Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jagt - Wolf

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 02:17

''en smugle men ikke meget'' sagde hun med et smil på læben
kun kiggede undersøgende i rummet

*Klassisk drenge røvs værelse...*

mai satte sig i sofaen og kiggede studerende rundt i rummet

''bor du alene her?'' sagde hun med et sikkert svar på et ja.. men aligevel man kan vel bo med en kammerat...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 02:55

han nikkede "du er velkommen til at ryge her inde ..." sagde han og trak ligegyldigt på skuldrene, han kunne sådan set ikke være mere ligeglad med om hun gjorde. "ja, jeg bor alene." han så vurderende på hende, det kunne ikke udelukkes at hun havde besluttet sig for at han var et nemt måltid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 03:48

''så. har du så fundet nogle kærester osv.'' sagde hun og blinkede drillende til ham
hvor efter hun smilede lidt drillende.

*hmmm han er da ret sjov.. men man kan vist godt se at han bor alene... det er vist hans private morskab.. hihi*
hun smilede lidt barnligt over det mens hun kiggede undersøgende på ham..

*hmm han ser da vist vel trænnet ud. måske trænner han??*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 04:09

han overvejede hendes spørgsmål lidt, med et svagt smil svarede han "tja, det kan man vel godt kalde det ... men aldrig noget fast" han blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 07:13

*hmmm ikke dårligt.. en fyr som ikke kan holde på en tøz.. det kunne være spændene.. *
et smil kom på hendes læber

''virkelig? troede ellers du havde en siden du boede her, efter som at rummet her ser ud til er være ret lyd sikkert'' sagde hun lidt drillensk
hun begyndte at tænke lidt over ordne

*hvorfor skulle en fyr enlig bo i en kæller... *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 07:22

han løftede det ene øjnbryn, "bare fordi man ikke har en kæreste kan man da godt have brug for et lydsikkert rum". han tog et sug af sin smøg og overvejede om det var det rigtige tidspunkt at finde noget lidt stærkere ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 07:29

''så hvad arbejder du så med?'' spurgte mai lidt nysgerrig..
hun lagde sig roligt tilbage i den orange sofa

*hmm easy girl... no need to push...*

hun smilede lidt over hendes mange spørgsmål til ham mens hun ventede hans svar...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 07:43

han tænkte over spørgsmålet, "jeg sælger drikkevarer" sagde han uden videre, "og du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 07:48

''arbejder som leverandør af forskellige vare til butikker.. også en af min fælles kollega som arbejder lidt sammen med mig som leverandør.. men bruger mere tid på diskoteker'' sagde hun med et smil på læben

*drikkevare huh?! interessant... hmm måske har fyren her lidt mere at tilbyde....måske enda en drink*

''så hvilke former for drikkevare sælger du da?'' sagde hun og kiggede lidt undersøgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 08:17

"det varierer, jeg er også tit leverandør, så alt min kunde bestiller" sagde han og trak på skuldrende, "og dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:26

''leverandør af vare til de forskellige supermarkeder her i sheria fra frabrikker til inkøbstedet.'' sagde hun og smilede

*hmmm ikke dårligt.. også kender han vel samme foretning.. ikke dårligt..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:31

han så lidt på hende, hun virkede ikke som en der ville dræbe ham; men man kunne aldrig vide ... han besluttede sig for at tage endnu en chance, "må jeg byde på en drink?" spurgte han og så intentst på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:33

''jo tak. hvad har du da at byde?'' spurgte hun lidt nysgerrig..

*hmm han er jo ret sød.. af en menneske af være.. men der er alsor et eller andet ved ham jeg ikke helt kan sætte fingeren på.. måske drug dealer... det kunne være.. *
hun smilede lidt over tanken

''foresten.. du fortalte aldrig helt hva du hed'' sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:38

"hvad vil du have?" spurgte han og rejste sig for at gå ud i køkkenet og hente nogle glas ... og måske nogle sovepiller. "Alec" svarede han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 10:50

''bare en dåse øl'' sagde mai og smilede
hvor efter hun rettede sig op..
''jeg hedder mai'' sagde hun efter at ha hørt hans navn

*hmm alec.. sødt navn..*
hun smagte på ordet og synes hun havde hørt navnet før...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 11:02

"ok" sagde han både til navnet og ønsket om drikkevarer. han åbnede køleskabet og tog to øl ud, han hentede også et glas til pigen. han besluttede at sovepiller nok ikke var det bedste valg og gik tilbage til stuen med de to øl og glasset, "her" sagde han og stillede dem foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 11:25

''tak '' sagde mai og smilede lidt
''undskyld jeg stille så mange spørgsmål... men. hvad bruger de fritiden til så?'' sagde hun og åbnede sin øl hvor efter hun drak af dåsen..

*mmhm mums.. men mon det er en vane for ham at bo alene.. måske.. men hey.. selv om han er et menneske er han stadig ret sød... *

hun satte dåsen og nyd lidt smagen af den i sin mund...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 11:36

"det behøver du ikke undskylde for" sagde han helt ærligt, han ville alligevel bare lyve, hvis han ikke mente hun burde kende svaret, "jeg slapper af her hjemme eller hænger ud på Tge Bloody Moon". han åbnede også in øl og tog en tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 11:53

''okay.. hmm har ikke helt besøgt det sted endnu'' sagde hun med et smil på læben.
hun lagde sig tilbage og slappede lidt af...
*hmmm the bloody moon.. siger mig intet.. måske en cafe..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 12:04

han smilede svagt, "du burde kigge forbi en dag, klubben ligger ikke så langt herfra". han tog endnu et dybt sug af smøgen, hvordan greb man bedst sådan en situation an.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 09:56

''hmm det kunne lyde hyggeligt. så kunne mig og min kollega komme og tjekke den ud, hvis han alt så har tid. han er DJ og arbejder altid sent'' sagde mai med et smil

*hmmm mon han kunne være en flaske dreng.. det kunne jo være derfor han kender det sted... hah ikke dårligt..men er han ikke lidt for gammel til det??.. *
hun tog en tår af sin drink mens hun kiggede på ham.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 10:52

"tja ... det kunne da være ... hyggeligt" sagde han, "spiller han techno?". han sad lidt i sine egne tanker, "sig mig ... når nu du er sværdkæmper, har du så gode reflekser?", spurgte han med svag interesse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 22:41

''ja. han spiller lidt Techno men også forskellige former for andre genre af musik'' sagde hun og smilede lidt mens hun kiggede på ham lidt undrene over det næste spørgsmål...
''tja... lidt.. jeg er vel lidt hurtig på reflekserne kan man vel godt sige'' sagde hun og blinkede til ham

*hmmm han er ret nysgerrig.. han vist en af de der.. know the person typer... det vel ok*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 00:15

Alec overvejede hendes svar, han kunne ikke rigtigt bruge det til noget. han rykkede diskret en smule tættere på hende og lagde 'diskret' armen på ryglænet bag hende, mens han gjorde det havde han et tomt udtryk i ansigtet. *nu må vi bare se om det virker ...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 02:44

hun kiggede på ham og smilede lidt.
'' er du da interesseret i sværd kamp da? '' sagde hun og kiggede lidt undersøgende på ham.
hun lagde mærke til hans hånd da den lå bag hende men ignoerede den.

*hmmm hvad var han dog ude på. hmm lidt udfordring.. måske.. det kunne da være sjovt at se. *
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jagt - Wolf - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: jagt - Wolf   jagt - Wolf - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jagt - Wolf
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: