Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 23:24

'' du spurgte tidligere om mit navns.. historie.. '' sagde wolf og smilede...
''jeg bliver som kæle navn kaldt wolf pga... ja.. navnet siger sig selv.. synes du ik?'' grinede wolf og drak sin te...

*hmmm lad os da håbe hun kan holde på hemmeligheden *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 23:28

Hun nikkede og måtte indrømme for sig selv at hun godt vidste det. "Jeg skal nok lade være med at sige noget " sagde hun og smilede sikkert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 23:29

''tak'' grinede wolf og kiggede på hende..
'' og dig? du lyder ikke overasket af et menneske'' sagde wolf og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 00:45

"Nææh," sagde hun og undgik at svare på det indirekte spørgsmål ved at drikke noget mere af sin te. Hun begyndte at tænke lidt på hans race. Sådan en havde hun aldrig mødt før. Var de mon en trussel? Han virkede venlig men mÅsle var det bare en fascade
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 00:54

''jeg ved godt at min slags ikke helt er så kendt blandt jer...'' sagde wolf og kiggede mod bordet...
'' nogle mener vi er monstre mens andre mener vi er hunde... og kæledyr'' grinede han
og kiggede op mod angel..
''hvad mener du?'' grinede han
og kiggede på hende venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:17

Hun skød øjenbrynene i vejret. "jer". Hvem talte han mon om? "Definer jer," sagde hun dæmpet og prøvede at smile. Angel så i den race som noget dårligt, men heller ikke som et kæledyr. Det var en race som man skulle respektere præcis som alle andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:29

''mennesker selvfølgelig hvad ellers?'' grinede wolf
og kiggede på hende

hans fortid blandt mennesker og deres menninger om hans slags stammede helt da han blot var en hvalp... et minde han aldrig glemmer...
tankerne flyd rundt i wolfs hovede mens minderne dunkede rundt... og billeder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:48

Hun grinede lettere falsk, men det kunne ikke høres. Hun var ved at være ude hvor hun ikke kunne bunde. "Nåh ja " sagde hun idiotisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:52

'' eller er der mere mellem himmel og jord en hvad jeg ser '' sagde wolf mens han mistroisk kiggede på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:57

Hun grinede og sagde: "Det ved man aldrig..." Hun sagde kun dette fordi hun virkelig følte at hun kunne stole på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:03

'' ja så... men hvis ingen ved eller deler deres viden.. vil viden jo kun vidre føres til generationer af sine egne afkom...'' grinede wolf og troede han lød klog...

hmmm hvad kunne hun så være hvis hun ikke skulle være et menneske... måske lige så som han selv.. blev kaldt det som hun virkelig var.. en engel... men hun lignede ikke som keiko var.. hun var ældre... og ikke lige så ung som den han selv kendte....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:07

"Hmmh... Det kan du vel have ret i," sagde hun og nikkede anderkendende mens hun ignorerede det indirekte spørgsmål. Hvis han ville vide hvad hun var måtte han jo bare spørge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:17

'' så hvis jeg må spørge... er du hvad dit navn kaldes.. alsor en engel'' spurgte wolf unden helt at tænke over det...

mens han kiggede undersøgende på hende... nysgerrig og i tvivl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:24

Hun sukkede kort. Hvorfor ikke bare sige det som det var? "Ja..." sagde hun og nikkede. Det havde lykkes hende at skjule sin sande indentitet i flere årtier. Og nu havde hun sagt det til en hel fremmed... Fuck.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 07:29

'' du er den anden engel jeg oplever... men.. du har mere kontrol over dine vinger ser jeg'' og smiler

'' bare rolig du er ikke den første... '' grinede wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 08:22

Hun nikkede. Ja, hun havde efterhånden været en sf Guds i lang tid og havde en stor selvbeherskelse.
"Hvad mener du med at jeg ikke er den første?" spurgte hun forundret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 08:30

''hvis jeg nu fortalte at jeg kender min skyts engel.. hvad ville du så svare? '' spurgte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 08:33

Hun rykkede sig lifødt fra side til side i sofaen og sagde: "Øh, det ved jeg ikke..." hun smilede svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 08:48

'' tja.. mødet var nu underligt.. du står og er igang med at lave mad.. hvor efter en pige kommer løbene... hendes tøj var hvidt men det ender så i at hun høre om jeg ville ha hende som skyts engel'' wolfs tanker undrede sig stadig over dette
'' tja.. hun er sød men.. ung.. meget ung.. i udsendet i hvert fald... 14 årig..'' sagde wolf...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 08:56

Hun sad lidt og tænkte over det. "Det må være et kæmpe ansvar for en 14-årig..." Gad vide om hendes sind også var som en 14-årigs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:02

'' jeg ved godt hendes alder visuelt er 14... men hendes leve alder er 496 år... '' sagde wolf og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:07

Hvorfor sukkede han? "Jamen så opfører hun sig sikkert meget modent," sagde hun og smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:11

'' men med et kaos tanker som et barn..'' modsvarede wolf..
''hendes tanker og sind er i kaos... pga...'' wolf tav sig og drak lidt mere af teen...

thats was... too much information...wolf you need to control your mounth... tænkte wolf..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:18

"..." hun kiggede interesseret på ham, men ville ikke presse han til at sige noget hvis han ikke ville. "Hvordan kan hun så våge over dig? Spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 09:26

'' det hellere ikke hende som våger over mig.. det er mig der våger over hende'' smilede wolf

kei.. kom ind i hovede på ham.. om de minder de havde første gang han mødte hende..
han begynder at smile mere og mere...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafê - Angel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 3 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: