Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fortællingen om englen og mennesket...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:10

Tid/dato: irl
Sted: Van Martes
Omgivelser: forlystelser, familier, teenagere med popkorn osv...

den ellers mørke himmel blev oplyst af det varme lys der udgik fra Van Martes, og under himlen gik en engel rundt i myldret iført en rød/sort ternet skjorte og et par sorte jeans. englen vidste i øjeblikket ikke hvorfor han befandt sig her, men det ville han tage som det kom. da hden overnaturlige gik forbi en candyfloss bod bemærkede han to børn der forgæves plagede deres forældre om noget af det søde, lyserøde. forældrene vekslede et opgivende blik og gennede så de nu hulkene børn væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:19

mike gik sammen med en af sine venner, de havde begge en vodka flaske i hænderne og en smøg imunden, mike var små fuld, dog slet ikke ligesom han plegede. vennen gik så hen til nogle piger og flirtede med dem, men mike gik blot videre, han tog stille smøgen ud af munden og pustede røgen ud, han tog en lille sluk af flasken og fik så øje på den velkendt person, et stort smil tegnede sig på hans læber og han løb hurtigt hen til personen og sprang op på hans ryg "JARED!!!" råbte han af glæde og knugede sig ind til jared, han havde slået sine ben om livet på ham og holdte om hm med armene, i den ene hånd havde han stadig vodka flasken, men i den anden var smøgen ikke længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:25

alt englen nåede at opfatte var sort hår, duften af alkohol og stanken af røg. han ville ikke have gættet hvem det var hvis ikke personen var sprunget på ham, for sidste gang havde mike jo ikke røget eller noget, og det chokerede faktisk englen en smule at han røg "hey mike" sagde jared stille og kunne ikke holde et smil tilbage, der han jo var glad for at se mennesket. "hvorfor møder jeg dig altid når du er fuld?" spurgte han for sjov og grinte og satte mike ned, så han kunne kramme ham. han lagde armene om livet på ham og smilede glad til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:34

mike grinte muntert og så op på ham "jeg er ikke så fuld..jeg har ikke drukket ret meget endnu.." sagde han med et kæmpe smil på læben, han havde faktisk ikke drukket ret meget, men alkoholen havde da påvirket ham en lille smule, han mærkede jared's arme om sig og lage så stille sine arme om hans nakke, han så på jared med et betragtende blik, godt nok havde han ikke drukket meget, men røget havde han gjort meget af og det kunne man tydeligt lugte, da stanken af røg næsten overdøvede alle andre lugte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:40

//ooohhh god! jeg lavede en fejl...emnet skulle have været i van martesxD hvad gør vi?//

jared nikkede og trak bare mike tættere ind til sig. han var meget'meget glad for at se ham igen og havde faktisk savnet hans selskab siden han forlod jareds lejlighed "og jeg vidste ikke du røg?" sagde han og så på ham med et hævet øjenbryn, han lignede ikke typen der røg og jared kunne ikke lide at se at mike gjorde det, da det jo påvirkede helbredet, og hvis der var noget jared ikke ville have så var det at mikes helbred blev skadet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:46

//øhm vi flytter der vel bare XD du kan bare kopire dit næste indlæg og så flyt emnet over til van martes ^^//

mike trykkede sig ind til ham og havde virkelig savnet at være i hans favn, der var sket meget for mike siden de sidst var sammen, som han ville fortælle jared og måske få lidt trøst af ham, han vendte blikket ned da han nævnte det med at ryge "øhm..nej..det er også nyt..jeg mødte en pige og hun tilbød mig en...og så er jeg bare begyndt at ryge" forklarede han med et lille skulder træk, mike kunne ikke selv lugte røg lugten, da han var bleet så van til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:29

//flytter den lige over til det rigtige sted XD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortællingen om englen og mennesket... Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen om englen og mennesket...   Fortællingen om englen og mennesket... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fortællingen om englen og mennesket...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl
» Englen og Dæmonen - Ez.
» englen i mørket
» englen i kulden
» Englen ved Havnen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: