Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:35

Rose nikkede og så på Alec "Så du ham aldrig efter det?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:47

Alec rystede på hovedt "Nej...." hun tog hånderne op på hovedt "Det er noget ryd med os, vampyre..." hun rystede igen på hovedt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:51

Rose nikkede "jah det er det" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:59

Alec så så på Rose "Hvordan er din baggrund? de 1200 år?" hun smilede af nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 00:56

...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..   Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen.. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sneen vælter ned og jeg sidder bare på gyngen..
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Sidder her bare... //Oliver//
» Gyngen..
» Gyngen //April//
» På gyngen midnat..
» knirke gyngen - Kate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: