Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jagt - Wolf

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 11:31

"sådan da ..." sagde han og trak let på skuldrene. han rykkede en smule nærmere og trak sin arm til sig igen og stak hånden i lommen. han lukkede den om skaftet på en lille dolk. *måske er det værd at satse igen ...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 04:47

hun kiggede undrene på ham.
og rykkede lidt væk da han rykked sig nærmer på hende.

*hvad er han dog ude på.. lidt hygge måske.. Tsk. klassisk mænd.*

'' trænner du så også i kamp kunst?'' spurgte med lidt nysgerrig og fulgte hans bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 10:31

han sukkede svagt og rykkede igen tættere på. "det gjorde jeg engang" sagde han og forsøgte med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 20:44

''hvad skete der?'' spurgte hun og lagde sine hænder på sit skød efter hun havde sat sin øl.

*hmmm mon han ville tag hende. måske... det kunne være morsomt..*

hun kiggede ham undersøgende på hans smil.. men kunne hellere ikke lade vær med at smile over hendes tanke...

*hmm måske vil han lege.. det kunne være morsomt.. men.. det kunne jo også være.. naaah det tror jeg ikke.. han er vel for sød til at kunne være en jager... også aligevel.. de fleste jagere plejer at være søde... også aligevel.. de er også nogle sataner nogle af dem..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 03:45

"jeg fandt noget bedre at bruge mit liv på ..." sagde han. Med et hurtigt ryk trak han kniven frem fra lommen og holdt den mod hendes side, "hvis du samarbejder behøver vi ikke bliver uvenner".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 04:28

mai smilede

''ynkelige menneske. hvem siger at jeg vil samarbejde med et menneske som ikke ved hvem han er oppe imod''

hun kiggede på ham og tog hårdt fat om hans håndled.
og kiggede på ham med kolde og øde øjne.

''at dræbe en som du ikke ved hvem er vil nok ikke være det smarteste. jeg vil bede dig pænt om at holde den smør kniv ind til dig selv før nogle kommer til skade. okay''
hun smilede venligt mens hun kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 05:01

Han så roligt på hende og sukkede, måske et dårligt sats ... "undskyld, jeg ville bare teste din reaktionsevne, jeg blev nysgerrig da du sagde du var sværdkæmper ... desuden var der noget .. anderledes over dig" sagde han i et næsten undskyldende tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 07:31

''jeg ved du er en jager. for ellers ville et ynkelig civil menneske skrige af frygt. men hvorfor opsøger du mig. det er vist ikke for kys og kram'' sagde mai og smilede venligt

hun gav slip på hans hånd og kiggede på ham stille.

*hmmm mon han ville afsløre sig.. måske ved han hva jeg er... men er han mon nu jagere..... *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 07:34

"tja ... det har du vel sådan set ret i ... jeg er ude efter noget meget mere værdifuldt, og, hvis det er er jeg villig til at betale for det" han så vurderende på hende. den umiddelbare fare virkede til at være gået over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:32

''og hvad er det da du søger? siden du opsøger en som mig'' sagde hun og kiggede undersøgende på ham.

*tsk. typisk mennesker.. for svage til selv at finde frem til deres egen krafter...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 09:46

"tja ... en smule af dit blod? jeg er villig til at betale ... og ikke kun med penge, hvis der er noget andet du vil have?" sagde han og sendte hende et lille, tomt smil. *man kan jo altid håbe ... måske går hun virkelig med til det uden kamp*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 19:55

''hvad skal du med mit blod. '' sagde hun og kiggede mistroisk på ham..

at ha hendes blod ville gøre ham i stand til både at dræbe hende samt også bruge det som sit eget drug...

*hmmm det kan du godt glemme NO WAY! et menneske med mit blot!? det ender bare galt tøz. glem det. han er ikke det værd. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 01:56

"hm ... tja, jeg nyder at drikke dæmonblod i ny og næ ... som sagt skal du nok blive betalt" sagde han og sendte hende et indsmigrende smil. Det værste ved dæmoner og den slags var at de var så ... besværglige, man blev nødt til at forhandle med dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 03:30

'' hvorfor skulle jeg være en demon? '' mai kiggede med et undrene blik på ham.

*hvordan kunne han... hmm... han har vist prøvet dette før...*

''ja jeg er et andet væsen. men det betyder da ikke jeg er demon. gør det?'' sagde hun og smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 04:17

"nej, det er rigtigt ... men du var ude om dagen, så du er ikke vampyr, du er for stærk til at være en engel eller elver ... og dine øjne ... mindede ikke just om normale menneskeøjne, så varulv er også udelukket" sagde han og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Jan 2012, 09:13

''lyder som om du har været i denne.. begivendhed i nogle år?'' sagde mai og smilede lidt..
måske kunne hun bruge dette menneske til sin for del.

*hmm måske kan jeg bruge ham til noget. han har vist visse eferinger.. ikke dårligt. af et menneske.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 02:13

"det kan man vel godt sige ... nå er du interesseret i at handle?" spurgte han nu svagt utålmodig. han kunne godt snart bruge nogle nye varer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 06:01

''hmmm jeg vil overveje det. men hvad er det da du vil opnå med dette?'' sagde hun smilende
hun nyd lidt han han ikke havde så stor toldmodighed.

*hmmm han virker vist lidt ivrig... ikke dårligt..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 21:25

Alec overvejede spørgsmålet lidt ... havde hun ikke forstået ham tidligere? "jeg håber på at opnå at kunne beholde en lille smule af dit blod når du en gang går ... og jeg er som sagt villig til at betale" sagde han med et lille utolmodigt suk. Det var godt nok besværgeligt at skulle handle om det ... havde hun dog bare været svagere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeTirs 10 Jan 2012, 22:31

'' men hvad er du da villig til at ofre dig for dette. efter som at hvis jeg gav dig selv en dråbe af et blod som hvilken som helst anden demon. og før jeg overhovdet vil overveje det skal jeg trods alt vide om jeg kan stole på dig. du er trods alt kun et menneske. '' sagde hun og smilede

hvor efter hun kiggede undersøgende på ham.

*hmmm mon han bliver sur. måske.. men det bliver sjovere og sjovere. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Jan 2012, 06:35

Stole på ham? Hvorfor var det overhovedet relevant? "Hvad er det du vil kunne stole på mig i, hvis det har noget at gøre med om du får din betaling, så kan du stole 100 % på mig" sagde han efter at have tænkt lidt. Han følte en svag irritation; men den var ikke stærk nok til, at han gad tage sig af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Jan 2012, 18:21

''tja. jeg blive vist nok nød til at tænke over det. men før jeg kan indgå i en handel hvad har du at tilbyde mig? '' sagde hun og kiggede undersøgende på ham.

*hmmm mon han.. naah..*
mai smilede lidt over dette og morede sig ganske vist.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jagt - Wolf - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jagt - Wolf
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» I parken /wolf/
» På jagt.
» En Jagt- Emi
» we are both hunters.. \\wolf\\
» Teen Wolf

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: