Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 farret vild - privat james jackson

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 08:25

Tiffany så på ham " j..." sagde hun og nåede ikke at sige mere før han slog hende så hun væltede hun så bange på ham og skreg da han slog hende, for hvert ord, han sagde, hun skreg og skreg, og græd, hun blødte for næsen og hun nåede at dække dit ansigt efter første slag, som havde ramt hende på næsen. hun så på ham og nikkede " ja" sagde hun stille og grædende. hun rejste sig og kunne dårligt stå på sine ben og sagde " javel" hun gik svingende ud i køkkenet og begyndte at lave en sandwich, den blev god selvom om hun var fuld hun kom tilbage og rakte den til JAck .
" jeg tager hjem og sover " sagde hun surt og så vredt på ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 08:36

”jeg er ligeglad for du kommer tilbage når din mor ser tatoveringen” han grinte bare da Tiffany gik ud af lejligheden og lagde sig ind i sengen *James lov mig en ting hvis hun ikke kommer tilbage så jager vi hende indfanger hende og slår hende ud* James lå og halv sov inde i deres hoved *ok hvad du end siger skal det vel nok passe* Jack lagde sig til at sove da han havde spist sandwichen og vågnede ikke før morgnen efter *og jagten begynder* Jack tog et sort jakkesæt på med et blod rødt slips ud over en hvid skjorte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 08:38

Tiffany så på hma og forlod lejligheden ,hun var taget hjem til sine forældre og gået i seng, men næste morgen smed hendes mor hende ud og hun måtte pakke en taske og gå, hun gik tilbage mod JAck's lejlighed og hun bankede på og ringede på, men han var ikke hjemme, hun satte sig på trappen og ventede på han kom tilbage, hun var forelsket i ham og hun ville ikke miste ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 08:55

På det givende tidspunkt sad Jack i et klokke tårn med en riffel der pegede mod et bestemt punkt på et vindue hvor hans mål boede. Da målet nærmest sneg sig frem til vinduet trykkede jack på aftrækkeren. Et næsten lydløst skud kom ud gennem dens udmunding, den ramte manden lige i brystkassen så han faldt bag over efter det skiftede de plads igen så James fløj ned uset bag klokke tårnet og gik tilbage til hans lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeLør 09 Jun 2012, 05:26

Tiffany sad uden for hans hoveddøren og ventede på han ville komme, da han kom rejste hun sig og løb hen til ham og krammede ham og græd " undskyld undskyld, det skal aldrig ske igen ,jeg vil aldrig forlade dig igen, please du må ikke lad mig være alene, mine forældre har smidt mig ud og jeg aner ikke hvor jeg skal tage hen end til dig skat jeg vil ikke miste det " Sagde hun bedende og så på ham, hun kyssede ham forsigtigt og håbede han ikke ville smide hende ud " please slå mig tæv mig hold mig fanget gør hvad du vil, jeg er vild med dig og vil ikke miste dig " sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeLør 09 Jun 2012, 08:58

James stod bare køligt ”det er mig James, Jack vil ikke snakke med dig lige nu” han skubbede pigen af vejen så han kunne komme op i lejligheden med kufferten. Inde i kufferten lagde riflen som han havde brugt for fem minutter siden. Han gik ind i lejligheden lukkede døren, fandt nogle penge og smed dem ud i et lille bundt ”lej et værelse nede på hotellet, og så snakker vi i morgen” han smækkede døren og låste den. James gik hen til pejsen og trak biblen ud så man kunne se en lille øjenskanner. Han satte øjet mod den og en computer stemme sagde ”nummer 36 adgang godkendt” hele reolen åbnede sig og viste et helt rum fuld af våben lige fra nærkamp til snigskytte rifler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 07:11

hun tog i mod pengene og gik på hotellet og sov.

Næste dag kom hun tilbage til lejligheden og tog hendes ting med sig, hun bankede stille på døren og ventede spændt hun havde tænkt sig om og ville sige undskyld og sige at han måtte gøre lige hvad han ville med hende så længe han bare ville have hende tilbage. da døren blev åbnet så på hun på ham og sagde " kan jeg tale med jack " sagde hun stille og kiggede bedende på james
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 08:00

James lod sig forvandle til Jack som bare smækkede døren i hovedet på hende *Jack hør her du kan ikke være sur på hende i så længe det ligner dig ikke* Jack åbnede døren igen ”og hvad vil du så” han så bare på hende med et hoverende smil ”blev mit syn til virkelighed” han stod bare med en øl i den ene hånd og en cigar i den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 08:07

hun så på og græd da han smækkede døren da han åbnede igen sagde hun " hør her jack jeg er virkelig ked af det der er sket jeg vil gøre alt for at få dig til bage, lover at gøre alt hvad du siger, du må gør lige hvad du vil og bestemme over mig eller hvad du nu vil, bare du lader mig komme tilbage " sagde hun og faldt på knæ for an ham så bedende på ham. " please" sagde hun og så på ham og sagde " jegh ar købt en halsbånd til mig med dit navn på så folk kan du se ejer mig hvis du vil have jeg skal gå med det " sagde hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 08:24

”arh jeg kan ikke være sur på dig når du gør sådan noget” han lod hende komme ind i lejligheden og smækkede hende i røven på vejen ind ”nå på med det” han satte halsbåndet på Tiffany ”sådan og nu skal du høre en ting, du skal aldrig modsige mig igen for så smider jeg dig ud på stedet” han smilede igen og kyssede hende ”jeg har for resten indrettet et værelse til dig” han lukkede døren op til et værelse med en seng og nogle kæder der hang på vægene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 21:08

Tiffany så på ham og smilede glad da han sagde han ikke kunne være på sur hende, hun lod ham give hende halsbåndet på og hun gik ind i lejligheden og da hun fik et klap i røven smilede hun og sagde " uhfff" hun smilede og så på ham " ja lover at gørem it bedste for ikke at sige dig imod igen " sagde hun og smilede til ham. hun så på værelset og sagde" hvad er kæderne til " spurgte hun forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeMan 11 Jun 2012, 11:34

(( Nej. Bare nej. Slut nu. Der er blevet dræbt 2 mennesker i løbet af den her tråd, leget fægtemester, drukmester, blevet knust mobiltelefoner med hænderne, og tævet et utal af folk. Den her tråd er løbet af sporet på så mange måder at jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte henne.

Slut....nu.... ))
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitimeTirs 12 Jun 2012, 02:51

((Tråden har aldrig eksisteret - som ønske af en af trådens deltagere))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
farret vild - privat james jackson
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Well well well (James Jackson)
» What Angel?- James Jackson
» walking my own parade - James Jackson
» faret vild?- Zancy PRIVAT!
» til Jackson

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: