Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 yay...drinks?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:46

Dato : 31 december
Årstid : vinter
Dag : torsdag
Vejr : stjerneklart, lidt sne rundt omkring, koldt
Sted : baren
Tid : 22:23
Omgivelser : bartenderen, nogle få personer ved barstolene, dansene mennesker med nytårshatte

kiyoko sad på den røde barstol omgivet af mennesker og var i gang med en drikkekonkurrence med en ung mand. hun stilte øllen fra sig og skævede til sin modstander, og kunne se at hun havde vundet stort. "det var godt kæmpet oliver! men desværre!" hun trak på skuldrene og bestilte en drink mere "du taber jo aaaaltid...det nytter næsten ikke at tage kampen op længere" sagde hun til sin ven og gav ham grinene en high five. "fuck man, kiyoko hvordan kan du drikke så meget?" spurgte oliver beruset og stilte den halv tømte øl fra sig, men den væltede og indenholdet skvulpede ud på bordet. kiyoko fik et grineanfald og bukkede sammen af latter. det lignede hende ellers ikke at være så høj, men det var jo nytårsaften og der skulle -for en gangs skyld- festes igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:55

¤tøj :: http://2.bp.blogspot.com/_c3rQgtwrvKU/RrbCdP7hFdI/AAAAAAAAARE/ZWmW_HAwCYA/s400/50.jpg

Morgan gik forbi på gaden forbi The Reggie Club, han stoppede op og tog sin pakke smøger op af lommen og. han tog en smøg ud og tog i munden inden han tænde den og lag pakken tilbage, han lag sine hænder ned i sine lommer og gik med elegante skridt der hen. han åbnede døren og kunne høre folk der råbte, det gjorte ham glad. han gik med sine elegante skridt der ind, han gik op til baren og maste nogle af menneskerne væk
"en stor øl" sagde han
til den unge kvinde bag baren, han smilte sit charmerende smil til hende. som fik hende til at kigge efter ham, han tog sin smøg ud af munden og lag sine arme på baren. mens han ventede på at få sin øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:06

kiyoko var lidt omtumlet af al den alcohol hun havde fået den aften, og snublede næsten over ordene der hun bestilte en øl til sin ven oliver, som vile have revance. "sagde jeg ikke det var spild af tid?" spurgte hun drillene og vendte opmærksomheden væk fra ham der hun hørte en stemme bag sig. hun vendte sig om og fandt en charmerene fyr, der sad, og ventede på sin øl. hun så på ham et øjeblik, men blev så kort efter trukket ind i drikkelegen igen. "så ser vi hvem der vinder denne gang" sagde oliver udfordrende.

(glemte det ligexD) Tøj: http://shrinktofit.dk/wp-content/uploads/051209-KBH-030-11-280x600.jpg
minus tasken og med højhælede sko istedet^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:29

Morgan fik lidt efter sin øl, og så over på pigen og nogle andre
*sådan kan man vel også hygge sig* sagde han
og strøj en hånd igennem sit hår, han drak nået af sin øl. inden han så sig omkring og gik hen og satte sig ved et tomt bord, han satte sig øl ned på bordet og lag sit hoved tilbage i et suk
*godt nok hårdt* tænkte han
inden han satte sig op igen og så sig omkring efter nået godt i aften, hans blik fald på pigen et par gange. men han rystede på hovedet, han havde ikke opdaget at hun var vampyr da han havde holdt op med at trække vejret. han drak nået mere af sin øl og tog sin smøg ind i munden igen, han lag lidt udmattet sine arme på bordet. og så sig omkring med sit mørkerøde blik og smilte charmerende til de piger der så over på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:39

kiyoko så efter fyren der han flyttede sig, men nåede dog ikke at se hvor han satte sig, før kampen startede. "go, go, go, kiyoko! wuuuu!" hendes venner og nogle ukendte tilskuere råbte, hujede og heppede mens de stod tæt omkring dem.
der gik ikke lang tid før kiyoko havde vundet endnu en kamp, og oliver havde mistet kampgejsten, men kom vaklende hen til hende, og gav hende et kram. hun besvarede det, men skævede lidt til fyren hun havde set tidligere. "synd du tabte kampen oli!" sagde hun og brugte hans kælenavn denne gang. med et stort smil, vendte hun sig mod morgan og gik- på trods af alcoholen- elegant over til hans bord og satte sig. "hey!" sagde hun glad og smilte flirtene til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:51

Morgan hørte de råbte, han grinte lidt af dem og lod sig blik glide ned til nogle piger. han smilte charmerende til dem, men fik så et chok da han hørte nogen sige hej han vente blikket hurtigt mod hende
"goddag frøken ?hrmm?" sagde han
da han ikke tænkte hendes navn, han så at hun bare havde sat sig uden at sige nået til sig. han strøj en hånd igennem sit hår, og smilte hen til hende. han tog sin øl og drak lidt af den inden han satte den ned, og så over på hende venner der stod og så på dem
"dine venner savner dig vist" sagde han
og så lidt efter på hende med sit mørkerøde blik, først nu fik han færten af vampyr
"mmrh" sagde han
og tænkte lidt over det og bed sig i læben, han rakte roligt sin hånd hen imod hende
"jeg hedder Morgan" sagde han
og ventede bare på hendes navn

//jeg logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 14:07

kiyoko så ikke hans reaktion på hendes hilsen, men vendte sig mod sine venner da morgan fortalte hende om det "mmh...men jeg har været sammen med dem hele aftenen så de overlever nok" sagde hun med et fjollet smil på læben, og vinkede til dem, og de fleste vendte sig om igen, men nogen kiggede stadig nyskerrigt.
"hyggeligt at møde dig Morgan" hun smilte intereseret, tog hans hånd og gav den et klem "jeg hedder Kiyoko" hun slap hans hånd.
kiyoko rystede kort på hovedet og pustede til en tot at det natsorte hår, der var sat op i en smuk japansk frisure og drak lidt af sin drink. hun betragtede ham og hendes blik hvilede ved hans øjne. *er han meget tørstig? eller er det hans rigtige øjenfarve?* hun faldt lidt i staver men vækkede hurtigt sig selv igen der det gik op for hende at hun havde siddet og stirret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:25

"det er et flot navn" svarede han koldt
og lag sit hoved på skrå da hun blev ved med at se på ham, han så tænkende på hende
"årh hvad er det nu de unge siger.." sagde han tænkende
og prøvede at huske det, han drak lidt af sin øl. mens hans øjne falde på hende, da hun blev ved med at glo på ham. han satte sin øl hurtigt på borde og pejede på hende
"har du spist glosuppe til aftensmad.. nej.. middags ?" sagde han
lidt spørgende, og tog sin finger til sig igen inden han pejede hurtigt på hende igen
"morgenmad" sagde han
og bed sig i læben for at holde masken, selv om folk plejede at glo på ham. så syntes han nogle gange det var irrenterne, fordi så skulle han holde sit charmerende smil oppe for ikke at vise hvor ligeglad og kold han var. mest hvis han skulle havde nået og spise eller bare en knal, så var det ikke godt hvis pigerne havde set ham kold før. Morgan tog roligt sin smøg ud af munden, og fik øje på en folk piger der stod og så på ham han smilte hen til dem. han vende lidt efter sit blik hen mod Kiyoko igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 23:33

kiyoko blev lidt overrasket over hans kolde tonefald, men valgte at ignorere det.
hun lagde dog hovedet lidt på skrå da han pejede på hende, og fortrød hurtigt at hun havde stirret på ham. "du mener vel blodsuppe?" spurgte hun med et skævt smil, og betragtede ham "nej....det har jeg ikke...men jeg tænkte bare på, om det er din rigtige øjenfarve?" kiyoko lænede sig tilbage i stolen, og så stadig på ham og specielt hans øjne, men hun stirrede ikke som før. hun kiggede bare nyskerrigt, mens hun prøvede at gennemskue hvad han tænkte på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 00:53

"blodsuppe lyder også meget bedre" sagde han
og lag sit hoved på skrå og så på hende, han nikkede langsomt
"jepp det er mine øjne.. jeg er ikke rigtigt sulten hvis det er det du tror" sagde han
og kørte en hånd igennem sit hår, det var for første han i hans liv at der var nogen der kunne stå frem og sige nået om hans øjne. han bed sig let i læben, men slap den igen lidt efter
"dette du ser her det er mig" sagde han
og så selv ned af sig selv, og havde slet ikke nået i mod synet. han så lidt koldt på hende og smilte
"er det der måske ikke også dig" sagde han
og betydet til at hun var sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 01:04

hun smilte af hans komentar til det med blodsuppen "mmh...hvad farve for de så når du er tørstig?" spurgte hun og begyndte at køre en finger rundt i kanten af glasset, så der kom en lille lyd frem, som når man slår på en klokke og den runger noget tid efter. hun grinte lidt af hans forklaring og så lidt forvirret på ham, men smilte stadig "ja, det kan jeg se, men hvad mener du?" spurgte hun, kiggede ned af ham og kunne ikke helt forstå hvad han mente med det sidste "jo det er da mig det her...så vidt jeg ved"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 01:58

Morgan rykkede sig helt tæt på hende og tog sit hoved hen mod hendes ene øre
"det vil du helst ikke vide" hviskede han
og hentydet til at hvis du ville havde det at vide så måtte hun se det, og det viste han at ikke ville være en god idé da han intet havde imod blod fra vampyre. han lukkede sine øjne stille i og tog en dyb indånding af hende
"dufter godt" hviskede han
og rykkede sit stille tilbage til sin plads og så bare hen på hende, han tog sin øl og drak lidt af den inden han satte den end på bordet igen
"intet" mumlede han
og så hen på sin øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 05:00

hun smilte overrasket og holdte op med at trække vejret der han hviskede i hendes øre. "det ved du da ikke om jeg vil" hviskede hun sensuelt tilbage og duftede også ham "tak...i lige måde" kiyoko blev lidt tændt af det, for det tændte hende jo at blive bidt, og derfor havde hun bestemt ikke noget imod hvis han havde det i hovedet.
der han rykkede sig tilbage, synes hun at det måtte være hendes tur nu. hun rykkede sig hen til ham så hun sad i hans skød og lagde munden til hans øre "bider du andre vampyre?" hviskede hun og slikkede ham op af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:51

Morgan gav et lille gisp fra sig da hun rykkede op i hans skød, han lag let sine hænder på hendes lår da han ikke viste hvor han ellers skulle havde dem. han bed sig let i læben, men slap den lidt efter og bed hende let i øret og slap den igen
"mmrh,, blod fra vampyr smager godt.. sex og blod" hviskede han
og viste hende sine ar fra tænder på sin hals, han smilte stort og bed sig i læben. da han kunne huske alle de bid han havde fået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 23:50

hun flyttede sig lidt så hun stadig sad på ham med fronten mod ham, men hun havde et ben på hver side af ham.
kiyoko kørte sine slanke hænder op under hans trøje og nussede ham lidt, mens hun smilede til ham, hun nød at han bed hende i øret "mmh...jeg kan desværre ikke følge dig når du siger sex....ser du...jeg har aldrig prøvet det før" sagde hun til ham. selvom hun opførte sig som om hun havde prøvet det, så havde hun altså stadig sin uskyld. hun bevægede den anden hånd ned til hans buksekant og holdt den der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:37

Morgan nød at mærke hendes hænder under sin trøje, og lukkede sine øjne langsomt i han åbnede den hurtigt igen
"du.. er du ?" sagde han
og forstod ikke selv hvad han sagde, han var lidt chokket over at hun aldrig havde prøvet det før. han så hurtigt ned på hende hånd ved sine bukser og bed sig i læben, han slap den hurtigt igen og lag sin ene hånd på hendes hånd. han gav et lille suk fra sig og rystede på hovedet
"jeg er måske ikke den bedst at gøre det med første gang" sagde han
og havde lyst til at tage hendes hånd væk, men kunne ikke få sig selv til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:54

hun smilede skævt der han lukkede øjnene "ja..jeg er jomfru...er du chokeret eller nyder du det bare?" svarede hun blot til hans uforståelige ord, og lod hånden kærtegne hans muskler indenunder trøjen. hun lagde hovedet på skrå der han rådede hende til at droppe det, men hun undrede sig bare...måske havde han en kæreste eller også var han bare for vild.
"hvorfor er du ikke det?" spurgte hun med et tænkene udtryk i øjnene. kiyoko kunne mærke alcoholen bruse i blodet, hvilket gjorde hende lidt kulret, og hun slog blikket ned til sin hånd der stadig holdt sig til morgan buksekant, og smilede lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:07

"måske lidt chokket" sagde han
og var ikke vild med idéen om at være sammen med en jomfru, han prøvede at få sig selv til at fjerne hendes hånd fra sine bukser. men han kunne ikke få sig selv til at gøre det
"jeg er måske lidt meget for vild for at gøre det første gang med" svarede han ærligt
da han godt kunne lide hård og vild sex, og blev ikke tilfredsstille af stille og langsom sex
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:26

hun vendte blikket væk fra morgan og hen til sine venner. nogle af dem stod og kiggede, så kiyoko blottede tænderne og hvæsede lidt af dem, så de vendte sig væk igen. hun slog blikket ned på morgan, trak hånden ved hans bukser op til hans hals og kærtegnede ham der istedet. hun smilede uskyldigt til ham "og hvordan kan du så vide om jeg ikke også er vild?" hun lænede sig hen mod ham og slikkede ham kort på læben "og hvad var det for noget flirteri før?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:02

Morgan rystede på hovedet og lukkede sine øjne hårdt i da han mærkede hendes hånd ved sin hals
"det er nok ikke bedst den første gang" sagde han
og åbnede øjnene igen og så på hende og bed sig i den læbe hun havde slikket på, han slap den lidt efter og så bare på hende med et charmerende smil da der var svært for ham at holde sig tilbage. han hævede det ene øjenbryn, han så sig omkring inden han så på hende igen
"jeg er en dreng, flirter da næsten med hvem som helst for lidt sex.. eller måske ikke hvem som helst, men mere piger der ser godt ud" sagde han
og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:16

hun nikkede blot til hans svar og snuste til hans hals og tænkte lidt på om hun skulle bide ham, men lagde dog kun hovedet ved hans hals. kiyoko betragtede hans læbe og bed i sin egen "vil det sige at jeg...er smuk?" hun havde altid været meget usikker på sit udseénde, der hun før var blevet mobbet pga hendes goth look.
hun kunne godt lide hans smil og de fik hende til at føle sig tilpas og afslappet, hun lod sin hånd køre ned af hans krop, men denne gang uden for trøjen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:25

Morgan nikkede langsomt
"du er meget smuk" hviskede han
og lod nogle finger glide ned af hendes ryg, han bed sig let i læben og så ned på hende så godt han kunne
"jeg ville ikke gøre det hvis jeg var dig, det tænder mig ret meget og vil helst havde sex med det samme så" fortalte han
da han kunne se at hun overvejede at bide ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:34

hun blottede let de hvide hjørnetænder og smilte til ham med lukkede øjne mens hun nød hans berøringer og kommentaren til hendes udseénde "så er jeg vist ikke den eneste" hviskede hun med en sensuel undertone og kyssede hans hals.
"nå..." hun kiggede til ham og lagde hovedet på skrå "hvad så hvis jeg gør sådan her?" sagde hun barnligt og lænede sig igen ind til ham og fandt hans læber. hun lod kysset vare et par sekunder, før hun sneg tungen ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:01

Morgan lo lidt af hende inden han mærkede hendes læber mod sine, han fumlede lidt med at få fat i hendes kæbe og tog hendes ansigt væk fra sit
"det er en dårlig idé, jeg kysser sådan set kun når jeg vil havde sex,, altså kys betyder enten sex eller kærlighed i mit hoved.." sagde han
og hentydet til at han ikke var kærlighedes typen, han slap lidt efter hendes kæbe. det var svært for ham at holde sine fingere fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:19

hun lo lidt af hans forklaring og slap ham helt "jeg gjorde det nu mest for at drille dig..." hun smilte lumsk "...og se hvor lang tid du kunne holde" hun havde et frækt glimt i øjet, og rakte over bag sig for at tage sin drink.
hun fik fat i den, drak lidt af den røde væske og slikkede sensuelt sine læber rene for det søde vand. hun sad nu og lagde en plan for ham. hun ville prøve at få ham til at bukke under for lysten til hende ved små hentydninger. hun ville se hvor lang tid han kunne holde, og nu da hun allerede vidste hvad han tændte på, ville det nok ikke blive så svært...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





yay...drinks? Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
yay...drinks?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ensomhed og blå drinks

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: