Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 11:19

jared hørte hvad han sagde og ville heller aldrig forlade ham, men det viste sig åbenbart at mike ikke ville tro på det. jared mente jo alt han havde sagt, og desuden var han ikke typen der bare sagde noget for at sige noget. han var typen der sagde noget hvis det var nødvendigt og hvis han virkelig mente det. jared sukkede lydløst og på mikes våde brystkasse "som vampyr vil du nok ikke kunne styre din tørst. ihvertfald ikke det første lange stykke tid, for som 'nyfødt' vil du trænge til blod i store mængder, og i visse tilfælde vil du måske ikke engang opdage hvem det er du bider" forklarede jared alvorligt og ville ønske at han kunne stoppe mikes tårer da han ikke kunne lide at se ham være ulykkelig.


//ej måske ikke^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 11:34

mike ville egentlig gerne tro på hvad jared sagde og det gjorde han egentlig også, men han kunne bare ikke forstille sig at englen ville blive ved ham når man begyndte at kunne se han blev ældre, han lukkede sind øjne og sukkede stille, han rystede lidt på hovedet "men...du kan vel bare stoppe mig?...og jeg kunne jo også bare blive varulv..hvis det var?" spurgte han og puttede sig stille tættere på ham, han kunne mærke at det nok snart var på tide at komme ud af badet, de havde jo efter hånden stået der under vandet i lang tid, men emnet havde gjort mike så ked af det at han ikke gad til at gøre noget ved det, han ville bare være tæt på jared og ænskede at tiden bare ville stoppe, så de altid kunne være sammen med og ikke bekymre sig om alderendommen og tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 11:45

jared rystede på hovedet og sendte ham et beklagende blik "når du først har sat dig for at bide mig, vil jeg ikke være stærk nok til at stoppe dig. ser du, vampyre er som regel meget stærkere end engle, for engle er ret svage. mig og dig er nogle af de laveste i fødekæden. ehm jeg bryder mig ikke specielt meget om varulve.." sagde han og ved det sidste mente han at han havde dårlige erfaringer med den race og derfor ikke følte sig ret tryg i deres nærvær. jared tænkte ikke meget på vandet der stadig løb men nød bare dets blide berøringer af hans hud, og han tænkte heller ikke på at gå ud af badet...for nu stod de jo og snakkede og var optaget af noget andet end miljøet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 11:59

mike så stille op på ham og betragtede ham en smule, han sukkede stille "hvorfor er det hele så håbløst...jeg tør ikke være vampyr...varulv vil jeg ikke være hvis du ikke kan lide dem..det lyder heller ikke aså sjovt...men dæmon kan jeg vil så bare blive?...andy blev jo forvandlet til dæmon..så det burde jo kunne lade sig gøre" sagde han stille og prøvede bare at finde en løsning, han kyssede ham stille på halsen en gang og trykkede sig tættere ind til ham, han lukkede sine øjne og snøftede stille, han havde grædt så meget at der snart ikke var flere tåre tilbage, så der var ikke rigtig flere tåre tilbage i ham, men han var stadig meget ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 12:06

"det kan du jo godt...men vi skal så bare have fundet ud af hvordan.." sagde jared men var dog stadig ikke helt med på planen om at mike skulle forvandles fra et uskyldigt menneske til en stærk dræber som ville myrde fra tid til anden for at få føde. "mike....hvis du virkelig vil...så kunne vi spørge andy om hvordan han blev forvandlet" forslog han og mærkede det lille kys på halsen. han nød det men dog ikke på samme måde som før...
jared tog imod ham da han trykkede sig tættere mod ham og nussede ham igen på røven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 12:30

mike sukkede stille og bed sig let i læben "mmmh...det må vi finde ud af..men jeg vil ikke snakke om dette længere jeg bliver så ked af det" sagde han stille og bed sig let i læben, han havde det ikke så godt med det snakke om det, da det jo gjorde ham så ked af det, han nikkede stille til det han sagde "jeg kan jo eventuelt spørge ham i LA..." sagde han og så på ham imens, han nød jared nussede ham på røven og lukkede stille sine øjne, det fik ham til at slappe mere af udover han snøftede et par gange.

//sorry det tog tid men min krea røg og jeg smutter i seng nu skal sygt tidligt op idag ^^ godnat//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 12:44

jared nikkede og måtte indrømme at det alvorlige emne gjorde dem begge triste "shh.." tyssede jared på mike da han var færdig med at snakke "rolig...alt skal nok ordne sig" hviskede han til mike og gjorde hvad han kunne for at trøste ham. englen kunne sagtens mærke at mennesket slappede lidt af ved hans nussen på røven så derfor fortsatte han blidt. hans snøft gjorde jared bedrøvet og mindede ham om at mike lige havde grædt, det var jo ikke ligefrem noget jared elskede overalt på jorden. efter de havde stået sådan i nogle sekunder der føltes som timer, bestemte jared sig for at det var på tide at slutte badet. meget varsomt satte han mike ned men gjorde dog sådan at mike godt ville kunne nå at opfatte hvad jared havde tænkt sig. så slukkede han for vandet og så mike i øjnene "det skal nok gå alt sammen...det lover jeg" hviskede han beroligende til sin kæreste og lagde armene om ham og trak ham tæt ind til sig. han kyssede ham blidt på munden og slap så kysset lidt efter...


//nederen, det skal jeg bare ikkexD natnat^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 08:17

mike lyttede til Jareds blide stemme og nikkede stille til det han sagde "du har nok ret..." hviskede han stille og nød englen blev ved med at nusse ham, han følte sig utrolig tryg ved Jared og ville ikke give slip på ham lige meget hvad, han lod ham bare sætte ham ned, men stod stadig tæt på Jared, han så ind i englens øjne, da han havde slukket for vandet, han lyttede til sin kærestes løfte og sukkede helt stille "okay...godt...tak" hviskede han med nogle lange mellem rum og tog fat om hans nakke, hvorefter han kyssede med i kysset og nød det så længe det varede, han vendte stille blikket ned da det sluttede og tænkte lidt "jared...jeg tror..det ville være bedst mine forældre..eller hvertfald min mor møde dig inden jeg tager til LA bare så de også ved hvem jeg er sammen med nu" sagde han stille og så op på ham igen, han sagde det både for at skifte emne, men også fordi han tænkte det ville være bedst hvis hans forældre kendet til Jared.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 10:47

jared nød kysset og slap ikke mike selvom de stoppede. "ja det er nok en god idé at de ved det.." sagde han stille og lod en hånd stryge ham over det sorte, silkebløde hår. jared huskede dog på at mike jo havde problemer derhjemme og kom derfor lidt i tvivl om det ville være så godt at sige til hans forældre at han havde fået en ny kæreste, men det var vel op til mike selv...det var jo hans forældre. "hvorfor kun din mor?" spurgte han og undrede sig lidt over hvorfor det kun var hende han var sikker på at ville fortælle det til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 11:01

mike så på ham og nikkede stille, det var ikke den bedste idé , men han tænkte det nok vra bedst hans mor vbare vidtse lidt, han puttede sig stillle tættere på ham, da han ikke var så glad for at skulle fortælle hvorfor det kun var meningen han mor skulle møde Jared "fordi-...men far ikke skal vider det.." sgade han stille og vendte blikket ned, han kunne tydeligt huske den gang hans far mødte Andy, det skænderig mellem dem ville være umuligt at glemme, så han ville bare ikke havde der skulle ske det samme mod jared og han vidste at hans mor nok ville syntes det var okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 11:08

jared trak sin dyrebare helt ind til sig og lagde armene rigtigt omkring ham - nærmest beskyttende. "hvordan tror du han vile reagerer på det hvis han fik det at vide?" spurgte englen for han var faktisk lidt nysgerrig på det, selvom han nok havde en anelse. de fleste forældre ville jo ikke have at deres børn skulle vokse op og blive bøsser, lesbiske eller biseksuelle og egentlig kunne jared ikke forstå hvorfor nogle forældre havde noget imod det. barnet var vel den samme som den plejede at være, der var bare en anden seksuallitet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 11:17

mike mærkede hvordan jared beskyttede ham i hans favn og det gjorde ham faktisk mere tryg. han lukkede sin eøjne og puttede sig godt in dil englen "han ville...blive meget sur og sikkert begynde at skælde ud og blive mere sur" mumlede han mut, da han var træt af at hans far skulle være så fordomsfuld og havde så meget imod at mike var bøsse "Jared...min far kan ikke lide drenge være sammen som drenge...da han fandt ud af det med mig pg andy...blev han så sur på andy og de stod bare og skændes...og det vil jeg ikke have skal ske for dig" hviskede han stille og så op på ham med et sørgmoddigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 11:22

det mike sagde frembragte et lille smil på jareds læber og han nussede ham blidt ved lænden "bare rolig. jeg skal nok få sat ham på plads..." hviskede han med en djævelsk undertone som dog også var lidt drillende. selv var englen helt sikker på at han kunne lukke munden på mikes far, ligemeget hvad han så end kunne komme op med, for som bekendt havde jared en medfødt talegave som gjorde ham istand til hurtigt og nemt at finde agumenter og forssvar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 11:30

mike nød sin kærestes nussen ig kunne ikk eholde et lille smil tilbage, han så op på hende og betragtede han smil "vi for set...min far er stræng...men hvis du ken få ham til et kølde ned...det vill jeg syntes var helt underlidt" sagde han med et lille smil og kyssede blidt Jared på brystkassen "men..ska l vi så komme afsted og få det overstået" sagde han så stille og lod sig stille komme ud af englens favn, han vidste at hvis han ikke gjorde noget ville de blive ved med at stå der hele dagen og det ville jo være spild hvis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 11:37

"der er meget underligt i denne verden.." sagde han blot som modargument og nød det lille kys på brystkassen, men ærgede sig dog over at mike trak sig ud af jareds favn for jared kunne sagtens have stået sådan i meget længere tid hvis det var. "ja, det skal vi vel.." sagde han, gik hen og åbnede et skab hvorfra han trak to håndklæder. "værsågod skat" han rakte det ene håndklæde til mike og beholdte det andet selv, hvorefter han begyndte at tørre sin krop med stoffet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 00:35

mike lyttede til hans modagument og kom med et lille fnis af en art, da han bare ikke rigtig kunne lade være "det har du ret i" mumlede han stille og havde sit blik ned på gulvet, han vendte så sit blik op da han godt kunne mærke på jared han blev lidt skuffet, han nikkede stille og så undskyldende på ham, hvorefter han tog imod håndklædet og begyndte at tøre sin krop grundigt "jared...øhm har du ikke noget tøj jeg må låne..jeg har ikke så meget lyst til at have mit eget på..det lugte af røg og mine forældre må ikke vide jeg ryger" sagde han stille og så på ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 12:53

Jared så på ham og smilte af sin kærestes fnis da det faktisk lød en smule piget efter hans mening "ja selfølgelig, jeg er den nye Albert Einstein" svarede han med antydningen af et grin i stemmen. Englen så godt det undskyldende blik, og himlede opgivende med øjnene men synes egentlig bare det var sødt til ham, men han skulle holde op med at undskylde hele tiden, for det kunne godt blive for meget i længden når han bare gav sig selv skylden for alt."Så stop med at ryge" sagde Jared kortfor hovedet og det var selfølgelig for sjov men det var nu bare for at drille Mike "nej skat, selfølgelig må du låne tøj af mig" sagde han med et lille grin og tænkte på om han mon havde noget tøj i Mike's stil, for hans forældre skulle jo nødig lægge mærke til at deres søn havde lånt tøj af sin kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 04:12

mike så på jared og smilte muntert "ja du er den nye albert einstein..så klog er du nemlig" sagde han med et drillende smil og grintelidt. han stirrede lidt på jared og rystede stille på hovedet "jeg kan ikke stoppe..." sagde han med et skulder træk og smilte lidt, da han jo godt vidste det bare var for sjovt. han fik tørret sig og smilte så stort, da han fik lov til at låne tøj "tak jared" sagde han med et lille klap i hænderne. han var ligeglad med om det var hans stil, da han jo også bare havde lånt tøj af Andy og det var jo ikke det samme slags tøj som hans eget også skulle hans forældre heller iikke bestemme hvad han gik i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 04:23

Jared sendte ham et varmt smil, og holdt virkelig meget af ham og hans humor. Det varme smil forsvandt dog da Mike nævnte hans problemer med rygningen, og istedet dukkede et koldt blik op i Jared's øjne selvom det ikke var ment på den måde. Han ignorerede hans tak og klap i hænderne og gik istedet hen til ham "det burde du virkelig, for det er rigtig dumt for et menneske som dig at ryge. I det hele taget er det bare skadeligt for alle og du bør kraftigt overveje hvad du kan gøre for at stoppe. Jeg hjælper dig, og omlidt når vi kommer ud igen, vil jeg gerne have du giver mig alle de smøger du har på dig, okay?" sagde han blidt men også målbevidst da han virkelig gerne ville have Mike til at stoppe. Han lagde kærligt en hånd på sin kærestes kind, og så på ham med et blidt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 04:34

mike så hans kolde blik og vendte hurtigt blikket ned. han brød sig bestemt ikke om det blik, da det gjorde ham nervøs og trist.. han lyttede til hvad han sagde og bed sig så hårdt i læben at der gik hul "jared du ved ikke hvordan det er!...det er virkelig svært at stoppe og jeg har prøvet allerede, men jeg var så tæt på at gøre skade på mig selv fordi jeg ikke kunne klare at undvære smøgen...jeg blev stresset over ingen ting...du må ikke tage dem fra mig...de hjælper mig..jeg føler mig friskere når jeg har røget" sagde han med en rystende stemme og knyttede stille sine hønder. han så på hans blide blik og tog en dyb indånding. han lage sin hånd på hans og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 07:58

Jared hørte på hvad han sagde og betragtede den lille røde revne der var kommet i Mikes læbe efter han havde bidt hul. Han sukkede lydløst og så på ham med et indtrængene blik i de mørke men dog lyse øjne "jeg ved ikke hvordan det er nej, og kun derfor ved jeg at du skal stoppe, selvom det vil være hårdt for dig" sagde han og nussede blidt hans kind "når du en dag er røgfri vil du se tilbage på denne tid og tænke: hvordan kunne jeg dog være afhæning af det?. Jeg skal nok hjælpe dig skat og hvis du tror jeg vil lade problemet være og bare ignorerer dine kvaler, så tager du fejl" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 08:39

mike kunne smage blodet, men gjode intet ved det. han lyttede til hvad englen sagde og så ind i hans øjne imens. tårende begyndte trille ned over hans kinder "men...jared...jeg..hvad så når jeg er i LA..der kan du jo ikke stoppe mig..." sagde han så og nød han nussede ham på kinden.. han tog fat i hans hånd og flyttede den stile. han stilte sig helt tæt på jared og lænede sit hovede mod hans brystkasse "jeg kan ikke klare det alene...hvis jeg skal stoppe..må du nødt til at hjælpe mig" hviskede han bedende og puttede sig så tæt ind til Jared han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 10:35

Jared lagde bedrøvet hovedet på skrå da Mike's tåre viste sig i øjenkrogen og langsomt begyndte at trille ned af hans kinder til den nåede hans hage, og ikke kunne bestemme sig om den skulle fortsætte videre ned af hans hals, eller bare give op her, og dermed lade sig dryppe ned på flisegulvet og gå til spilde. "Når du tager til LA har du Andy til at passe på dig og hjælpe dig med at stoppe...han vil dig jo også det bedste" sagde han og betragtede Mike da han flyttede hans hånd, og gik tættere på. Med en let nussen lod han sine hænder glide op af kærestens ryg og hvilede sit hovede på hans skulder "det er jo det jeg har prøvet at forklare dig...Ergo, jeg vil altid hjælpe dig - ligemeget hvad" hviskede han da de jo stod tæt op af hinanden. Han lagde armene tæt og beskyttende om Mike og lukkede de mørke øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 10:47

mike kunne tydeligt mærke dråberne trille ned af hans kinder og hage. hvor nogle af dem forsatte ned over hans hals og andre drybede ned på flisegulvet "men...andy ryger jo..så hvorfor skulle han stoppe mig?" spurgte han nervøst og ry´stede stille på hovedet. han snøftede kort og nød Jared's nussen. kørte stille sine hænder om på hans ryg og lyttede til hvad han sagde "det betyder meget for mig..bare du ikke bliver sur hvis det ikke går over så nemt" sagde han stille og lukkede sine øjne. han kunne godt lide jared holdte om ham på den måde, da det fik ham til at føle sig meget tryg og elsket. han havde det altid godt når hán var så tæt på jared da englen jo betød alt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 10:56

Jared åbnede øjnene igen og så på hans skulder og hals uden rigtig at se "fordi, at hvis han virkelig holder af dig, så vil han gøre en indsats for dig" påpejede han og da han hørte Mike's snøft kyssede han ham ømt på halsen men fjernede ikke læberne derfra bagefter "jeg bliver ikke sur, men ked af det, for jeg vil ikke have du kommer til skade på nogen måde Mike" hviskede han mod hans hals og nussede ham i håret med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl
Tilbage til toppen 
Side 10 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Fortællingen om englen og mennesket...
» den lille bogbod (fortsat)
» Be my Valentine? ((Tråd fortsat))
» Teknisk fejl hos udbyder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: