Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 smuk natte himmel xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:39

Hayle ke ien håden gennem håret. En meget dårlig vane. Men det var godt hun er ligeglad med og hendes hår var ulert. "Iii lorte vane" sagde hun hurtigt til sig selv da hun opdaget at hun gjoder det. Hun smilede til ham,"Okayøhm har ikke vildt mange penge på mig lige nu..men jeg vil gerne skylde dig" sagde hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:53

vallo grinte kort og rystede lidt på hovedet, han kløede sig lidt i nakken og betragtede hende lidt "du behøver ikke skylde...jeg er fint med penge" sagde han med et lille nik og vendte blikket frem, han var nok ikke den rigeste, men han havde nok til at kunne betale for en ekstra billet med toget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 04:03

"Sikker" spugerte hun.Hayley var ikke så vild med tænken om at han ikke vil have at hun skyldte ham. "Men jeg vil gerne skylde dig" sagde hun stille og hun mente det hun sagde..

//Sorry det var ret kort ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 04:52

vallo så på hende og nikkede "se det som en løn for denne gang" sagde han med et venligt smil og betargtede hende lidt, han smilte skævt og strækte sig lidt

//blev mit heller ikke//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 07:36

Hayley smilede stort og klappede kort i hænderne. "Yay" sagde hun med et smil. hun kørte en hånd igennem sit hår og nynnede lidt imens de gik hun betargtede ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 09:10

vallo så på hende og kunne ikke lade være med at grine lidt, han rystede lidt på hovedet og smilte muntert, han opdagede så de var kommet ud af skoven og ind i byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 06:19

//Har lavet Hayley om så i de emne jeg ahr været i gang med er jeg droppet ud af, desværre for jeg kunnerigtig godt lide emne //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





smuk natte himmel xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: smuk natte himmel xD   smuk natte himmel xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
smuk natte himmel xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Den flotte natte himmel//Sam.
» Smuk er natten (Artemis)
» Månen er så.. smuk
» Solnedgangen er smuk (Ray)
» En natte tur?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: