Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 gå gaden, besøget i ulveform

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




gå gaden, besøget i ulveform - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gå gaden, besøget i ulveform   gå gaden, besøget i ulveform - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 02:26

"hvis du er den ældste, så må du jo have dræbt mange. jeg vil hævne de mange tusinde års vrede du har vækket." hans blik borede sig ind i hende *hun er afskygelig, hun stinker af blodet fra mange mennesker.* tænkte han. han så hendes øjne blive mørkere. *hun er skrøbelig, hun dør inden for de næste timer.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gå gaden, besøget i ulveform - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gå gaden, besøget i ulveform   gå gaden, besøget i ulveform - Page 3 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 03:51

"Det er ikke mange tusinde år.. Kun tre.. Og desuden er der yngre vampyrer der har dræbt langt mere end jeg har. Jeg dræber utroligt af en vampyr at være." svarede hun trodsigt, og mærkede hans gennemborrende blik. Hun ærgede sig lidt over ikke at kunne besvare det, men smed så tanken fra sig. Man skulle ikke gå og ønske noget man aldrig kunne få, når man i forvejen havde alt hvad man behøvede..
Tilbage til toppen Go down
 
gå gaden, besøget i ulveform
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Gå tur ned af gå gaden
» En tur på gaden.
» sen eftermiddag på gå gaden
» Gå gaden ( Andy )
» tur i gå gaden//Terion//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: