Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 druk og stoffer

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 10:20

Josh lyttede til det hun sagde og rystede på hovedet "han har ikke ret hayley...han er en spade og jeg dræber ham...spejlet lyver aldrig for mig..og jeg har også set din krop uden et spejl..og mine øjne lyver ikke.. du er perfekt og sådan er det slut" sagde han bestemt og tænkte sig godt om. han syntes på ingen måde hun var tryk eller noget, hun var som hun skulle være og hvis ikke så tyndere, men efter hans mening var hun perfekt, om hun så ville have det eller ej. han nød hun nussede ham og elskede virkelig at havde hende tæt på sig "så stopper jeg bare med et gynge eller vippe når!" sagde han barnligt for sjovt og så kort mut ud. han stoppede med at vippe og grinte lidt, hvorefter han kyssede hende på kinden. han elskede når hun nussede ham det føltes så rart og han håbede aldrig hun ville stoppe med det "nemligt...det ser lidt voldsomt ud og det er mindst dobbelt så voldsomt når man oplever det, men jeg elsker det nu for jeg syntes det er så utrolig sjovt at lave ansigter til kameraet så der kommer sjove historier i aviserne...det er utrolig morsomt..men nogle gange er det bare lidt svært at få dem til at forstå det ikke er helt sandt...det er det bedste ved koncerter..enig" forklarede han med et muntert smil og vbetragtede hende imens. han lyttede til hende og flækkede af grin over det hun sagde "nøgen hulla dans og så fortælle offentligheden du har været i seng med mig.. sikke et show!" grinte han og virkede over hovede ikke til at synes det var dumt eller pinligt. det var jo bare endnu en måde at se hendes dejlige krop på. han så lidt på hende og lage hovedet på skrå "held og lykke med det" grinte han. han vidste ikke engang selv hhvad hans pinlige punkt var. han betragtede hende og smilte stort "endnu egang held og lykke med det" grinte han og kyssede hende i håret. han mærkede hendes hånd og nød hendes berøring. han var rimlig sikker på sine følelser lige nu og han havde lagt en lille plan til efter koncertet, en lille overraskelse til hayley. det glædede han sig faktisk ret meget til også for at hvise hende hvad han føler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeTors 18 Feb 2010, 11:03

Hayley rystede på hovedet og kiggede roligt på ham, "Nej ikke noget slut..! Du har sikkert brug for briller..og måske har han ret.. det ved du da ikke noget om" hun kiggede på ham med et bestemt blik men stadig roligt. hun var ikke sur selvom det måske lod som om hun var det. hun sukkede dybt og nussede ham vider. "Jeg er ikke sur" sagde hun hurtigt for hun ville ikek ahve at han skulle tro at hun var sur.. der skulle faktisk ret meget til før hun blev sur. Hayley kiggede ned af sin krop. men så så hurtigt op på ham igen, "Jeg kan måske selv ikke se det..men du er en af de eneste der har sagt at jeg har en perfekt krop" hun rystede på hovedet og lukkede øjne og lyttede til hvad han sagde og nikkede svagt. "Nu når det siger det med ansigtet. jeg tro faktisk jeg har set dig i et uge blad" hun smilede. "Men der stod nu ikke en dum historie der stod nogle gode ting men der stod også noget med din stil..at de ikke kunne lide den..jeg er så syg med den" hun mente det. hun elskede hans stil. hun kiggede ned af hans bare overkrop og kyssede ham på skuldern. hun lukkede øjne da hun mærkede han kyssede hende på håret. og smilede "Tak tak. nu er det ikke fordi jeg har tænkt mig og gøre det.. jeg er ikke så syg i hovedet som jeg ser ud til" hun nussede ham lidt længer op af ryggen og nussede ham i cirkler hun havde ikke lyst til og stoppe. hun nød at nusse ham. og nød at være i hans farvn. "Hmm er glad for at være i din farvn" sagde hun med et halv hviskende stemme, hun kyssede ahm svagt på halsen og kyssede ham så fra halsen ned på skuldern og stoppede med og kysse ham men lagde i steden for hovedet på ahns skulder og lukkede øjne, "Hov tak fordi du ikke vipper..gynger mere" hun grinede et svagt sødt grin..men kyssede ham så i et par minture ømt på munden. og slap så kysset og smilede til ahm og nussede ham vider længer ned på ryggen og kom ned til hans boxseshorts kant og legede lidt med den. "Ellers skal jeg vise dig stedet imorgen" hun smilede til ham og havde stadig sin ene hånd fletted ind i hans og et svagt smil på sine læber, hun havde ikke lyst til og gå, lige nu havde hun bare lyst til og snakke med ham, putte med ham, kysse med ham og bare værer de to. men hun ville vise ham stedet ude i skoven på et andet tidspunkt. det var hun helt sikker på. det sted betød og betyder meget for hende ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:06

Josh rystede opgivende på hovedet og var lidt irriteret over hun troede mere på denne morgan en ham "bah...jeg har ret og sådan er det..jeg ved hvad jeg snakker om..og din krop er perfekt" sagde han bestemt og så lidt frem for sig. han syntes ikke direkte hun virkede sur, hun virede bare lidt mistroisk over for det han sagde "nej nej" mumlede han kort og vendte blikket ned på hende igen. han smilte svagt til hende og rystede stille på hovedet "du skal bare lære at se det...og du skal bare stole på det jeg siger" sagde han roligt og betragtede hende lidt tid. han mente det han sagde om hendes krop, for han syntes den var helt perfekt. han lyttede til det hun sagde om historier og grinte lidt af det "okay ja...du bryder sig sjælent om min stil og jeg er flere gange blevet kaldt psykopat fordi jeg altid er så vild på scenen" sagde han med et lille grin og kyssede hende blidt på panden "men jeg er glad for du kan lide min stil" tilføjede han stille og smilte muntert. han elskede selv sin stil og havde det fantastisk godt med den og ville under ingen omstændigheder skifte den ud. han nød hendes kys og ville ønske hun bare ville blive ved, da han virkelig godt kunne lide det. han grinte igen af det hun sagde og rystede lidt på hovedet imens "bare rolig jeg regnede heller ikke med det var noget du ville gøre..det ville være utrolig pinligt for dig vil jeg tro" grinte han glad og kyssede hende på halsen. han nød hendes nussen meget og følte sig utrolig godt tilpas i hendes selvskab og havde virkelig ikke lyst til at skulle skulles fra hende, men om de så sad sammen som nu eller om de bare sad og snakkede helt normalt var det fint med ham, bare hun var i hans nærvær. han smilte tsille af det hun sagde og lukkede stille øjnene "jeg er glad for du vil være i min favn" hviskede han blidt til hende og lænede blidt sit hovede mo dhendes. han grinte kort og stille af ehndes tak, men svarede ikke på det da han ingen grun så til det. han nød det lange kys og kyssede også selv med, men han åbnede så øjnene igen da hun stoppede og betragtede hende lidt igen. han nød hendes nussen og mærkede hun legede med hans boskershorts. han nikkede stille "så har vi også mere tid til at se stedet..hvis vi skulle gøre det nu skulle det jo gå hurtigt" sagde han roligt og var egentlig glad for det var blevet rykket til næste dag. han puttede hende forsigtig tættere ind til sig og nød at havde hende tæt på, han elskede at snakke med hende og holde om hende. det var en utrolig rar følelse efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:51

Hayley fugtede sin underlæbe hun lyttede til hvad hun sagde og lagde hovedet på hans skulder og kiggede roligt på ahns hals men lukkede så øjne i, hun var tavs i noget tid fordi hun ikke vidste hvad hun skulle sige, hun var lidt lost. men kom så i tænke om noget, " Du vil bare have ret var..men jeg kan ikek give dig ret..sorry søde men det kan jeg ikke..for jeg kan ikke selv se at jeg er pæn" hun trak kort på den ene skulder og kiggede lidt rundt i hans ansigt, hun sukkede dybt, "Når du siger nej nej..mener du så at du tro på at jeg ikke er sur..eller jeg er sur?" spugerte hun og kiggede underne på ham et øje blik men hendes øjne blev rolig og forelsket igen da hun fik et kys på panden,. "Men jeg er ligeglad med hvad folk synes om dig..for jeg ved hvem du er og hvor dejlig du er og du er ikke nogle psykopat" hun legede vider med hans boxseshorts og kyssede ham ømt på kinden, hun lagde så hovedet på hans skylder igen, og kiggede på ahm og smilede sødt, "Ja jeg tro jeg ville blive rigitg pinlig, men ville du ikke synes det var en smule pinligt..så ville folk tro du havde du været i seng med en idiot..men det er nokmest pinlit for mig" hun smilede til ham, og grinte stille ved tænken om at danse nøgen på ahns scene, hun skød tænken fra sig og lyttede godt efter hvad han sagde og puttede sig rigtig godt ind til ham, " Stedet jeg vil vise dig er fantastisk jeg har brugt meget tid der.. elsker og være der og det er også der nede jeg sider og skriver min sange..for der er aldrig nogle der nede når det er mørkt..folk kommer jo aldrig ahelt ned i enden af skoven..ellers gør de det bare ik når jeg er der" hun smilede lidt og nussede ham nu ved boxseshortskanten, HÚn kyssede ham på skuldern og smilede stort over det han sagde, "Jeg vil altid være i din farvn..for føler mig tryg..men selvfølig når du på et heller andet tidspunt ikke vil have mig i din farvn mere..bliver jeg vel nød til og give efter" drillede hun og smilede drillene til ham. Hayley elskede og være sammen med ham, hun glemte alt om Marcus, Safir, Stoffer og døden, hun havde ikke følt sig tryg før hun mødte Josh. Josh havde hjulpet hende med mange ting allrede, hendes hjerte var åben når hun var sammen med ham. "Hvor lange har du været singel" spugerte hun. hun smilede til ham, hun ville vide det fordi, hun måske var bange for at hans sex kæreste stadig havde føleser for ham og at hun rendte ham i hælene. "Hov og Josh det med stoffer.. hvordan kan du sige at jeg ikke må tag stoffer..så får du jo ikek nogle penge" hun nussede ham vider og vented espændt efter hans svar.. selvom hun var bange for at de ville komme op og skændtes..men hun ahvde ikek tænkt sig og stoppe med og tag stoffer lige nu og her ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 08:39

Josh lyttede til hvad hjun sagde og gav et lille suk fra sig, hvorefter han rystede opgivende på hovedet "køre hayley...du skal bare lære dig selv at tro på du er smuk..." sagde han stille og vendte blikket mod hende "når jeg siger nej nej mener jeg at jeg er ligeglad.. sådan på en måde..nej mere opgivende" forklarede han lidt tænksomt og lage hovedet svagt på skrå. han s¨det forelskede smil og grinte lidt over det. han kyssede hende på næsen "tak skal du have...jeg vølger at lytte til dig og ikke aviserne" sagde han med et bredt smil og næd kysset og at hun legede med hans boxershorts. han betragtede hende imens hun hvilede hovedet på hans skulder og smilte varmt til hende "ja du ville nok være ret pinlig...men jeg tror altså bare jeg vil syntes det var sjovt.." grinte han muntert og kyssede hende på kinden "publikum ville elske det" sagde han drillende og trykkede hende tættere på sig. han var ret sikker på han ikke ville syntes det var pinligt, han havde tit prøvet at piger fra publikum gav ham deres bh'er osv. og han havde prøvet lidt at hvert. han nikkede stille til hvad hun sagde "okay...altså stille steder er altid dejligt...så det gløder jeg mig da meget til at se" sagde han roligt og så lidt frem for sig. han kunne godt lide hun legede sådan med hans boxershorts og nød kyssende. han smilte stort over det han sagde "jeg elsker også at have dig i min favn...og jeg ville ænske jeg aldrig behøvede at slippe sig.. men det må jeg nød til på et tidpunkt...jeg skal jo spille koncert og lave andre ting" indrømmede han, men ahn havde virkelig ikke lyst til at slippe hende for han klunne virkelig godt lide at holde om hende, mest fordi han virkelig godt kunne lide hende og var blevet godt forelsket i hende. han tænkte lidt over hendes spørgsmpl "altså..jeg havde en for et halvt år siden...men hun elskede mig kun på grund af mine penge..så derfor flyttede jeg ind i den har bolig..så piger ikke bare elsker på grund af penge da jeg jo ikke rigtig blare mig med et" forklarede han og kyssede hende på håret. han tænkte slet ikke over at der var mange der var forelsket i ham, da det jo mest bare var fans som syntes han var lækker eller sang godt eller begge dele. han grinte af det hun sgade og rystede stille på hovedet "jeg ved godt at det nok lød lidt dumt...men det er fordi jeg holder sådan af dig..jeg vil ikke have det mishandler dig selv på den måde, det er slet ikke nødvendigt..og jeg tjener jo ikke kun penge på den måde..jeg for også fra min musik..godt nok ikke lige så meget som jeg plager da folk mindre og mindre kan lide min musik fordi den er 'anderledes'" sagde han med et lille skulder træk. han så på hende og betragtede hend eligt. han regnede ikke med at hun ville stopp lige nu og her med stoffer, men han regnede med han ville kunne få hende væk fra det.


//det er helt med vilje jeg ikke har slået din..jeg orker bare ikke den er koncurrance mere --' da jeg jo slet ikke orkede at ssvare på det du skrev Oo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 09:15

Hayley kiggede roligt op på ham og hver gang han sagde noget sødt til ehnde fik hun lyst til og kysse ham, "Men..hvorfor er du sød sød ved mig.. jeg giver dig ikke engang ret" hviskede hun. hun lyttede til hvad han sagde og imens kyssede hun hans skulder, hun stoppede med og kysse hans skulder da hun ville svare ham, " Okay...ville bare være sikker..hader når folk tro jeg er sur" hviskede hun. Hayley lukkede øjne og rynkede næsen da han kyssede hendes næse og smilede, hun åbnede øjne og kiggede op på hans perfekte ansigt, "Så lidt.. de der aviser er helelr ikek til og stole på.. men mig kan du godt stole på" hun legede vider med hans boxershorts og smilede varmt tilbage. "Ja pinlig.. er ikek odert.. det ville være døden nær.. sjovt.. det tro jeg nu også det vilel se ud" hun grinede lidt og kiggede på ham med rolige og smilene øjne, og selvfølig et sødt smil på læbern, "publikummen jeg det ville de men det gør jeg ikke" sagde hun og smielde stort til ham, "Stille steder er mega dejligt" sagde hun roligt og smilede varmt til ham, hun legde vider med hans boxershorts med to finger, "Din farvn er tryg, dejlig, varm..og efter koncerten ligger jeg hurtigt i din farvn igen" hun smilede drillene men kunne godt finde på det, hun nød kysset på håret, " Okay" sagde hun til det med Eksen... "Det med kærester og penge.. skal man passe på med.. det er bare noget lort" hviskede hun og hun ahvde selv prøvet det. " jeg skal nok prøve og holde op med og tag stoffer" lovede hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 21:36

Josh lyttede til hende og træk på skuldrende, da han egentlig ikke helt vidste hvorfor "hmm det ved jeg ikke...men jeg tror det er fordi..jeg ikke kan lade være med at holde af dig" hviskede han tænksomt og putttede hende tættere på sig. han var ikke helt sikker på om det var derfor, men det var den eneste logiske forklaring. for han kunne ikke lade være med at holde af hende. han nød kysset på skulderen og nikkede forstående til det hun sagde, da han godt kunn eforstå det, men han sagde dog ikke noget til det. han betragtede hende og smilte skævt "nemlig...aviserne skal man ikke stole på..men dig..skal man stole på..der bliver ikke svært" sagde han og kyssede hende en enkelt gang på munden. han kunne godt lide hun stadig legede med han boxershorts. han grinte lidt "det tror jeg også" sagde han og betragtde hendes kønne ansigt med at varmt smil "okay...det er nok også bedst hvis du lade være" grinte han og trykkede hende stille ind til sig. han nikkede stille og smilte glad "enig..meget dejligt" sagde han og nussede hende stille ned af ryggen med et muntert smil på læben. han lyttede til hvad hun sagde og smilte skævt "okay..det lyder godt så ser mine arme jo din krop snart igen" sagde han med et lille grin og tryllede hende stille tættere ind til ham. han lyttede til hvad hun sagde og nikkede på hovedet "præcist...det er noget af det værste" sagde han roligt og kyssede hende i håret. han blev glad for det hun sagde, da han meget gerne ville have hun stoppede med at tage stoffer "tak..jeg skal nok hjælpe dig hvis det er" sagde han og smilte vlidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 27 Feb 2010, 23:54

Hayley kunne ikke lade være med og smile. "Holder du så meget af mig.." spugerte hun roligt. og håbede selvfølig på et ja. Hayley holdte jo meget af ham, men hun var bare bange for at blive såret, hendes tænker fløj lidt rundt et øjeblik, men da han kyssede hende slappede hun helt af og kyssede ham hurtigt igen inden han slap kysset. Hayley legede vider med hans boxsershorts, det kunne hun godt lide. "Jeg har selv engang været i avisen.. de er fuldt af lort" hviskede hun. "Er glad for du stoler på mig.. jeg stoler også på dig" sagde hun og mente det josh var den eneste Hayley rigtig stolede på. Hun smilede et sødt smil efter kysset på munden. "Ja det tro jeg også.. jeg lader vær" sagde hun roligt og smilede stadig sødt, hun fugtede så sin underlæbe der smagte af ham og smilede til ham. Hayley nød hans grin og lo kort, " Det er jeg kun glad for du synes.. så kan vi holde ud og være der sammen" hviskede hun. og lyttede til det han sagde og nussede ham kort op af ryggen men lod hånden falde ned og legede med hans Boxsershorts igen, "Det gør de.. og de må holde om min krop, rør mig hvor de vil.. bare jeg få lov til og være i din farvn" hviskede hun, Hayley nikkede "Noget af det værste" mumlede hun. Hayley nød kysset på håret og lukkede kort øjne, Hayley lod godt mærke til han trykkede hende tætter på ham, men hun nød det og blev kun glad for at han gad og have hende tætter på ham, hun smilede roligt til ham og så taknemligt på ham, "1000 tak.. nu må jeg se hvor nemt eller svært det bliver" hviskede hun og tog blidt fat i ahns hage og trak hans hovede ned til sit og kyssede ham ømt på munden .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 00:18

Josh smilte varmt til hende og nikkede "ja så meget holder jeg af dig..og mere til" sagde han og mente virkelig det han sagde. han holdte virkelig meget af denne vampyr, for hun gjorde ham nærmest levende igen. han havde oplevet mange gode ting i sit liv, men hun var nok det bedste der var hent ham. han elskede hunlegede på hans boxershorts, men han havde dog tænkt at hvis det udviklede sig ville han stoppe hende, for han skulle jo snart gøre sig klar til at tage til koncert. han lyttede til hvad hun sagde og så på hende med et nysgerrigt blik "har du?...for hvad?" spurgte han nysgerrigt og smilte skævt. han nikkede stiulle "der er jeg også glad for...altså at du stoler på mig.." sagde han og mente stadig hvad han sagde for han stolede virkelig på hende, så der var bare rart hun stodede på ham. han nikkede med et grin og betrgtaede hende "okay godt nok" sagde hna med et grin og gav hende et blik klem, hvorefter han kyssede hende på håret. han kunne slet ikke lade være med at kysse hende eller trykke hende ind til sig. han betragtede hende og lage stille hovedet på skrå "ja det er jo en meget god ting..vi ksal bare passe på med ikke alt blive afhængige af det" drillede han og smilte drilks til hende. han lyttede til hvad hun sagde og lage hovede på skrå "okay det er bare en aftale..får du må altid vlre min favn" sagde han roligt og nussede hende op af ryggen. han nikkede kort for at bekrafte at det var de værste, men sagde intet til det. han betragtede hende og smilte varmt til hende imens "så lidt..jeg vil gøre alt for dig..og jeg mener alt...bare du har det godt så er jeg glad" sagde han blidt, men mente hvad han sagde han ville gøre alt for at hun havde det godt og var glad. sådan havde han aldrig haft det før, så det var noget meget nyt, men han mente det og det var han sikker på han gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 00:38

Hayley blev meget rørt, det betød meget for hende, hun kunne ikke beskrive hvordan det føltes, "Hold da op det var meget.... så er det godt jeg holder lige så meget af dig" hviskede hun og kyssede ham kort på skuldern, hun stoppede med og lege med hans boxsershorts og nussede ham op af ryggen op til hans nakke, hun tog kort fat og hev sig lidt op og side, og lagde sit hovede på hans skulder. hun sank kort en klumb og tænkte lidt over om hun skulle fortælle ham det hele eller bare forklare kort hun valgt bare og fortælle og så måtte hun se om han ville kunne forstå det hun begyndte. " Da jeg havde mit bandt The runaways.. var ville alle sammen meget glæde for stoffer og blod.... Alle dem fra mit bandt er vampyr.. nårh men der skete mange modert rundt omkring.. som vi var skyld i" hun holdte en kort pause og lukkede øjne og kiggede ned på hans overkrop, "dET VAr fra mennesker til ander vampyre.. vi slog ihjel hverdag.. folk fandt ud af at jeg havde en pistol.. der var en af hvors fans der havde været inde på mit hotel værelse.. folk troede jeg havde slået dem ihejl.. jeg kom i fægsel men stak af.. fordi jeg var ved og dø af sult.. jeg stak af fra New york hele vejen her hen til" hun kiggede op på ham og hvade ikke lyst til og svare på alt de gode.. da hun ikke vidste hvordan han ville regaer på det her ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 08:30

Josh lyttede til hvad hun sagde og smilte skævt over det "godt så..det er en god ting når ens følelser er gengælte" hviksede han og smilte skævt til hende. han nød hendes kys og nussen. han lyttede til hendes fortælling om hendes liv og nikkedes tille stil hvad hun sagde. han havde ikk elige ventet hendes historie ville være sådan, men på en måde havde han alligevel regnet med det. han så på hende og kærtegnede hendes kind "du er en utrolig pige...med en syg fortid...men det har også været med til at gøre dig til den du er idag" sagde han stille med et blidt smil. han kyssede hende blidt på halsen og kørte blidt sine hænder op af hendes arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 08:37

Hayley smilede roligt til det han sagde og lagde sin ene hånd påm hans kind og lod den køre op i hans hår og nussede ham blidt der. hun kiggede ham roligt i øjne..og nød hans nussen på sin kind.. "En syg fortid..har gjort mig til lidt af en...jeg ved ikke.. det du synes jeg er.. men er bare glad for du kan lide mig..holder også meget af dig" hun lagde hovedet tilbage..og smilede svagt imens han kyssede hendes hals.."Mrhmm..." sagde hun som om noget smagte godt.. men hun kunne bare godt lide hans kys ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 09:06

Josh skævt og lyttede tl hvad hun sagde. han kyssede hende forsat på halsen og lod stille tungen lege med. han sagde ikke noget, da han ikke ville stoppe med at kysse hende. han kørte stille sine hænder blidt op og ned af hendes bare arme og holdte sine øjne lukkede. han skubbede hende stille ned og ligge på gulvet. han lænede sig ned over hende og kørte stille sine hænder ned af hendes krop og videre hen af hendes lår. han så lidt på hende med et charmerende smil "jeg kan slet ikke holde mig fra dig smukke.." hviskede han stille og kyssede hende blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 09:22

Hayley smilede og lagde hovedet lidt mere tilbage og nussede ham vider i håret.. hun åbnede kort øjne da han lagde hende på gulvet. hun grinede sødt over det han sagde og lukkede øjne i igen og nåede lige og hviske inden han kyssede hende. "Så lad være med og at lade være med at rør mig" hun smilede svagt og kyssede ham tilbage..og synes ikke det hun sagde gav mening..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 09:31

Josh smilte lidt i kysset over det hun sagde. det gav ingen mening, men han fattede godt hvad det var hun prøvede at sige. han slap så stille hendes læber og så på hende med at varmt blik "lille skat..jeg skal snrt til at gøre mig klar..jeg er slet ikke ti til det her jeg må lade være med et røre ´dig" hviskede han roligt og kyssede hende på haslen igen. han lage stille sin hånd mellem hendes ben og kørte den blidt og let op mod hendes mave og vidste udmærket det kunne kilde, men det var jo kun sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 09:42

Hayley smiled eog åbnede roligt øjne da han snakkede. "Nårh ja..hvad er klokken.." hun vidste jo ikke hvad tid de skulle være der og grinede lidt..Hun lagde hovedet tilbage og nød kyssene.. hun mærkede hans hånd imellem sine ben og tog kort fat i hans hår.. hun fik et sus igennem kroppen og begyndte at grine da det kilede.."Det kilder" grinede hun og smilede stort ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 09:59

Josh lyttede til hvad hun sagde og smilte skævt i mellem kyssende "det ved jeg ikke.." mumlede han mod hendes hals og kyssede hende videre op af halsen, hvorefter han nussede hende på maven "meningen.." hviksede han drillende, da det jo var meningen det skulle kilde. han rettede sig så op og nussede hende blidt på lårende. han sad og betragtede hende i noget tid med et skævt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 19:00

Hayley smilede stort med lukket mund. og nussede ham i håret og havde stadig hovedet tilbage imens han kyssede hendes hals..og hun nød det. Hayley nød hans nussen. og smilede stadig.. hun åbnede øjne da han sagde noget og lyttede "Meningen.. hvor du ond" drillede hun og smilede drillene.. Hun kiggede på ham da han stoppede med og kysse hendes hals og smilede skævt tilbage og nød meget hans nussen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 21:53

Josh grinte lidt af det hun sagde og nikkede "jeg er ond...sådan er det" sagde han drillende og rækte tuinge af hende. han så lidt på hendes mave og pillede stille ved hendes navle piercing "jeg må igang nu...så stop med at tiltrække mig sådan" sagde han bestemt, men kunne ikke holde masken længe, så han brød ud i en lavmæl latter. han nussede hende blidt på lårende og lænede sig stille ned over hende, hverefter han begyndte at kysse hende ved maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 22:20

Hayley grinede lidt og smilede til ham. "Ja helt vildt ond" hun rystede på hovedet med et sødt smil..Hayley rakte for sjvt tunge tilbage.. Hun nød han rørte med hendes navlepiercing.. "Ja det må du vel...Hey hey..undskyld" hun smilede drillene til ham.. Hun nød nusen på hendes lår of blev måske lidt tændt af det.. "Josh skulle du ikke igang" spugerte hun og smilede drillene da han kyssede hendes mave ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 22:46

Josh lyttede til hvad hun sagde og kunne ikke lade være med at grine "total ond.." mumlede han og smilte stort. han ´rystede stille på hovedet "det gør noget" drillede han og kyssede stille videre på hendes mave. han rettede sig op med et lilel suk og betragtede hende "jo...det skulle jeg..." sagde han stille og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 22:57

Hayley smilede og grinede et sødt grin. "Mega ond" hun smilede og lagde hænderne i hans hår og lukkede øjne hun nød meget kyssene på hendes mave. "Godt" hun smilede kort drillene og åbnede øjne da han stoppede kyssene. "Ja det må du.. desværre" hun hviskede 'Desværre' men resten snakkede hun tydeligt .. hun smilede sødt og skævt til ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 23:10

Josh så på hende og smilet slævt. han rystede kort på hovedet og rejste sig op "du er ondere en mig..." grinte han og træk hende op til sig "nu skal jeg igang..og du skal ikke distrahere mig mere for nu.." sagde han med et smil og kyssede hende på kinden. han slap hende så og gik hen til skabet og fandt noget rent tøj frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 23:20

Hayley smilede og kiggede på ham med et drillene blik. hun grinede lidt af ham "Tak tak..jeg ved det godt"Hun smilede og lukkede sine bukser da hun kom op og stå.."Nej nej..jeg skal nok holde kæft" hun smilede og da han gik hen for at tag tøj på..fik hun lyst til og drille ham. hun lod dog være og tog sit tøj på.. og kørte nogle finger igennem håret..og kiggede på ham.. men gik så hen til ham..men sagde ikke noget hun kiggede bare sødt på ham imens han tog tøj frem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:10

Josh rystede lidt på hovedet af det hun sagde og grinte blot af det. han fandt noget tøj frem. en sort t-shirt med v beskæring og et par sorte hullede bukser, et nitte bælte. han tog tøjet på med et smil og så så på hende. han stirrede så på hende med et halv irriteret blik, men grinte så "du må virkelig holde op med det der jeg kan jo ikke holde mig fra dig" sagde han med et stort smil og tog stille fat om hende. kort efter kyssede han hende blidt på munden og nussede hende stille op af ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





druk og stoffer - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
druk og stoffer
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Druk, druk og atter druk.. (David)
» Alkohol, sex og stoffer tak //Larentia//
» Druk?
» Larm og druk
» Typisk druk fest XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: