Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you gonna go my way

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:24

Dato: 18. September
Dag: Lørdag
Tid: 22:30
Sted: The Reggie Club
Vejr: Støvregn
Årstid: Efterår
Omgivelser: Mange fulde mennesker,
Tøj: http://www.chinatowner.com/images/products/34520/34520_largeF.jpg
Musik på clubben : https://www.youtube.com/watch?v=dmleBWh69nE

Elisa stod oppe i baren og havde ikke lavet skade på sig selv sidden Moragn tog afsted. men det havde hun jo også lovet ham.. hun stod og lavede nogle drinks til drengene der sasd oppe i baren.. hun smilede stort til dem.. "Her" sagde hun og satte glassene på bodert.. hun følte bare det var en god aften idag..og at han helt sikkert ville komme.. men hun var jo ikke sikker.. hun sang lidt med på sangen med sin perfekte sang stemme og holdte lidt øje med om Morgan kom ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:36

Tøj: http://images2.fanpop.com/images/photos/6800000/-Ami-James-ami-james-6855508-445-668.jpg

Morgan kom gående oppe på tagene ikke så langt fra club'en, han kørte en hånd igennem sit hår og lyttede ikke efter på de andre fra sin klan. som snakkede om hvor en fed aften det skulle være, hans tanker bare hele tiden hos Elisa og han var ikke sikker på hvordan hun havde det. han hoppede ned fra taget ned i en gyde og landede elegant på jorden, efterfuldt af de andre drenge. han så sig lidt omkring inden han gik ud af gyden, han havde en smøg i munden og sine hænder nede i lommerne. han tog dog den ene hånd op for at kaste sin smøg op når de havde nået til indgangen, han gav et suk fra sig inden han blev skubbet ind af en anden. rundt om halsen havde han et øjenbind, han så sig omkring og var ikke engang sikker på om hun var på arbejde denne aften "mmrh bare en øl" sagde han da der var en af fyrerne der spurgte om hvad han ville havde at drikke, han blev næsten hevet med over og sidde ved et tomt på. han så op mod baren og fik øje på Elisa, men så lige så hurtigt væk igen og vende sit blik ned mod bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:42

Elisa fik øje på morgan..og smilede svagt men kiggede hurtigt over på de mænd der kom hen til baren og ville have øl. hun smilede svagt til dem og tog nogle øl og rakte ham dem.. "Her" sagde hun og smilede til ham.. Elisa vente sit blik mod den frakke hun havde fåret af ham der hæng på hendes plads og så kort over på ham og bed sig i læben.. Elisa kunne ikke rigtig finde ud af hvad hun skulle gøre.. hun turder dårligt nok og kigge på ham.. da hun var bange for han kom ud for farre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:51

Morgan kørte en hånd igennem sit hår inden han lag sit ansigt ned mod bordet, han snerrede af en af fyrerne da han skubbede til ham. og begynde at snakke om alle piger der var omkring, Morgan lukkede sine øjne i og havde mest lyst til at gå da han var bange for at der ville ske hende nået. han vende sit blik mod Elisa og så på hende igennem sit hår, han havde en stor lyst til at holde om hende. han satte sig alligevel op da han hørte lyden af en øl, han tog stille sin øl og drak lidt af den. han så sig omkring og kunne se at ingen kiggede på ham, han rystede lidt i hånden så der kom øl udover sig. han satte hurtigt øllen på bordet og skubbede til en af fyrerne ved siden af sig
"se hvad du gjorde" snerrede han
og rørte stille sin trøje der hvor den var våd, han rejste sig stille op og kæmpede for at komme op af stå
"jeg går lige ud og får vasket dette af" sagde han
og gik hen mod baren og så kort på Elisa inden han forsatte ud på toilettet, han gik over og tog nået parpier og begynde at tørre øllen af sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:00

Elisa smilede svagt til nogle der var oppe i baren da det ar noget man skulle.. hun så godt morgan og drengene snakkede.. men han så ikke for glad ud.. men det ville ikek overraske Elisa hvis de drenge der var der sammen med ham.. var nogle der havde masser af piger så de kunne få sex..
Elisa så Morgan rejste sig og bed sig tænkene i læben.. da hun så hvor han gik hen.. "Øhm jeg går lige på toiletet" hviskede hun til sin veninde der var i baren.
hun åbnede en dør og gik ud af og gik hurtigt men elegant over imod toiletterne.. hun stod roligt op af den lukkede dør hun låste den og kiggede på ham.. "Hej" hviskede hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:05

Morgan lukkede sine øjne i og satte sine hænder på vasken, han lod parpier falde ned på gulvet. han vende langsomt sit ansigt op og åbnede sine øjne, han smilte stort da han så der var Elisa. han slap hurtigt håndvasken og stod 2sekunder efter foran hende, han lag stille sine hænder på hendes kinder for at være sikker på at hun var virkelig "Elisa" hviskede han og lukkede sine øjne og kyssede ende ømt "undskyld, men kan ikke vente til du vil kysse mig" hviskede han og lod sine hænder glide op på hendes ryg og trykkede hende tæt ind til sig, han åbnede langsomt sine hånd og så ned på hende "har savnet dig så meget" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:14

Elisa smilede stort og lagde hurtigt hænderne om hans nakke og kyssede ham ømt tilbage og svarede på det han sagde. "Ikke undskylde det er okay.. det går denne her gang..har savnet dig for meget til det skulle gøre noget" hun nussede ham i nakken..og pressede sin krop imod hans og kyssede ham på halsen.. "Jeg har også svanet dig" hviskede hun og kyssede ham vider på halsen og hvade tungen med i spillet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:17

Morgan lag sine arme tætter omkring hende og lukkede sine øjne i
"Elisa det er så svært da ikke kunne gå hen og sige hej til dig" hviskede han
og bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne i, blodet løb stille ned af hans hage. men han sagde eller gjorde nået ved det, han var bare glad for at havde hende i sine arme igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:26

Elisa stoppede kyssende på hans hals da hun kunne dufte blod.. hun slikkede det roligt væk..
"Det er meget svært..jeg kan heller ikke holde det ud..vis bare jeg kunne være i dine arme for evigt" hviskede hun og kyssede ham en enkel gang ømt på munden.. "Hvordan går det.. er de onde ved dig..og hvad skal i i aften" spugerte hun .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 11:43

Morgan så ned på hende og kyssede hende ømt tilbage
"ville ønske at jeg ville være den der skønne fyr der er så sød og kærlig" hviskede han
og lag sin pande mod hendes og træk på skulderne
"ikke rigtigt, det er mere mig der er onde ved dem.. de ville havde lidt blod og lidt piger" sagde han
og kyssede hende på hagen og lag sine arme tætter omkring hende, han tog en dyb indånding af hende og smilte svagt
"men jeg gik bare med for at se dig" hviskede han
og lukkede sine øjne i og fugtede sine læber
"men det er hårdere end jeg ville tro" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 20:56

Elisa lukkede øjne kort i.. hun åbnede så øjne og så på ham imens han snakkede og tænkte lidt
inden hun savrede. "Moragn... jeg er glad for den du er..måske ville jeg nogle gange ønske at du var den kærlige fyr.. men jeg er glad for den du er.. for jeg ved du passer på mig" hun lukkede øjne da hun mærkede hans pande imod sin..og nussede ham roligt i nakken.
"Men vis de har lidt piger.. kan jeg ikke se hvorfor vi ikek spiller skuespil og jeg er en af dine piger der henne.. eller vilel de finde ud af det??" spugerte hun og smilede svagt over hans kys på hagen, hun nød det."Men jeg er glad for du gik med bare for at se mig.. jeg har også været på arbejde i flere adge nu..bare fordi jeg ville se dig" hun smilede sødt til ham.. hun havde stadig lukket øjne.
"Ja.. men bare du er hos mig... det kan rede mig.. " hviskede hun.. og trak roligt sin pande væk fra hans og lagde læberne imod hans i et kys..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 23:18

Morgan lyttede op hvad hun sagde og gav et suk fra sig, han bed sig hårdt i læben men slap den hurtigt igen
"undskyld at jeg ikke er det du fortjener.. jeg prøver så godt jeg kan, selv om det betyder jeg selv skal dø" hviskede han
og tog en dyb indånding af hende, og åbnede langsomt sine øjne og så bare ned på hende. han nussede hende lidt på ryggen samtidigt, han stivnede helt i kroppen når han hørte hvad hun sagde
"du får mig ikke til at slå dig ihjel" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i og kunne ikke lide den tanke, han prøvede at slappe af selv om det var svært
"var nød til at se dig igen" hviskede han
og kyssede hende tilbage da han mærkede hendes læber mod sine, han træk dog sit hoved væk og åbnede sine øjne hurtigt når han hørte der var nogen der tog i håndtaget. han begynde at trække vejret lidt tungere, da han hørte at der var nogen der kalde på ham udenfor døren
"Morgan.. Morgan er det dig ?" spurgte en med en dyb og kold stemme
Morgan vende langsomt sit blik ned på Elisa og lukkede sine øjne opgivende i, han træk sig lidt væk fra hende og satte sig op af en væg
"ja det er mig" svarede han bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 23:33

Elisa rystede på hovedet.. "Morgan du er det jeg fortjener.. du er meget mere end hvad jeg fortjener" hun bed sig i læben og lyttede til hvad han sagde og åbnede øjne og rystede på hovedet.. "Det bliver jeg jo heller ikke.. jeg kan jo bare bruge min evne" hun bed sig i læben og kunne lide hvad hun lige havde sagt..
Elisa nød meget hans nussen.. hun kyssede ham ømt vider..og sukkede da han slap kysset.. hun stivnede og kiggede på dør hontaget..og der var ingen vej hun kunne komme ud.. "Shit" hviskede hun ..
Hun kiggede efter Moragn og gik roligt hen til ham og satte sig ved ham.. "Jeg kan ikek komme ud" hviskede hun i ren panik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 00:57

Morgan prøvede at tænke klart og lag hurtigt en hånd på hendes mund "du skal ikke sige nået" hviskede han og så hen mod døren og prøvede at finde ud af hvad de skulle gøre, han vende sit blik mod hende og kyssede hende på panden "vi skulle ikke havde gjort dette" hviskede han og vende sit blik hen mod døren igen og bed sine tænder hårdt sammen "kom nu Morgan,, her er mange luder her ude" sagde fyren bag døren, Morgan lag sit hoved mod sine knæ og gav et suk fra sig "jeg kan ikke gå der ud, de kommer til at lugte at jeg har været tæt på dig" hviskede han og bed sine tænder hårdt sammen igen og viste stadig ikke hvad de skulle gøre, han tog stille hendes hånd i sin og lukkede sine øjne i "jeg kommer lige om lidt, der er bare kommet så meget øl på min trøje" sagde han mod døren og håbede at han ville gå igen "har du en luder der inde ?" spurgte ham bag døren og begynde at grine af det, Morgan åbnede langsomt sine øjne og tog en dyb indånding for at slappe af. han vende sit blik mod Elisa og tog en dyb indånding
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 01:11

Elisa sagde ikke noget da Morgan bedte hende om at tie stille. hun lukkede øjne i og vidste ikke hvad hun skulle gøre.. hun lyttede til havd han sagde..og lukkede øjne hårdt. og rystede let på hovedet.. hun var glad for at de havde gjort det..men kunne godt se det ikke var godt..hun lyttede til hvad drengen sagde..Elisa kunne ikke lide det mænden sagde..Elisa lagde hænderne i hans hår og nussede ham roligt der..Elisa flettede ders finger sammen og sad helt stille og sagde ikke noget..Elisa smilede ikek hun var ret nervøst.. hun bed sig i læben og åbnede kort øjne og kiggede på ham men lukkede så øjne i .. Elisa nikkede. til at han havde en luder der inde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 01:21

Morgan lukkede sine øjne i da han mærkede hendes hænder i sit hår, han åbnede dem lidt efter og så på hende og rystede på hovedet "det kan jeg ikke sige" hviskede han og bøjede sig hen mod hende og kyssede hende ømt på munden, han slap det hurtigt igen og rejste sig op og tænkte lidt over hvad de skulle gøre "nej, det er bare den fucking spade der gjorde så der kom øl udover mig" sagde han mod døren og bed sine tænder hårdt sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 01:30

Elisa kiggede på ham og lukkede øjne og kyssede ham tilbage.."Jov du kan..sig det nu bare" hviskede hun megte lav men stadig så han kunne høre det.. hun kiggede efter ham og bed sig i læben. hun satte sig roligt op af væggen.. "Morgan sig det" hviskede hun og kunne lide det der skete ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 01:42

Morgan rystede på hovedet og kunne ikke få sig selv til at se på hende, han vende sig lidt efter om mod hende og satte sig på hug foran hende. han bøjede sig ned og kyssede hende ømt på munden "Elisa undskyld" hviskede han og kyssede hende igen, inden han rejste sig op og gik hen mod døren. han gjorde tegn at hun skulle blive
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 06:45

Elisa kyssede ham tilbage og lukkede øjne hårdt i da han gik hen til døren.. hun mærkede en tår trille da han sagde undskyld og da han gik hen til døren.. Elisa så hans teng og blev siddene.. hun havde måske ikke lyst men hun gjor hvad han sagde.. da han betød alt for hende. hun sank en klumb og kiggede på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 06:59

Morgan tog en dyb indånding og låste stille døren op, han forsvandt hurtigt ud af den og lukkede døren efter sig. man kunne høre en der skrig ude på gangen, efter blev der helt stille og døren ud til Elisa gik op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 11:41

Elisa sukkede da han forsvant..elisa lukkede øjne hårdt i og stivnede da hun høte skrigene.. hun kravlede hen i et højerne da der kom nogle og åbnede døren.. men de/ham/ hun/ den kunne stadig se hende.. hun var en smule bange ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 13:10

Lugten af blod fulde toilettet mens han fod kom til syne, der kom et spor af blod omkring skoen. der dryppede blod ned på gulvet, man kan kunne gøre et lille bum og nogle få gispen fra Morgan. han stod halvt på fire ben halv inde af døren, han var fuld med blod og rystede svagt i krop'en. han så sig stille om og kunne lige få øje på Elisa's ben, han sagde ikke nået og lukkede bare sine øjne hårdt i. han tvang sig selv til at kravle ind af døren og lukkede den efter sig, han lag sig op af en af væggene og rystede videre i krop'en. han åbnede sine øjne og prøvede at fjerne blodet i sit tøj, selv om der bare kom mere på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeSøn 07 Mar 2010, 22:00

Elisa gik i panik.. hun så fodden og lagde hurtigt hænderne op foran øjne.. hun bed sig hårdt i læben så hun begyndte og bløde.. hun lagde hænderne op foran ørene og åbnede skramt øjne og fik set Morgan.. hun stivnede og vidste slet ikke hvad hun skulle gøre.. "Morgan" hviskede hun hurtigt og kravlede hurtigt hen til ham. hun skyndte sig og låste døren bag ham.. og lagde hænderne på hans kinder. "Hvad der sket.. er det..dig der bløder" spugerte hun skramt.. hun prøvede og få blødet af ham.. men blev slev smurt ind i blod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 04:56

Morgan fulgte hende stille med blikket og så ned af sig selv og træk på skulderne, han rykkede sit hoved væk fra hende "Elisa stop" sagde han og ville ikke røre ved hende, han vende sit blik ned af sig selv igen og træk på skulderne "jeg ved ikke hvis det er nået at mit blod" hviskede han og rystede videre i kroppen, han så hen mod døren og lukkede sine øjne hårdt i da han ikke havde lyst til at tænke på det. og lag sit ansigt mod sine knæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 05:04

Elisa kiggede undskyldene på ham..hun bed sig hårdt i læben og kiggede på sine hænder der var smurt ind i blod.. hun rykkede sig væk fra ham..og rejste sig og vaskede sine finger lidt efter trak hun sin kjole af og gik hen til ham og satte sig for an ham.. "Du kommer der ikek blod på min kjole.. pleas skat.. må jeg ikke godt se hvad der er sket" spugerte hun og bed sig i læben og lagde tøvende en hånd på hans bryst og trak roligt hans trøje af ham..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you gonna go my way Empty
IndlægEmne: Sv: Are you gonna go my way   Are you gonna go my way Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you gonna go my way
Tilbage til toppen 
Side 1 af 31Gå til side : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Næste
 Lignende emner
-
» what we gonna do here-Maija
» Im gonna eat you! //Zachieboy <3.
» Im gonna miss you
» what we gonna do? (samata-privat)
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: