Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 09:10

Sted. Legepladsen
Vejr. Det vælter ned med sne
Omkring. No one.. De kloge personer befinder jeg nok indendørs
Tid. 22.32
Påklædning. En hvid sommerkjole som går til knæerne, sorte ballerina sko og sorte halvfinger handsker

Sneen faldt tungt den aften. Det lagde sig i et flot lag på jorden og fik byen til at ligne et flot sneland. Rose betragtede det flotte sne på gyngen. Hun holdt om kæderne som holdt gyngen fast og lod sig ikke gynge frem og tilbage. Hendes sorte hår var fyldt med snefnug og hendes hvide kjole var blevet våd af alt det sne som var landet på den og derefter smeltet. Hun frøs og kunne mærke at hun var ved at blive forkølet, men valgte at ignorere det. Et lille suk kom fra hende og hun lod blikket gå ned på sine sko og faldt lidt hen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 04:00

Alec kom gående af en lille vej, der førte til legepladsen. Hun sine fødder føre sig, mens hun selv var i sine egne tanker. Hun lagde ikke mærke til sneen, der faldt og faldt og faldt, der lå en hel masse på hendes skuldre allerede. Hun smilede for sig selv over et minde.
Kort efter ankom hun til legepladsen. Hun så at Rose allerede var, der og stoppede op; deres sidte møde havde ikke været så godt. Hun følte sig utilpas, og forholdt aig tavs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 04:03

Rose så op da hun kunne mærke en andens tilstedeværelse. Hun blinkede et par gange og så så over på Alec og sank lidt sammen. Hun bed sig i underlæben og så så væk fra hende igen. Hun følte sig lidt utilpas at være sammen med hende igen efter deres sidste møde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:06

Alec lignede virkelig en statue; med sne på skuldre og hovedt og fuldstændig ubevægelig. Hun kiggede på Rose og fulgte hver eneste af hendes bevægelser. *Damn, damn, damn* hun så vred ud, men den var ikke rettet med Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:09

Rose rejste sig langsomt op og lagde armene over kors "Godaften Alec" sagde hun og prøvede at være høflig selvom det var underligt at være høflig overfor en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:32

Alec kommer ud af sin trance "Godaften Rose" hendes stemme forbeholdt. Hun gør et godt nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:34

"Hva laver du så her?" spurgte hun stadig med en høflig tone og blev stående hvor hun var, men stadig med blikket fastgjort på Alec.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:38

Alec fortsatte med at følge alle englens bevægelser. "Går en tur... Hvad med dig?" hun var fast besluttet på at fast holde en venlig tone, men det lykkes ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:43

"... Gynger" sagde hun lidt tøvende og gik langsomt over mod Alec.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:50

Alec bevægede sig ikke en millimeter og følte sig utilpas ve at Rose kom næmere. Hun prøvede at ligge skjul på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:51

Rose så på Alec og ville egentlig bare have at denne utilpashed der gik mellem dem forsvandt "Føler du dig utilpas ved at jeg kommer nærmere?" spurgte hun som om at hun havde læst Alecs tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:54

Alec tøvede "Jeg er ked af det, der skete i Italien..." halvt hviskede hun. Hun så afventende på Rose.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:57

Rose rystede på hovedet "Det gør vel ikk noget.." mumlede hun og så på Alec og havde stoppet op og stod kun et par få meter fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:03

Alec smilede svagt. "Jeg gik dig til at lide.... uden grund!" hun rystede på hovedt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:04

Rose så på Alec og lagde sin hånd ved sin hals der hvor Alec og mange andre vampyre før hende havde bidt hende "Det er der mange der har.. I det mindste siger du undskyld" sagde hun og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:08

Alec gengældte svagt smilet "Er der ikke andre, der har gjordt det??" hvis svaret var nej, ville hun ikke blive overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:09

Rose rystede på hovedet "Nope.. De har vist ikk været kede af det" mumlede hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:16

Alec vidste ikke hvad hun skulle sige. i et stykke tid var hun tavs. "Min race siger meget sjælent undskyld...2 hun smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:17

Rose nikkede "Det ved jeg godt" sagde hun og så på Alec og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:19

Alec kiggede lidt på Rose "Hvor gammel er du endtlig?" hun smilede let tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:22

Rose så på Alec og smilte stolt "jeg er 1200 år" sagde hun og lød stolt over sig selv. Hun var en af de få engle som var blevet så gamle. Hun lagde hovedet let på skrå "Hvor gammel er du Alec?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:23

Alec smilede skævt "Sølle 25 år, blev vampyr som 15-årig" hun trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:24

Rose nikkede "Tjaah.. Årene flyver bare afsted når du kommer længere op i årene" sagde hun og smilte muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:28

Alec gengældte smilet. Den før utilpashed fra tidligere var forsvundet. "hvad interrassere [staves] en engel sig for?" spurgte hun henkastet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:29

Rose tænkte lidt over hendes spørgsmål "Hmm.. Vi interresere os mest for at være langt væk fra vampyre" sagde hun og grinte lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Sidder her bare... //Oliver//
» Gyngen..
» Gyngen //April//
» På gyngen midnat..
» knirke gyngen - Kate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: