Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 smuk natte himmel xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 00:45

vallo tog sin taske og svang den over skulderen, han så på hende igen med at mundert smil og nikkede kort, han så kort på vandet igen, men vendte sig så om og beyndte at gå, han regnede med hun bare ville følge med ham "hmm jeg kan bedst lide at tegne om aftenen..så måske om aftenen?...jeg ved ikke om du har tid der?" spurgte han og så på hende over sin skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 00:52

Hayley tænkte lidt men gik så med ham og smilede,hun tænkte lidt, "Det er der jeg har bedst tid" hun smilede til ham og var ret hurtig hurtigt op ved hans side,, hun vidste ikke om det var meningen hun skulle gå med men nu gjoder hun det, "Skal jeg gå med eller?" spugerte hun med et smil og havde hænderne i jakke lommerne nu ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 00:59

vallo så på hende da hun kom op ved siddeb af ham "fantastisk...så kunne det jo ikke passe bedre" sagde han mundert og smilte, han så frem for sig og undersøgte omgivelserne "det ville glæde mig hvis du gik med...eller går med..eg savner lidt selvskab" sagde han og vendte blikket på hende igen med et skævt smil "så kunne vi jo også lære hinanden bedre at kende" sagde han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 01:07

Hun smilede og nikkede "Det lyder som en god ide, jeg går med" hun tog den ene hånd op af lommen og kørte den ignnem håret og lagde den ned i lommen igen, hun fugtede sine læber og kiggede på ham med et smil, "Det er jo nok også bedst at vi kender hinanden" hun smilede imens hun snakkede, "Og jeg vil gerne holde dig med selvskab" sagde hun med et roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 01:18

vallo så op på himlen og tænkte sig om "dejligt" sagde han kort og vendte blikket med hende igen med et lille smil, han rettede lidt på sit hår selvom det egenlig sad helt fint og derefter rettede han lidt på sin skjorte og jakke, han så lidt ned i jorden og sank en lille klump "ja...det er rigtig." sagde ahn stille og overvejede hvad han skulle fortælle hende om sig selv, da han jo ikek synes han var noget interessandt "tak...det skal jo nok blive sjovt" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 01:24

Hayley vidste ikke hvad hun skulle sige om sig selv, "Okay...det her bliver lidt svært..øhm" hun kløede sig tænkene i håret, "Hvad vil du vide om..du kan bare spøger jeg svare" sagde hun roligt og syntes selv det var en god ide ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 01:31

vallo tænkte sig godt om og så sig lidt omkring "tja...jeg ved hvad du hedder og hvad du arbejder med..jeg ved ikke hvor meget jeg må vide om din fortid..men nu mere jeg ved nu mere livlige kan mine billede blive..jeg vil gerne vide noget om din fortid..men du skal kun fortælle mig det du har lyst til at jeg skal vide jeg vil ikke tranke mig på" froklarede han og så på hende med hovedet svagt på skrå, han ville ikke trange sig på, men han var nu meget nysgerrigt på hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 01:50

Hayley nikkede og så væk og der var intet smilpå hendes læber hun lukkede kort øjne men startede så med og snakke og hun kiggede hele tiden ned i jodern, "Mkin fortid...øhm jeg var den der rockede pige, der var på stoffer drak og ikke tog sig af skolen, jeg stak af hjemme fra for at komme til fester, min mor og far hadet mig, og det var derfor jeg begyndte og tag stofferne, de råbte tit af mig og sagde "Hayley det var ikke menigen du skulle ha været født, dit udulige barn" Jeg var så trist, og jeg fandt ud af at mine venner som hade den samme stil som mig og den samme musik smag vi havde alt ends uden en ting, de gik til vilde fester hvor de tog stoffer, en hverdag efter skole tog jeg med en af mine veninder hjem og om aften kravlede vi ud af hendes vindu, vi stak af og ned til fest, og efter nogle timer kom en af mine venner hne med nogle stoffer og sagde "Det hjælper det tager smerterne" jeg tog dem og jeg fik det meget beder, men nu kan jeg jo godt se det var en fejl, men efter vi var gåret ud af skolen flyttede jeg med min mor og far til new york og jeg endte her" hun kiggede kort på ham men kiggede så ned igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:01

vallo så på hende og lyttede til alt hun sagde, han kunne mærle hun var meget åben for ham og det forstod han egentlig ikke rigtig, men han var nu meget glad for hun stolede så meget på ham, han betragtede hende imens hun fortalte og vendte først blikket frem da hun var færdig "voldsomt..." det var det eneste der kom ud af hans hånd, ikke fordi han ikke havde mere at sige, men det var det eneste der kunne komme ud af ham, han kløede sig lidt i nakken og så på hende igen med et medfølende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:10

Hun nikkede og var lidt tavs i noget tid men sagde så, "Det værrste var at stofferne virkede det fik smerten væk, jeg var fri, jeg kunne alt, men jeg det var bare de 10 timer stofferne virkede så tog man mere den ene gang var det så slemt at jeg endte på syg husset, jeg ahvde fåret en overdosis, jeg fik hjælp, men det eneste jeg kan huke inde jeg fik overdoisen var at jeg kom op og skændtes med min mor, jeg blev låst inde på mit værlese men jeg hoppede ud af vinduet og løb til en fest min bedste veninde holdte, jeg tog masser af stoffer alt gik godt, så var der ham drengen der bar mig med ned på stastion og fuldte mig med stoffer jeg faldt ned på tog skinderne og en gamle dame fandt mig, og jeg vågnede på sygehuset" hun rystede på hovedet og kiggede nu på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:21

vallo så på hende og knyttede stille sine hænder, han blev sjælent rørt af noget, men hendes historie gjorde ham dig lidt trist og han fik stor medfølelse med hende, han løftede sin hånd op på sin mund og bed sig lidt i tommenfingeren, han bed lidt hårdt så han kunne mærke at der kom ville komme et mærke efter hans tænder, han slap så sin finger og så på hjende igen "din historie er skrækkelig...og stærk.. hvor længe var du på det hospital..og hvordan overlevede du det?" spurgte han forsigtigt og bed sig igen i tommelfingeren igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 02:46

Hayley kiggede tænkene på ham da han bed sig i fingern igen tog hun fat i hans hånd og fjernede den fra hans mund, "Ik bid i dig selv" hun slap ikke hans hånd da hun begyndte og fortælle igen, "Jeg lå på hospitalet i 6 måneder, og jeg tro jeg overlevde begrund af at jeg lå i koma, jeg ønskede bare så meget at de bare ville slukke for det hele, det der gjoder så jeg var i live , jeg ville bare dø, det gjoder så ondt, da jeg vågnede for koma 6 uger efter, lå jeg resten af tiden bvare på hospityalet og min mor og far kom og begsygte mig 3 gange om månden, jeg følte virkelig at de ikke elskede mig" hun sukkede og gav hans hånd et klem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:10

vallo så på sin hånd da hun træk den væk fra hans mund og stirrede lidt på bide mærket, han vendte blikket op på hende og sagde inete til hun ikke ville havde han bed sig selv, han lyttede til hvad hun sagde og lage hovedet svagt på skrå "6 uger i koma...og 6 måneder ligge på et hospital og ønske at dø...det er lang tid...tror du ikke bare dine forældre ville beskytte dig?...hm jeg ved ikke hvad jeg siger.jeg kender ikke til de problemer du havde med dine forældre..men hvis de ikke elskede dig så..så bare glem dem..de fortjener ikke at være i dit sind.." sagde han og så hende i øjnene, han måtte ærligt indrømme hans had til sine biologiske forældre nok styrede hans ord lidt, han mærkede klemmet og vendte blikket hen på den igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:16

Hayley slap roligt hans hånd og kiggede op på ham "Undskyld" sagde hun og hentydet til at hun havde holdt ham i hånden, hun kiggedelidt på sin hånd, men lagde så hånden i lommen," du har ret" hun vidste iikke hvad ellers hun skulle sige, "Når har du fåret ideer til og tenge noget, " spugerte hun for at skifte emne da hun hadet og snakke om sin fortid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:25

vallo så på hende og sank stille in klump "du..skal ikke undskylde.." sagde ahn stille og træk sin hånd op til sin munden for at bide sig selv igen, men han stoppede sig selv og stak begge sine hænder ned i sine bukselommer, han nikkede stille og kunne ikke helt forstå han havde lodet sine følelser og had til sine forældre komme frem, han så lidt ned og gik rolig videre "jeg har massere...tak for din åbenhed...og undskyld min opførsel..jeg lod mig rive med" mumlede han roligt og stirrede tænksomt ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:31

"Okay" sagde hun roligt og var glad for at han ikke synes hun var mærkelig fordi hun havde hold ham i hånden, eller det vidste hun jo heller ikke om han synes, for det kunne jo også værer han synes hun var mærkelig men han sagde det bare ikke, hun kiggede på ham, "Godt...det var så lidt...nej du skal ikke undskylde, jeg er kun glad for at du lytter til mig, og det fik jeg et besvis på ved at du ræv dig med" hun kiggde på ham og nikkede hun gik roligt med ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:41

vallo synes ikke det var mærkeligt hun havde taget hans hånd, hans syntes faktisk slet ikke det havde været noget problem, han lyttede til hvad han sagde og så hen på hende "tja...jeg lytter altid...men din historie påvirkede mig lidt...og det må helst ikke ske igen..." sagde han stille og kørte sin ene hånd igennem sit pandehår, han rettede på det efter og stak hånden ned i sin lomme igen og gik rolig videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:52

Hun forstod ham godt, "Okay det må ikke ske igen" hviskede hun og bed sig lidt i læben hun fugtede så sine læber og kiggede på åpå ham og slap læben og fugtede læberne, "Nårh..må jeg hører nogle af dine ideer" spugerte hun og kiggede på ham med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 03:57

vallo var glad for hun forstod ham og ikke prøvede at få ham til at forklare, han vendte blikket mod hende og smilte venligt til hende "ja idéer..det er svært at forklare..jeg er utrolig dårlig til at forklare mine tanker og idéer da det kun er forståeligt i mit hovede" sagde han med et kort grin og smilte skævt, hans humør var vendt tilbage til det han havde før de snakkede om hendes fortid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:07

Hun smilede og grinedelidt "Okay.. men vis du vil tenge noget fra min fortid har jeg stadig tøjet og smykker og det hele, du skal bare sige til" sagde huun med et smil, Hayley havde gemt det hele for vis nu marcus og hende gik fra hinanden vidste hun at hun ville vende tilbage til den fortid for hun var nemlig blvet venner med dem igen, men tog bare ikke sstoffer ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 04:22

vallo så på hende og nikkede "fantastisk...flere idéer" sagde han mundert og så sig omkring efter, hans kreativitet var sat godt igang nu og idéer kom til ham ved næsten hver eneste lille vejrtrækning han tog, han gik rolig videre og så sig omkring "øhm...men hvor tager vi hen nu?" spurgte han for at høre hvad hun havde regnet med de skulle nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Feb 2010, 18:58

Hayley smilede og var glad for hun gav ham flere ideer, hun tog blikket fra ham og et lille smil bredte sig på hendes læber imens hun så rundt, hun kiggede hen på ham igen da han sagde noget. "Det ved jeg ikke, jeg troede du skulle et heller andet sted hen, så jeg gi bre med" hun smilde til ham og kørte en hånd igennem håret,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:46

vallo så på hende og smilte muntert, han kløede sig lidt i nakken og træk på skruldrende "altså...vi kunne tag hjem til mig...så jeg kan komme igang med nogle af mine maleriger...men..jeg ved ikke om det lige er noget du gider" sagde han og så på hende med et venligt blik, han satte farten lidt op og så byen komme frem i horisonten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:52

Hayley tænkte lidt men smilede så, "Det kan vi godt" hun gik hurtigt med ham, og det var jo intet problem for hende og følge med ham, hun tog igen hånden op og kørte den ignnem håret og lagde den i lommen igen. Og glædet sig til og se hvordan han boede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:12

vallo så på hende med et muntert smil "herligt.." sagde han og så sig lidt frem "men...vi skal med toget vi skal til havnen..så" forklarede han med et lille nik. vallo undrede sig faktisk lidt over hun kørte hendes hånd ignnem håret så tit, da håret jo ville blive ulet af det til sidst, han rystede kort af sin perfektionistiske holdning og vendte blikket frem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





smuk natte himmel xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
smuk natte himmel xD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Den flotte natte himmel//Sam.
» Smuk er natten (Artemis)
» Månen er så.. smuk
» Solnedgangen er smuk (Ray)
» En natte tur?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: