Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 yay...drinks?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:00

hun rev sig ikke løs denne gang, da hun kunne se at det ikke hjalp synderligt, men derimod lagde hun en hånd på hans bryst, og borrede den anden hånds negle i hans hals.
de sank så dybt ned de overhovedet kunne komme, og snart efter flød noget af morgans blod ud over hans hals.
"du har hvist ikke forstået at jeg heller ikke er den søde slags" hviskede hun blidt til ham i kysset, men hendes stemme havde en djævelsk undertone. den havde hun aldrig brugt mod nogen før.
hun begyndte langsomt at rive neglene hen af hans skulder så den blege hud flygtede tilside, og lod blodet strømme ud.
yoko var sådan set lidt ligeglad med om det gjorde ondt på ham....det var hans egen skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:28

Morgan lukkede sine øjne i og bed sine tænder sammen, han rev hendes hænder væk fra sig
"lad være med at tro at du kan overvinde mig, jeg er både store og stærkere også er jeg meget ældre end dig" snerrede han
og skubbede hende over i sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:55

"dit ynkelige bæst!" snerrede hun vredt af ham "du har bare tænkt dig at voldtage en uskyldig 17 årig?"
hun snublede da han skubbede hende over ned på sengen, og landede ubehageligt. hun hvæsed og blottede sine tænder...nærmest dyrisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:07

Morgan rystede på hovedet
"du er jo ikke 17" snerrede han
og blev stående og så på hende, han lag sit hoved let på skrå og begynde at grine. han stoppede med at trække vejret når der duftede af blod
"du tror vel ikke har jeg tænkt mig at voldtag dig,,, nu må du stoppe.. jeg er ikke den type der voldtager" sagde han
og vende sig om og begynde at gå hen mod døren
"jeg sagde jo at jeg ikke er særlig sød" sagde han
og åbnede døren og tog sine hænder ned i lommerne og begynde at gå ned af gangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:18

"det må du jo selv finde ud af" snerrede hun tilbage.
hun vendte hovedet væk fra ham da han grinte, kravlede over til den anden side af sengen og rejste sig op så hun stod på gulvet. hun kneb øjnene sammen og så mistroisk på ham, hvorefter hun slappede af da hun fornemmede at faren var drevet over. "så forklar din voldtægtsagtige personlighed" hvæsede hun ondt "jeg bad dig om at stoppe op til flere gange, men nej! du ville ikke stoppe!"
hun sukkede lettet da han gik hen til døren men sænkede ikke paraderne før han var ude af rummet.
yoko tænkte lidt på det han havde sagt * 'jeg sagde jo at jeg ikke er særlig sød' *
hvad mente han med det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:44

Morgan så på hende
"jeg voldtager ikke folk, dine nej betyder intet i mit hoved.. også er du jo jomfru" sagde han
og gik bare videre mens han begynde at nynne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 01:34

*gider ikke spilde mere tid på ham* sukkede hun opgivende i tankerne.
yoko gik hen og trak gardinerne fra og åbnede så vinduet for at komme hjem til taron igen. hun spekulerede lidt på om hun ville have krafter nok til at springe derned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:46

Morgan gik bare videre ned i baren og købe sig en øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:27

hun stod foran vinduet og tænkte over alt der var sket denne aften, og hvor meget hun afskygede både morgan og hende selv. hvordan kunne hun have gjort alt det, bare fordi hun var fuld? hun var lige så stille ved at blive ædru igen, for sådan var det jo med vampyre.
særligt kiyoko, da hun hurtigt blev ædru efter forholdsvis kort tid.
hun lukkede de klare blå øjne et sekund da en blid nattekølig vind pustede til hendes sorte hår som nu sad i uorden efter aftenens hændelser. hun rettede kort på det, men opgav så og hev nålene helt ud så håret faldt let og elegant ned over hendes skuldre og dækkede bidemærket fra morgan.
hun glattede kjolen og tørrede blodet fra halsen af, da noget af det var dryppet ned på hendes bare ben.
så lukkede hun vinduet igen, og gik roligt og lidt vaklende ud af værelset, selvom hun godt vidste hvordan det her ville se ud for andre der ikke havde set mere end det i baren.
yoko gik ud på gangen ogblodet kunne duftes fra lang afstand. hun var afkraftet så hun ville være et perfekt offer for andre vampyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:42

Morgan blev bare siddende, og drak sin øl. lidt efter kom der et par fulde unge kvinder hen til ham, han så på dem og smilte charmerende. han snakkede lidt med dem og grinte, de lag deres arme omkring Morgan og begynde at kysse ham
"hold op" sagde han
og puffede dem væk fra sig, selv om han viste at de ville komme igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 04:53

det tog lidt tid for hende at komme ned af trappen og dem der så hende troede højst sandsynligt at hun var fuld.
selv, var hun ved fuld bevidsthed og helt klar i hovedet, så nu spekulerede hun på hvordan hun mon slap forbi morgan uden han opdagede hende. kiyoko så ham sidde md et par kvinder omkring sig og det var jo den perfekte aflednings manøvre for en som ham, så hun skyndte sig at gå forbi dem mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 05:00

Morgan fik øje på Kiyoko og rystede på hovedet, da han var ligeglad med om hun ikke eller ikke. han så på pigerne og snerrede af dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 05:09

hun nærmede sig døren men stoppede så op. hun kunne da ikke bare gå uden at give ham et afskedskys vel?
et ondskabsfuldt smil tegnede sig på hendes læber, og hun listede om bag morgan hvor han var fuldt optaget af kvinderne.
hun greb fat i ham bagfra og trak ham med bagved al røgen og menneskerne. dette havde hun gjort så hurtigt at han-eller kvinderne for den sags skyld- næppe ville kunne nå at opfatte det.
yoko så ham i øjnene, gav ham et kys på halsen og lod sine tænder synke ned i hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 06:54

Morgan fik et lille chok da han bare blev hevet væk og derefter fået sat tænder i sin hals, han så ned på hende og lag en hånd i hendes nakke
"du kan hvis bare ikke holde dig fra mig" hviskede han
og strøj sin anden hånd op og ned af hendes ene side, og bed sig let i læben og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:02

hun drak hans blod i forholdsvis store mængder og nød at få hævn.
til morgans kommentar lagde hun blot en finger på hans læber- præcis som han havde gjort ved hende da han bed hende- for at få ham til at tie stille. hun slappede lidt af ved hans berøringer og morgans blod styrkede hende straks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:06

han kyssede hende finger og smilte, han lukkede let sine øjne i
"du må godt slippe nu" hviskede han
da han mærkede at han var begyndt at blive svimmel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:23

hun mærkede hans kys og smilte lumsk.
hun slap ikke i første omgang for hun ville være helt sikker på at han var for afkraftet til at følge efter hende.
et par sekunder senere trak hun dog tænderne ud af ham og så sig om. et par mennesker stod og kiggede på dem fra afstand, men de havde ikke opdaget at hun havde bidt ham. yoko så ham kort i øjnene og kyssede ham ømt på halsen
"tak for revance" sagde hun med et afslappet smil på læben "det har været en ære at pine dig her iaften"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:52

Morgan tog sig til halsen og gispede lidt efter været
"tak og ilm" sagde han
og begynde langsomt at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 03:14

hun smilede af ham og gik hurtigt hen til døren, hvorefter hun gik ud af klubben...

//out?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





yay...drinks? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
yay...drinks?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» ensomhed og blå drinks

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: