Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vinter i forlystelser.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:36

"Din stemme, Ryster hvergang du lyver" han kiggede nu helt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:38

Rose så på ham "Jeg lyver ikk" sagde hun, men man kunne godt høre på hende at hun løj. Hun rystede på hovedet og gik med hurtige skridt fremad så hun gik hurtigere end ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:43

"Hvorfor er du så så nervøs" han stoppede op og lagde hoved på skrå som var han et dyr der havde hørt en underlig lyd, imens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:44

"Jeg er ved gud ikk nervøs" sagde hun lettere irriteret og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:47

"Du går hurtigter end mig, bliver vred når jegsiger sandheden" han gik tættere og tættere på hende imens han snakkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:48

Rose stoppede op og så ind i hans øjne "Jeg lyver ikk.. Du siger at jeg gør!" snerrede hun og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:54

"Jeg sagde du var nervøs" hans stemme var helt rolig og nu da hanhave fået hendes øjenkontakt igen.
Blev det hele meget bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 14:55

Rose knyttede hænderne hårdt sammen og blev ved med at se ham ind i øjnene "Du sagde at jeg løj" hviskede hun og prøvede at bryde øjenkontakten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:00

"Så sig mig har du da ikek løjet bare en gang i dag," Hans stemme var stemme maskulin og dyb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:01

Rose lyttede dybt koncentreret til hans stemme og så ham ligeså dybt ind i øjnene og rystede svagt på hovedet "Nej" hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:03

Han smilte, "Fint" han gik sidelæns og ind på det værtshus han stod foran
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:05

Rose så efter ham og fulgte hurtigt efter ham ind på værtshuset og så ikke engang hva den hed. Hun fulgte blot efter ham og blev ved med at have knyttede hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:07

Tiltrækkende" sagde han pluselig bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:08

Rose stoppede brat op da han pludselig var bag hende. Hun vendte sig lynhurtigt om og havde næsten trukket sin pistol i ren reaktion og i det chok hun havde fået da han bare lige pludselig var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:10

Han smilte et dæmonisk smil, og hviskede så kun hun kunne høre det.
"Pas på HER er mennesker" han smil blev brader.

//HVad vil du vælge imellem på min side.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:12

Rose bed sig i underlæben og lod sin pistol være. Hun var ligeglad med hvor mange af dem som var inde på værtshuset som så på hende. Hun strøg nogle fingre gennem sit hår og tog en dyb vejrtrækning og gik så over mod døren ud til gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:13

Han flyttede sig roligt væk da hun gik forbi ham.
Han havde ikke tænkt sig at gå ud for det værtshus lige nu eller de næste 5 minutter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:15

Rose kunne godt mærke at han ikk fulgte med. Hun stoppede op og sukkede lavmælt og vendte sig så om og gik over mod et bord og satte sig ned og så ned i bordet og strøg sin ene pegefinger over dens overflade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:17

Han gik hurtigere end man kunen sige kage over til hende og satte sig, "Du heldig" sagde han med det samme han satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:18

Rose så på ham "Hvorfor?" spurgte hun med en neutral stemme og så ned i bordet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:20

" Du har ikek mødt mig på mine hjemmebaner" sagde han roligt som om at førte en normal samtale.
"Normalt holder i engle der væk fra mig, mit rygte er vil ret så åbent og alligevel tiltrækker det jer altså hunnerne af jer" han smilte stort-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:21

Rose holdt en trang tilbage til at slå ham og tog endnu en dyb vejrtrækning og så tilbage op på ham "Hva skal vi overhovedet her?" spurgte hun for at skifte emne og lod sit blik gå rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:25

"Kan du se uret der" han pegede på et virkeligt gammel ur som hang på den brune væg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:26

Rose så op på uret og så så tilbage på ham "Jah det kan jeg. Hva er der med det da?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 15:28

"Inden klokken er 12 vil du kysse mig" han hans finger pegede fra uret over til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vinter i forlystelser. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vinter i forlystelser.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» forlystelser ?
» Alle de forlystelser!!! - Angel
» vinter øde
» Forlystelser wuhuu - Privat Jake.
» Forlystelser , fornøjelser eller forfærdelse? ~Adabella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: