Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:27

han kiggede kort ind til hende... ''efter den tur igår er jeg overasket over at du ikke er sulten... '' sagde han og grinede lidt... hvor efter han begyndte at lave spejlæg... samt bacon...

*hmmm mon hun er sur på mig over den episode vi havede i aften...*
(wolf får visuelle billeder i hovedet over det...)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:30

Hun bed sig i læben, da han nævnte gårdagens hændelser, men prøvede så godt at skjule hendes nervøsitet, som hun kunne.

"Tja, jeg er aldrig sulten om morgenen," sagde hun med et skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:02

'' ja.. men noget skal man jo spise..'' sagde wolf og smilede..

en duft bredte sig efter at han lavede retten færdig...
han serverede den på bordet og kiggede kort ind til hende...

''hvad med blot en lille bid så?'' sagde han og lavede de største hunde øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 02:07

Hun smilede sødt til ham, da han lavede hundeøjne. Hundeøjne havde altid været noget hun ikke kunne modstå.
"Hvorfor vil du så gerne at jeg spiser noget af maden? Er det måske forgiftet?" Jokede hun og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 03:37

''måske... giften heder Wolf'' sagde han og grinede lidt over det hvor efter han gik ud og satte sig...

*hmmm humor havede hun da... og sjoven oven i købet...*

han tog til fadet og tog noget bacon og æg samt noget brød han havede sat...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 03:55

Hun grinede lidt over hans svar og fulgte med ham udenfor.

Selvom maden duftede godt, kunne altså ikke spise noget. Men det var bare et spørgsmål om tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 04:37

han nød maden og spiste roligt...

*mmhmmm.... godt med kød... MUMS!!*

han lukkede øjnene... og nød maden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 04:59

Hun smilede lidt.

"Hvad så? Smager det godt?" Spurgte hun og prikkede ham drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:39

''mmhmmm....'' nynnede wolf mens han spiste vidre..

han nyd maden og færdig gjorde sin potion... og satte sin ene hånd på maven og var vel tilfreds med måltidet...

*MUMS... det smagte godt.....*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 05:45

Hun grinede lidt.

"hvor er du kær," sagde hun og grinede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:13

han rødmede lidt og smilede til hende...
''så... hvad har du lyst til at lave nu?'' spurgte wolf og kiggede på hende

*hmmm det var nu meget underholdene igår...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:43

Hun trak på skuldrene og smilede skævt.

"Det ved jeg ikke... Nogle idéer?" Spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:46

'' vi kunne svømme hvis du har løst '' sagde han og kiggede på vandfaldet...

hvor efter han rejste sig op og gik om bag hende og kyssede hendess hals mens han lod armene om hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:50

Hun nikkede og sagde: "Det vil jeg gerne."

Så smilede skævt, da han lagde sine arme omkring hende og kyssede hendes hals, mens hun nussede hans arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 06:56

han nussede med fingerene hendes mave hvor efter han kyssede hendes hals og stoppede..

han gik over til teltet og lagde sit tøj og løb mod vandet nøgen.... og sprang i med hovedet først....

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:00

Hun bed sig i læben, da han kyssede hendes hals.

Så overvejede hun kort, om hun skulle tage badetøj på, men det virkede fjollet at gøre, når han ikke gjorde det. Så hun smed også tøjet og hoppede i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:10

han svømmede up mod vandets overflade efter havde taget en dukkert og svømmede over mod hende...

*hmmm mon hun kunne li vandet... selv om det var lidt koldt...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:20

Hun smilede og dykkede kort, hvorefter hun betragtede ham, da han svømmede over mod hende.

"Det er lidt koldt, synes du ikke?" Spurgte hun forlegent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:23

''intet er for koldt,'' sagde han...
og grinede lidt...
*men at være sammen med dig varmer mit hjerte...* wolf turde ikke helt at sige det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:25

Hun grinede og sagde: "Er du nu sikker på det?"

"Men du kune selvfølgelig altid varme mig," sagde hun og grinede forsat, mens hun slog armene omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 07:48

han kyssede hende på kinden og kiggede ud mod skovens træer...
Mai stod der og holdte øje med dem og hans blik blev alvorligt...

''du bliver nød til at tag hjem... nu.. '' sagde han mens han holdte øje med mai...

*Hvad lavede hun her... hun kunne da umuligt være her pga angel.. det ville jeg ikke tillade...*

han kiggede alvorligt på hende
''der er ikke tid til at forklare... men hvis du husker det jeg har fortalte vil du forstå...'' sagde han og svømmede ind mod teltet så hurtigt som muligt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:00

Hun stirrede overrasket på ham.
"Jamen jeg vil ikke hjem endnu," sagde hun og fulgte efter ham op på land og tog tøj på, selvom hun var helt gennemblødt.
"Vil du gerne af med mig eller hvad?" Spurgte hun trist. "For så kan du bare sig til."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:02

han kiggede alvorligt på hende..
hvor efter han tog et håndklæd til hende...

''kom lad mig tørre dig..'' sagde han og kiggede med et trist blik...

''du bliver nød til at gå... nu'' sagde han og blinkede med det ene øje.. mens han kiggede på hende...

*ååh.. lad hende nu forstå det.. jeg kan ikke risikere at hun kommer ud for fare...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:04

Hun sukkede og lod ham tørre hende.

"Hvorfor skal jeg det?" Spurgte hun trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:25

'' så jeg kan tørre dig og holde om dig en enkel gang til vi ses igen..'' sagde han og så bekymret ud...

*vær nu sød.. og ikke at være så meget imod det...* tænkte wolf mens han holdte håndklædet klar...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafê - Angel - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 38 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 38 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: