Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften i byen - Ribanalon

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften i byen - Ribanalon   En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 04:27

//i know...men deværre kan du blive slettet hvis andre finder ud af det og i dont want that //


"Jeg overvejer at smutte udenfor" hun trak på skulderne imens hun stadig
sad ned. Hun havde brug for at være alene...da hun havde mistet lysten til
at snakke med nogen overhoved. HUn kiggede hen på hoveddøren til baren
og så tilbage på Devin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften i byen - Ribanalon   En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 10:03

//Altså jeg har endnu ikke set den regel der siger hvor meget vi skal skrive.. det må være op til folk selv.. har aldrig hørt en admin klage over man skrev for kort, kun spillere//

”Oh…” Devin kunne mærke modviljen fra hende. Han tøvede lidt og nikkede så. Han satte sig ned igen og smilede til hende ”ok så… jamen måske ses vi en anden gang?” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften i byen - Ribanalon   En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 04:27

//Der er da en regl er der ikke?? skulle jeg da mene at man mindst skal skrive 3 linjer?? eller er det bare mig??//


"Det kan du tro vi gør Devin" hun nikkede anerkendene, "Og hold dig til dyr"
sagde hun og blinkede sødt til ham hvorefter hun rejste sig. Hun kigede kort
på Devin og i det næste begyndte hun at gå, efter at havde gået hen til døren
kiggede hun en sidste gang over på ham og forsvandt derefter så ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften i byen - Ribanalon   En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 09:45

//Den er aldrig skrevet ned nogle steder, det er bare nogle af spillerne der brokker sig over folk der skriver for kort.. og vidst lidt har lavet en? Men under emnereglerne er den ikke skrevet//

Devin stod tilbage og så lidt efter hende. Han prøvede at tænke situationen igennem, men han kunne ikke rigtigt finde ud af hvad han havde gjort galt. ”Du har det nok bare ikke i dig..” sagde han til sig selv og sukkede skuffet på hovedet

//out??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften i byen - Ribanalon   En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 02:23

///ja put//


//og okay ^^ hm...mener bare jeg har læst det men det kunne være på en
anden side så //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften i byen - Ribanalon   En hyggelig aften i byen - Ribanalon - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften i byen - Ribanalon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hyggelig aften - Damien.
» aften tur i byen-Lunai
» En hyggelig aften Freja Nakara
» en aften i byen
» aften tur i byen //sirius//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: