Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Im gonna miss you

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Im gonna miss you Empty
IndlægEmne: Im gonna miss you   Im gonna miss you Icon_minitimeMan 16 Jan 2012, 22:28

Nå guys ;)

Jeg må vel hellere krybe til korset og melde ud. Jeg kommer til at forlade jer et stykke tid. Heldigvis overlader jeg jer i meget varetagende hænder. Valencia og Wilith kommer til at styre vores lille cirkus-show herinde, så hvis i har brug for noget, så skal i skrive til de to dejlige damer :)

Det betyder også at mine emner kommer til at ligge stille.

Jeg skal på en mindre ferie fra d. 18 til d. 24

Jeg smutter tidlig morgen onsdag så der kommer jeg nok ikke til at være online, men det er muligt jeg slæber min internethungrende krop online d. 24 når jeg kommer hjem, jeg kan dog ikke garantere den store admins-indsats den dag :)

Jeg håber i får nogle fede dage selvom jeg ikke er her - hvorfor skulle i ikke det, det er jo ikek fordi morskaben afhænger af mig XD Anyway! Jeg ved jeg kommer til at savne jer, og tænke på alle jeres skøre påfund og unoder imens jeg sidder oppe i det vestjyske og skal på computer-afvænning ;)

Jeg håber at have en masse godt i plotposen til jer når jeg vender tilbage :)

Så hvis vi ikke fanges før, så hav det super godt alle sammen!

Mvh.
Procella
-En del af team-admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Im gonna miss you Empty
IndlægEmne: Sv: Im gonna miss you   Im gonna miss you Icon_minitimeOns 25 Jan 2012, 07:25

Im Baaaaaaaaaaaaack :)

Jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer til at samle op på mine tråde da jeg lige er landet - men tilbage er jeg i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
 
Im gonna miss you
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Are you gonna go my way
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» what we gonna do here-Maija
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: