Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Musik.. :D

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 4 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 23:31

Jordan så tænkende ned på hende og tænkte lidt, men rystede så derefter lidt på hovedet og tog sin jakke helt på, " nej, jeg blev bare ramt ret hårdt af en som dansede, mennesker har ikke særlig meget respekt hvis de ikke engang kan sige undskyld" sagde han og tog sig lidt i hagen med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 00:04

Hun sukkede "Hmm," sagde hun bare og gav ham ret. Hun kiggede væk og satte sig på barstolen igen. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Musik.. :D - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 4 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 00:08

Jordan så lidt efter hende, men sukkede så svagt og gik over ved siden af hende og lænede sin arm på disken og bed sig lidt i læben. "Hmm... for at være ærlig så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige, men du må undskylde hvis jeg ødelagde dit humør" sagde han stille og rettede sig op igen og gjorde sig klar til at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Musik.. :D - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik.. :D   Musik.. :D - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik.. :D
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: