Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you my angel? (Mcclair)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Jan 2012, 09:51

han kigge undrene på hende mest fordi han ikke lige vidste hvad hun var men eftersom han ikke havde set andre væsener mistænkte han hende ikke.

"det behøver du ikke" sagde han med et smil og lage den ene hånd på hendes skuldre.

han smilte kærligt til hende og så hende ind i øjende fordi det var som om at de skindede og han ikke kunne lade vær med at kigge væk.

"det selvfølgelig rigtig" sagde han og tænkte på om det var nogen god ide men til sidst så havde han valgt, "jamen så lad da gå... jeg tar imod dit tilbud" sagde han kærligt til hende det var ikke fordi han havde brug for det men så kunne han være sammen med hende. han følte at der var noget ved hende, noget ekstra ordinært men han tænkte ikke yderligere over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Jan 2012, 10:03

Hun kiggede forsigtigt op på ham, og smilte forsigtigt til ham. "Tak." Sagde hun sødt, og kiggede ham i øjene med et kærligt blik. Hendes smil blev større da han lagde en hånd på hende skulder.
Hun lyttede til det han sagde, og sukkede lettet da han sagde at han ville gå med hende. Nu var hun helt sikker på at ingen gjorde ham ondt, og det var en stor lettelse for hende. Hun rejste dig fra bænken og kiggede på ham med et smil om sine læber, "Så lad os kom af sted inden det bliver alt for mørkt." Sagde hun smilende.

*
Da de kom hen til hendes hus, gik hun hen og låste døren op og kiggede på ham med et smil. "Det er så her jeg bor." Sagde hun grinene, og holdt døren for ham så han kunne komme ind. Hun betraktede ham med et kærligt blik i sine øjene, og med et sødt smil om sine læber.

//skal logge nu, skrives^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Jan 2012, 10:08

han kiggede rundt og så allle omgivelserne
"smukt" sagde han sødt og og vendte hovedt mod hende og smilte imens han gik ind i gangen.

han kiggede rundt i huset for at se hvordan hun boede. han tog en dyb indånding og pustede ud.

//skrives... du må sove godt:D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 00:27

Rosa kiggede spændt på ham for at se hvordan han ville reagere, hun smilte sødt til ham og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Hun hørte det han sagde og begyndte at grine lidt, "Tak." Sagde hun taknemligt, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Gangen som han kom ind havde hvide vægge med en masse store sort hvide tegninger, af en masse piger eller af to piger som stod ved siden af hinanden. Man kunne tydeligt se at den ene af pigerne som var på tegningerne var Rosa, og de andre piger var hendes veninder.
Rosa kiggede hen på ham og smilte sødt, "Kom med mig, jeg har et sted hvor du kan stille dine ting." Sagde hun smilende, og begyndte at gå hen mod et af værelserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 01:32

han kiggede beundrene på tegningerne da hun sagde han skulle følge efter hende fulgte han med.

* spænende tegninger* tænkte han lidt for sdig selv

han gik op hved siden af hende og smilte til hende mest af beundring af tegningerne.

"ha du selv lavet dem" spurgte han imens han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 02:22

Hun betraktede ham nysgerrigt for at se hans reaktion, og smilte sødt til ham da han smilte til hende. Hun nikkede smilende af hans spørgsmål, "Ja, jeg har selv tegnet dem efter nogen små fotos jeg havde. Det er billeder af mig, og nogen af mine veninder. Jeg er meget kreativ kan man vel sige, for jeg maler, tegner, spiller musik og synger meget." Sagde hun smilende, og kiggede på ham med et sødt blik. Hun gik ind i værelset og holdte døren for ham, "Her kan du stille dine ting inde, du kan gøre stort set alt det du vil." Sagde hun grinene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 02:45

han gik langsomt og lidt tøvende ind i værelset og stillede sin taske med sit telt i og sin guitar ved sengen.

han gik langsomt hen til hende og gav hende en stor kram af taknemlighed for at lade ham være i hendes hjem.

"mange tak" sagde han imens nogen tåre faldt ned af kinden på ham.
følsom var han jo og det ville han helst ikke lave om på grund af så ville han være noget han ikke var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 03:28

Rosa kunne tydeligt se på ham at han var meget forsigtig i det, "Du kan tage det helt roligt, du skal bare lade som om du er hjemme." Sagde hun smilende, og kiggede på ham med et blidt blik. Hun gik hen til et af skabene og åbenede det, hun tog en guitar holder frem til hans guitar så d3en ville stå mere sikkert. "Her." Sagde hun sødt, og kiggede op på ham.
Rosa kiggede nysgerrigt på ham da han gik hen mod hende, og lagde hovedet let på skrå så hendes lange lyse hår rykkede let på sig. Hun blev lidt overrasket da han krammede hende, og vidset ikke helt hvad hun skulle gøre. Hun begyndte forsigtigt at kramme ham igen, og smilte lidt for sig selv. "Det var så lidt." Grinte hun lidt, og kunne høre at han græd lidt. Hun aede ham forsigtigt på ryggen for at trøste ham, for hun vidste at vise at man trøster var bedre end ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 03:44

han rystede stadig fordi han aldrig havde mødt en der var så venlig så det var alt for overvældende.
han stoppet med at kramme hende og tørrede sine øjne og stoppet med at græde og ryste.

"undskyld" sagde han lidt forlegen over for hende og han begyndte at rødme lidt.
han tog guitar holdern "tak" sagde han. han stilte guitaren på den og begyndte så lidt at smile igen mest fordi han helst ikke ville vise uhøflighed over for en person som var så flink som hun var.

han begyndte så smårt at lappe mere af men han var ikke genert mere bare nervøs hvis hvis nu han ødelagde noget, det ville han helst ikke så han undlod at pilde hved noget men bare kiggede på de forskellige ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 12:16

Hun krammede ham let ind til sig, og aede ham forsigtigt på ryggen for at trøste ham. Hun hørte det han sagde, og begyndte at grine lidt over det. "Det var så lidt, skulle det være en anden gang. Det er oki at du græder, jeg vil altid trøste andre." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Rosa betraktede ham med et nysgerrigt blik, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Hun kunne mærke på ham at han var ved at begyndte at slappe af, og det glædede hende. Hun komme i tanke om noget hun ikke en gang havde spurgt ham om, "øøøhhmmm, er du sulten?" Spurgte hun smilende, og kiggede ham i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Jan 2012, 21:29

han snøftede lidt og kiggede på hende med et taknemligt blik.
han ventede lidt med at svare på hendes spørgsmål.

"jo lidt da" sagde han med et smil alt imens hans mave rumlede høj lyttende.

*ups* tænkte han imens han begyndte så småt at rødme og kiggede ned i jorden.

han vendte dog hovedt op og smilte til hende mest af taknemlig hed men også af glæde over at der fandtes nogen som hende, han beyndte at kiggede hende ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 01:47

Hun kiggede smilende på ham, og ventede på hans svar med et ventende blik. Hun hørte hans svar og at hans mave svarede for ham også, hun begyndte at grinene lidt over det. Hun tog forsigtigt fat i hans håndled, og begyndte at gå hen mod køkkenet. "Oki. Kom med, eller jeg mener du har ikke rigtig noget valg. For jeg vil ikke have du sulter." Sagde hun grinene, og kiggede hen på ham med et kærligt blik.
Hun trak ham let med ind i køkkenet, og slap så hans håndled igen. Hun gik hen mod køkkenbordet, og hoppede elegant op på det. Hun kiggede nysgerrigt på ham med sine skinnende nøddebrune øjene, "Hvad har du lyst til?" Spurgte hun sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 03:41

han skulle lige ved at sige noget men det bliv afbrudt af at hun tog ham om håndledet og bare gik med ham "jamen.." var det eneste han nået at sige.

da de kom til køkkenet kiggede han først rundt for at se hvordan det var blevet indrettet ikke fordi han var kræsen men fordidet var et par år siden han havde været i et.

da hun satte sig op på bordet og spurgte ham ville han helst sige frugt for det var det eneste han havde spist i flere år da han havde boet i skoven det meste af sit liv.
"øhm" sagde han kort for han vidste ikke helt hvad han skulle svare.
"hvad har du" spurgte han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 03:57

Rosas køkken havde hvide vægge med få farverie malerier oppe på væggene, og selve køkkenet var sort med røde køkken ting. Hun elskede farverne rød, sløv, sort, hvid og grøn, alle hends ting var stort set en af de farver. Hun kiggede ventende hen på ham, og lagde nysgerrigt hovedet let på skrå mens hun smilte sødt til ham.
"Hhhmm, jeg har masser af frugter, is, pizza, pandekager og en masse andre ting." Svarede hun grinende, og kiggede på ham med et sødt og kærligt blik. "Jeg kan også købe noget mad til dig, hvis det er." Sagde hun hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 04:12

han kigge på hende med et smil.
"øhm.. kan jeg bede om noget pizza" sagde han lidt lavt og rødmede lidt fordi han var meget genert over det her dog slappede han af.
*håber ikke jeg kommer til at gøre hende vred* tænkte han lidt ikke fordi han var bange men fordi han kunne godt lide hvordan hun var.

han gik langsomt op ved siden af hende og smilede bare.
han lænede sig op af køkkenbordet imens han kiggede på hende, han vendte hovedet genert "smukt køkken du har" sagde han genert dog smilede han bare af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 04:21

Hun hørte det han sagde og nikkede smilende til ham, "Ja self, kan du det." Smilte hun, og hoppede elegant ned af bordet igen. "Du behøver alså ikke være nervøs for at spørger mig om ting, jeg bider alså ikke." Grinte hun sødt, og kiggede på ham med et blidt blik. Hun gik hen mod køleskabet og ledte efter pizzaen, og puttede det ind i oven da hun fandt det. "Hvad vil du have at drikke til?" Spurgte hun nysgerrigt, og vendte sig om mod ham igen.
Hun kiggede rundt i sit køkken og smilte stort, "Tak, jeg er også glad for det." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 04:30

han kiggede i hendes øjne som han ville uanset hvad finde fascinerende.
"øhm.. hvad jeg vil ha at drikke" sagde han, han begyndte at tænke sig om noget han ville prøve at drikke dog kunne han ikke finde på noget så det endte med "vand" sagde han imens han smilede til hende "hvor længe har du så boet her" sagde han imens kiggede hende ind i øjnende som han syntes funklede som diamanter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 04:41

Hun kiggede ham tilbage i øjene med et kærligt blik, og smilte sødt til ham. Hun nikkede af hans spørgsmål og hørte så hans svar, "Oki." Sagde hun smilende, og fandt to glas frem og fyldte dem begge med vand. Hun gav det ene glas til ham, og gik hen for at tage pizzaen ud af oven. Hun gav ham pizzaen, og hoppede så elegant op på køkkenbordet igen. "Værsgo." Sagde hun sødt, og kiggede på ham med et blik som skinnede.
Hun begyndet at tænke sig lidt om, "Hhhmm, jeg har boet her i ca et år nu." Svarede hun sødt, og smilte.

//skal logge nu, men kommer på igen senere^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 04:59

han kiggede på hende tog glasset tog en tår og tog en bid af pizzaen.
"tak" sagde han smilende efter han havde sunket biden i sig.

han tog endnu en bid og han spiste tæmmelig hurtigt fordi det var noget tid siden han havde fået andet en frugt.

"øhm" sagde han da han havde spist ca halvdelen af pizzaen og skyllet det ned med vandet.
han fortsatte "ville enlig høre om du ville vise mig byen" sagde han med et smil og krummer om læben.
han vendte hoved imod hende og kigged hende ind i øjnende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 05:31

Rosa kiggede smilende på ham, og betraktede ham lettere nysgerrigt. "Det var så lidt, du siger bare til hvis du har brug for noget." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene.

Rosa kiggede rundt i sit køkken, men hørte så at han skulle til at sige noget og kiggede på ham igen. Hun nikkede af han spørgsmål, "Ja, det kan jeg da godt. Men lad os hellere vente til i morgen." Sagde hun smilende, og kiggede på ham med et forsigtigt blik. Hun ville helst ikke ud igen nu, for hvem vidste hvad de kunne møde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 05:49

han kiggede på hende og undrede sig lidt over hvorfor ikke nu. han overvejede at spørge man han vidste ikke lige om han burde.

"hvad syntes du så v skal lave" sagde han imens han smilte dog nagede det ham at de ikke kunne bare ta afsted nu.

*hvorfor mon ikke nu* tænkte han uden han vidste det mumlede han det tæmmelig lavt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 06:03

Rosa kunne tydeligt se på ham at han undre sig over hvorfor de ikke knne tage afsted nu, hun smilte sødt til ham og prøvede på at holde sin søde maske oppe. "Vi kan ikke gøre det nu fordi det er for mørkt, det er meget bedre når det er lyst og dag." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene og håbede på at han ville lytte til hende.
Hun trak lidt skulrene da han spurgte om hvad de så kunne lave, "Hhhmm, det ved jeg ikke." Sagde hun tænkene, og kom så på en ide. "Vi kunne se en eller anden film i tvét." Sagde hun smilende, og kiggede spørgerne på ham med et skinnende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 06:34

han rejste sig ordentlig op og kiggede på hende.
"okay øv" sagde han retorisk dog ærede det ham stadig over de ikke kunne det nu.
han troede meget på hende dog undrede det sig over om hun kendte noget til disse forsvindinger.

han gik lidt nærmer hende
"tja det kan vi da godt" sagde han og smilede til hende
*når hvad mon der sket i tv'et i den tid jeg ikke har haft det*

han kiggede på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 06:41

Hun kiggede tilbage på ham med et kærligt blik, og et sødt smil om sine glinsende læber. "Det er jeg ked, men jeg lover jeg nok skal vise dig rundt i morgen." Sagde hun smilende, og lagde en hånd over sit hjerte for at vise at hun mente det. Hun lagde forsigtigt en hånd på hans ene skulder, for at vise hun også var ked af at hun ikke kunne vise ham rundt nu. Men på en måde var hun glad for at de skulle blive her i huset.

Hun betraktede ham med skinnnede øjene da han gik tættere på hende, og kiggede ham dybt i øjene. Hun nikkede af det han sagde og gik hen mod stuen, "Så lad os se om vi kan finde noget spænde." Sagde hun grinene, og kiggede hen på ham for at se om han fulgte efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Jan 2012, 06:45

han kiggede og af en eller anden grund brgyndte han sig at føle noget han ikke kendte til men det var en rar følelse.

han fulgte efter hende og nikkede bare til det hun sagde men han hørte ikke rigtig efter fordi han var blindet af hendes skønhed.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you my angel? (Mcclair)   Are you my angel? (Mcclair) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you my angel? (Mcclair)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» I wish I had an angel (Æsa)
» Cafê - Angel
» Fallen angel?
» Angel in the forest!
» Angel - Eolith

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: