Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mm jeg ved ikke men godaften vel ((Haden))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mm jeg ved ikke men godaften vel ((Haden)) Empty
IndlægEmne: Mm jeg ved ikke men godaften vel ((Haden))   Mm jeg ved ikke men godaften vel ((Haden)) Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 06:03

T: 22.30
S: Deepshell
O: Ingen mennesker da alle sådan set er indenfor eller laver et eller anden som gør af de ikke kommer ud eller os sover de..
P: Se billede
V: Skyet og ret koldt..



Emmi gik for hende selv da der ikke var nogle på gaden ude over hende selv og det gjord hende en smule ensom siden hun havde ventede et eller anden her til aften men nu var der ingen og derfor ingen ting og forvente i natten, hun så som altid ud som en dukke men hun havde bare fine bryster og mere røv end hvad en dukke ville kun få.
Hun havde en pink kjole på og hendes støver var sorte som natten mens hendes hår var farvet pink med lidt sort nogle få steder og det var sat op som altid da hun ikke var en der var glad for hår i hendes dukke ansigt som os var meget fint for en på hendes alder, hun gik bare der for hende selv men hun var meget ensom og hun var ikke sikker på hvad hun ville gør af hende selv da hun ikke havde nået af gø eller hun kun gå ud og jage efter blod selv om hun ikke lige frem havde en grund til det for hendes øjne og mave havde ikke sagt det store til hende i nu.
Hun gik bare videre og hendes støver var lette og høre mens hun gik der i hendes egen verden hvor hun stadig var på hendes tanker om hvordan hun overhoved var endt som en vampyr der aldrig ville få lov til og blive voksen..
Tilbage til toppen Go down
 
Mm jeg ved ikke men godaften vel ((Haden))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Byen <> Haden
» Dårlig timing - Haden
» godaften -zoran.
» Godaften -Artemis-
» Jamen godaften//Walter.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: