Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 druk og stoffer

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 08:31

Hayley smilede og nikkede til det tøj han tog på..hun kunne rigtig godt lide hans tøjstil..og havde den jo på en måsde selv.. hun gik jo selv med nitter og nittebælter.. Hayley kiggede på ham og rakte kort tunge til ham.."Men jeg gør ji ike noget" hun smilede sødt til ham og kyssede ham tilbage og lagde armnene om hans nakke ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:10

Josh slap stille kysset igen og trykkede hende ind til sig "lille skat..du gør nok bare af at være her..du er så dejlig at se på og virkelig tiltrækkende" sagde han med et lille grin og kyssede hende på halsen. han kunne ikke rigtig tage sig sammen til at gøre sig klar, for han ville ikke slippe eller være væk fra hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:12

Hayley så roligt på ham og smilede "Nårh men så må jeg jo helelr gå" drillede hun og lagde hovedet tilbage sa han havde mere hals og kysse på og nussede ham vider i nakken og pressede roligt sin krop ind imod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:30

Josh grinte stille og rystede stille på hovedet "ti stille møg unge" sagde han blidt og kyssede hende videre op af hendes hals. han elskede at mærke hendes krop mod sin og trykkede hende så tættere på sig da han mærkede hendes former mod sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 02:55

"Hey" sagde hun og grinede lidt.. "Jeg er ikke nogle møg unge.. det kan du selv værer" hun grinede lidt og nussede ham i nakken og lod ham kysse sin hals og lænede sig lidt tilbage i hans arme og nød kyssene og lukkede øjne og lod ham gører havd han vilel med hende.for lige megt havd ahn gjor nød hun det-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 03:11

Josh grinte lidt af det hun sagde og grinte af hende "hvis jeg er en møg unge er du også" sagde han og kyssede lige et par gange mere, hvorefter han løftede hende op i sine arme. han gik rolig ud af værelset og videre ud op bade værelset. han satte hende på pladsen ved siden af hændvasken. det var et meget ren og hyggeligt badeværelse. det var det eneste der så ud til at han havde mange penge. han tog en kasse frem, hvor der lå en masse make-up og alt muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:27

Hayley grinede selv lidt og tænkte lidt over havd hun skulle sige, "Hvos du er en møg unge er jeg ikke" hun smilede og nød de sidste kys ingden han bar hende op og da han løftede hende op lagde hun armene om hans nakke og nussede ham blidt i nakken og kiggede roligt rundt da ahn satte hende ned.." Woow" sagde hun mest for sig selv og det gik slet op for hende havd det var han lavede det hele var så flot..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:48

Josh grinte lidt "enten er vi begge møg unger eller så ingen af os" sagde han med et skævt smil og roede lidt i kassen. han så kort rundt da hun sagde wow og rystede lidt på hoivedet "kan du lide det?" spurgte han med et skævt smil og så kort på hende. han fandt nogle forskellige ting frem og stilte sp kassen tilbage. der var alle mulige ting han have fundet frem og det var tydeligt, da han begyndte at lægge 'make-up' at han havde prøvet det mange gange før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 06:52

Hayley smilede og da han snakkede kiggede hun hurtigt hen på ham og rystede på hovedet. "Nej.nej.. sådan er det ikke.." hun grinede lidt.. "Endten er du en møg unge ellers er du en møg unge" hun smilede frækt til ham. da han spugerte om hun kunne lide det.. og nikkede og kiggede rundt.. "Det er mega..flot" hviskede hun og kørte en hånd igennem sit hår og kiggede på at han lagde make-up og følte sig helt grim så kiggede hurtigt rundt igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:10

Josh måtte holde et grin tilbage af det hun sagde for ikke at ødelægge det han lavede "så siger vi det" sagde han så og så sig selv i spejlet. hansmilte skævt og så på hende "godt du synes om det for det er det eneste interessante i dette hus" grinte han og så sig selv i spejlet igen. han lagde make-up'en så det så lidt voldsomt ud med blod og noget der skulle lige stingt fra et sår ved mundvigen. han havde en lille plan til hvad han skulle når han var færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 07:17

Hayley grined elidt og smilede stort. "Year.. jeg vandt" hun pillede lidt ved sine bukser og smilede roligt.. hun rystede på hovedet af det han sagde, "Nje.. jeg kan lide det hele" hun smilede.. Hun kiggede lidt på hans voldsomme make-up og lagde hovedet let på skrå.. "Nu kan jeg jo ikke kysse dig.. uden at jeg ødelagger din make-up" hviskede hun og skød underlæben frem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 08:19

Josh rystede bare på hovedet af hende og smilte imens han koncentrede sig. han blev færdig og rettede sig op, hvorefter han vendte blikket på hende med et lidt psukopatisk smil "jo jo det er ikke så slem du skal bare kysse mig på læberne så skal det nok gå..og så helst ikke vildt for så forsvinder den der" sagde han og pejede på 'aret' fra mundvigen og videre over kinden. han også nogvet noget rundt om øjnene så det lignede han have fået to sæbe øjne og så havde han lavet en masse med noget blod i ansigtet og ned has halsen og på armene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 18:54

Hayley grinede og kiggede på ham.. hun kørte en hånd igennem sit hår og smilede lidt.. "Du ser ret syg ud" drillede hun og kiggede kort rundt men så på ham.. Hayley var helt vild med hans bade værelse men kunne ikke få øjne væk var ham da hun syntes han var herre lækker. hun smilede og tænkte lidt.. "Så kom lige her" hun smilede sødt til ham ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 03:39

Josh grinet lidt af det hun sagde og bukkede kort "tak tak.." sagde han med et fjovet smil og så på hende igen. han betrgatede hende lidt og gik rolig hen til foran hende "så er jeh her" sagde han med et lille grin og smilte varmt til hende. han kunne ikke rigtig lade være med at røe hende, så han lage sine hænder på hendes lår og begyndte at nusse hende der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 20:48

Hayley smielde og grinede lidt af ham.. "Så lidt.. skulel det værer en anden gang" hun kørte en hånd igennem sit hår og kiggede roligt på ham da han kom hen til hende og nød meget hans nussen på hendes lår.. og hun lagde roligt benene om ham og armene om ahns nakke og kiggede lidt på hans læber. men pressede så blidt sine læber imod hans og kyssede ham blidt på munden og nussede ham blidt i nakken ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 00:46

Josh lod kysset vare i lidt tid, men slap det så og så hayley betaget i øjnene. han tog en dyb indånding og lage sine arme om hende, hvorefter han trykkede hende tæt ind til sig "jeg ved ikke om det er et dårligt tidspunkt at spørge på..men jeg vil gerne vide om...om...eller jeg tænkte...jeg vil gerne...øhm...vil du være min kæreste?" spurgte han med lidt besvær, da hn ikke var helt sikker på hvordan han skulle spørge, men nu havde han spurgt. nu var han bare bange for svaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 01:06

Kristen smilede svgat over kysset og så ham i øjne og lagde armene om hans nakke og nussede ham i nakken. hun lyttede til havd han sagde og gik i panik.. hun fik kæmpet sig ud af hans farvn og løb ind i hans sove værelse og drejede lidt rundt for at finde sin jakek.. hun løb hurtigt ud i gangen og tog sine sko på og råbte "Arghh!!" meste af lykke men også fordi hun var bange.. hun ville så gerne ha sagt ja.. men hun løb og hun løb ret hurtigt.. Hayley var lige pludslig væk.. hun sad inde i en gyde med hænderne foran øjne..

//Out.. ses i det andet emne xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





druk og stoffer - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: druk og stoffer   druk og stoffer - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
druk og stoffer
Tilbage til toppen 
Side 9 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Lignende emner
-
» Druk, druk og atter druk.. (David)
» Alkohol, sex og stoffer tak //Larentia//
» Druk?
» Larm og druk
» Typisk druk fest XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: