Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Walking with the dead.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:25

"Jeg havde ikke forventet noget." Sagde hun stille. "Hvis man forventer noget bliver man skuffet."
Hun så på ham og smilte et lille smil, der klædt hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:33

"Alt der har en ende, er ikke værd at spilde tid på," sagde han og rystede kort på hovedet, hvorefter han rejste sig. Han gik hen til skabet og åbnede det, hvorefter han tog et billede, som lå på den slidte sofa. Han havde også skåret dette. Han lagde det ind i skabet og lukkede det derefter igen. Han satte sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 08:39

Hun sagde ikke noget men kiggede bare på liget.
"Skal jeg fryse det?" Spurgte hun efter noget tid.
"Så slipper du for lugten."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 00:55

"Det ville ødelægge kunsten," sagde han og rystede kort på hovedet. Mange gange massakrerede han liget på forskellige måde, så det ikke bare var et billede af et helt normalt lig, som han skar. Det størknede blod på vægge og gulv stammede fra hans såkaldte "kunst." "Jeg har intet imod lugten," svarede han og betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 01:50

Hun rynkede næsen.
"Aha." Sagde hun og kiggede ud af vinduet igen.
Efter noget tid kiggede hun på ham igen.
"Har du nogensinde haft sådan en mage?" Spurgte hun nysgerrigt.
Aldrig havde hun selv, derfor var hun nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 01:54

Vicente rystede kort på hovedet. "Det har jeg ikke," sagde han og satte sig bedre tilrette. "Hvorfor?" spurgte han et kort stykke tid efter. Han havde aldrig tænkt på, at få sig en mage. Den slags var ikke noget han interesserede sig for. Han levede sit liv alene og havde i sinde at fortsætte det sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 01:58

Hun trak åndsfraværende på skuldrende med blikket rettet mod vinduet.
"Bare ren og skær nysgerrighed efter følelsen af forelskelse." Sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:02

"Forelskelse?" spurgte han og så på hende. Det var længe siden han havde hørt om den følelse og endnu længere siden, at han havde følt den. Han strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine grønne øjne og betragtede hende derefter stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:10

Hun nikkede.
"Nogle er selvfølgelig kun mager pga sex. Men jeg kan bedre lide forelskelse." Hun trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:13

Han nikkede kort og fjernede ikke blikket fra hende. "Hvordan er de to ting?" spurgte han, da han ikke kunne huske dem på grund af, at det var så længe siden han sidst havde følt den slags følelser. Han havde fuldstændigt glemt dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:19

Hun bed sig i læben og kiggede på ham.
"Det ved jeg ikke." Sagde hun stille og trak på skuldrende.
"Jeg har aldrig følt nogen af delene."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:28

"Hm.. Jeg har ikke følt dem i over hundrede år," sagde han og rejste sig igen. Han rettede lidt på sin sorte frakke og trådte hen til et vindue. Han så ud ad vinduet og et lavt suk undslap hans læber, hvorefter han kørte sit lange sorte hår om på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 02:47

Hun vidste ikke hvad hun skulle svare.
Hun sukkede og kiggede ud af vinduet, drømte sig væk.
Hun forestillede sig at være forelsket.
Et smil gled over hendes læber, men dte blev hurtigt væk igen da fornuften kom til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:25

Vicente gik hen til bordet og satte sig på en stol. "Hm.." mumlede han lavt og kastede et blik på hende. Han var ved at være træt af bare at sidde og lave ingenting. "Skal vi foretage os noget?" spurgte han og så mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 03:42

Hun trak på skuldrende og så på ham med sine røde øjne der var begyndt at blive en anelse lillae.
"Hvad skal vi lave?" Spurgte hun og kiggede ud.
Hun var blevet en anelse rastløs.
Hvis hun havde været alene havde hun nokket begyndte at springe i træer mens hun sagde som en abe.
Hun fnes ved tanken, det var noegt hun en dag skulle lave med Adam.
Hendes Bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 04:32

Vicente åbnede døren. "Lad os gå en tur," sagde han og trådte udenfor. Han rettede sit blik mod himlen og så derefter på trækronerne. Han havde altid været meget fascineret af skovens mørke og, hvor død skoven egentlig var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 04:37

Hun rejste sig op og klappede liget på kinden.
"Vi ses du gamle." Sagde hun med et smil og gik ud.
Hun så ud mellem træerne, hun elskede den stilhed, den var lige til at bryde..
Hun styrede sig og hendes gavtyve glimt forsvandt lige så hurtigt som det var kommet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 04:47

Vicente lukkede døren efter efter hende og så derefter på hende. "Hvor vil du hen af?" spurgte han og strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine grønne øjne. Han stak sine blege hænder i lommerne og så derefter rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:00

"Det ved jeg ikke." Sagde hun og bed sig i læben. "HVor syntes du?"
Trangen til at lave en salto overvandt hende.
Hun satte af og lavede en salto og landte smilende på benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:05

Vicente betragtede hende. "Svært ved at stå stille?" spurgte han, da hun lavede saltoen. Han vendte sig og begyndte at gå dybere ind i skoven. "Jeg foreslår vi går denne vej," sagde han. Han kastede et blik over skulderen og så kort på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:07

Hun kom op på siden af ham.
"Undskyld." Sagde hun og smilede undskyldene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:14

"Undskyld ikke," sagde han blot og rettede blikket frem for sig. Han gik og studerede de døde træer med sine grønne øjne. Et lavt suk undslap hans læber, hvorefter han spurgte: "Hvor tit kommer du her i skoven?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 05:19

"Jeg er her altid." Sagde hun let.
Hun gik altid rundt i skoven, da hun var nomade.
Hun havde været langt omkring i verden, men var taget til hjembyen for at hygge sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:17

"Okay," svarede han og nikkede kort. "Du ved jo jeg bor her, så jeg behøver vel ikke udtale mig videre om det," sagde han. Han gik tit ture her i skoven, men han havde ikke mødt hende før. Hun holdte sig måske til andre dele af skoven, end der hvor de var nu?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 21:53

Hun nikkede og så sig om.
"Jeg er mest i den norlige del af skoven." Besvarede hun hans usagte spørgsmål og smilte lidt for sig selv.
Hun havde aldrig været i de her egne før-
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Walking with the dead. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Walking with the dead.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Walking alone through the woods... -Emmy
» Walking in the dark
» Just walking throug the town..
» Walking in the Midnight Light
» Wish you dead

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: