Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 yay...drinks?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:32

"Kiyoko jeg kan ikke lide dit frække blik" sagde han
da det altid betød nået dårligt, han så bare på hende og smilte lidt. mens han fumlede lidt med hvor han skulle havde sine hænder henne
"sidder du godt ?" spurgte han stille om
og bed sig let i læben, han så ned på hendes hals og havde en stor lyst til at bide hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:43

kiyoko lagde blot hovedet let på skrå og grinte lavmælt af ham.
hun nikkede til ham der han spurgte om hun sad godt, rykkede sig lidt, og 'kom til' at strejfe hans overkrop med hånden, men hun fniste kun af det.
kiyoko lagde godt mærke til hans blik på sin hals, og forstod hvad der nu kørte rundt i hovedet på ham, så hun flyttede diskret på håret så halsen var blottet fuldstændigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:55

Morgan så på hende og hævede det ene øjenbryn
*barnlig* tænkte han
og var stadig ikke vild med at hun var jomfru, han så ned på hendes hals og rystede på hovedet. han tog hendes hår og lag foran hendes hals
"nej.. det tænder mig jo, det går ikke" sagde han
og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:26

hun så ned i gulvet og mumlede noget er rystede på hovedet.
ville det være anderledes hvis hun ikke var jomfru? var det kun derfor han ikke ville?
hun rømmede sig dirskret og så ham i øjnene "det er fordi jeg er jomfru? er det ikke?" sagde hun stille og betragtede ham mens hun mærkede alcoholen forstærke hendes følelser "hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:00

Morgan så på hende og gav et suk fra sig og nikkede
"ja det er derfor, tror heller ikke du ville havde den store lyst til at huske mig som den første" sagde han
og lag en hånd på hendes ene lår, selv om det var svært for ham at holde sig tilbage. og så bare på hende
"jeg går jo ikke i seng med andre for at tilfredsstille dem men for at tilfredsstille mig selv" fortalte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 01:31

hun nikkede anerkendene og trak på skuldrene.
kiyoko nød hans berøring men trak sig ca en halv cm tilbage, bare som en lille hentydning til at han skulle stoppe "så kvinder er bare en slags...legetøj for dig? og hvis jeg nu ikke var jomfru...så ville jeg også være det?" hun så undrene på ham og havde mest af alt lyst til at flytte sig fra ham, men gjorde det dog ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 03:32

"legetøj, ville jeg ikke kalde det" sagde han
og rykkede sig tæt på hende igen, han lag en hånd på hendes lår og smilte charmerende
"nu vælger de jo selv om de vil gå i seng med mig eller ikke,, jeg kan da godt knalle dig hvis du vil havde det.. jeg er sådan set ligeglad om du er jomfru eller ikke,, jeg tænkte bare mere på dig" sagde han
og kyssede hende en enkel gang på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:25

"hvad vil du så kalde det?" spurgte hun stille og så ham dybt i øjnene for at gennemskue ham hvis han løj.
hun var jo som bekendt meget god til at analysere folk, men alcoholen svækkede hendes indøvede evne lidt.
kiyoko blottede kort sine tænder da morgan lagde sin hånd på hendes lår igen, og var sur over at han ikke forstod hendes fine lille hentydning. hun blødte dog lidt op da han kyssede hende og sagde at det var for hendes skyld, men hun vidste ikke helt om hun skulle tro på ham eller ej
"hmm ellers tak morgan, jeg tror jeg har mistet gnisten" sagde hun blidt og kyssede også ham på kinden. det pasede dog ikke helt at hun ikke havde lyst mere, for hun blev faktisk ret tændt af hans berøringer..men på den anden side...det var jo naturligt at man blev de?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:58

"altså jeg ville mene at de mere brugte mig som et legetøj.. en lille ting der bare skulle tilfredsstille dem også blive smidt væk, det er jo dem der kommer hen til mig" hviskede han
og lod sin hånd glide ind på hendes inderlår og glide lidt længere ind, han tog fat i hendes hage med den anden hånd og begynde at kysse hende på munden
"jeg kan få den til at komme igen" hviskede han
og kyssede hende ned på halsen, han lod sin tungespidst lege med i kyssene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 06:41

hun nikkede til hans forklaring, men stivnede da han kørte sin hånd op af hendes inderlår. hun gispede kort og hørte sig selv mumle et eller andet uforståeligt, men prøvede at få ham til at slippe sin hage men det blev kun til nogle ynkelige forsøg. yoko vidste ikke om hun var ved at blive voldtaget nu, eller om hun selv gik med til det, men ihvertfald nød hun de ting han gjorde ved hende, selv om hun var flov over det. hun registrerede dog knap at han kyssede hende, men koncentrerede sig mere om den hånd der stadig hvilede på hendes inderlår.
"ah...morgan st...stop nu" hviskede hun og kom til at stønne svagt i sætningen og rødmede kort efter.
hun håbede dog inderst inde at han ikke ville stoppe, og hun skammede sig dybt over det. da han kyssede hende på halsen blev hun for alvor tændt...hun elskede jo som sagt at blive bidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 06:53

Morgan rystede på hovedet
"nej jeg vil ikke,, det var dig selv.. kom" sagde han
og rejste sig op og tog hendes hånd, og mente at det ville være bedst for hende at finde et bedre sted. selv om han ikke var glad for at skulle havde sex med en jomfru, han smilte charmerende ned til hende og bøjede sig hen over hende og kyssede hende blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 07:07

hun sagde ikke noget men kiggede bare tomt på ham og rejste sig da han gjorde det. et væld af tanker kørte rundt i hendes hovede nu men de fleste af dem blev bedøvet af alcoholen, så dem hørte hun ikke.
et lille gys gik igennem yoko da han tog hendes hånd og derefter kyssede hende, men hun kunne dog ikke lade vær' med at kysse lidt med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 07:17

"kom" hviskede han
og begynde at gå igennem alle mennesker for at komme over til trappen, han gik langsomt op af trappen og stoppede udenfor en dør. han fumlede lidt med at få nøglen frem og låste døren ind, så gik han ind og hev hende med sig. han smækkede døren efter og gik hen til hende og lag armene omkring
"nu er du sådan set lidt ude og skide" hviskede han
og kyssede hende lidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 07:28

hun skulle lige til at protestere før han trak hende med sig og der var det lidt forsent for hendes sind.
yoko blev hevet med ind i værelset og det her mindede hende faktisk om en voldtægt. hun ville svare ham men kunne ikke for sekundet senere mødte hans læber hendes, men hun fik dog revet sig løs fra ham igen "gør du så det her for din eller min skyld?" hviskede hun og så tænkene på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 07:49

Morgan så ned på hendes
"jeg ved ikke hvem for hvem skyld jeg gør det for, du fik mig tændt også gør jeg det bare.. lad nu være med at tænke på alle de tøsser mere" hviskede han
og kyssede hende på munden igen, han tog stille fat i hendes kjole og begynde at tage den af hende. han så bare på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 03:51

hun trak sig blidt fri for ham og trådte et skridt tilbage
"morgan, jeg tror ikke det her er nogen god ide" sagde hun en smule nervøst og trak kjolen op om sig igen. hun ville ikke i seng med ham...og da slet ikke når hun vidste at han gjorde det med så mange andre.
hun skævede til døren, og overvejede om hun kunne nå at flygte ud af den hvis han overfaldt hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 04:02

Morgan lag sine arme over kors og så på hende
"så nu vil du altså ikke havde sex.. du må sku da bestemme dig" snerrede han
og så bare over på hende og rystede på hovedet
"jeg kan ikke lide når folk leger med mig" sagde han
og gik hurtigt over til hende og lag sine arme tæt om hende, han kyssede hende lidt på halsen inden han satte sine tænder i hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 04:15

hun lyttede og kneb øjnene sammen da hun forudså hvad hans næste træk ville være. "jaså? du legede da også med mig? først ville du ikke og nu, selvom jeg er jomfru, vil du godt?" hun rystede på hovedet og forstod ham ikke.
kiyoko vidste ikke helt hvad der skete, men hun flyttede sig ikke da han hurtigt bevægede sig over mod hende, og i næste øjeblik bed hende. "stop nu!" råbte hun nærmest og skubbede til ham for at få ham væk, men hun kunne gdt mærke at biddet gjorde hende svagere så hun mistede nogle af hendes kræfter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:13

Morgan begynde at suge hendes blod og lag et finger på hendes læber, til at hun skulle tage det helt roligt. han lag derefter sin hånd på den anden side af hendes hals og blev lidt ved med at suge hendes blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:34

//øhm vampyre dør da af at drikke dødt blod?Oo//

nej hun ville sgu da ikke tage det roligt! hvad fanden anså han hende for? hun skubbede igen til ham og stønnede lavmælt af smerte, men kort efter mærkede hun nydelsen fra biddet trænge ind på hende. hendes krop begyndte langsomt at slappe lidt af, men hun ville stadig ikke bides mod sin vilje. "giv så slip på mig!" hvæsede yoko og borede neglene ind i hans håndflade så blodet piblede frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:57

//jepp,, men de kan godt drikke hinandens//

Morgan så, så godt han kunne på sin håndflade. han gjorte ikke nået for at stoppe hende blev bare ved med at drikke hendes blod, lidt efter tog han sine tænder ud af hende og smilte. han tog hendes negle ud af sig og rystede på hovedet, og tørrede blodet væk fra sin mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:06

//aah hvor smartx3//

hun kunne næsten ikke stå på benene mere da han trak tænderne ud igen, så hun kæmpede en hård kamp for at holde sig oppe. "e-er du så færdig nu?!" stammede hun vredt og så bebrejdene på ham. hun tænkte lidt på hvad han havde sagt tidligerer...hvis han havde talt sandt skulle han gerne være tændt nu. det tegnede ikke godt det her.
kiyoko gøs og betragtede ham koldt da han tørrede hendes blod af sin mundvig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:18

"årh hold dog op smukke" sagde han
og tog fat i hendes hage, og begynde at kyssede hende på munden. han nussede hende lidt på låret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:32

"det kan du da selv gøre" hvæsede hun
nydelsen fra biddet var der stadig og hun fortrød at hun overhovedet var taget herud, men nu kunne hun jo ligsom ikke gøre noget ved det, så hun måtte bare prøve at undgå ham og det han havde i sinde.
da han kyssede hende forsvandt hendes tanker i et kort sekund, og hun glemte næsten at holde sig oppe, pga hans nussen.
hun fik hurtigt løsrevet sig fra ham og var meget tæt på at snuble da hun trådte et par skridt tilbage "stop nu morgan...jeg undskylder hvis jeg gav dig de forkerte sinaler før, men stop nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:38

Morgan rystede på hovedet
"du har ikke forstået at jeg ikke er den søde slags" sagde han
og gik hen til hende igen og tog fat i hendes hage og begynde at kysse hende igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





yay...drinks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: yay...drinks?   yay...drinks? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
yay...drinks?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: