Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På stranden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:47

Morgan så ned på flasken, han begynde hurtigt at gå baglængens og sørgede for at hun kom med
"det gør du ikke" snerrede han
og fjernede ikke blikket fra flasken, før i tiden ville han bare blive stående eller gøre nået andet. men det kunne han ikke når Malicka var med, eller han havde mere ikke lyst til at prøve hvis det skete hende nået
"der sker dig ikke nået" hviskede han
om til hende, men han kunne ikke lov at der intet skete ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:55

Han smilte koldt "så du er en vampyr" han så ondt på ham med flammende øjne "din slags dræbte min familie" hvæsede han. Trako så på pigen med et koldt blik. Hun havde intet gjordt så hun kunne få lov til at leve. Men vampyren var en anden sag. Trako så på ham igen "sig hellere farvel til din lille kæreste" hvæsede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:59

Malicka rystede svagt på hovedet. Hun bed sig hårdt i læben, og anede ikke hvad hun skulle gører. Hun havde mest lyst til at bare at løbe sin vej, men hun ville ikke lade Morgan i stikken på den måde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:02

Morgan lag sit hoved på skrå
"har du ikke set mine øjne" sagde han
og lo lidt ondt af ham og rystede på hovedet
"ja, det kan jeg godt forstå.. og ville gerne havde gjort det selv" snerrede han
han forsatte med at bakke bagud, mens han så stift ned på flasken. han gav hendes hånd et lille klem, han så op på hans ansigt
"jeg siger ikke farvel til nogen, før jeg ved at jeg skal dø" snerrede han
han fik lidt efter færten af blod fra Malicka, han rystede hurtigt på hovedet. han havde ikke fået blod længe, men han ville ikke tage det fra hende igen
"det er farligt at slås med en vampyr, og mest en der er sulten" sagde han
og lo lidt ondt af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:10

"du skal ikke belære mig om hvad der er farligt" udbrød Trako vredt og lod en sjat vievand flyve ud af flasken mod dem. Han så ondt på dem "Jeg er uddannet til at dræbe monstre som dig" hvæsede han. Han ville vinde denne kamp. Det ville de begge. Men Trako var sikker på en ting. Han ville overleve dette. Om vampyren gjorde måtte tiden så vise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:17

Morgan gik hurtigt et par skridt tilbage og hev Malicka med sig
"jeg er da ligeglad med hvad du kan, med et par våben. du tør jo ikke engang sætte den der flaske fra dig og slås som en mand,, du er virkelig en tøs" snerrede han
og syntes selv at det var latterligt, at han brugte lidt vand. han rystede let på hovedet og så tilbage på hende, han tog stille sin halskæde af og rakte den om til hende
"den er til dig, hvis jeg ikke overlever" hviskede han
så højt at hun kunne høre det, han vente sit blik mod ham igen og slap hendes hånd. han samlede hurtigt en stykke træ op og løb i vampyr løb hen og satte den oven på flasken, inden han tog flasken til sig. og passede på at der ikke kom nået vand på ham. han gik hurtigt hen til Malicka igen, og at han ikke skulle skyde hende. han vende sig om og rakte flasken hen til hende
"her" sagde han
og vente sig om mod ham igen
"hvad vil du gøre nu ?" spurgte han om
og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:23

Trako så koldt på ham men grinte så "der er andre måder at dræbe dig" hvæsede han. Trako så rundt på jorden efter noget der kunne fungere som en pæl. Han så op på manden igen med et koldt blik. Han stak den ledige hånd ind under jakken og trak en lille kugle frem "lad os teste din lugtesans" grinte Trako og smed kuglen fra. En røg begyndte at sprede sig ud fra kiglen. Trako samlede sin anden pistol op fra jorden og bakkede hastigt væk fra dem. Han smilte lumsk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:28

Malicka der stod med både halskæden og flasken med vievand, valgte at følge jægerens eksempel og bakkede hasigt væk fra kuglen han havde kastet. Hvis jægeren ikke ville være i nærhede af den, så ville hun højest sandsynligt heller ikke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:29

Morgan lag hurtigt en hånd på sin næse
"gå tilbage" hviskede han
til Malicka, mens han selv løb alt hvad han kunne hen mod manden. han hoppede op på ham, og så koldt ned på ham
"og der er mange flere måder at dræbe jer på" snerrede han
han tog hårdt fat i hans arme
"dette vil jeg fortryde, stakkels mit blod" sagde han
og bed sig hårdt fast i hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:32

Trako udgav et skrig fra sig. Han skubbede hårdt til vampyren. Han opgav hurtigt det og stak sin hånd ind under frakken og stak kniven frem. Den han brugte til at dræbe dæmoner. Trako stak den op i siden på dæmonen med øjnene knebet i af smerte. Han var en fighter. Det havde han længe været.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:39

Malicka gik hurtigt yderligere nogle skridt tilbage, og vendte sig væk da Morgan bed sig fast i halsen på jægeren. Dét ville hun ikke overværer. Det var for meget. Hun havde overværet nok angreb fra overnaturlige væsner, efter hendes mening..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:40

Morgan lag slet ikke mærke til det, han forsatte bare med at suge hans blod. og var ligeglad med hvad der skete med ham, han hev hans arm væk fra kniven og lod den sidde i sig. selv om det nok så slemt ud så mærkede Morgan det næsten ikke, det eneste han tænkte på var at han ikke skulle røre Malicka nogensinde igen. han stoppede med at suge hans blod, og hoppede ned fra ham
"kan du være lidt mere dum" sagde han
og hev knive ud af sig, han stak den hurtigt ind i hans lår. og ventede bare på et skrig, han ville helst ikke havde vist Malicka denne side af ham. men han havde heller ikke nået valg, han kunne ikke styre sig når han havde slået hende
"du skal aldrig slå nogen som jeg kender" snerrede han
og ville ikke vende sit blik mod Malicka, da han ikke ønskede at se hendes ansigt udtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:44

Trako så svagt men trodsigt op på ham. Han skælvede af raseri. Forbandede vampyrer. Han skulle ikke få skovlen under ham. Trako skulle nok få ham dræbt.... bare ikke denne dag. Han rejste sig forsigtigt op på benene igen. Han sagde blot intet. Han skulede koldt om mod pigen før han så bare nikkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:05

Morgan så på ham med sine arme over kors
"så ved du det" sagde han
og så ned på hans lår og lo lidt af det
"den må du selv hive ud" sagde han
og tørrede blodet væk fra sin mund, inden han begynde at gå baglængens hen mod Malicka igen. han strøj en hånd igennem sit hår, og stoppede at trække vejret da det lugtede for meget af blod. han lag sit hoved på skrå, og smilte koldt over mod ham så hans øjne passede til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:38

Malicka så mod dem igen, og bed sig i læben, ved synet af kniven. Selv om jægeren havde både slået hende, og truet hende med en pistol, kunne hun ikke lide at se en kniv i låret på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:54

Morgan gik hen til Malicka og så ned på hende
"han skulle ikke havde rørte dig" hviskede han
og lag sine arme om hende, og så hen mod ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På stranden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På stranden   På stranden - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På stranden
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Stranden
» en tur på stranden (neo)
» På stranden..
» Stranden....
» Nytårsaften på stranden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: