ja, det er jo ikke fordi vi bliver gamle jo. Så vi har hele livet foran os, som menneskene siger det" Han kunne godt fornemme, at hun havde lyst til ham. Han vidste ikke præcis hvor meget, men han kunne godt regne ud, at der lå en eller anden form for lyst gemt i hende. Ellers havde hun ikke gjort sig så meget i stand for hans skyld.
"Ja... Vi har jo drukket resten af flasken. Har du lyst til at tage med mig ud i byen, eller... Måske vil du gerne blive her?"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 13:05

Valencia overvejede kort hvad hun ville, en tur i byen, med ham? Det var nu alligevel fristende end at blive her og det var længe siden hun rent faktisk havde været i byen "Jeg giver gerne et par drinks i byen .." sagde hun så og drak sit glas champagne ud "Nu har du jo givet Champagne" sagde hun og rejste sig "Patronia ligger lige om hjørnet .." tilføjede hun, desuden så havde Patronia også værelser, hvis de skulle gå hen og ville være i privat rum. Hun gik hen til et lille bord og bukkede sig lidt ned og kiggede i tasken, for at sikre sig alt hvad hun havde brug for var i.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 13:17

"Glimrende ide" Svarede han og rejste sig op fra sofaen "Så kører jeg os derhen, og så finder vi ud af hvordan aftenen ender." Han var normalt ikke meget i byen længere, da han havde haft et job som bartender og dørmand, så når han var på klubber eller barer, mindedes han arbejdet. Denne gang ville han dog prøve at more sig, i håb om, at Valencia nok skulle sætte lidt farver på det hele.
Han gik ud i køkkenet med glasset, stillede det ved vasken og fortsatte ud i gangen hvor han tog sin jakke og fandt sine bilnøgler op af lommen.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 13:29

Valencia tog den tomme flaske og det andet glas ud i køkkenet og gik derefter ind på sit sove værelse. Hun satte sig på sengen og to et par sorte højhælede sko på, selvom hun ikke var lav, var hun heller ikke for høj til at tage højhælede på. Hun gik ud i gangen igen og tog en sort pæn jakke på. Hun løftede håret op fra jakken og tog tasken i hånden. Hun tog sine husnøgler og åbnede døren. Hun glædet sig, det blev dejligt at komme lidt væk fra studierne og lejligheden. Hun gik ud i opgangen og tjekkede en ekstra gang om hun havde husket pungen.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 13:35

Xander gik ud og ventede på hende, mens han holdt for døren og så ind efter hende. Da døren så blev låst, fulgte han med hende ned. "Hvis du glemmer pungen, giver jeg bare. Det er ikke fordi jeg mangler penge" Sagde han til hende, da han kunne se, at hun kiggede efter pungen. Han havde faktisk fået en masse dejlige penge efter krigen, og det var også noget af en bil, og noget af en lejlighed han havde skaffet sig, da han kom tilbage til La Sunisha.
Han gik ud af lejligheden og satte sig ind i den blå sportsvogn.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 13:53

Valencia fulgte med ham ud til hans bil, men stoppede lidt op da hun så hans bil, hun måbede lidt før hun satte sig ind ved siden af ham på forsædet. Hun lukkede døren og tog selen på, selvom hun nok skulle overleve hvis de kørte galt "wauw.. også mig som ikke en gang ejer en bil" sagde hun så og kiggede lidt rundt i den lækre bil. Hun følte sig lidt fattig, selvom hun slet ikke havde problemer med økonomien. Hun turde næsten ikke tænke på hvordan hans lejlighed så ud. Men hvis alt gik godt i aften, skulle hun vel nok få den at se på et eller andet tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 13:58

Han så undrende på hende, da hun pludselig måbede. Så gik det op for ham, at det var bilen hun var imponeret over, og det fik ham til at smile. "Jah... Jeg er nok ret drenget, når det kommer til biler" Indrømmede han og tændte for bilen og trådte ned i speederen og kørte ud på vejen mod Petronia. Han kunne godt lide, når folk reagerede sådan, på de ting han havde. Det var vel en god faktor, der kunne hæve selvtilliden. Ikke fordi han havde lavt selvtillid, men det gjorde en forskel.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 14:06

Valencia rettede lidt på sin kjole da den gled lidt op fordi hun havde sat sig ned. Hun kiggede lidt ud af ruden, ud på den mørke nat. Hun rettede lidt på sit hår og så så på ham igen. Hun betragtede ham kort, før hun så ud igen og kunne se Patronia længere fremme. Hun klikkede selen op da de parkerede kort fra Patronia. Hun tog sin håndtaske i hånden og steg ud af bilen. Nogle folk ude foran klubben kiggede, det var jo en fed bil, så de skulle jo selvfølgeligt se hvem der ejede den.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 14:12

Xander fik meget opmærksomhed, når han tog nogle steder hen med bilen, men til tider også uden. Han var jo en køn mand i manges øjne, også selv om elvere kunne virke kedelige på mange områder. Han så om på Valencia og smilede. "Jeg køber entre" Sagde han. Han var i godt humør, og havde til forandring ikke noget imod, at bruge mange penge.
Han måtte af med 120 kroner, så det var ikke galt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På besøg Empty
IndlægEmne: Sv: På besøg   På besøg Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På besøg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg, men så alligevel ikke
» Et besøg ~ Gregers
» Uventet besøg - Paisley
» Uventet besøg(zack).
» Bare et lille besøg - Jason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: