Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:33

Hun sukkede og gik hen til ham for at lade sig tørre.

"Jeg vil ikke hjem," hviskede hun trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:36

han tørrede hendes skuldre og nærmede sig hendes øre...

''mai'' hviskede han i øret på hende mens han tørrede hende i håb om at hun ville forstå...

''jeg bliver desværre nød til at tag afsted nu.. men jeg kommer måske og besøger dig snart'' sagde han mens han tørrede hendes mave...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:37

"Nej," jamrede hun og brød jeg bestemt ikke om, at han havde sagt 'måske'.
"Du må ikke bare gå.." Forsatte hun klynkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:43

han stoppede og holdte om hendes nøgne krop... og lagde sit hovede på hendes skuldre og krammede hende

''mai er her... jeg kan lugte hende... du må væk NU'' hviskede han... i hendes øre...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:48

Hun klyngede sig til ham og mumlede stædigt: "Nej, jeg vil ej..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:53

'' du bliver nød til det... hvis hun finder ud af det om os... dræber hun os begge mens vi sover... eller værre... og derfor bliver du nød til at gå... det er mig hun er efter'' hviskede han hende i øret...

han lagde hånden om hendes mave... og nussede den....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 08:54

"Kun hvis du kommer med mig... Vi... vi kunne skjule os for hende," sagde hun desperat. Og så anede hun heller ikke, hvordan man kom hjem herfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:00

'' jeg følger dig hjem her fra... og ikke længere... hun venter utolmodig.. og jeg kan sætte dig af for an din lejligheds kompleks... der efter skal du gå ind i kælderen og op mod din lejligheds værelse og låse døren... hvor jeg får hende til at forsvinde... okay... '' sagde han og kiggede på hende...

*bare hun ikke fulgte noget andet... eller gjorde noget dumt.. * tænkte wolf...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:06

Hun sukkede og overgav sig med et lille nik.

"Men hvornår kommer du tilbage?" Spurgte hun og sank en klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:15

''før jeg tag over til mine forældre's grav'' svarede han og sukkede...

''men snart håber jeg...'' hviskede han

og folede hånklædet om hende...

han gik over til teltet og tog sin kimono på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:18

Hun pev utilfreds og knugede om håndklædet, da han gik ind i teltet. Hun var ikke sikker på, at hun ville være i stand til at gå og vente på at han kom tilbage. Hun ville dø af bekymring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:23

han havde færdig gjort med at tag sin kimono på og begyndte at pakke teltet ned

*hmmm tja... det har været en god dag... og nat... så langt.. jeg villle savne hende... mon Jerry ser ned til ham lige nu... hmmm måske.. men hvem ved...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:25

Hun fik hurtigt sit tøj på, hvorefter hun gav han håndklædet.

Så kiggede ned i jorden, mens hun bønfaldende spurgte: "Vil du ikke nok blive hos mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:31

''jamen jeg vil altid være hos dig.. i dit hjerte..'' sagde han og kiggede hende i øjnene

*skøn var hun det måtte jeg give hende..* tænkte wolf

''når jeg har fjernet mai forbliver jeg hos dig'' sagde han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:35

Der kom et utilfreds piv fra hende og hun var nippet til at begynde at græde. Hvem vidste - måske hægtede hun den sammen med håndjern eller noget, sådan han ikke kunne gå. Tanken fik hende faktisk næsten til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:43

han fik pakket teltet sammen og begyndte nu med bålet... hvor efter han lagde asken i skovkanten... og gik over og lagde tingene efter at havde gjort dem ren i sin rejse taske..

han smilede lidt over det for at mai ikke skulle vække opsigt...
mens han inden i græd..

*hvorfor skulle hun være her...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 09:48

Hun bed sig i læben og stirrede bare ned i jorden, mens han pakkede tingene sammen. Hvor lang tid havde hun mon tilbage med ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:06

han løftede tasken.. og kiggede på hende

''er du klar?'' sagde han og smilede skævt...

personligt ønskede han ikke at forlade hende.. men mai tvang ham til det.... han havde ikke andre valg...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:09

Hun trak på skuldrene og sagde ingenting - hun stolede ikke på sin stemme.

Så lod hun ham føre an.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 10:22

han gik over mod sin haley og satte sig efter at havde spændt sin taske og sendte et blik over til hende...

*hmmm mon jeg kommer til at se hende igen...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 20:53

Hun fulgte stille med han og kiggede afventende på ham, for at finde ud af, hvad hun skulle. Hele tiden var hendes blik stift rettet mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 21:43

han ventede til hun havde sat sig og kørte mod lejligheden..

*hmm og nu var det ellers li så blevet et god dag...* tænkte wolf
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 04:01

Hun sad og kiggede på landskabet, mens de kørte. Da de så stoppede foran hendes lejlighed, stod hun og gloede på ham, uden at vide, hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 04:07

''undskyld'' sagde han og kiggede på hende med de største hunde øjne..
han rejste sig kort og kyssede hende blidt på kinden..

''jeg skynder mig og fjerne mai... det lover jeg'' sagde wolf og en tåre faldt fra hans kind..

*bare mai ikke rør hende...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitimeSøn 18 Dec 2011, 04:11

Hun mærkede tårerne presse sig på, da han undskyldte, så hun blev nødt til at kigge væk, mens hun bed sig i læben.

"H-h-hvornår k-kommer du t-tilbage?" Spurgte hun skælvende, mens han kyssede hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cafê - Angel - Page 39 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 39 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 39 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: