Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 10:22

wolf blev endelig færdig med bålet.. og gik ind i teltet og skiftede til bade tøj..
han gik ud til hende og svømmede over til hende...

det var langt tid siden han sidst havede svømmet i hans menneske form...
normalt plejede wolf at svømme i hans ulve form...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 10:30

Hun smilede forsat stort, da han kom svømmende mod hende og spurgte: "Hvordan i alverden har du fundet stedet her?"
Hun kunne blive her for evigt, hvis det skulle være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 10:32

'' det var en af de første ting jeg opdagede da jeg var på vej mod sheria... men en lyd her fra fik mig til at opsøge dette sted... det får mig altid til at slappe af...'' sagde wolf og svømmede og halvt flød..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 10:38

Det var helt forståeligt at stedet her fik ham til at slappe her. Her burde man tage ud i stressede perioder. "Det har du helt ret i," sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 10:52

wolf svømmede tæt hos hende.. '' dette er en af grunde til at jeg tag dem jeg holder af med her til... for at give dem en oplevelse de aldrig glemmer.. eller at de heller ikke ville glemme mig..'' sagde wolf og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:03

Hun smilede - hvor var det sødt sagt af ham.
"Mange tak - det er jeg glad for," sagde hun oprigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:08

'' selv tak og jeg er glad for at gøre andre glade..'' sagde wolf og smilede

hun var ret sød og meget hjælpsom og venlig... tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:12

Det var meget sødt af ham syntes hun. "Hvor er du kær," sagde hun og grinede let over sin pludselige kommentar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:24

wolf rødmede da hun sagde det og dykkede under vandet...

aaaww tak... tænkte wolf

mens hans hovede blev mere og mere rødt i ansigtet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:26

Hun grinede, da han dykkede. Det var nu meget kært, at han blev genert på grund af det.
Hun stod og ventede på at han ville komme op igen, så hun kunne komme med en halvhjertet undskyldning, da hun ikke fortrød at have sagt at han var kær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:35

wolf kom op igen... efter som han skulle ha luft... men han var ikke meget for det..
han kom op med helt røde kinder... og var også ret rød i hovede...

hun var virkelig sød... tænkte wolf.

hvor efter han svømmede mod land...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:38

Hun grinede af hans røde kinder, men blev en smule bekymret, da han svømmede mod land. Havde hun sagt noget forkert? Hun svømmede hurtigt efter ham og spurgte:
"Hey, hvad laver du? Sagde jeg noget forkert?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:41

''nej nej'' sagde wolf og grinede lidt
''skal bare op og tørre mig'' smilede wolf og kiggede på hende med nogle MEGET røde kinder...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:45

Hun smilede og var glad for at han ikke var sur. "Okay," sagde hun og blev dog i vandet. Hun nævnte ikke hans røde kinder, da hun ikke troede at det ville hjælpe. Det gjorde det i hvert fald ikke når hun selv rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 11:57

wolf gik over til teltet og fandt strand håndklæderne frem og lagde dem hvor han langde på den ene for at sole sig i solens varme eftermiddags stråler...

Mhmm det var langt tid siden han selv havede solet sig.. tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 12:01

Hun lod mærke til at han solede sig og blev pludselig i drillehumør. Stille listede hun op på land og gik lydløst hen og stillede sig ved siden af ham, hvorefter hun vred sit hår over ham, så han ville få alt vandet over sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 12:03

wolf gispede og hoppede op og kiggede på hende.. og begynde at grine hvor han tog hende op og bar hende med ud i vandet...

''tid til hævn'' grinede han mens han nærmede sig vandet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 12:04

Hun grinede også da han blev forskrækket og var rimelig tilfreds med resultatet. Men hun havde dog ikke forventet at han ville have hævn.
"Nej," grinede hun og spjættede voldsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 12:08

''heh jeg synes nu det er retfærdigt..'' grinede wolf mens han nu gik så langt ud at det gik ham til brystpatiet. hvor han havede Angel
(i den klassiske brude stilling når gommen bær bruden ud fra kirken fx..)

wolf kiggede hende i øjnene og smilede hvor efter han gav slip.. så hun sank i vandet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 12:26

"Det synes jeg altså ikke," jamrede hun mens hun undertrykte en latter.
Da han så gav slip på hende, så hun røg i vandet, skyndte hun sig op til overfladen igen. "Det her er krig," sagde hun og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 12:33

''heh.. okay '' grinede wolf og bar hende op igen... og kiggede på hende i øjnene..
''du er sjov at drille '' sagde wolf venligt og lidt drillensk

hun var ret sød.. spicielt når hun ville lege... tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeSøn 04 Dec 2011, 21:52

Hun skød underlæben frem, så hun lignede et lille, surt barn, men der gik ikke længe, for latteren alligevel tog over.
"Det synes jeg så ikke... Du er meget sjovere at drille," sagde hun og grinede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 01:47

''virkelig?'' smilede wolf og kiggede på hende... og prøvede at holde masken for ikke at grine...
men efter der gik noget tid kunne han ikke lade vær..
''men... hvad synes du om stedet'' sagde wolf mens han holde angel oppe af vandet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 02:52

Hun lod som om hun ikke havde hørt hans kommentar og sagde: "Her er helt fantastisk." Hun elskede stedet her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 05:10

''jeg da glad for at du kan li stedet'' sagde wolf og smilede
hvor efter han gik mere ud mod vandfaldet... men stadig så han kunne bånde og ikke gik over hovedet..

hmmm hun er ellers meget sjov at drille tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafê - Angel - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 19 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 19 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: