Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 02:46

Hun kiggede diskret undersøgende på ham for at se om han virkelig var okay, eller om han havde for megen stolthed til at indrømme det.
Hun kiggede sig omkring og sagde: "Jeg tror vel der er 10-15 minutter på gåben."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 02:54

''okay'' grinede wolf mens han smilte skævt..
''foresten hvad hedder du?'' spurgte wolf ud i det blå..

mens han fulgte med Angel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 10:25

Hun smilede skævt og overvejede lidt, om han var et menneske eller hvad han nu var.

"Jeg hedder Angel. Hvad med dig?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 10:37

'' mit navn er anumis men folk kalder mig wolf'' smilede han

*hmmm venlig.. angel som navn fair..* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 10:47

Hun rynkede brynene og overvejede hvorfor folk kaldte ham det.

"Er der da nogen sjov historie bag det navn?" spurgte hun og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 10:55

''tja... det kan man godt kalde'' grinede wolf...
'' men mit fulde navn er Wolf Anumis Mikaelo...'' sagde han og grinede

*hmmm hun virke flink og sød... * tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:02

Hun nikkede og lod emnet ligge. Det virkede ikke som om han ville snakke om det, da han ikke uddybede det.
Så stoppede hun op så hun stod foran sin lejlighed. "Tak fordi du gad at følge mig hjem," sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:07

''det var så lidt...'' smilede wolf.. og prøvede at samle til at sige noget mere..

'' jeg tænkte på om jeg måtte komme inden for og høre om en kop te?'' spurgte wolf
selv om dette muligvis var et underligt spørgsmål mens det regnede.. trods de begge havde kommet fra en Cafê...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:14

Hun smilede og nikkede. "Selvfølgelig må du det," sagde hun. Nu havde han jo også været så venlig.
Hun låste op og gik op på tredje sal. Hun kunne bedst lide høje steder. Så låste hun sig ind i lejligheden. Den var lille, men der var jo alt hvad hun havde brug for. "Bare lad som om du er hjemme," sagde hun mens hun gik ud i køkkenet for at koge vand til te
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:23

wolf fulgte med og tænkte om han nu havde gjort sig klog på hende til at kunne stole på hende...

på den anden side er det ham stadig en gåde med hvordan hun så let som ingen ting puffede bilen til side.... eller om det var en skarpt ulykke....
tankerne strøj gennem ham...


wolf trådte ind og bøstede sine sko efter sig og stillede dem uden for døren.. af ren høflighed for hjemmet...
han kiggede facinerene rundt...
hvor efter han lukkede døren efter dem...
han gik automatisk ind i stuen... kiggede rundt... og blev facineret og overasket hvor lidt plads hun brugte....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:30

Hun lænede sig op af køkkenbordet og stirrede på gulvet, mens hun ventede på at vandet kogte.
Da der gjorde det, fandt hun et tebrev og gjorde klar hvorefter hun fandt to krus. Hun gik ind i stuen hvor han sad og stilte dem på sofabordet. "Bruger du sukker?" spurgte hun og kiggede sig over skulderen, på vej tilbage til køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:38

''jo tak'' smilte wolf mens han kiggede på hende...

*hmm sød.. venlig.. perfekt som servitrice * tanken fik ham til at grine af sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:43

Hun hørte ham svare og fandt så en skål med sukker frem. Da hun syntes at teen havde trukket, tog hun kanden i den ene hÅnd og sukkeret i den anden. Hun stillede det hele på bordet og fandt også er par teskeer frem. Så satte hun sig ved siden af han og hældte noget i hans krus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:49

''tak'' smilede wolf...
og tog 2 stk. teske sukker i sin te....
'' angel.. kan jeg spørge dig om den hendelse ved oplevede med bilen?''
lyd det fra wolf som om han tænkte lidt over det...
mens han rørte i Teen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 11:53

Hun spændte straks i kroppen og prøvede at skjule sin nervøsitet. "Øhm, ja selvfølgelig må du det," sagde hun og prøvede at smile. Hvad havde han set? Åh pis!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 12:12

mens wolf kiggede på teen var vist rørt ordenligt.. og nippede..
''jeg gætter på jeg godt kan ligge kortne på bordet og siger vi begge 2 ved godt vi ikke helt normale'' grinede wolf lidt.. og puffede lidt til hendes skuldre efter havde sat teen..

''og nej.. jeg siger intet bare rolig'' smilte han
'' vi har alle vores hemmeligheder'' grinede wolf..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 12:16

Hun smilede halvhjertet, men var egentlig ret nervøs. Var han en vampyr? Eller en dæmon? Hun drak af teen for at skjule det hvorfor hun nikkede og sagde: "Ja det har vi vel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 12:23

''lad os lege en leg...'' siger wolf mens han griner
'' du tænker et tal mellem 1 og hunderede... og jeg skal prøve at gætte det..
gætter jeg rigtig betyder det... ingen kamp,ingen blod udgydelser og ingen ord slipper ud
blot hemmelighed mellem 2 venner'' hvor han drejer hovdet og kigger på hender og smiler

selv om kamp ikke lige var noget han stærkt regnede med... eftersom han muligvis ville få tæv hvis det virkelige var hende som skubbede bilen....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 20:05

Hun rystede på hovedet. Det ville ikke være god stil for en engel at kæmpe, så hun sagde: "Skal vi ikke bare holde os til den første idé?" Hun smilede skævt for at skjule sin nervøsitet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 22:14

''lyder meget godt '' grinede han.... for ikke at virke usikker...
mens han nippede til sin te..
''foresten.. hvordan gjorde du? '' spurgte wolf lidt usikkert... på sit spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 22:35

Hun tænkte grundigt over hvilken metode hun skulle bruge. Til sidst valgte hun at spille dum, så hun gibbede med øjnene og spurgte: "Hvad mener du dog?" Hun havde der ikke så godt med at lyve på den måde så hun kiggede ned i jorden og drak af sin te
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 22:50

''det med bilen...'' smilede wolf

nu begyndte wolf at komme i tvivl... var det nu hende...
tankerne om han nu var sikker strømmede gennem ham...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 22:55

"Ja, det var godt nok tæt på," sagde hun og tilføjede: "Det var heldigt at vi nåede at flytte os." hun smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 23:06

'' det sandt'' grinede wolf
mens han drak teen..

''hmm ikke for at virke nysgerrig.. '' smilte wolf og lød lidt usikker
''hvis jeg nu fortalt at jeg ikke var helt normal... i forhold til andre mennesker.. ville jeg så kunne stole på dig nok til at kunne fortælle dig det?'' sagde wolf og tænkte der efter over sit spørgsmål.....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 23:08

Hun sukkede og droppede fascaden. Han havde ikke hoppet på den alligevel. "Ja," sagde hun kort og så alvorligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafê - Angel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: