Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Walking with the dead.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 10:48

Hun grinte.
"Jo, lad os det." Sagde hun og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 11:02

Vicente lagde sin ned og så op i teltets 'loft' og et lavt suk undslap hans læber. "Hvad har du lyst til at lave?" spurgte han og rettede kort efter sine grønne øjne mod hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 11:08

Hun lagde sig ved siden af, men rørte ham ikke.
"Det ved jeg søørme ikke." Sagde hun roligt.
"HVad syntes du?" Spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Jan 2010, 00:40

"Hm.. Jeg ved det ikke," svarede han og rettede derefter sit blik mod teltets 'loft' igen. "Jeg er ikke god til at finde på ting at lave," sagde han så. Han foldede sine blege hænder bag sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 02:06

"Det er jeg heller ikke." Sagde hun og trak på skuldrende.
Hun strakte sig og strejfede uheldigt hans hårspidser.
"Jeg er mere hende der gør tingene, er ikke hjernen bag det." Hun grinte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:14

"Okay," svarede han og strøg noget af sit lange sorte hår væk fra sit blege ansigt, hvorefter hans hænder faldt tilbage på deres plads bag hans hoved. "Jeg plejer mest at arbejde på min kunst," sagde han. "Der snakker jeg ikke rigtig med nogen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 03:21

Hun nikkede.
"Jeg plejer at vandre. Og synge." Hun trak ligeglad på skuldrende.
Det var hendes simple liv, det liv hun havde levet siden hun blev forvandlet.
Eller, det første år gik med at jage og få styr på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 05:12

"Jeg plejer også at vandre.. Og studere mine omgivelser," sagde han. Det var en af de ting, som han havde gjort siden han blev bidt. En vampyrs øjne så meget mere end menneskers. Ting blev meget pænere og så mere levende ud, hvis man lagde mærke til det. Vicente lagde mærke til det og det gav ham lyst til at ødelægge de ting. Han brød sig ikke om levende ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 05:16

Hun sukkede.
"Jeg kan slet ikke se på det, det gør mig så trist." Sagde hun stille og satte sig op.
"Jeg ville ønske jeg var død for længe siden." Mumlede hun og lod en hånd glide igennem hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 05:24

"Jeg ville ønske alt omkring mig døde," sagde han og rettede derefter blikket mod hende. "Alt er meget pænere når det er dødt.. Jeg hader levende ting," tilføjede han. Han hadede levende ting blot fordi de var levende og han ikke var det. Han var jo blot en vandrende død, som ønskede at alt andet var dødt ligesom ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 05:29

"Det er præcis sådan jeg har det." Hviskede hun trist.
Hun sukkede dybt.
"HVis jeg kunne vælge skulle alt være dødt og koldt som is."
Sagde hun. "Det er sikkert derfor jeg fik evne at kunne beherske is elementet." Sagde hun og trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 05:38

"Alt er meget pænere når det er dødt, koldt og mørkt," sagde han og nikkede kort, hvorefter han satte sig op. "Med min evne kan jeg kontrollere mørket.. Det vil sige skyggerne," sagde han og kørte sit lange sorte hår om på sin ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 05:46

Hun nikkede.
"Sikke en spændende evne." Sagde hun og så beundrende på ham.
Hun havde aldrig hørt noget lignene.
Og det facinerede hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Walking with the dead. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Walking with the dead.   Walking with the dead. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Walking with the dead.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Walking alone through the woods... -Emmy
» Walking in the dark
» Just walking throug the town..
» Walking in the Midnight Light
» Wish you dead

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: