Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lang tid siden jeg har været på øen.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lang tid siden jeg har været på øen. Empty
IndlægEmne: Lang tid siden jeg har været på øen.   Lang tid siden jeg har været på øen. Icon_minitimeMan 26 Dec 2011, 07:31

dag:irl
dato:irl
OOMgivelser:væsner
Vejr:koldt vinter.
sted:klubben.
tid:22.51
årstid:vinter

Cortez havde savnet denne ø, hans søskende viste ikke engang var han havde været hende
om han var død, eller han var kommet tilbage han sad i en af de bordsofaer man kunne sidde
i, han drak fra et glas hvor en rød væske svang sig i og blev mindre og mindre fra hvergang
han førte den op til sine læber. Han kiggede ud på de mange smukke væsner der var omkring
ham. Natten var stadig ung og nu hvor det var vinter var natten også længere. Dette var den
beste tid på året. han kunne næremst være ude hele dagen uden at skjule sig for den brændene
sol, der skoldede hans hvide hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden jeg har været på øen. Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden jeg har været på øen.   Lang tid siden jeg har været på øen. Icon_minitimeMan 26 Dec 2011, 07:46

Snakken gik livligt i natklubben, da en yndefuld og helgenagtig skikkelse trådte ind af døren.
Snakken forstummede så kun den skumle og mørke musik fyldte rummet ud, med undtagelse af nogen få, der stadig lavmeldt snakkede internt.
Ingen lagde mærke til hendes mørke tøj eller halvt bare ben og gammeldags sorte romersandaler, der snoede sig på af hendes ben, op under kjolen hun bar, heller lagde de ikke mærke til hendes perfekt udformede krop der passede til en pige på 18.
Det eneste de havde øjne for var hendes ansigt, hendes kolde og engleagtige ansigt, der var halvt lagt i mørke.
Mørket skjule hendes mørke øjne, der havde et skær af en safir rød farve.
skæret var rødere og farligere end blod.
Hendes perlemorsfarvede hud lagde sig som blødt krystal over hendes unormalt spinkle skelet, så det var enlig ikke noget under, at de næsten alle sammen stirrede på hende.
Hun bevægede sig lydløst, som om hun gik på en sky, hen til baren.
Det var nemt at se at hun ikke var helt normal, mens hendes aura kunne køle selv solen ned.
Et normalt menneske ville have været for betaget af hende til at stikke af selv om dets instinkter råbte og skreg som en sindsyg af personen.
Hun satte sig i en yndefuld og flydende bevægelse på en af barstolene, før hun lavmeldt nikkede til bartenderen, der straks vidste hvad hun ville have.
Hun betragtede tomt bartenderen der hurtigt fik lavet drinken hun havde bestilt, og lige så hurtigt afleveret den til hende.
Hun havde på forhånd lagt pengene på disken, da hun tog imod drinken.
Først da begyndte dem rundt omkring hende at snakke lavmeldt eller højlydt igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lang tid siden jeg har været på øen. Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden jeg har været på øen.   Lang tid siden jeg har været på øen. Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 04:04

Cortez har stadig sulten efter sin lange rejse igennem Europa til denne
lille ø, Så han ville gå op til baren så han ikke skulle kalde den lille dæmon
hun ned til sig hele tiden. Han satte eller rettere stilte sig op til baren da han
ikke havde lyst til at sidde længere. Fordi man var død kunne man stadig nyde
det liv man ikke havde. Han sad ca. 1 plads fra Kviden/pigen der havde fået
mange af folkende til at stivne da de så hende. Selv lange han ikke længere
mere til kvinder som hende før de kom i kontakt med ham. Han havde mødt
kvinder som hende før især i frankrig, de havde mere end bare hugtænder og
smukke læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lang tid siden jeg har været på øen. Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden jeg har været på øen.   Lang tid siden jeg har været på øen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lang tid siden jeg har været på øen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lang tid siden...
» Så lang tid siden! Åbent....
» Lang tid siden sidst hva? :: Theo
» Har aldrig været her før....
» har lige været ude og flyve...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: