Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jagt - Wolf

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 23:50

sted: den mindre pæne del af sheria
dato: 20. dec
tid: 12:49
årstid: vinter
vejr: blæsende og overskyet
omgivelser: slidte facader på husene, graffiti og skrald over det hele, få mennesker.

Alec trådte ud ad døren til sin lejlighed. han missede med øjnene i det alt for skarpe dagslys, han var ikke vant til at være ude på denne tid af dagen. han fandt med svagt dirrende hænder en smøg frem og tændte den. han havde løstsiddende tøj på, så det kunne skjule de mange våben og poser han måske ville få brug for. han havde tidligere på ugen gjort et halvhjertet forsøg på at vaske blodpletter af tøjet; men hist og her kunne man stadig skimte en svagt rød-brun plet. han kiggede sig vagtsomt omkring, ikke noget med at være uforsigtig nu, mens han gik ned ad gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 00:04

Påklædning: Sort kimono,et traditionel japansk katana samt
Mai gik langs gyderne efter at havde optrådt i en adudision i kamp kunst...
det gav hende sinds ro efter de mange prøver for at teste hendes teknik nu stemte over ens... hendes katana var synlig efter som hun regnede med at det blot ville være få sekunder uden for i den lille vinter som havde lagt over sheria... selv om hun lidt brokkede sig over kulden... men prøvede at ignorere den..

*FUCK HVOR DET KOLDT!!!!*

hvor efter hun gik langs gyden og tændte en smøg...
hendes hænder rystede lidt pga de var kolde.. og at hun ikke helt havde vænnet sig til kulden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 00:11

Alec fik øje på en ung kvinden med en smøg, og en katana, måske hun var, hvad han skulle bruge. han bemærkede at hendes hænder rystede, var det mon kulden eller ...? han fulgte stilfærdigt efter hende for at se, hvor hun var på vej hen, forhåbentligt ville det ikke tage alt for lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 00:16

hun tog et sug... og havde endelig vænnet sig til kulden... selv om hun havde en underlige fornemmelse af en eller anden koldte øje med hende... men hun ignorede det..

*come on girl.. who the fuck should stalk you...*
hun begyndte at spekulere om hvem mon som kunne være mistanke...

hun gik over til en skraldespand og slukkede smøg hvor efter hun vendte sig om og var på vej tilbage mod bagindgangen til studiet... hvor hun så Alec..

*så er det den fyr som har stalket mig?!... han ser da ik dårlig ud... men mangler at klippe sit hår..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 02:31

Alac fangede hendes blik da hun vendte sig og sendte hende et lille smil. hans øjne var en smule blodskudte, som hos en der ikke havde sovet nok i lang tid. hans hænder rystede stadig ganske let. han tog et sug af sin smøg og pustede røg ud. "er du ny her i området?" spurgte han med en et hæs stemme i et tonefald han håbede lod venligt; men som nok snarere var udmattet og en smule ... for intenst. *hun sgu køn, forhåbentligt bliver det her ikke forgæves*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 03:11

''nej.. jeg har boet her nogle år, jeg gætter på du undre dig hvorfor en tøz går rundt med en kimono og en katana..'' sagde hun og smilede..

hun gik nærmere og kiggede undersøgende på ham....

*hmmm han lyder træt... har han ikke sovet??*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 03:17

han tog endnu et dybt sug af smøgen, det hjalp utroligt på hans nerver at få noget nikotin i kroppen. "virkelig? jeg mener ellers ikke at have set dig før ..." sagde han svagt undrende, men hun kom nok heller ikke på The Bloody Moon, tænkte han ved sig selv. han lod blikket glide hen over hende og svarede en anelse fraværende "jo katanaen undrede mig godt nok lidt ..." han løftede hovedet og stirrede hende intenst og undersøgende ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 03:26

''tja.. jeg er næsten lige gået ud af den prøve nogle har med at teste vores styrke angående sværd kamp, hvor jeg valgte katana men ehm.. jeg har taget en lille kort pause '' sagde hun og smilede..

hun lagde armene over kors og lod vægten på den ene fod...

''men hvad laver du her ude... i denne bidene kulde'' sagde hun og kiggede undersøgende på ham...

*hmmm hvad ville han... han lyder ikke til at være helt som de andre ynkelige mennesker.. også aligevel.. turen med den sidste jager var måske det som får mig til at blive lidt panoid...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 04:00

*de øjne ... måske var han heldig* han blev en smule mere koncentrerede, "sværdkamp? det er sku ret imponerende, er det noget du er god til?" han så vuderende på hende, så var det no ikke den vej han skulle prøve. "bare ude at gå, prøve at se om jeg kunne finde lidt farver i mit liv" sagde han, igen i et forsøg på at lyde munter; men han havde ikke rigtigt hjertet med i det. lige nu var det forretninger, måske han kunne morer sig lidt senere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:01

''fryser du ikke?'' spurgte hun efter hun lige havde fået varmen selv..

hun lagde hovdet lidt på skrå mens hun betraktet ham stående der..

*hmmm hun er da meget sød....*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:13

han overvejede spørgsmålet lidt, jo der var da en smule koldt. "...nu du siger det, måske jeg burde have taget mere tøj på" "gør du? vi kunne gå ned i min lejlighed, den er lige i nærheden?" spurgte han og kiggede igen intentst på hende, det var et risikabelt forgeslag; men måske viste det sig at være det værd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:08

hun trak på skuldrene...

''jeg er så småt ved at vende mig til kulden.. og det kan vi da godt... er det okay hvis jeg lige henter mine ting.. jeg hader at lade min taske for længe væk uden opsyn..'' sagde hun med et smil og kiggede på døren

*hmmm han var da meget flink... Mai.. tag dig sammen... det et menneske... og før eller senere vil han bare løbe væk.. ligesom med de andre fyre...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:13

"godt" han smilede, oprigtigt glad for at hun havde sagt ja, "skal jeg gå med ind og hentedine ting?" spurgte han, og gjorde sig klar til at følge efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:21

''må du gerne.. jeg tror godt jeg kunne bruge lidt hjælp med det udstyr jeg havde taget med til opvisningen.'' sagde hun og smilede venligt

*hmmm jeg er overasket over at han ikke er nervøs.. eller pinlig over at snakke med en fremmed... men dette måtte vel være en ting han er vant til..*

hun begyndte at gå ind og gik direkte ind til rummet hvor hun havde placerede 2 tasker.. den ene en stor militær rygsæg og den anden som minde meget om en sportstaske men var på størelse med militær tasken.

*hmm mon han synes det er tungt.... vi får se..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:24

han fulgte efter hende, havde nok gjort det ligemeget hvad. han så kort på de to tasker, skal du have hjælp til at bære den ene? spurgte han, man måtte vel lide lidt for at få det man var ude efter. han kiggede på taskerne og prøvede at vurdere, hvilken der var tungest, forhåbentligt kunne han slippe for den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:28

hun løftede den tungeste så let som ingen ting.. hvor efter hun gav ham den letteste... så det ville se ud som om hun gav ham den tungeste...

''værsgo.'' sagde hun og rakkede ham rygtasken..

*hmmm mon den var for tung for ham.. naah han er en mand... han burde kunne klare det.. hihi..*

hun gik der efter over til direktøren og snakket kort med ham hvor efter hun kom tilbage til Alec..

''er du klar?'' sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:31

han løftede tasken, den var tung, godt han boede tæt på. han nikkede og begyndte at gå, kiggede ikke for at se om hun fulgte efter, han havde jo hendes taske. han stoppede op og ventede på hende ude på gaden. tasken var virkelig tung, han håbede inderligt at han kunne få noget ud af dette her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 10:06

hun fulgte med ham hvor efter hun kunne se på ham at hun havde givet ham noget som var for tung..

*hmmm det måske for tung for ham.. men hvorfor siger han ikke noget..*

hun fulgte ham stille og roligt..

''jeg håber ikke det er for tungt'' sagde hun og smilede lidt over det...

*hmm han er nu ret nuttet...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 21:46

han gik de ca. 10 meter han til sin lejlighed, og satte tasken fra sig på fortovet. "jeg bor lige her, så det går" sagde han og fandt sin nøgle frem. godt nok havde tasken været tung; men hvis hendes øjne var noget at gå efter havde det været alt besværet værd. han satte nøglen i låsen og drejede om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 22:15

et smil kom på hedes læber..

''bor du alene?'' spurgte mai lidt nygerrig.. hun studerede ham mens han var igang med at låse døren op..

*hmm mon jeg burde lege lidt med dette menneske.. nej.. mai kan du så la vær det er et menneske ikke legetøj... husk ikke at lege med maden..*

hun satte tasken og ventede til han havde åbnet for lejligheden hvor efter hun fulgte med ham op til hans lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:12

"ja det gør jeg" sagde han og bar den tunge taske ind ad døren, "bare kom ind" sagde han henkastet. han gik ind i en lille gang og ned ad en kort trappe, hans lejlighed lå i kælderen. da han kom ned til døren ind ti selv lejligheden fandt han en ny nøgle frem og låste op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 00:29

Mai fulgte roligt med men var stadig vagt som.. hun viste ikke helt om hun nu kunne stole på denne fyr.. selv om han var ret sød.

*hmm mon han kunne hjælpe mig.. måske.. måske ikke HIHI*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 03:27

Alec åbnede døren og tråde ind i den lille kælderlejlighed, han smed tasken fra sig lige inde for døren. "kom ind" sagde han og gestikulerede med hånden. lejligheden bestod af en stue, et køkken, et lille badeværelse og et soveværelse, der hang en lugt ah hash og tobak over stedet. Alec selv satte sig i en lille orange sofa i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 22:21

hun kom ind i en lugt af røg og tobak...

*ryger han!? det viste jeg ikke... også aligevel.. hvem gør ikke det*

hun satte tasken ved sidden af sin anden og gik ind i stuen.

''plejer du at ryge?'' spurgte hun pga lugten... men det var vel en selv følge....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 23:11

han så på hende, "nogen gange, ja" sagde han og fandt en cigaret frem, han tændte den og begyndte at ryger, "ryger du?" spurgte han en smule interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jagt - Wolf Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jagt - Wolf
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» I parken /wolf/
» På jagt.
» En Jagt- Emi
» we are both hunters.. \\wolf\\
» Teen Wolf

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: