Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 08:21

S: Petronia night club
Da: Fredag
Dat: 11/11
Ti: 01:30
V: Overskyret og lidt koldt udenfor
O: En masse fulde vænser og mennesker over det hele som der slåes og slår hinanden ihjel
Tø: http://www.myfashionlife.com/wp-content/uploads/2009/02/ladygaga-090209.jpg og små sorte stilletter

Meriko havde tvunget sig selv til at tage i byen her til aften mest fordi hun ville finde et nemt bytte men også for at møde helt nye folk her til aften for hun kendte jo ikke vildt mange endenu men det ville jo nok kom når hun tog noget mere i byen men ja hun var bare ikke glad for at tage ud og drikke men sådan havde hun altid haft det.
Hun havde gjort sig færdig og forvandlede sig til en lille fugl og fløj hurtigt over til clubben og lagde lige ved siden af den og forvandlede sig om igen og rystede lidt for at få de sidste fjer af sig for der sad altid nogle tiilbage på hende. Hun gik stille ind i clubben og gik op til baren og bestillede sig en eller anden drink og var lidt ligeglad med hvad det var for en for hun ville bare havde noget ned og det skulle bare være nu inde der kom for mange over til hende som hun kunne blive irriteret på for det blev hun nu meget nemt. Hun tog en stor tår og sukkede lettet da hun havde fået noget ind i sig og kiggede lige så stille rundt og kunne ikke se andet end fulde fjols og rystede lige så stille på hovedet over det og kiggede bare ned i sit glas igen og tænkte lidt på sin mester og sin storebror for det var dem hun var sammen med her sidst hun var i den her club.


Sidst rettet af Meriko Søn 20 Nov 2011, 09:24, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 08:29

Laroy sad inde på kluppen og slappede bare af det inde da han ikke ville sidde der hjemme og glo for sig selv og kede sig ihjel det ville ikke være sjovt for ham eller noget. Han gad godt nok ikke lige og drikke sig fuld han ville heller møde nogen nye folk som han kunne snakke med og den slags.
Han kiggede rundt og så en kvinde som var der hun så meget godt ud men mon hun var en der ville snakke med sådan en som ham men han kunne jo finde ud af det så han rejste sig op og gik hen til hende stille og roligt "hej"sagde han, med et stille smil på sine læber og stod med en cola i sin hånd og ventede på svar fra hende af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 08:36

Meriko vendede stille hovedet hen mod ham og kiggede lige så stille op og ned af ham for at se hvad han var for en men smilede stille til ham "Hej" sagde hun efter lidt og drik lidt mere af sin drink og flyttede lidt af sit hår om bag øret og nullede sin ørering mellem sine finger mens hun kiggede lidt rundt og vidste ikke lige hvad hun skulle sige til ham. Hun snussede stille ind og kunne lugte han var en dæmon som hende og han lugte ikke som om han havde drukket 3 kasser øl som alle andre gjorde så man kan vel godt sige at hun blev lidt glad da hun fandt ud af det men var stadig lidt usikker.
Hun kiggede stille på ham igen og tog stille en smøg op fra sin bh og kiggede stille på ham "Du har vel ikke noget ild?" spurgte hun stille om og kiggede lidt kært på ham men det var ikke med hendes gode vilje hun gjorde det for det var begrund af hendes øjne hun kiggede kært på ham for de var altid varme og venlige.

// Smutter i seng nu men skal nok svare i morgen eller i løbet af ugen //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 19:45

// Øhm... Hallo? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 22:14

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo det har jeg da"sagde han og fandt en ligter frem og gav hende den roligt "jeg hedder Laroy"sagde han roligt og viste jo ikke om hun ville sige hendes navn eller noget.
Han satte sig ned et lille stykke fra hende og kiggede på hende og smilte venligt og sådan noget han ville nemligt godt snakke med hende da hun ikke lod til at være fuld som så mange andre kvinde i klubben.
*mon hun i det hele taget vil snakke med mig*tænkte han for sig selv og ventede på at hun ville svare ham på det og det jo noget at det vigtigste hun kunne det var at svare ham på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 22:19

Meriko tog imod ligter og i en hurtig beværelse tændte hun sin smøg og tog et dybt sug og pustede stille røgen ud igen efter lidt tid og gav han stille ligter igen "Jeg hedder Meriko" sagde hun stille og kiggede ned i sit glas og tog en tår til men skubbede stille glasset væk igen da hun ikke havde lyst til mere sprut men bare en sodavand eller noget men ja det blev ikke lige nu for hun ville gerne lige finde ud hvad han var for en.
Hun kiggede stille op og ned af ham og tog et sug til af sin smøg og smilede stille til ham selvom det var noget hun hun næsten aldrig gjorde for hun var ikke glad for at smile til fremmede folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 23:12

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hyggeligt at møde dig Meriko"sagde han venligt til hende *hun siger ikke meget mon hun er nervøs*tænkte han for sig selv og slappede bare af.
Han var da glad for de snakkede sammen og sådan noget det var jo altid folk ville snakke eller noget som helst lige nu, og han var bare venlig og sådan noget overfor hende og det hele og det håbede han da hun syns han var og den slags.
Han kiggede på hende "er du ikke sådan til alkohol eller har du bare ikke lyst til det lige nu"spurgte han stille og roligt og var bare nysgerrig omkring at hun satte den sådan fra sig på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 16:23

Meriko nikkede stille til ham og tog et sug til af sin smøg og pustede stille røgen ud i små ringe og kiggede stille over på ham "I lige måde Laroy" sagde hun stille og kiggede lidt på de folk der sad rundt om dem som der var stang stive som altid og hun hadet bare sådan noget og havde endelig altid gjort det.
Hun rystede stille på hovedet "Nej jeg gider ikke rigtig sprut i det hele taget for jeg synes at man bliver så mærkeligt af det og det kan jeg ikke lide" sagde hun stille og kiggede stille over på ham igen og tog et sug til af sin smøg og holdte røgen inde i et godt stykke tid og pustede den stille ud lidt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeLør 19 Nov 2011, 22:29

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når det det samme med mig gider heller ikke alt det alkohol og sådan"sagde han roligt og så på hende "er det endeligt ikke lidt farligt og se så godt ud som du gør"spurgte han, roligt og var bare ærlig på det grundlag men han viste så ikke hvordan hun ville tage det og sådan.
Han smilte for sig selv og kiggede endeligt bare på hende og det var ikke for at beglo hende da han ikke ville lave det forkerte indtryk på hende lige nu og her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeLør 19 Nov 2011, 22:34

Meriko grinede lidt højt da han sagde det og kiggede stille over på ham "Årh hvor er du morsom!" sagde hun lidt højt og rejste sig hurtigt op og stod bag ham og lænede sig stille frem over så hendes røde læber var ved hans øre "Hør her jeg er ikke smuk overhovedet og det er ikke farligt at være det for så kan man jo udnytte det mod sit bytte" hviskede hun stille til ham og trak sig lidt tilbage igen og tog et sug af sin smøg og lagde sin ene arm under sine bryster og lød den anden hvile på den mens hun stille pustede røgen ud igen og kiggede bare ligeglad på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 04:55

Han kiggede på hende "okay det sagde du ikke mig"sagde han roligt og kiggede bare på hende "men er der da noget galt siden du sådan reagere sådan der på den måde"spurgte han og var lidt forvirret over den måde hun opførte sig på lige nu da han jo ikke kunne vide hvad grunden var for det.
Han kiggede rundt også på hende igen og ventede på svar fra hende af da han ikke havde mere og sige i den sag lige nu og her og sådan var det jo bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 07:03

Meriko smilede lidt lumsk til ham og tog et sug til af sin smøg og kiggede lige stille på ham mens hun stille sat sig ned igen ved siden af ham og lagde sit ene ben over det andet "Det var da et dumt spørgsmål" sagde hun mens hun pustede røgen igen og kiggede lidt mærkeligt på ham for hun forstod ikke helt hvorfor spurgte om det for hun troede da han vidste at dæmon tit er lidt mærkelig og svare på noget som de slet ikke mener for hun syntes da selv hun var smuk men havde at indrømme det overfor folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 07:46

Han kiggede på hende stille og roligt og smilte for sig selv "ja okay det har du så ret i"sagde han og var enig med hende i at det var et dumt spørgsmål men sådan var han bare, men han kunne godt se det dumme i det.
Han slappede bare af "men har du noget for her til aften"spurgte han venligt og venligt og slappede bare af mens han nu her ventede på en forhåbentlig et possitivt svar fra hende af og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 07:58

Meriko tog et sidste sug af smøgen og pressede resten ned i askebæret og rystede stille på hovedet mens hun pustede røgen ud "Nej det har jeg ikke hvorfor?" sagde hun stille og kiggede på ham med sine helt lyse grønne/blå øjne som der så helt venlige og rare ud. Hun bestillet sig en cola og drak lidt af den og sat den stille igen på bordet og slappede stille af i kroppen og kig lidt rundt på de folk der var rundt om dem som der skændtes og sloges lidt med hinanden om ligegyldig ting som der ingen grund var til at slåes om men ja sådan er det jo når man er fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 08:39

Han smilte roligt "jeg fik bare en tanke om vi måske kunne lære hinanden at kende noget bedre end vi gør nu"sagde han og viste ikke om hun ville det eller hvad hun ville det var jo helt op til hende. Han satte sig ned henne ved siden af hende og bestilte sig også en cola som hun havde gjort og da han fik den betalte han den selvfølgelig og drak lidt af den mens han ventede på hende yndige mund skulle sige noget til ham og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 09:11

Meriko tog en tår til af sin cola og var ved at spytte det ud da han snakkede til hende men slugte det hurtigt og kiggede med store øjne på ham "Tror du at jeg er en eller anden billig luder som du bare kan tage med hjem i seng?!" sagde hun surt og vendede sig med siden mod ham og sad og bande lidt for sig selv mens hun prøvede at falde lidt til ro igen men det var svært da hun bare hadet mænd der troede at de bare kunne tage hende med hjem og knalde hende og så iik mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 09:17

Han kiggede på hende og fik sig lidt af en overraskelse over det hun sagde til ham "hvad nej for pokker da jeg vil kende dig der var ikke nogen der sagde jeg vil ha dig med hjem eller noget"sagde han og var ved at være træt af hun opførte sig sådan over ham. Han kiggede på hende "forbinder du virkelig en mand som mig som bare vil udnytte dig på nogen måde så tager du fejl af mig"sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 09:23

Meriko følte sig sur men ikke på ham men på sig selv over at hun ikke kunne stole på folk eller nemmere mænd for det havde hun virkelig svært ved efter det der var sket med ham der mennesket som ikke helt kunne huske navnet på. Hun sukkede højt og kiggede stille over på ham "Undskyld men har svært ved at tro på det du siger" sagde hun stille og rejste sig stille op og sukkede igen og tog sin cola "Jeg skal nok lade dig være inden jeg tror mere om dig" sagde hun efter lidt og vendte sig stille om for at gå væk fra ham selv om hun helst ville blive og forklare det hele til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 09:38

Han kiggede på hende og blev på en måde trist over at se hende gå på den måde "Meriko vent lige kom tilbage"sagde han og så på hende og håbede på at hun ville stoppe og komme tilbage til ham igen.
Han smilte for sig selv og viste jo ikke hvad der var galt med hende eller hvad der var sket for hvor skulle han vide det fra og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 16:58

Meriko stoppede stille op og vendte sig mod ham "Hvad er der?" sagde hun lige så stille og kiggede lidt kært på ham uden hun selv lagde mærke til det for det var ikke altid hun lige opdagede at hun kiggede kært på folk for det havde tit noget med hendes øjne gøre da de bare var så varme og venlige.
Hun gik lidt hen mod ham men stoppede stille op da der var en stol imellem dem og hun lagde let hovedet på skrå og ventede på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeSøn 20 Nov 2011, 22:42

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "har du lyst til at snakke om det tror der er noget der går dig på men er ikke på hvad det er"sagde han, venligt og viste jo ikke om hun ville det eller ej.
Han kiggede bare på lige nu hun havde jo et kært smil og sådan noget men, det var nu ikke det han ville ha men det var dejligt nok at se på når det var. Han smilte roligt til hende "hvis du da har lyst til at snakke om det selvfølgelig"sagde han, og smilte bare til hende den måde han nu gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 06:02

Meriko sat sig stille ned overfor ham og sukkede lidt højt og kiggede lige så stille ned "Jeg ved ikke om jeg kan fortælle om det for det er kun min bror der ved det" sagde hun lige så stille og kiggede stadig ned og drak lidt mere af sin cola og slappede bare stille af i kroppen. Hun kiggede op på ham efter lidt tid og smilede stille igen og tog sine smøger op fra sin bh og kiggede lige så spørgerne på ham for hun ville gerne låne hans ligter igen for hun havde lyst til en smøg til mest fordi hun var lidt nervøs for at fortælle ham det der gik hende på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 06:48

Han kiggede på hende da hun sådan havde sat sig overfor ham og smilte til hende, han tænkte nok hvad hun havde brug for da hun tog smøgerne op så han fandt sin lighter og gav hende den roligt.
Han smilte roligt "okay men Meriko du kan stole på mig jeg siger ikke noget vider til nogen"sagde han roligt og slappede bare af og ventede på at hun skulle sige noget til ham som han nok ville blive overrasket over og dog hvem ved hvad der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 07:34

Meriko tog stille imod hans lighter og tændte hurtigt en smøg og lagde resten på bordet og gav ham lighter igen og tog et stort sug af smøgen og pustede stille ud igen og sukkede lidt højt da hun ikke var helt tryg ved det her "Ser du det er ikke så længe siden at jeg blev voldtaget af et mennesker og ved godt det lyder mærkeligt da jeg er dæmon men det gjorde han så er ikke så tryg ved mænd mere" sagde hun lige så stille og kiggede bare ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011, 08:20

Han kiggede på hende og ja det kom lidt bag på ham nu "når for pokker så du er aldrig sådan blevet tilfredsstillet af nogen mand på den ordenlige måde siden da"sagde han og kunne ikke lide den tanke om voldtægt.
han så på hende "men du må ikke bedømme alle mænd på den måde for det jo ikke alle der er sådan der"sagde han roligt til hende og var bare venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//   Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en kedelig nat med fulde folk //Laroy//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Råbende fulde mennesker- Davy.
» Fulde mennesker= Massere tyvekoster. (Phillip)
» Nu drikker vi vampyre os fulde - Privat Josh...
» Gud, hvor jeg elsker at skræmme folk...Gud? //Georgiana//
» møder man nye folk her? (mulan-privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: