Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 06:48

mike lyttede og nikkede stille "ja..jeg er træt af at...sove hjemme" sagde han stille og tænkte sig lidt om, han havde sovet hjemme den sidste lange tid da han jo stadig ikke havde boet ved andy, efter det der var sket og han havde ikke lyst til at tage hjem til andre venner, da han var så trist hele tiden, men nu hvor han var sammen med jared kunne han godt mærke hvor meget det faktisk hjalp at være sammen med nogen man følte sig tryg ved. mike åbnede øjnene igen og så lidt rundt på det hyggelige lys "ja..meget bedere" svarede han stille og så på ham igen, imens han nussede jared i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 06:55

jared tænkte på hans familie problemer..den handicappede louise og de ignorerende forældre. "du må da gerne overnatte her hvis du har lyst?" forslog han stille og huskede sidste gang han havde overnattet hos jared. han nikkede svagt til hans svar om lyset og gik så hen til den sorte sofa i det bløde stof og satte sig stille ned - stadig med mike i favnen - så mike lå på ham. han regnede med at det ville være lidt mere behageligt end at blive båret hele tiden. han måtte jo føle sig hjælpeløs. jared lagde blidt en hånd på hans hals og smilte varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 10:56

mike lyttede til hvad han sagde og så op på ham med et lille taknemmeligt smil "jeg vil meget gerne overnatte her.." sagde han stille og betragtede ham imens, han sp lidt rundt i stuen, på det dæmpede lys og lod sig bare ligge i jareds favn til, da han satte sig ned i sofaen. mike lukkede øjnene kort da han mærkede jareds hånd mod sin hals, men åbnede dem igen og så betragtende på jared, "jared?" spurgte han stille og puttedes sig stille tættere på ham, han kunne godt mærke det var mere beageligt nu hvor jareds sad ned og mike følte sig utrolig godt tilpas i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 11:02

"godt, for det havde jeg også regnet med" svarede han med et lille smil og begyndte at nusse ham på halsen. jared nød at sidde i sofaen med mike liggene i hans favn..han følte sig bare godt tilpas, og han havde ikke lyst til at være andre tænkelige steder lige nu "ja?" spurgte han og var lidt nysgerrig for hvad han mon ville spørge om eller fortælle. han mærkede at mike puttede sig ind til ham, og han smilede svagt af det, lod sin hånd køre fra han hals til hans kind og nussede ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 11:20

mike smilte lidt af det han sagde og nikkede stille "mmh...godt" hviskede han stille og nøød jared nussede ham på halsen, han så op på ham og betragtede ham i noget tid før han sagde noget "har du..eller er du..forelsket i nogen?" spurgte han stille og så forsigtigt og lidt genert på ham, han vidste ikke helt hvorfor han spurgte om det, men han ville så gerne vide det, så han spurgte, han nød at være i jareds favn og nød han nussede ham, han fælte sig så dejlig tryg og rolig sammen med jared og han håbede det aldrig ville stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 11:25

jared måtte holde et stort smil tilbage og måske også en latter men han viste det ihvertfald ikke for mike "muligvis..." svarede han da det jo hverken afslørede for meget eller for lidt. et lumsk smil krusede på hans læber der han skulle stille det næste spørgsmål "hvad med dig koala?" spurgte han stille, bøjede sig ned og pustede ham drillende i øret. derefter rettede han sig op igen og smilede bredt til ham, mens han fortsat nussede ham på kinden. han lod den anden hånd hvile på mikes mave..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 02:20

mike så på ham og var slet ikke til freds med det svare, så han stirrede på irriteret på jared, men med et lille smil, da han ikke kunne være helt irriteret på ham "det var ikke noget ordnligt svar" sagde mike og lage sine arme over kors for at se mere sur ud, selvom det overhovede ikke virkede, han rødmede lidt da jared spurgte og han var lidt i tvivl om hvad han skulle svare "jeg øhmm...ja det er jeg...i andy..og ellers ved jeg ikke helt" forklarede han meget direkte, for han var jo stadig forelsket i andy og elskede ham højt, men der var noget over jared, som føltes på den måde, som at være forelsket, men det samme tid var det som at være utro med andy, selvom de ikke engang var sammen mere, det forvirrede mike meget, der var jo også lige det at han havde sagt til sig selv han ikke ville elske andre en andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:56

jared smilte lidt af han irreterede udtryk og synes egentlig han var meget sjov at drille da han altid reagerede så sjovt på det "nej, og? jeg burde da ikke fortælle dig hvem jeg er forelsket i?" spurgte han med et lille smil og vidste godt selv hvem han kunne lide, men det måtte mike jo regne ud, og det burde ikke være så svært. jared lyttede til hans tøvende sætning og udrog fra det, at mikes første kærlighed nogensinde var endt i ulykkelighed og nederlag. dette kunne jared selv identificere sig med da han jo også havde prøvet noget lignene. hans kæreste havde slået op med ham pga han fik en piercing...sådan en lille bagatel. "hmm...hvad mener du med 'ellers ved jeg ikke helt'?" spurgte han og ville gerne vide hvad han mente med det, selvom han havde en lille anelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 08:19

mike så på hans smil og kunne godt regne ud jared nød at drille ham, men det var også okay, det var jo bare harmløs drilleriger "hvorfor ikke...jeg vil vide det" sagde han og så nysgerrigt på ham, han rettede sig lidt i englens favn for at sidde så han kunne se på ham og smilte lidt til ham. mike havde skam haft en lille anelse hvem jared var forelsket i, men han var slet ikke sikker og han troede faktisk også mere at jared bare syntes han var en god ven og ikke mere. mike vendte blikket ned og tænkte sig om, han vendte sig mod ham og satte et ben på hvert af jareds sidder, men en lille nervøsitet for om jared måske syntes det ville være grænse overskridende, gjorde ham lidt tøvene med hans handling, men han gjorde det. mike lage sine hænder på englens bryst kasse og så lidt på hans hænder "jeg tror også jeg er forelsket i en anden..men jeg er ikke sikker..for... jeg har det som om hvis jeg finder en anden at jeg vil være andy utro...selvom vi ikke er sammen længere..jeg er så forvirret af det hele og jeg kan ikke forstå min efølelser længere" forklarede han imens han stirrede på sine hænder på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 08:27

jared tænkte på hvad han dog kunne svare, og betragtede mike flytte sig imens. "gæt" sagde han blot og lagde stille en hånd på mikes kind og den anden om hans liv, han synes måske det var lidt frækt at sidde på denne måde men det morede ham faktisk at mennesket havde mod til at gøre det efter så kort tids venskab. da han jo ikke havde noget imod det skubbede han ham ikke væk, men begyndte bare at nusse ham på ryggen og trak ham tættere ind til sig "gæt.." gentog han og smilte charmerende til ham. han mærkede mikes hænder på sin brystkasse og nød den lette, men rare, berøringen "jeg forstår dig...men hvem er du forelsket i?" spurgte han da han selv mente at han havde givet et klart udtryk om hvem han var vild med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 08:30

//det kan godt være jeg bliver nødt til at logge om lidt, men kommer nok på ca kl 23 igen^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 08:37

mike så på ham og blev lidt irriteret over hans svar, han så lidt ned og tænkte sig godt om, men da han mærkede engels bløde hånd mod sin kind rødmede han lidt og rødmede blot mere da han kom tættere på ham, han sank stille en klump og så op på ham efter, han betragtede jareds charmerende smil og rørte stille ved hans underlæbe med sin pegefinger "m-mig?" hviskede han helt stille og så ham i øjnene efter, han bed sig svagt i læben og var stadig meget rød i kinderne. mike vidste ikke helt om han bare skulle sige det eller få jared til at gætte det, da jared jo havde fået ham til at gætte istedet for at sige det "øhm...di...du skal gætte" hviskede han stille og nåede lige at skifte mening, han smilte et lidt drillende smil og så ham ind i øjnene.


//okay så ses vi der skriv når du kommer på^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 09:58

jared nød mikes generte attitude ogkom til at smile af ham, han så hans rødmen og syntes egentlig det var ret sødt til ham "ja...dig.." konkluderede han og så lidt ned på hans finger der prikkede ham på underlæben. for at drille ham, bed han hurtigt og uden varsel efter hans finger. jared lo stille og lagde let hovedet på skrå "mig?" gættede han og var helt sikker da mike jo havde afsløret sig selv ved at sige halvdelen af sætningen. han pustede han drillende i øret og grinte sagte...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 10:14

mike blev lidt overrasket over det faktisk var ham og så alligevel ikke, da den tanke jo havde strejfet ham "mig...vildt" hviskede han stille bed sig i læben, han træk hurtigt sin finger til sig da han så jared bed efter den og kunne ikke lade være med at grine, han lænede stille sin pande mod hans og lage sine hænder i englens hår "mmh..sjovt nok" hviskede han stille og betragtede han øjne, han var blevet helt varm i kinderne og var helt glad igen, men tanken om han var 'utro' med andy, selvom han ikke var rigtigt, tirrede ham lidt, men han prøvede nu at glemme det lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 10:24

jared lyttede og der gik et lille behageligt sus gennem ham da mike lænede sin pande mod hans og lagde hænderne i hans hår. han smilede charmerende og lagde hænderne om hans liv og lod den ene hånd køre op til hans nakke, det var længe siden han havde prøvet noget lignene men nød det bare. jared trak ham helt tæt på sig så de i øjeblikket ikke kunne være tættere "hva' så?" spurgte han og smilte skævt, hvorefter han slikkede sig om munden for at pirre ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 10:40

mike betragtede hans smil og nød at kunne mærke jareds hænder både på ryg og i nakken, han fik et lille chok da han mærkede jareds krop mod sin og rødmede meget, han kunne ikke rigtig få nogle ord ud, det var en underlig fornemmelse at side så tæt på ham, men det var en god underlig fornemmelse, han så lidt på hans mund, da han slikkede sig om munden og det fik mike til at blive lidt nervøs, han lage stille sine hænder om bag hans nakke og ryggede sit ansigt lidt tættere på jareds, så deres læber kun var få mm fra hinanden "hvad så hvad?" hviskede han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 10:48

jared nød at mærke mikes krop mod sin og hans hænder i sin nakke, og han smilede blot og betragtede hans øjne. endnu et sus løb gennem englen da mennesket flyttede ansigtet tættere på og deres læber næsten rørte hinanden. "hva så ingenting.." svarede han blot og lo indevendigt. han tøvede lidt, men lod så sine læber finde vej til mikes i et blidt kys. han nød det fuldt ud og lukkede stille øjnene i, og forventede egentlig ikke modstand fra mikes side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 11:01

mike betragtede hans øjne og smilte stille imens, han kunne godt lide at sidde så tæt på ham og var så glad for de begge havde følelser for hinanden, det ville være så forfærdeligt hvis det kun var den ene af dem der kunne lide den anden. mike nussede ham stille i nakken og lo helt stille og kort, det gik et sug igennem hans krop, da han mærkede jareds bløde læber mod sine, men han kyssede med i kysset og nød det virkeligt, han kørte stille sine hænder op i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 11:07

englen var lettet over at mennesket ikke afviste ham, og det gjorde ham bare gladere, han nød virkelig mike og det at mærke ham så tæt på var fantastisk, det var som om susene igennem kroppen ikke ville få ende. han lod lidt tøvende sin ene hånd finde vej op under mikes trøje, og nussede ham lige så stille op af overkroppen. han håbede ikke at mike ville synes han var gået for langt eller noget, for jared nød ham virkelig, og alle hans tanker og følelser var i øjeblikket dedikerede til mike.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 11:16

mike havde det som om han var i himlen og nød virkelig det kys, det gav et lille sæt i ham da han mærkede engels hånd, men han flyttede sig ikke, for han nød at mærke hans hånd mod sin hud, han havde det på samme måde nu som han havde haft det med andy den gang de mødes, så han var nu helt sikker på at dette var ægte. mike nussede ham stille i håret og lukkede stille sine øjne i af reb og skær nydelse, han kunne ikke tænke på andet en hvor sød og dejlig jared var og hvor fantastisk kysser han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 11:23

jared blev for anden gang lettet over at mike ikke afviste ham eller skubbede ham væk fordi han synes jared var gået for langt. han mærkede dog godt at det gav et lille sæt i mike og han stoppede et øjeblik med alt han var ifær med, af frygt for at han havde gjort noget forkert. han begyndte dog igen lidt efter men denne gang var det mere tøvene "er du okay?" hviskede han spørgene i mikes øre og tænkte meget ligenu. han nød hans nussen i håret og smilede svagt af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 11:29

mike åbnede øjnene, da han stoppede med det han gjorde og lyttede lidt, han smilte så svagt da han så forsatte, men han kunne godt mærke det var mere tøvende denne gang, han fik kulde gysninger da han hørte jareds hviskinde stemme og der gik lidt tid før han sagde noget "mmh..jeg er helt okay.." hviskede han stille og synes det var sødt jared bekymrede sig om ham og at han tænkte over hvad mike også ville synes var okay, det gjorde faktisk mike mere glad, han nussede ham blidt i håret og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 11:42

jared smilede og var glad for at han ikke havde gjort noget som mike ikke kunne lide. han nød at han nussede ham i håret og lagde så armene om hans liv igen, og sænkede ham ned og ligge på sofaen, sådan at jared lå over ham, men han støttede selfølgelig med hænderne mod betrækket. "du er fantastisk mike.." hviskede han charmerende og lod sin ene hånd glide op til hans hals og kærtegne ham der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 20:52

mike lod jared sænke ham ned på sofaen, men da han mærkede ham ligge over sig blev han helt rød i kinderne, så man skulle tro han var ved at sprænges, han lage stille sine hænder om i hans nakke og så ham i øjnene, han sank en lille klump ved hans charmerende hvisken "det...det er du også.." hviskede han stille og nød jareds kærtegn. mike mente det, han syntes virkelig jared var fantastisk og virkelig sød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 21:04

jared grinte drenget af mikes rødmen og lagde hånden på hans rosa farvede kind "du er mere.." svarede han stille og smilte skævt da han lagde armene om hans nakke, han bøjede sig ned og lod sine læber møde mikes igen. han prøvede at lægge alle sine følelser for mike i kysset og nød det fuldt ud, hans hånd kærtegnede hans kind og det var generalt fantastisk. han slap modvilligt kysset og begyndte istedet at kysse ham lidenskabeligt ned af halsen. han smilte og følte sig rigtig godt tilpas hos mike.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl   Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fortællingen...fortsat fra havnen pga fejl
Tilbage til toppen 
Side 2 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Fortællingen om englen og mennesket...
» den lille bogbod (fortsat)
» Be my Valentine? ((Tråd fortsat))
» Teknisk fejl hos udbyder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: