Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En hyggelig aften Freja Nakara

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 01:47

S:the reggie club
O:Mange mennesker
V:stjerneklart
T:21:42
P:sort t-shirt, blå løse jeans med en kæde i højre side, grå allstars.

sor stod udenfor clubben med an øl i hånden og ventede på sin kæreste freja nakara som var en ung smuk 26 årig vampyr. det var dig stadig lidt underligt tænkte han. en ængel og en vampyr der har så stærke følelser for hinanden. men sor var samtidig ret ligeglad. han elskede hende jo og hun havde givet ham tag over hovedet. eller. et tag der ikk løb vand igennem når det regnede. han havde lige været ovre med det sidste af sit tøj i hendes lejlighed og havde sagt at det bare mødtes dernede så nu stod han bare og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 02:03

den unge kvinde stod lidt i skyggen og så på sin engel ved clubben. hun kom ud af mørkede med et smil på sine læber mod ham og gik hen med ham for at vise ham sin nye kjole hun havde købt for ikke så længe siden hun syns selv den var utrolig flot men hvad mon han syns om den.

//kjolen: http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&global=1&q=kjoler#/d2r6isi//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:13

sor så sin vampyr komme gående og han smilte til hende og sagde "hey skat. den kjole er virkelig pæn til dig" sagde han og gav hende et kys og smilede varmt til hende. han forventede ikke nogen respons på hans eget tøj da det jo var det han så tit gik i

//kan ikke se kjolen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:15

//nu kan jeg//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:23

freja smilede stille og kyssede ham på kinden. ''dit tøj klær dig'' sagde hun stille og rørte hans kinder med et smil på sine læber og lod sin hånd fange hans og gik der ind sammen med ham selv om dørmænende som altid ville have deres kram da hun kendte dem hun gav dem det og smilede stille mod dem og tog sor's hånd og gik ind og bestilte en drink til hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:26

sor åbnede sin øl og smilte til freja og holdt flasken frem med et skævt smil "skål?" spurgte han og tænkte at det her vel prktisk talt var deres første rigtige date som sådan. men han havde det hyggeligt indtil videre. han håbede bare ikke at det ville ende som den dag de mødtes. det vil han ikke kunne klare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:31

freja så på ham emd et smil og tog sin drink og skålte med ham. hun kunne se han tænkte på et eller andet men hvad det var det vidste hun ikke. ''hvad tænker du på skat?'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber og rørte hans kind blidt og to hans hånd. ''du ser så trist ud'' sagde hun stille og så op i hans dejlige øjne med et kønt lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:34

"tænker bare at det her vel er vores først date som sådan" sagde han og prøvede at se lidt gladere ud men da hun sagde at han så trist ud sagde han "det er bare.... jeg vil ikke have at denne her aften skal ende lige som sidst vi var her" sagde han og kiggede lidt ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:37

freja smilede stille mod ham. ''skat jeg klare den selv hvis det gør tro mig jeg er ikke så svag som nogle drenge tror'' sagde hun stille og kyssede sordick for at få ham til at slappe lidt af og kyssede ham stille og roligt på kinden bagefter, ''jeg skal nok klare mig så længe jeg har min store stærke engel hos mig'' sagde hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:42

sor grinte lavmeldt men smilede så til hende med et varmt og kærligt smil og kyssede hende kort og sagde stadig med et lille smil "jeg vil jo ikke have der sker min lille flagermus noget" han tog en tår af sin øl og tog hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:46

hun grinede stille med et smil og da hun smilede kunne han se hendes hugtænder hun smilede bare og satte sig ned ved siden af ham i den selv samme sofa som de mødes i og hun smilede bare mod ham hun elskede ham det var tydeligt at hun var forelsket i ham. ''du dejlig skat'' sagde huns tille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:48

"det er du også" sagde han kiggede hende dybt i hendes juvel blinkende øjne og på hendes søde smil med hugtænderne. han lænte sig stille frem og tog hendes hånd og kyssede hende varmt og dybtegående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:53

freja smilede blidt mod ham og kyssede ham igen og lod sin hånd kærtegne hans brystkasse blidt og roligt. ''skat jeg tænkte på om du er lykkelig sammen med mig??'' spurte hun nervøst fordi hun ville ikke ligge for meget i det at hun elskede ham ja da utrolig meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 03:59

"jeg elsker dig mere end noget andet skat du er det lys jeg har gået og ledt efter i mit liv, den udgang af helvede som jeg nu har fundet" sagde han og lagde en håd på hendes halss og aede hendes kind med tommelfingeren. "hvad med dig... er du lykkelig sammen med mig?" spurgte han og kiggede hende i æjnene med et kærligt smil

//skal lige spise kommer igen bagefter//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 04:03

freja smilede stille og kyssede ham. ''jeg er utrolig lykkelig jeg har aldrig været så lykkelig før aldrig'' sagde hun stille med et smil.

//jeg er nok ikke på når du kommer tilbage og kommer først på på tirsdag//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 04:19

sor lænte sig frem igen og lukkede og kyssede hende. hendes mund var blød. han lagde den ene hånd på hendes talje og den anden hånd havde han i hendes. han var glad for det hun havde sagt og han havde tænkt på om han mon havde fundet sit livs kærlighed. det var han næsten sikker på at han havde
//okay hvad skal du da//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeOns 03 Aug 2011, 02:11

Frejaa smilede stille da hun mærkede hans hånd på sin talje smilede hunkyssede igen og satte sig på hans skød og holdte om ham blidt og roligt.
//skulle til min farfar og farmor//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 04:59

sor lagde så den anden hånnd på hendes anden talje og der holdt hende blidt ind til sig mens han kyssede hendde varmt og roligt. han elskede hende sså højt. ingen tvivl om det. han prøvede at køre kysset over i et snav da han godt kunne lide at mærke deres tunger lege mede hinanden. det fik ham næsten til at føle at de blev som en. ligesom man føler sig forenet med en under sexuel samvær
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 09:11

Freja elskede ham det var så tydeligt at de var forelsket hun savnede ham hver gang han var væk fra hende hun smilede stille og stoppede kyssede. ''skat husk at trække vejret'' sagde huns tille med et smil på sine læber og så på i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 09:47

"er det ikke det man har næsen til" grinte sor drillende og gav hende et kys på kinden. "jeg skal lige på torilettet. kommer om lidt skat" sagde han og kyssede hende kort og rejste sig. der var gået ikke så lang tid og tre mænd kom hen til freja. den ene var ham fra sidst "nåå hvor er din lille tinsoldat?" spurgte han til de andres fornøjelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 08:18

hun ser på dem. ''jeg kan godt klare mig selv og hvorfor kommer i til mig hver gang''spurte hun ham med et smil på sine læber. hun så på ham med et smil. hun så på dem og ventede på sordick kom ud der fra igen... 'og hvis i så meget som rør mig forkert river jeg nødderne af jer'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 08:38

"hvorfor lade fisse komme til dig når du bare kan tage den? grinte han og de andre to grinte med ham med en skaadefro undertone han tog fat i hendes arm og hev hende op af sædet så hendes hofte ramte bordkanten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 08:56

hun skreg da det gjorder ondt og skubbede ham ind i de andre så de væltede. ''jeg sagde hold jer væk'' sagde hun og gik ud på pige wc'et og ser på sin hofte og den gør ondt hun plajer den stille og roligt og går ud og venter på sordrick.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:07

fyrene fulgte efter hende men stødte ind i sordrick netop som han kom ud. "lad hende så være... hvorfor kan i ikke forstå at hun ikke gider jer" sagde han hvorefter fyren sagde "flyt dig kammerat. hun er måske din kæreste?" "ja" sagde sor. "hør her du skal ikke stå i vejen for mig og hendes underliv" sagde fyren og da gik sor løs på ham. han fik givet ham en blodtud hvorefter hans to abe agtige kammerater holdt ham op så han kunne tæve løs på sor. de smed ham på jorden sparkede ham hver især nogle gange og gik grinende. ud for at vente på freja kom ud. sor lå og krølede sig sammen og vred sig i smerte han havde fået en grim flænge i panden og en flækket læbe og lå og blødte lidt på gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 09:12

hun kom ud grinede og tog fat i ham drengen og suger hans blod. og de tog andres og løber over til ham og ser på ham. ''sor min skat tal til mig vi må ha dig på hospitalet'' græder og ringer efter en ambulance og de får ham der hen pg hun sidder bange og venter på at kunne gå ind til ham og hun får lov.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En hyggelig aften Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: En hyggelig aften Freja Nakara   En hyggelig aften Freja Nakara Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hyggelig aften Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» by tur(Freja Nakara-privat)
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Tidlig morgen - Freja Nakara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: