Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 druk og stoffer

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:42

tid: 00.30
dato: 6 feb.
sted: lidt væk fra reggie clubben i en baggår
omgivelse: få fulde mennesker

Josh sad ved en bænk og blandede noget forskelligt i nogle små poser, han havde en smøg i munden og pustede nogle gange noget rød ud af næseborene, da han ikke ville til at fjerne smøgen bare for at puste røg ud, det duftede sødt af hash, da det ikke var en helt normal smøg han havde i munden, dog var han ikke høj, da han havde lidt svært ved at blive høj af en smule hash, på grund af han var vampyr. en ung fuld mand kom over til Josh og bedte om lidt stoffer, manden så sybt ulyggelig og yngelig ud, men josh tøvede dog slet ikke med at give ham en af det små poser, da han så pengene og dem tog han med det samme, han begyndte at tælle pengene "det er fint..." mumlede han da han jo stadig havde smøgen i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:55

Kala kom gående fra The Reggie Club. Hun havde ikke drukket særlig meget, men slingrede en smule. Dog så hun stadig rimelig elegant ud. *Irriterende at blive så hurtig påvirket* Tænkte hun og sukkede. Pga. af alkoholen var hendes sanser ikke særlig gode.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:04

Hayley kom gående ned af gaden. hun ahvde en smøg i mundvinden og pustede røgen ud af næseborene. hun gik med ret hurtige skridt da hun ahvde fåret færten af hash hun havde nemlig lyst til hash. Hayley var ikek høj men hun var godt på vej for hun havde taget meget. hun var så meget påvirked at hun ikke kunne huske hvad hun hed. hun kom hen til Josh og uden og sige hej eller noget satte hun sig ved siden af ham og kiggede bare på ham med øjne der var langt langt væk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:20

Josh fik en svag fært af en vampyr, men duften var blevet godt overdøvet af alle mulige stoffer, han vendte blikket med den unge kvinde der satte sig ved siden af ham og tog så endelig smøgen ud af munden, han pustede stille ud "godaften lille du...hvad vil du have?" spurgte han og betragtede hende lidt, han kunne tydeligt se hun havde taget meget og derfor tænkte han lidt over om han nu skulle give hende noget, da han ikke var meget for at hunkønnet skulle ødelægge deres krop på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:24

"Jeg er ikke lille og jeg skal ikek have noget" hun sukkede og kiggede på ham. han var jo utroligt smuk. hun kørte en hånd igennem håret ogkiggede ham roligt i øjne. hun tog sin smøg ud og havde den imellem to finger og pustede røgen ud hun havde i munden hun kastede så smøgen men tog ikke blikket væk fra ham da hun ikke havde lyst til og kigge væk. "Vilel bare finde en og snakke med.. savnede selvskab" sagde hun stille og roligt. Hayley lagde sine hænder på sit skød..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:38

Josh betragtede hende lidt og rystede lidt på hovedet, han slukkede smøgen mod bordet og så lidt på de små poser "okay.." sagde han kort og pakkede poserne væk i en størrer pose, han rømmede sig og vendte blikket på hende igen med et venligt smil "okay...jeg er da altid frisk på lidt selvskab" sagde han og rettede sig en smule op, han vendte sig mod hende og træk det ene ben op til sig, imens han betragtede hende, hun var egentlig meget flot og nu mere han så på hende nu flere træk og særheder fandt han i hendes udseende, så hun blev nærmest smukkere og smukere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:46

Hun kiggede på posen og bed sig tænkene i læbne men slap den så og smilede svagt til ham. hun kun lille fornemme noget der blev nomal inde i hende og fik det dårligt hun tog sig til hovedet og vendte blikket ned af sig selv. hun rystede svagt i kroppen fordi stofferne var begyndte og holde op med og virke. "Avv" stønnede hun lat. hun lagde en hånd i sit hår og den anden var på hendes pande. hun prøvede og slappe af,"Hay...Hayley" stammede hun for at præsen ter sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:52

Josh så lidt tænksomt på hende, da han kunne se hun ikke var helt okay, han kunne godt regne ud at stofferne stoppede med et virke, han lage forsigtigt sin hånd på hendes skulder "klare du dig?" spurgte han forsigtigt og lage hovedet lidt på skrå, han havde mange gange oplevet at folk fik de sådan når de manglede deres stoffer, han nikkede stille "Josh,," sagde han uden besvær og rejste sig så op "måske skulle du tage hjem... og slappe lidt af" forslog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 07:57

"Jeg kan ikke tag hjem" hun kiggede op på ahm og hendes øjne glimtrede. "Jeg kom her for at feste.. og nu" hun lukkede øjne og klemte hårdt hånden som sad i hendes hår. hun bed sig i læben. "Vent lige" hun tog en flakse øl op af sin takse og åbnede den hun bællede den og fik det lidt beder "Skønt" hviskede hun og tog en tril og rakte den frem til ham. "Vil du have en" spugerte hun og smilede roligt til ham. hun havde ondt i kroppen men man kunne ikke se det på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:14

Josh satte sig stille ned igen og så tænksomt på hende, han rystede stille på hovedet "du burde tage hjem...du ser ikke ud til at have det godt" sagde han roligt og lage hovedet let på skrå, han smilte dig venligt igen og betragtede hende, han løftede den ene hånd op for at afvise "nej tak...jeg skal ikke have noget lige nu" sagde han roligt og flyttede ikke sit blik fra hende, han så sig sp lidt omkring og kløede sig lidt i nakken "det var hayley du sagde du hed ikke?" han vidste det egentlig godt hvad svaret var, men han ville bare være helt sikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:22

"Jeg kan ikek tag hjem.. jeg akn ikek holde det ud" hun kiggede trist ned i jodern hun lænede sig tilbage hun tabte ølen og hev bene op til sig. "Min mand og mit barn er lige blevet dræbt..hvordan skulle jeg kunne holde ud og være der hjemm" hun lagde panden imod sine ben. "Okai" hun kastede ølen ned i jodern og bed sig i læben,." jeg tager stoffer for at glemme det" hun bed sig i læben og kiggede grædene op på ham,Hayley vidste ikke hvordan hun bare allrede følte sig tryg hos ham men det gjoder hun og det var derfor hun sagde sandheden til ahm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:30

Josh så på hende og lyttede til hvad hun sagde, han så lidt ned og tænkte sig om, hendes historie fik ham i lidt dårligt humør, men det at hun begravede sorgerne i stoffer overraskede ham ikke "hmm..det gør mig virkelig ond med din mand og dit barn..." sagde han og mente det, han synes virkelig det var syndt for hende, men det var mest det at hun tog stoffer for at glemme det der gjorde ham bekymret, da han vidste hvordan det kunne udvilke sig "kan jeg få dig til at tage med mig hjem...så for du noget cola og så snakker vi om det" forslog han da han virkelig ikke brød sig om at skulle snakke om hendes problmer her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:36

Hayley lyttede til hvad han sagde og bed sig lidt i læben men slap den så. hun kiggede op på ham og unden hun selv lagde mærke til det lagde hun sig ind til ham som et lille barn der søgte tryghed hos sin mor."Det vil jeg meget gerne" hviskede hun og bed sig i læben hun rejste sig tøvende op og faldt lidt efter ned på røven og lukkede øjne hårdt i "Av forhelved" hun kiggede op på ham. "Jeg kan ikek gå" hun kiggede undskyldene på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:45

Josh så på hende og lage hovedet lidt på skrå, han mærkede hun lænede sig ind til ham og sank stille han klump, han klappede hende blidt på skulderen, han var slet ikke van til den nærkontakt "okay..fint" sagde han stille og så op på hende da hun rejste sig op, han rejste sig hurtigt op da hun faldt og så meget alvorligt på hende "nej det kan jeg se..." sagde han små irriteret og tog sin pose, derefter løftede han hende op i armene og begyndte at gå imens han bar hende, han så frem for sig og sank stille en klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 08:53

Hayley hørte han sank en klumb hun lagde tøvende armene om hans nakke og kiggede ham på kinden., "Er du sikker på at du vil bærer mig?" spugerte hun og lagde meget forsigtigt sit hovede på ahns skulder og lukkede øjne hårdt i. det hele svimlede for hende imens de gik. men hun følte sig tryg i hans arme og det var noget helt nyt for hende da hun aldrig havde prøvet det før. Hayley følte sig som et lilel barn der lå i armen hos sin far så tryg var hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:01

Josh så lidt på hende og nikkede med et lille smil "ja...du skal ikke falde igen" sagde han venligt og gik videre, han mærkede hendes hpvede mod sin skulder og grinte lidt inde i sig selv, han synes på en måde hele siturationen var lidt morsom, han gik rolig videre med hende i armene, der var ikke så langt hjem til ham, da han boede rimlig tæt på reggie clubben, så han havde intet problem med at skulle bære hende helle vejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:09

Hun puttede sig ind til ham og kunne godt mærke alt det stoffer lort havde taget hårdt på hende. hun åbnede munden for at svare men lukkede den igen da hun var for træt til og svare. hun salppede helt af og faldt hen. vampyre sov jo ikek men de faldt mere hen da de var rigtig trætte. hendes hånd lå roligt på hans ene skulder og armen om hans nakke hendes ben hang slapt ned og hendes hovede lå på hans skulder,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:24

Josh mærkede hun puttede sig ind til ham og det fik ham til at smile, han så frem for sig igen og stoppede efter lidt tid ved et lille hus der sadsammen med en helt række huse, han gik hen til døren og fik med lidt besvær åbnet døren, han gik rolig in stadig med hende i armene og lukkede døren efter sig, han havde lagt mærke til hun var faldet lidt hen , så han lod hende bare 'sove', han gik ind i en stuen og lage hende på sofaen, det var et meget simpelt hus og det så ikke ud til han havde sårlig mange peng, selvom han faktisk havde okay mange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:30

Hayley vågnede roligt da han lagde hende på sofaen hun kiggede kort rundt og hendes ben gjoder helt vildt ondt hun synes det var ret flot hendes hus var jo ved og blive lavet om da hun ikke kunne holde ud at de linede det samme som da Marcus boede der. hun lukkede øjne hårdt i og bed sig lidt i læben. men åbnede så roligt øjne og så på Josh, "...." Hayley vidste ikek havd hun skulel sige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:44

Josh så på hende og smilte venligt "jeg henter noget cola til dig...selvom du er vampyr kan det godt hjælpe lidt på dine smerter" sagde han og aede hende forsigtigt over håret, han gik ud i køkkenet og fandt to glas og noget cola frem, han helte lidt cola op i begge glas og gik ind i stuen igen til hende, han satte sig på safo bordet foran hende og rækte hende det ene glas "her..." sahde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:57

Hun kæmpede lidt med og komme op og side men kom op og side. hun smilede roligt til ham og tog roligt og forsigtig glasset. "Tak" hun smilede til ham men lukkede så øjne og tog en lille tår af det. Hayley havde lært og spise menneske mad og drikke det mennesker drikkede så hun tog det roligt. hun kiggede roligt på ham og trak roigt sine ømme ben til sig. "Sat dig" hviskede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 10:13

Josh smilte venligt og betragtede hende lidt "så lidt..." sagde han stille og lage hovedet let på skrå, han satte sig så ved siden af hende og drak lidt af sit eget glas, han stilte det på sofa bordet "er du okay?" spurgte han blidt og betragtede hende, han var glad for hun var mere rolig nu og så ud til at havde det lidt bedre, han lænede sig tilbage i sofa'en og kløede sig lidt i håret, han ville gerne vide hvad det var med hendes mand og barn, men han ville heller ikke gøre hende mere ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 10:26

Hayley smilede venligt til ham. "Ja jeg har det lidt beder...mine ben gør voldsomt ondt" hun sukkede "Men ellers fint" hun tog roligt en til tår men satte den så på bodert hun lænede sig tilbage. hun ryggede sig så så hun sad med kroppen imod ham og bene op til sig hun havde mest lydt til og strakke bene og ligge dem over ham men han ville nok synes hun var underlig. hun bed sig i læben det gjoder så ondt og side sådan. Hayley betragtede hans smukke ansigt med et kort drømmene blik men kiggede så hurtigt væk igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 10:52

Josh smilte venligt til hende og nikkede lidt "okay godt..." sahde han stille og betragtede hende, han strækte sig en smule bagover og gabte stille, han vendte blikket på hernde og lage hovedet svagt på skrå, "hvis du har sådan ondt i benene..skulle du nok ikke sidde sådan" sagde han stille og betragtede hende stadig, han kunne forstille sig at det måtte være ubehageligt at sidde sådan, han ville hvertfald synes det ville gøre mere ondt, han tænkte slet ikke over at hun ikke skrækte sine ben pågrund af han sad i vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 20:18

"Fordi du sidder der..ville du ikke synes det ville være underligt vis jeg lagde mine ben over dig?" spugerte hun. Hendes ben gjoder skide ondt efter alle stofferne. hyun lagde hovedet let på skrå og så spøgerne på ham. "Men du skal ikke rygge dig" hviskede hun roligt "Det er din sofa" hun smilede venligt og en lille smule sødt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





druk og stoffer Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
druk og stoffer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Druk, druk og atter druk.. (David)
» Alkohol, sex og stoffer tak //Larentia//
» Druk?
» Larm og druk
» Typisk druk fest XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: